ORPG|| 885. WD 18+ obvs
First Page | « | 1 ... 21 | 22 | 23 | 24 | 25 ... 37 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs
from LostSouls on 12/31/2018 01:57 PMHarley
Ik zuchtte en schudde mijn hoofd. 'Mijn innerlijke bitch is alleen maar een afweersysteem.' zei ik tegen hem en liep verder zijn kamer in. Ik keek even rond en kon meteen zien dat Niko hier bijna nooit tot nooit komt. Het was geen persoonlijke kamer. Het was gewoon een standaard kamer die ook makkelijk te vinden was bij de ikea. Ik keek weer naar Niko. Hij had geen zin in bezoek, dat was duidelijk. 'Als je wilt praten. Of juist niet wilt praten. Je kunt bij me terecht.' zei ik hem en draaide me om zodat ik de kamer kon verlaten.
Damion
Ik grijnsde. 'Wen er maar aan babe' zei ik tegen haar en bekeek wat spulletjes in de kamer. Na een tijdje kijken ging ik naast haar op bed zitten en glimlachte. 'Ik ben blij dat je bij me bent.'zei ik tegen haar en drukte een kusje tegen haar lippen.
from walkingdead on 12/31/2018 02:23 PMNiko
Als ze dat zegt geloof ik er helemaal niks van de ene keer kots ze me uit de andere keer neuken we.. ik nam diep adem en brandde mijn sigaret uit.” Bedankt” zei ik toen maar alleen terwijl ik me moet gaan klaar maken voor dat achterlijke bal. Na een aantal uren was ik klaar gemaakt en liep ik op mijn eigen hagje naar de zaal terwijl ik er echt als een hunk uitzag vond ik zelf dan. Mijn verzorging was belangrijk voor me. Ik werd aangekeken door mensen of misschien familie die ik niet zo goed kende en nam diep adem.
Mia
Ik en Damion waren er al terwijl we Niko van de trap zagen lopen hij zag er wel echt goed uit in een pak. Ik nam een glaasje wijn en vroeg me af waar Harley was. Niko’s moeder maakte ondertussen aanstalte om met haar zoon te gaan praten:
from LostSouls on 12/31/2018 02:33 PMHarley
Zuchtend keek ik in de spiegel. Het vorige bal/feest waar ik me zo goed voor had opgetut was de avond van het incident. Ik beet op mijn lip en fixeerde de laatste paar dingetjes aan mijn make up. Ik had een witte jurk aan met onderaan svarovski kristallen. Mijn haar zat strak naar achter gekamd in een soort wetlook en mijn make up bestond uit een smokey eye en rode lippenstift. Ik deed mijn hakken aan en liep vervolgens naar beneden waar het feest gaande is.
Damion
Ik keek rond en zag dat Niko de zaal binnen kwam. Anastasia maakte aanstalte, maar of het nou slim was om dat op het feest te doen wist ik niet. Als ik vervolgens Harley van de trappen af zie komen glimlachte ik. Ze zag er prachtig uit, ik vroeg me af of ze dat voor hem deed of voor zichzelf. Ik dronk een glas champagne leeg en nam de volgende van het dienblad af. Ik keek naar Mia en glimlachte. 'Heb je het naar je zin?'
from walkingdead on 12/31/2018 02:41 PMMis
Als Damion me dat vraag knik ik “ik heb het naar me zin babe.” Ik plaatste een kusje op zijn lippen en keek naar Niko die aan het praten was.
Niko
“Je hebt een gravin nodig om je duivel en engel in evenwicht te houden.. een Gravin heeft meer macht over vampier servants dan wij.. de frontier familie is niet genoeg om je onder controle te houden.” Zei mijn moeder ik knikte “ik ken wel een gravin.” Mijn blik Glee naar Mia en ik wist precies hoe ik haar in mijn macht zou krijgen.” Is dat alles?” Vroeg ik haar ongeïnteresseerd ze stotterde “het spijt me van alles nikolaj en..” ik stopte haar door mijn hand op te steken “ik hoef je uitleg niet hoe onze band is lprima zo.” Ik verliet de zaal naar het balkon en moest wat frisse lucht “Nick alles oke?” Horde ik achter me Terwijl het Mia was net op het juiste moment.
from LostSouls on 12/31/2018 02:55 PMHarley
Ik liep richting Damion zodra ik hem zag staan en glimlachte. 'Waar is je prinsesje?' vroeg ik hem. Hij nam een slokje champagne en keek me aan. 'Geen idee, naar het toilet denk ik.'zei hij. Ik keek rond en zag Niko ook nergens meer. Als ze haar belofte breekt heeft ze een gigantisch probleem, ben daar maar zeker van.
Damion
Ik beet op mijn lip en keek naar Harley. 'Het heeft voor jou nog niet echt goed uitgepakt hè. Ons idee toen we op school kwamen.'zei ik tegen haar. Ze lachte. 'Mij beter dan jou. Jij zit nu vast aan een iemand, ik heb tenminste nog een paar mensen geneukt.'zei ze. Ik lachte en keek op als mijn moeder naar ons toe kwam gelopen. 'Hallo mam.'zei ik en gaf haar 2 kussen op haar wang.
from walkingdead on 12/31/2018 03:00 PMNiko
“Laten we hier maar snel over heen komen Mia jij hord bij mij niet bij die kakker die je alleen gebruikt voor seks.. je ouders zullen hek toch niet accepteren.” Ik liep dichter naar haar toe “wat zie je in hem?” Ik moest haar verlijden voordat ik voorgoed vast zat aan die stomme duivelkant ik wilde er van af.
Mia
Als hij dit ineens allemaal zegt kijk ik hem aan “Niko je weet niet wat je zegt Damion is een goed mens.” Zei ik tegen hem “en ik hou van hem.” En dat zei ik zonder twijfels.
Niko
Als ik Damion eindelijk zie aan komen lopen zet ik mijn plannetje in werking ik trok Mia tegen me aan en kuste haar lang genoeg zodat hij het kon zien. Ik was egoïstische en het boeide me niet wat iedereen daarvan dacht.
from LostSouls on 12/31/2018 04:38 PMDamion
Ik praatte wat met mijn moeder en keek af en toe op. Als ik Niko en Mia in de verte zie houd ik ze in de gaten. Ze stonden wel erg dicht op elkaar. Zodra ik ze dan ook zie zoenen valt mijn glas uit mijn handen en rende ik op de twee af. Ik trok Niko van haar af en gaf hem een harde slag in zijn gezicht en trapte hem tegen de grond. Als hij daar ligt keerde ik me om naar Mia. 'Ik heb het je VERDOMME NOG GEVRAAGD!' riep ik woedend tegen haar. 'Weet je wat stik maar lekker in elkaar.' zei ik tegen de twee en liep boos weg van de twee en duwde me een weg door de menigte.
from walkingdead on 12/31/2018 08:31 PMMia
Als hij me zoent en alles zo snel gebeurt ben ik schok “Damion het is miet wat je denkt!” Riep ik hem na met tranen in mijn ogen. Maar als hij wegloopt en niks wil horen kijk ik Niko vernietigend aan. Maar zodra ik zijn tanden in mijn nek voel raak ik flauw.
Niko
Ik wist dat er klappen zouden vallen dus nam ik gelijk mijn kans en zoog ik Mia bijna leeg ik zette mijn Lincoln teken op haar en grijnsde breed.” Nu zal je hele familie me moeten dienen.” Ik liet haar los en keek met felrode ogen naar de menigte mensen “Ik ben Niko Lincoln aangenaam allemaal.” Zei ik grijnzend.. aangezien Damion Harley had waarom zou ik Mia dan niet mogen?
from LostSouls on 12/31/2018 08:47 PMHarley
Ik keek naar het hele gebeuren en keek met een woedende blik naar de twee. Ik schudde mijn hoofd en rende snel achter Damion aan om hem te kalmeren. 'Damion, wacht.' zei ik en liep achter hem aan naar zijn kamer.
Damion
Op mijn kamer rukte ik mijn strik van mijn nek en gooide die naar de andere kant van de kamer. Als Harley achter me aankwam keek ik haar met rode ogen aan. 'Als zij de slet gaat spelen, doe ik dat ook.' zei ik en greep haar vast. Ik drukte mijn lippen tegen de hare en voelde dat vertrouwelijke gevoel van vroeger weer.
from walkingdead on 12/31/2018 08:56 PMOmgggg dramaaa
Mia
Als ik eenmaal bij kom en een brandend gevoel in mijn nek heb schiet ik overeind ik zag Niko zitten in een zetel met een sigaar in zijn bek en een goed boek.” Wtf heb je gedaan Nick!” Zei ik pissig “iets wat ik veel eerder moest doen.. je beschermen tegen die blaaskaak Damion.. geloof mij de volgende dag hoor je dat alweer een ander neukt Mia.” Zei hij terwijl woeden door me heen raasde maar ik Nick niks kon doen vanwege de seal in mijn nek.” Dat ligt niet aan jou.. alles wat jij aanraakt word slecht” zei ik met rode ogen “ik zit nu wel vast aan je maar denk maar niet dat ik je volledig ga dienen klootzak mijn vader zal je verpulveren voor dit.”
Niko
Ik horde haar aan en nam een flinke hees van mijn sigaar “wacht maar af Mia.” Zei ik tegen haar terwijl ik altijd gelijk had alle duivels zijn hetzelfde.