ORPG|| 885. WD 18+ obvs

First Page  |  «  |  1  ...  25  |  26  |  27  |  28  |  29  ...  37  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 01/02/2019 12:38 PM

Harley
'Mia had me beloofd dat ze Damion geen pijn zou doen. En dan uitgerekend jij waarmee ze het doet.'zei ik tegen hem en zuchtte kort. 'Ik wist toen niet dat het meer gedwongen van jou kant was dan dat zij er vrijwillig in mee ging.' Ik keek naar buiten en zag verderop Mia lopen met een andere jongen. 'Maar zo te zien maakt het haar sowieso niets meer uit.' zei ik geïrriteerd.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/02/2019 01:09 PM

Niko
Als ze dat allemaal zegt en ik Mia zie lopen met Ricky een goeie vriend van me. Grijns ik breed “Mia is moeilijk ookal heeft ze Damion niet opzettelijk pijn gedaan.. een breuk kan voor haar te veel zijn” zei ik tegen Harley “en ik denk niet dat Mia van plan is terug naar hem te gaan.. nou ja omdat ze waarschijnlijk denkt dat Damion net zoals Cameron is.” Zei ik zuchtend “ik weet niet of je weet dat ze verkracht is geweest maar het heeft haar zwaar beschadigd ik kan wel met Damion gaan praten maar hij ziet me liever dood dan dat hij naar mij luisterd.” Zei ik toen tegen haar j het was mijn schuld dat ze uitelkaar zijn maar Mia is er wel nu op de hoogte van dat ze vervangbaar is “maar genoeg over hun het is hun probleem en ik bemoei er niet meer mee want anders maak ik het erger dan dat het al is.” Ik Seinde naar Ricky en grijnsde breed “dat is Rick mijn beste vriend uit Frankfurt toen ik nog een uitwisselings student was.”

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/02/2019 01:19 PM

Harley
Ik haalde mijn schouders op. 'Damion luisterd ook niet naar mij. Hij heeft zich helemaal afgezonderd.' zei ik tegen hem en keek naar Mia. Ik wist niet dat ze ook verkracht was, ook door Cameron. Ik haalde een keer diep adem. Nu begreep ik haar wel iets beter. Als Niko verteld dat die jongen een vriend van hem was uit Frankfurt keek ik naar hem. Hij was erg knap. Ik glimlachte naar hem als hij onze kant op kom. 'Hey.'zei ik en kwam overeind. 'Zal ik jullie alleen laten of?' vroeg ik en bekeek de twee. Een knap duo.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/02/2019 01:45 PM

Niko
“Rickyy” zei iik blij terwijl ik hem een handdruk gaf als Harley dat zegt valt Ricky me al in de reden “blijf je vriendin Nick?” Als hij dat vraagt word ik nerveus “een schoolgenoot.” Zei ik terwijl we gingen zitten “zin in een jointje?” Vroeg ik toen maar om het onderwerp te veranderen.

Mia
Als die Ricky zijn weg heeft gevonden en me bedankt neem ik diep adem. Ik moest echt iets gaan doen ik sloeg mijn haren over mijn schouder en liep naar buiten ik moest naar de stad om een cadeau uit te kiezen voor mijn vader.. binnenkort zou ik op staatsbezoek gaan. Ik nam een limo en stapte in richting de stad ik keek er na uit om mijn familie te zien.. na alles wat er was gebeurt ik hield nog steeds van Damion maar mijn zelfvertrouwen was niet meer als eerst.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/02/2019 01:53 PM

Harley
Ik glimlachte en ging zitten. 'Je zult Nick toch wel beter kennen dan dat hij een vriendin heeft.'zei ik tegen hem en keek vervolgens naar Niko. Ik keek naar de uitgang van de kantine en zag Mia weglopen. Het zou zo zonde zijn als ze het niet meer zou proberen goed te maken met Damion. Die twee waren het gelukkigst met elkaar.

Damion
Ik zat met oortjes in de bibliotheek en las daar wat boeken door voor school. Niet dat alles bleef hangen. Zo snel als ik de zin had gelezen was ik die ook weer vergeten. Mijn gedachtes konden alleen maar afdwalen naar Mia en Niko. De woede die ik nog voelde stuiterde ook door mijn lichaam. Het liefste graafde ik nu zijn graf, maar goed.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/02/2019 02:53 PM

2 weken later

Niko
Ik hield een groot feest en tot iedereens verschrikking was Harley mijn vriendin geworden.. Ze had nog erge ruzie gekregen met Damion er om dus nu spraken die 2 niet meer. Maar dat boeide ons niet zoveel hij had nu toch een nieuwe vriendin genaam Camilla zij was nieuw hier gekomen. Ik zag Mia zeilde aangezien ze vaak naar Italie ging haar vader zou binnenkort aftreden zodat zij Gravin van Italie kon worden. Ik zat aan de bar en was met Ricky in gesprek ik was veranderd minder haatdragend richting mijn familie ik had besloten om al  mijn aandacht te geven aan de relatie die ik onderhield met Harley.

Mia
''Je ziet er prachtig uit Mia'' merkte Ricky op terwijl ik tussen hem en Niko ging zitten ''ja Italie doet me goed.. heb zelfs een kleurtje.'' Zei ik grappend. Terwijl ik een coctail bestelde en kleine slokjes ervan nam ''daar heb je prins charming met zijn vriendinnetje,'' Zei Ricky richting Damion terwijl ik opkeek ''lijkt er op dat ik veel heb gemist.'' 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/02/2019 06:00 PM

Harley
Ik glimlachte als ik Niko aan de bar zag zitten. Wat er de afgelopen 2 weken was gebeurd leek zeer onwerkelijk. Niko was een andere weg ingeslagen, Damion had een nieuwe vriendin en wou niets meer met mij te maken hebben. Wat aan de ene kant ook wel logisch was. Ik had gevoelens gekregen voor zijn aartsrivaal die hij het liefste dood zag. Nu was ik er een van. Ik liep naar de bar en beet op mijn lip als ik Mia zag. Ik legde mijn armen op Niko zijn schouders en liet ze naar zijn borst glijden. 'Hey babe.'zei ik en drukte een kus in zijn nek die zo heerlijk rook.

Damion
Lachend liep ik met Camilla naar een tafel waar we aan gingen zitten. 'Hoe heb je het voor elkaar gekregen.' zei ik lachend en keek naar haar. 'Ja wat wil je als je pas 5 jaar bent en je gaat fietsen zonder zijwieltjes.' zei ze lachend. Ik trok een vertroetelend gezicht. 'Awh, kusje erop?' vroeg ik en nam haar elleboog en gaf een kusje op het kleine litteken wat ze er had zitten. 'Ik voel me meteen beter.' zei ze en drukte een teder kusje op mijn lippen. Het was raar gelopen de afgelopen weken. Ik had me van alles afgezonderd en toen kwam Cami op school hier. Ze was meteen lief en zachtaardig en in de bibliotheek raakte we aan de praat omdat ze de weg kwijt was. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/02/2019 06:14 PM

Niko
Ik keek op bij het horen van Harley en haar handen die over mijn borstkast gleden. Ik beet op mijn onderlip en trok haar op mijn schoot “waar was je?” Vroeg ik toen aan haar terwijl ik haar haren uit haar nek schoof naar een kant en kusjes drukte in haar nek.” Ja die geïrriteerde ex hommel van jou blijkt zijn vrede gevonden te hebben.” Zei ik tegen Mia die eventjes bleef staren maar toen haar schouders ophield.

Mia
“Ik heb je al gezegd hij mag doen wat hij wilt als dat hem gelukkig maakt.” Zei ik zuchtend terwijl ik binnenkort Gravin werd ik had geen tijd om aan vriendjes te denken.” Je kan anders ook mij daten” knipoogde Ricky terwijl ik mijn ogen rolde “ik heb geen vriend nodig joh alleen maar gezeik.” Loog ik terwijl ik overeind kwam “Dat zeg je nu nog Gravin van Italië.” Zei Jax terwijl ik glimlachte “de enige echte.”

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 01/02/2019 06:36 PM

Harley
Als Niko vraagt waar ik was grijnsde ik. 'Mijn lingerie omwisselen voor een pikanter setje.' fluisterde ik hem in zijn oor en sloeg mijn arm om zijn nek heen terwijl ik naar Mia keek. 'Als je daar eenmaal zit op je hoge stoel zit je er helemaal alleen. Dat is niet heel gezellig als je niemand hebt om die zaken allemaal mee te regelen.' zei ik en haalde mijn schouders op. 'Maar goed, wat weet ik ervan. Ik ben maar een domme maid.'zei ik en bestelde een cola vodka. Als die voor mijn neus stond dronk ik er grote slokken van.

Damion
Ik zag verderop Mia en Harley zitten. Hij moest mijn relatie al zonodig kapot maken en daarna steelt hij ook nog eens mijn beste vriendin bij me weg. 'Alles oké babe?' vroeg Camille. Ik keek weer naar haar en glimlachte. 'Ja, ik was even met mijn gedachte ergens anderd.'zei ik tegen haar met een klein glimlachje en nam haar handen vast. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 01/02/2019 06:59 PM

Mia
Als Harley haar mond weer moet open trekken kijk ik haar geïrriteerd aan.” Dat jij iemand nodig hebt aan te zuigen is jou probleem Harley” zei ik tegen haar ik nam de laatste slok van mijn cocktail en keek naar Damion “ik ben nog liever alleen dan steeds belazerd te worden.” Ik verliet de zaal richting mijn dorm en kon er niet tegen dat Damion een ander had.

Niko
Ik grijnsde breed en werd al gelijk stijf.” Zo” zei ik terwijl ik Mia nakeek “het lijkt er op dat ze lang niet meer seks heeft gehad.” Merkte ik op terwijl ik kort naar Damion keek “hij wilt haar zo graag vergeten en zij hem.. maar je ziet duidelijk dat di 2 smachten naar mekaar” zei ik tegen Harley.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  25  |  26  |  27  |  28  |  29  ...  37  |  »  |  Last

« Back to forum