ORPG|| 885. WD 18+ obvs

First Page  |  «  |  1  ...  24  |  25  |  26  |  27  |  28  ...  37  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 01/01/2019 11:42 PM

Damion
Ik zat met een bord eten in de aula en had verder niemand om me heen. Niet omdat niemand bij me wou zitten, maar omdat ik zelf alleen wou zijn. Sinds alles gebeurd was met Mia en met Niko wou ik niemand meer om me heen. Ik wou gewoon rust aan mijn hoofd. Die twee konden elkaar ergens gaan aflebberen. Ik wou niet iemand die niet 100% voor mij gaat terwijl ik wel voor haar ga. 

Harley
Ik zat met een boek in het raam in de aula en keek naar de tafel waar Damion zat. Ik had vaker met hem geprobeerd te praten om uit te leggen dat Mia niet vrijwillig bij Niko hoorde nu, maar hij wou nooit luisteren. Hij had me ook nooit laten uitpraten dus voor hem leek het nog altijd alsof ze was vreemdgegaan. Ik haalde een hand door mijn haar en focuste me maar weer zuchtend op mijn boek.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/01/2019 11:51 PM

Niko
Ik zag Harley en liep op haar af ik verzamelde al mijn arrogantie en stopte het in een doos ergens in mijn hoofd.'' Bedankt voor laatst'' zei ik toen tegen haar ''als jij er niet was had ik iedereen in die kamer verpulferd.'' Terwijl Harley een soort van evenwicht in me bracht.. ookal was ze mijn servant niet. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/02/2019 12:00 AM

Harley
Als ik word verstoord door de oh zo bekende stem keek ik op van mijn boek. Ik glimlachte zwakjes als hij me bedankte. 'Geen probleem. Sorry voor die klap.'zei ik en beet op mijn lip. 'Heb ik hier nu een primeurtje te pakken? Nikolaj die zijn excuses aanbied.'zei ik met een grinnikje. Ik waardeerde het erg dat hij nu naar mij toe kwam, maar we hebben eerder serieus goede gesprekken gehad en vervolgens haatte hij me weer en maakte me zwart bij zijn vrienden, dus ik vertrouwde het nog niet echt. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/02/2019 12:13 AM

Niko
Ik keek haar lang en diep aan ''word niet te blij.. deze kant show ik zeilde.'' Ik nam diep adem en schoof naast haar ''vind je het erg als ik ook een frietje neem.'' En ik pakte vervolgens een frietje terwijl ik nog nooit zo vriendelijk met haar ben geweest ik was Harley dankbaar omdat ze niet bang voor me was.,, en op zijn minst een beetje de tijd nam om me te leren kennen. Veel mensen hadden het etiket monster op mijn voorhoofd al geplakt.

Mia
Als ik Niko zo met harley zie glimlach ik zwak maar als ik Damion boos en vijandig zie besloot ik afstand te houden. Hij zou wel een ander vinden denk ik,, ik nam diep adem en liep richting de bieb. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/02/2019 12:36 AM

Harley
Als hij dat zei grinnikte ik. 'Ik zal genieten van elke seconde.' grijnsde ik en schoof iets op zodat hij meer plek had. Ik knikte als hij vroeg om een frietje en nam er zelf ook nog een. 'Hoe ben je eigenlijk bevriend geworden met Jax?'vroeg ik. Terwijl voor Cameron, hij en jax niet eens met elkaar omgingen of praatte met elkaar. Ik beet op mijn lip en nam nog een frietje waarna ik mijn boek dichtklap en het op mijn schoot leg.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/02/2019 12:41 AM

Niko
Als ze dat vraagt kijk ik naar het plafond ''hmm.. hij en Mia waren mijn eerste 2 vrienden in Italie daarna kwamen ze naar Amerika.. maar vielen we uit een omdat ik nieuwe vrienden kreeg en Jax andere intresses.. Je ziet ook dat Jax een voorbeeldige leerling is.'' Zei ik tegen haar ''ik in tegendeel.. niet bepaald,''

Mia
Ik las een boek in het park en zat rustig met mijn oortjes in te lezen terwijl er iemand naast me schoof. Ik keek op en zag dat het een jongen was maar ik bood er niet veel aandacht aan.. al had ik hem nooit eerder gezien;

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/02/2019 12:54 AM

Harley
Ik lachte. 'Nee jij bent het tegenovergestelde. Bloedlipje.'zei ik. Ik nam nog een frietje en keek kort naar buiten. De lucht was mooi blauw en het was eigenlijk een te perfecte dag. Zo een dag waarvan je verwacht dat er ieder moment iets kuts kon gebeuren. Ik keek weer naar Niko en grinnikte als ik mayonaise op zijn lip zag zitten. 'Of moet ik mayolipje zeggen.' grinnikte ik en veegde het met mijn duim van zijn mondhoek. Ik likte het van mijn duim af terwijl ik hem aankeek en grijnsde.

Damion
Zuchtend liep ik buiten rond. Even een frisse neus. Weg van al die rotmensen op dat instituut. Ik haalde een hand door mijn haar en zag verderop Mia op een bankje zitten. Ik wou eigenlijk meteen omdraaien maar ik zie dan een jongen naast haar gaan zitten. Ik fronste en ging wat meer uit het zicht lopen terwijl ik de twee in de gaten hield.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/02/2019 01:04 AM

Mia
Ik klapte mijn boek dicht en voelde me bekeken “ken ik jou?” Vroeg ik toen terwijl ik hem recht aankeek nu “nee maar je schoonheid pakte mijn aandacht.. ik ben opzoek naar Niko een goeie vriend van me we zaten samen in Duitsland op school.” Zei hij terwijl ik me gefleit voelde dat hij me mooi vond “die ken ik.” Zei ik zwak glimlachend “wat is je naam?” Vroeg ik toen Ricky... Ricky Zanders.

Niko
Als ze dat doet kijk ik weg en probeerde ik mijn paal in mijn broek gedeisd te houden.” Vond je het niet erg dat Damion je neukte.. om zegmaar over Mia heen te komen?” Vroeg ik toen “ik bedoel.. ik zie je niet als een seks object of een maid die alles doet wat Damion zeg.. ik bedoel.. zegmaar je hebt ook gevoelens.” Ik haten het om zulke gesprekken te hebben vooral als het me deerde wat zij voelde.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/02/2019 01:13 AM

Harley
Ik schudde mijn hoofd en vond het wel leuk hoe nerveus hij ervan werd om dit gesprek te hebben. 'Ik was zelf ook boos en er zit sowieso 0 gevoel bij ons dus dan is het niet raar als je gebruikt word voor zo een doeleinde. Het was geen onbekend terrein.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. Ik hield het bakje met het laatste frietje voor zijn neus. 'Aan jou de eer.' 

Damion
Ik fronste als ik hoor dat het joch opzoek was naar Niko en zuchtte geërgerd. Hopelijk neemt dat joch Niko mee en hoef ik zijn kop nooit meer te zien. Ik draaide me uiteindelijk toch maar om en stak mijn handen in mijn zakken.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/02/2019 01:16 AM

Niko
“Waarom was jij boos?” Vroeg ik toen terwijl ik het laatste patatje nam en haar vragend aankeek.

Mia
Ik liep met de jongen naar binnen maar keek kort achterom bij het weg zien lopen van Damion zins het incident had hij nog geen woord met me gewisseld en ik niet met hem.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  24  |  25  |  26  |  27  |  28  ...  37  |  »  |  Last

« Back to forum