ORPG|| 885. WD 18+ obvs
First Page | « | 1 ... 28 | 29 | 30 | 31 | 32 ... 37 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs
from LostSouls on 01/05/2019 12:59 PMHarley
Ik glimlachte en beet op mijn lip. 'Ik ben al vanaf mijn eerste dag bij hem. Ik heb geen idee hoe ik me moet ontbinden. Dat is mij nooit verteld omdat niemand dat nodig achtte.' zei ik tegen hem en bekeek de gegroeide bobbel in zijn broek. 'Volgens mij vraagt je vriend voor een lidmaatschap bij de Mile High club.'zei ik met een grijnsje.
Damion
Als ze dat zo zegt ontstond er een minieme glimlach. 'Jouw vrijgezellen bal is een verplichting en ik ben hier vrijwillig omdat ik toch afscheid van je zal moeten nemen als je een ander kiest. Dat gaat me denk ik beter af voor mijn eigen ogen dan dat ik het van iemand anders moet horen.' zei ik tegen haar en haalde een hand door mijn haar.
from walkingdead on 01/05/2019 01:23 PMMia
“Je zegt het alsof ik al iemand anders heb gekozen.” Zei ik met een lachje terwijl ik veranderd was “mis je me Damion?” Vroeg ik hem terwijl ik mijn kroon neerlegde en hem aankeek met die stralende ogen van me.
Niko
“Je gaat Damion vertellen dat je hem niet meer diend en hij die Lincoln teken in je nek verwijderd.” Zei ik tegen haar terwijl ik naar mijn broek keek en het vliegtuig was geland “en zodra je dat heb gedaan neem ik je mee naar Frankfurt waar ik me eigen villa heb.” Zei ik grijnzend terwijl we overeind kwamen ik bracht mijn lippen kort naar haar oor oor “ik heb daar een groot bed waar ik je goed en hard zal neuken.” Ik beet grijnzend op mijn onderlip en nam haar hand vast zodat we het vliegtuig konden verlaten.
from LostSouls on 01/05/2019 01:31 PMHarley
Ik beet op mijn lip en voelde zenuwen in mij opkomen. Ik wist niet of ik er klaar voor was om me te ontbinden van Damion. Of hij dat überhaupt toe laat. Ook al hebben we ruzie. Ik haalde een hand door mijn haar en hield met de andere hand de zijne vast terwijl we het vliegtuig verlieten. Er stond op de landingsbaan een limousine voor ons klaar.
Damion
Ik keek naar Mia en knikte. 'Ja ik mis je. Ik mis je al vanaf het moment dat we uit elkaar zijn.' zei ik tegen haar. 'Ik dacht dat ik met Camille de leegte die je achterliet kon opvullen, maar ze was nauwelijks gelijk te stellen aan jou.' ik keek haar aan in haar ogen en beet op mijn lip. 'Jij hebt nu een bal om een geschikte partner te vinden die naast je kan staan. Hoe graag ik dat ook zelf zou willen zijn weet ik dat jij daar niet op zit te wachten.' zei ik tegen haar. Waarschijnlijk zal die Ricky wel zijn slag slaan.
from walkingdead on 01/05/2019 01:53 PMMia
“Ik vergeef het je.” Zei ik tegen hem omdat hij helemaal naar hier was gekomen omdat te zeggen.” Ik heb iemand nodig om me mezelf mee te verloven en ik denk dat jij geschikt bent.. ookal ben ik net meer zo verliefd als eerst,, het zal niet hetzelfde zijn als met een compleet vreemde” zei ik tegen hem terwijl ik het doek dat voor me lichaam hing op de grond liet vallen “ik denk dat je me wel goed zou kunnen dienen als mijn man.” Ik liep met mijn naakte lichaam naar de bank waar ik net op zat met een paar druiven en wenkte hem om te komen “laat me zien dat je die baan prima aan kan Damion lincoln.” Terwijl ik me benen sprijden en een druifje naar binnen werkte.
Niko
De limo bracht ons naar Mia’s Kathedraal terwijl we uitstapte “welkom in Italië heer Niko.” Zei Lena de maid van Mia met haar had ik het bed best wel vaak gedeeld toen ik nog een jongen van 13 was en zij 16 toen de tijd. Ik grijnsde breed “leuk om jou weer te zien Lena.” Zei ik grijnzend terwijl het best wel een vies meisje was ik keek kort naar Harley hou zouden die 2 in een trio zijn?
from LostSouls on 01/05/2019 02:02 PMHarley
Als we aankomen keek ik mijn ogen uit. Mia had wel een mooi plaatsje hier. Ik haalde een hand door mijn haar en keek op als een van haar maids voor ons stond en ons welkom heette. Het was nog een jonge meid en als ik de blik van Nick goed lees zie ik dat die twee een geschiedenis hadden. Ik beet op mijn lip en knikte naar haar.
Damion
Als ze verteld dat ze mij graag wou als degene die naast haar stond in dit hele proces glimlachte ik. Ik bekeek haar naakte prachtige lichaam voor de zoveelste keer en had meteen al moeite ervan af te blijven. Eigenlijk zou ik het niet moeten doen, aangezien ze ook aangaf dat ze niet meer zoveel van me hield als van te voren. Ik slikte kort en kon me toch niet beheersen. Ik liep naar haar toe en ging voor haar op mijn knieën. Ik kuste teder haar dijen en kwam zo bij haar heerlijk sappige geslacht die ik met mij tong begon te verwennen.
from walkingdead on 01/05/2019 02:10 PMNiko
“O dit is Harley mijn vriendin” zei ik tegen haar terwijl ze glimlachte en maakte een buiging “welkom Harley ik hoop dat deze vriend hier goed voor je is.” Zei ze terwijlze ons bracht naar mijn kamer hier “als er iets is laat me het weten de gravin is nu in gesprek met een oude vriend van haar, maar ik zal jullie melden wanneer ze klaar is.” Ik knikte “thx lena.”
Mia
Als hij geniet van zijn lunch kreun ik zachtjes hij was nog even goed als vroeger. Ik liet mijn rechterhand door zijn haar glijden “hoe smaak ik?” Vroeg ik kreunend terwijl ik naar hem keek.
from LostSouls on 01/05/2019 02:19 PMHarley
'Heel goed.'zei ik met een glimlachje en liep mee naar onze kamer voor vanacht. Ik glimlachte bij het grote bed en ging er op zitten. Als Lena weg is keek ik naar Niko. 'Dus. Wie is zij?'vroeg ik met een grijnsje. 'Ik zag wel aan jullie dat jullie elkaar eerder hebben ontmoet en niet in combinatie met Mia.' zei ik en beet op mijn lip. Niet dat ik jaloers was. Ik was gewoon nieuwsgierig naar haar.
Damion
Als ze dat vraagt verzamel ik haar sappen op mijn tong. 'Proef zelf maar.' zei ik en drukte mijn lippen tegen de hare en liet mijn tong de hare strelen. Na dat een paar secondes te hebben gedaan liet ik mijn mond weer afdwalen. 'Je smaakt verslavend.' zei ik en liet mijn tong zijn kunstjes doen.
from walkingdead on 01/05/2019 03:50 PMMia
Als ik mezelf proef op zijn tong kijken mijn geile oogjes hem grijnzend aan eenmaal klaar gekomen kwam ik overeind ik trok mijn baljurk aan “het bal begint zo je ouders zullen wel wachten” zei ik tegen hem terwijl ik mijn string aantrok. Ik hield nogsteeds een beetje afstand omdat ik nog niet helemaal overtuigd was.
Niko
“O een maid die ik vroeger neukte” zei ik tegen haar “maar ze is meer into trio’s en zo,, een keer hadden ik en jax haar zo hard geneukt dat ze de volgende dag haar taken niet kon doen” zei ik tegen Harley terwijl ik naast har neerplofte “maar dat is nu in het verleden.”
from LostSouls on 01/05/2019 04:25 PMHarley
Als Niko dat zo uitlegt grijnsde ik. 'Weet je dat zeker?' zei ik terwijl ik op mijn knieën achter hem kroop en mijn armen om hem heen sloeg. Ik liet ze strelen over zijn borstkas. 'Ik hou er niet van om mijn mannetje te delen, maar als ik er zelf bij ben kan er misschien een uitzondering worden gemaakt.' zei ik in zijn oor en likte vervolgens langs zijn oorlel. 'Of zou je haar niet nog een keer helemaal uit elkaar willen scheuren?'
Damion
Als ze klaarkwam likte ik haar schoon en kwam weer overeind. Ik likte langs mijn lippen en bekeek hoe ze zich aankleedde. 'Geniet nog van je vrijgezellenavond.' zei ik tegen haar en beet op mijn lip waarna ik naar beneden liep en inderdaad mijn ouders al in de balzaal zag. 'Mam, pap.' zei ik en drukte 3 kussen op de wang van mijn moeder en gaf mijn vader een sterke handdruk. Knuffelen in het openbaar zag er niet echt proffesioneel of hoffenlijk uit. 'Waar was je nou?' vroeg mijn moeder. Ik probeerde niet te grijnzen, denkend aan het antwoord. 'Ik moest even iets eten. Ik had honger. Maar ik ben er nu.'zei ik met een glimlach.
from walkingdead on 01/05/2019 06:41 PMNiko
Als ze dat zegt grijns ik “je bent zo een geil mens.” Zei ik blij terwijl ik haar besprong en haar middel vastnam “ik denk daf ik wel wat kan regelen.” Ik drukte een kusje op haat lippen en kwam overeind “maar nu moeten we ons klaar maken voor Gravin Mia’s bal.” Zei ik met een glimlachje terwijl ik al snel mijn pak zocht en die aantrok.
Mia
Als hij dr zegt grijns en ik kwam ik hem achterna de zaal binnen ik nam een wijnglas en gaf daar een paar tikken op “hallo allemaal welkom op mijn vrijgezellen bal.” Zei ik grijnzend terwijl ik om me heen keek “ik moet jullie allemaal teleurstellen prinsen.. want ik heb mijn prins al gevonden.” Zei ik glimlachend “en hij voldeed precies aan mijn voorkeur.” Zei ik grijnzend terwijl ik Damion wenkte om te komen.