ORPG|| 885. WD 18+ obvs
First Page | « | 1 ... 22 | 23 | 24 | 25 | 26 ... 37 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs
from LostSouls on 01/01/2019 03:07 PMHarley
Ik haalde een hand door zijn haar en kreunde zijn naam uit. Normaal had ik dit niet meer gedaan omdat ik wist dat hij met Mia was. Nu heeft ze het er zelf naar gemaakt. Terwijl Damion mij met zijn tong zoals vroeger heerlijk verwende probeerde ik er niet aan te denken dat ik eigenlijk Niko en Mia wel zou willen killen.
Damion
De volgende ochtend lag ik in mijn eigen bed. Ik had niet bij Harley geslapen. Aan de ene kant had ik er ook wel spijt van. Mia had me gewoon gebroken en mijn duivel nam het over vanaf dat moment. Ik zuchtte en kwam overeind. Nu kon ik leuk gezellig ontbijten met iederen, terwijl ik eigenlijk gewoon naar huis wou. Naar Night academy.
from walkingdead on 01/01/2019 03:19 PMMia
Ik had de eerst volgende vlucht terug naar night academie genomen en was pisser woedend razen alles door mekaar. Ik had een maid gevraagd of ze wilde checken of Damion op zijn kamer was waarna vereiferde dat hij op zijn kamer was maar niet alleen. Hij liep Harley te neuken zoals voorspelt door Niko natuurlijk maar dat maakte nog niet goed wat Niko had gedaan. Ik voelde aan mijn nek mijn vader zou me niet vermoorden perse omdat het niko was maar het zal wel als een klap voor hem komen als hij wist dat ik me had weg gegeven aan Nicko... en niet eens vrijwillig.
Nicko
Ik zat aan de ontbijt tafel en las een krant terwijl ik mijn sigaretje uitbrandde en Damion de zaal al binnen zag lopen ik grijnsde breed. Ik wist niet zo zeer of ik mijn familie kapot wilde maken of ewoon jaloers was dat hij alles kon hebben zonder er voor te moeten veranderen. Ik was weer als normaal en mijn duivel had ik weg kunnen stoppen door Mia’s bloed. Mia.. die haten me denk ik maar dat maakte niet zoveel uit.
from LostSouls on 01/01/2019 03:31 PMDamion
Als ik de zaal binnen kwam zag ik inderdaad Niko al zitten met zijn krant. Verwende snot aap. Ik ging zitten en nam wat brood en vervolgens schonk ik wat koffie in. Als Harley binnen kwam keek ik kort op, maar bleef stil. Ik kon op dit moment echt niks hebben dus iedereen moest zijn bek maar houden.
Harley
Ik liep in mijn korte nachtjapon de ontbijtzaal binnen en merkte meteen de gespannen sfeer. Ik negeerde het gewoon en ging in het midden van de tafel zitten terwijl zowel Niko als Damion aan de uiteindes zaten. Ik nam een broodje en smeerde die. Kort ging mijn blik naar Niko die met een verwaande grijns op zijn gezicht zijn krant las. Ik schudde mijn hoofd en nam een hap van mijn broodje.
from walkingdead on 01/01/2019 03:39 PMNiko
Na mijn laatste hees kwam ik overeind om me klaar te maken en terug naar night academie te keren. Ik was geen van beide een uitleg schuldig ikbedanjte mijn moeder en ging vervolgens naar een butler die mijn koffers zou inladen. Na een paar uurtjes was ik weer terug op night academie “hey Nick!” Riep Jax een nieuwe vriend van me die me in de halen tegen kwam “hoe was Rusland?” Vroeg hij “geweldig.” Zei ik tevreden terwijl ik Mia al zag die eten had besteld maar er geen hap van nam.
from LostSouls on 01/01/2019 04:09 PMDamion
We landen net wanneer Harley mij aankijkt. 'Gaat het wel een beetje?' vroeg ze. Ik kwam overeind en liep richting de uitgang. 'Prima.' loog ik. Ik had geen zin om erover te praten. Het enige positieve uit dit alles was dat gister avond de switch van Harley weer om was omdat ze het zo verschrikkelijk voor mij vond. Niet dat ik ook maar enig medelijden wou. We werden in de limo naar de school gebracht. Ik praatte niet met Harley en ging meteen vanuit de limo naar mijn dorm.
Harley
Ik beet op mijn lip en klom de limo uit. Ik keek Niko na en beet even op mijn lip. Hij hield echt oprecht van Mia en dan flikt ze hem zoiets. Ik haalde een hand door mijn haar en begon maar te lopen. Kate kwam snel op me af. 'En!! Hoe was het?' vroeg ze. Ik schudde mijn hoofd. 'Het was kut. Vraag maar niets.'zei ik en liep door naar de aula.
from walkingdead on 01/01/2019 04:59 PMMia
Ik kon geen hap eten en negeerde mijn omgeving ik kwam overeind en liep naar mijn dorm waar ik maar in bed ging liggen,... dit was nett als de tijd toen ik verkracht was.
Niko
Ik had een gesprek met Jax en keek Mia na terwijl geen greintje schuldgevoel voelde op de 1 of andere manier. Ik was blij dat het uit was tussen die 2 van mij mocht hij Harley zo vaak neuken als hij wilde het deed me niks. Ik nam diep adem hij moest gewoon niet denken dat hij hier kon komen en Mia in zijn val kon lokken
from LostSouls on 01/01/2019 06:06 PMHarley
Ik keek Mia na en zuchtte. Ik snap gewoon niet hoe ze van de ene op de andere dag zo een andere gevoelens kan hebben. Ik keek op als ik Harvey zie die bij me kwam zitten. Ik glimlachte naar hem. 'Hoe was Rusland?' vroeg hij. Ik zuchtte. 'Dramatisch. Tenminste voor Damion en Mia. Niko heeft Mia ingepalmd en gezoend en nu zijn Damion en Mia uit elkaar.'zei ik tegen hem. Hij fronste. 'Niko en Mia?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Niko is toch een grote mannelijke hoer en hij haat Damion, zo verbazingwekkend is het eigenlijk niet.'zei ik en keek in de richting van Niko. 'Hij probeert zijn duivel kant te verbergen alsof hij er geen heeft. Maar dat is eigenlijk de enige kant die hij van zichzelf laat zien.' zei ik.
Damion
Ik zat op het bed in enkel een joggingbroek en nam een hijs van mijn joint. Het hielp me enigzins kalmeren van binnen. Hoe kalm en onaangedaan ik er uit zag van de buitenkant. Zo erg schreeuwde ik van binnen.
from walkingdead on 01/01/2019 06:22 PMNiko
Ik klopte bij Mia aan maar ik merkte dat ze niet open deed ''Mia.. ik heb bloed nodig,'' zei ik terwijl ze eindelijk de deur open deed en haar pols uitstak zonder iets te zeggen. Als ze haar pols uitsteekt pak ik haar vast en zette ik mijn tanden in haar nek ik hield niet van drinken uit iemands arm. Ik liet haar los en keek haar aan ''mia praat tegen me.'' Zei ik tegen haar terwijl ik haar nog nooit zo had gezien.
Mia
''Wat wil je dat ik zeg heer egoist?'' Zei ik geirriteerd ''je hebt me alleen als jou servant gemaakt omdat je het niet kan hebben dat Harley jou servant iet wil zijn.'' Zei ik tegen hem ''jij haat Damion gewoon omdat hij iets heeft wat jij niet hebt.'' Zei ik met rode ogen ''en dat is pure liefde.''
Niko
Als ze dat zegt grijp ik haar bij haar nek tegen de muur ''ik geef niks om die teef die Damion's zijn hielen likt en ik geef al helemaal niet om de affectie die jij had voor Damion trut.'' Ik liet haar los als ik zo deed dan deerde het me wel maar ik probeerde het zo goed mogelijk te verbergen. En inderdaad ik heb nog nooit pure liefde gehad.. en ik wilde het ook niet zien niet horen of voelen liefde is vergif. Ik liep weg richting mijn dorm en had binnenkort een meeting met Mia's vader die ik moest gaan uitleggen dat Mia mijn servant is.
from LostSouls on 01/01/2019 06:43 PMHarley
Ik liep door de gangen en hoorde verderop stemmen. Ik keek vanaf de hoek ernaar en zag Niko en Mia. Ik fronste en luisterde het gesprek af. Op dat moment had ik door wat er gaande was. Mia stond helemaal niet vrijwillig te zoenen met Niko. Als hij haar bij haar keel grijpt liep ik naar de twee toe, maar voor ik iets kon doen liep Niko al weg. 'Eikel.' zei ik nog en liep naar de deur van Mia waar ze nog in de deuropening stond. Ik bekeek haar even en beet op mijn lip. 'Ik hoorde wat je tegen Niko zei.' zei ik tegen haar en haalde diep adem. 'Misschien als je het uitlegt aan Damion dat hij het begrijpt.' zei ik. Ik wou gewoon dat Damion gelukkig werd en dat was hij al met Mia.
from walkingdead on 01/01/2019 07:36 PMMia
Als ik Harley haar stem hoor ''ik denk dat het weinig nut heeft.. zins hij jou weer neukt meent het dus niks voor hem.'' Zei ik tegen haar terwijl ik helemaal niet meer er in geloofde ''blijf jij maar zijn neukpaal.'' Ik smeet de deur voor haar neus dicht en had mijn switch omgezet niks intresseerde me meer.
Niko
Ik zag Damion die pussy had me nog niet eens geconfronteerd met het feit dat ik zijn chick had afgepakt. Het verbaasde me ook niet hij was nou eenmaal een zwakkeling ik ging aan zijn tafel zitten ''boos nu omdat ik je kutje heb afgepakt?'' Vroeg ik grijnzend ''die klap van gister kwam wel goed aan daar kan ik je wel credit voor geven.. neef,'' Ik grinnikte en was op mijn duivels.. dit was totaal niet met engelen kant maar dat had ik niet door.