ORPG|| 885. WD 18+ obvs

First Page  |  «  |  1  ...  23  |  24  |  25  |  26  |  27  ...  37  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 01/01/2019 09:32 PM

Harley
Ik rolde mijn ogen. 'Waarom zijn jullie allemaal zo fucking koppig.' riep ik nog geïrriteerd door de deur voor ik weg liep. Ik haalde een hand door mijn haar en liep naar buiten waar ik ging zitten op de rand van de fontein. Ik raakte gefrustreerd van alles en iedereen hier. Alles was zo ingewikkeld. Als iedereen gewoon eens hun gedachtes zouden uitspreken in plaats van om alles heen te draaien en mij de schuld te geven van iedereens daden.

Damion
Als Niko bij me kwam zitten beet ik mijn kaken samen en keek hem droog aan. 'Was dat niet al genoeg? Je moest het er ook nog even komen inwrijven dat je een relatie kapot hebt gemaakt? En maar ontkennen dat je een duivel bent. Als je zou ontkennen dat je dat miniscule engelen kantje van je had zou ik het eerder geloven.' zei ik en nam nog een hijs van mijn joint. 'Maar goed, word jij maar ongelukkig met Mia. Ik hoef geen wijf dat vreemdgaat.' zei ik. Natuurlijk meende ik dat niet 100%. Ik hield nog altijd van Mia, maar ze had me gebroken door voor hem te kiezen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/01/2019 09:42 PM

Niko
Even stond ik voorsteld bij zijn uitbarsting maar schoot vervolgens toen in de lach. Ik grijnsde duivels ''denk je dat ze een keuze ofzo had.. al is het waar dat ze nett zo een zwakkeling als jou is.'' Ik boog me voor over en bracht mijn lippen een stukje naar zijn oor ''alles hier is van mij als ik jou was zou ik maar vetrekken voordat ik dat wijf die je hielen likt ook in neem.'' Ik kwam overeind en verliet grijnzend de zaal ik haten Damion en waarom?... omdat hij net als mij is maar hij alles heeft wat ik niet heb... 1 een servant en 2... ware liefde. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/01/2019 09:48 PM

Damion
Ik zou bijna mijn tanden kapot bijten omdat ik me zo erg in aan het houden was. Als hij dat over Mia zegt breekt er iets. Ik kwam overeind en liep achter hem aan. Ik schopte hem in zijn rug waardoor hij tegen een muur knalde met de voorkant van zijn lichaam. Niet bepaald zacht. Ik pakte hem bij zijn nek vel en draaide hem om waarna ik mijn handen om zijn keel zette en steeds dichter kneep. 'Het leuke van jou is Niko, je kan proberen af te pakken wat van mij is, maar het zal nooit hetzelfde zijn als bij mij. Die mensen geven namelijk oprecht om mij. Niemand, zelfs die zielige verschijning van een vader en je moeder niet. Je bent een ongelukje geweest. Ik weet zeker dat jou vader zo teleurgesteld was toen hij jou kreeg. Neem alles maar wat je hebben wil. Je word er alleen maar diep ongelukkig van en dan weten we wie het laatst lacht.' siste ik en spuugde vervolgens in zijn gezicht en liet zijn nek los voor ik hem zou onthoofden. Ik liep woedend met bloed rode ogen weg en liep richting de dorms waar ik de deur achter me dicht sloeg en een paar lijntjes legde.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/01/2019 10:00 PM

Niko
Als hij me alweer slaat breekt er ook iets in mij bij zijn woorden ''reken er maar niet op dat je weg kan rennen vuile nietsnut.'' Ik kwam overeind en trapte zijn deur in waarna ik het nachtkastje waar hij op snoof weg schopte en hem een rechte vuist in zijn gezicht gaf de heisa lokte mensen terwijl niemand ons uitelkaar kon houden ik sloeg hem een paar keer raak en hij mij.. ''ik haat je en ik maak je nu af met mijn eigen handen.'' Zei ik met rode ogen terwijl ik hem op de grond kreeg en mijn handen om zijn keel deed 

Mia
Als ik een ophef hoor op de gang ren ik er op af ik duwde iedereen aan de kant en trok Niko van Damion af maar hij was niet te houden met al mijn kracht hield ik hem tegen '' Nicko stop het!'' Ik duwde hem tegen de muur terwijl ik kon zien dat woeden door hem heen raasde Jax kwam er ook tussen in en duwde Niko tegen de muur ''zorg dat Damion hier weg is en wel nu.'' Zei Jax tegen me terwijl ik Damion overeind hielp.

Niko
Ik schreeuwde het uit terwijl ik nu wel echt volbloed duivel moest zijn ''als ik je te pakken krijg vriend dan ruk ik je hart er uit.'' Zei ik terwijl Mia hem mee de kamer uitnam en Jax me op volle kracht tegen de muur dauwde ''kalmeer Nick.'' Maar ik wilde niks horen hij had het over mijn ouders het feit dat ik een ongeluk was.. hij moest en zal vandaag sterven. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/01/2019 10:11 PM

Damion
Als opeens mijn deur werd open getrapt draaide ik me op en voor ik het wist had ik een rake klap te pakken. Ik sloeg hem raak terug en had volgens mij nog nooit zo hard en gemeend geslagen. Uiteindelijk belanden we op de grond. Zijn handen rond mijn nek en ik die hem sloeg bij zijn buik. Als hij uiteindelijk van me af word getrokken kwam ik overeind en wou weer vol op hem ingaan, maar Mia stond tussen ons in. 'Probeer maar, de eerste poging en je vind jezelf terug onder de grond "vriend" schreeuwde ik naar hem en haalde weer uit maar miste omdat Mia me wegtrok uit die kamer. Als ik eenmaal buiten de kamer ben rukte ik mijn arm los van Mia en liep door de gang heen naar, ik weet eigenlijk niet waar. Ik moest daar gewoon weg voordat er doden gingen vallen. Ik likte langs mijn lip en proefde mijn eigen bloed. Ik veegde er met mijn duim langs en zag Harley langs lopen. 'Dam, wat is er..'begon ze maar ik liep langs haar en liet haar haar zin niet afmaken.

Harley
Ik staarde wat naar het water, maar ik hoorde iedereen iets over een gevecht roepen. Ze liepen allemaal met een rotvaart naar binnen dus ik besloot ook een kijkje te gaan nemen. Als iedereen richting de dorm van Damion liep vermoedde ik eigenlijk al het ergste. Als ik hem op de gang zie en hij me totaal negeert beet ik op mijn lip. Ik liep langs Mia naar de kamer en zag dat Jax met moeite Niko tegen de muur drukte. Jax kon zeggen wat hij wou, hij werd niet kalm. Ik duwde Jax aan de kant en gaf Niko een klap met zijn vlakke hand. 'Snap out of it!' riep ik naar hem en hield hem tegen de muur. 'Je ziet toch dat dit geen nut heeft!' ik keek hem recht in zijn ogen aan en zag dat hij zijn controle echt had verloren net. Hij zat onder het bloed, net als Damion.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/01/2019 10:35 PM

Niko
Als Harley tegen me begint te praten krijg ik mijn controle terug ik keek haar kort aan en liep haar vervolgens geirriteerd voorbij. Maar als ik mijn vader tegen kom neem ik geirriteerd een hap adem en spuug ik bloed uit.'' Wat is in godsnaam de reden dat jullie zo tegen mekaar zijn uitgevallen?'' Vroeg mijn vader terwijl we in het hoofdkantoor zaten en ik Damion geen blik gunde ''weet je ik hoef het niet eens te horen jullie zijn beide geschorst een maand lang.'' Nog geen 3 uur later zaten we in een lokaal terwijl mijn vader op ons letten en Damion zijn ouders inlichte ''na dit maak ik je nog steeds af.'' Zei ik sissend terwijl alleen hij het kon horen '' Niko je gaat naar Frankfurt ik kan je hier niet hebben je maakt het jezelf steeds erger hier.'' Zei mijn vader terwijl ik mijn rechterhand tot een vuist kneep ''en Damion jou ouders komen je ophalen je word overgeplaatst op een andere school samen met je servant.'' 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/01/2019 10:43 PM

Damion
Ik beet mijn kaken op elkaar en keek bewust weg voordat ik hem weer aan zou vliegen. 'Probeer maar eens.' siste ik terug en keek naar zijn vader. 'Ik ga helemaal nergens heen. Ik heb nooit problemen veroorzaakt. Alleen dat mormel van u daagt mij uit, maakt mijn relatie kapot en speelt met levens. Dat hij maar lekker in zijn eentje met al zijn duivelse hormonen naar Frankfurt gaat. Ik laat me niet zomaar van school wisselen.' zei ik tegen hem en schudde mijn hoofd. Ik sloeg mijn armen over elkaar als een klein kind dat zijn zin niet kreeg en staarde naar de klok terwijl ik mijn woede weg probeerde te tikken met mijn voet.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/01/2019 11:10 PM

Dale
Ik nam diep adem en merkte dat het iets persoonlijks werd tussen hun. Ik ging zitten en keek de 2 diep aan ''ik weet dat jullie beide verschillende levens lijden ookal zijn  jullie bloed gerelateerd.. maar jullie blijven dezelfde bloed hebben door jullie aderen.'' Zei ik tegen ze terwijl het net 2 kleine kinderen leken ''en de familie maakt het natuurlijk niet beter voor jullie.. maar ik zelf heb er voor gekozen om jullie samen te brengen.'' Zei ik tegen ze ''op de hoop dat jullie het zullen begrijpen waarom alles zo zit.. en het niet uitmaakt hoe jullie gerelateerd zijn.. Niko je bent mijn zoon en mijn enige zoon ik weet dat je moeder liefde je ontnomen is.. maar je hebt altijd mijn liefde gehad misschien was het niet genoeg maar door het andere hier moeilijker te maken krijg je niet wat je wilt.'' En ik wist precies wat hij wilde hij was mijn zoon ik kende hem. 

Niko
Als die woorden mijn vaders mond verlaten kijk ik hem aan ik had hem nog nooit zulke dingen horen zeggen het was altijd zakkelijk geweest.'' Wil je nu dat ik dat daar het vergeef.. hij die je een zielig vertoning noemt.'' Zei ik terwijl ik Damion fel aankeek ''dat zeg ik niet Niko.. je moet de haat tegen je moeders familie loslaten anders vind je nooit wat je zoekt.. en Damion leer je te beheersen ookal is het moeilijk sommige dingen wat je heb gezegd zijn wel verontrustend.. hierbij wil ik dat jullie elkaar met rust laten... als ik nog 1 ding hoor stuur ik jullie beide weg.. jullie kunnen gaan.'' Zei hij toen maar.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/01/2019 11:23 PM

Damion
Ik rolde mijn ogen. 'Letterlijk de eerste keer dat ik me niet onder controle heb en dan moet ik mezelf in bedwang houden.' mompelde ik terwijl ik opstond en het lokaal verliet. Ik spuugde nog wat bloed uit mijn mond en liep naar mijn dorm. Daar lag op de grond ook nog genoeg en mijn deur had geen scharnieren meer. 'Klootzak.' mompelde ik boos en zette de deur maar tegen de kast aan. Ik liep naar de badkamer en keek in de spiegel. Er liep bloed uit mijn neus en mond en ik had ook een wond op mijn voorhoofd. Zuchtend zette ik de kraan open en gooide wat water in mijn gezicht.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/01/2019 11:31 PM

2 weken later

Niko
Ik haalde de seal weg uit Mia haar nek en nam diep adem ''het spijt me als ik je geraakt heb tijdens mijn outburst.'' Zei ik zuchtend tegen haar terwijl ik een beetje had na gedacht over wat me vader had gezegd. Ik deed dit wel met moeite ''en je mag me haten zoveel je wilt.. als nog het spijt me voor de schade.''

Mia
Ik voelde me eindelijk weer vrij na dat hij me gevraagd had om de seal weg te laten halen ''het maakt ook niet meer echt uit ik denk dat ik en Damion toch niet voor mekaar zijn bestemd.'' Zei ik zuchtend terwijl hij me had weggeduwd bij het incident waarschijnlijk uit woede ''ik zeg het niet graag maar hij geeft wel om je.. een beetje denk ik.'' Zei Niko moeizaam ''niet dat ik hem mag.'' Zei hij toen gelijk ik kwam overeind ''hou je taai Niko.'' Zei ik alleen terwijl ik hem achter liet in het lokaal.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  23  |  24  |  25  |  26  |  27  ...  37  |  »  |  Last

« Back to forum