ORPG|| 885. WD 18+ obvs
First Page | « | 1 ... 30 | 31 | 32 | 33 | 34 ... 37 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs
from LostSouls on 01/08/2019 10:06 PMHarley
Ik grijnsde als Lena dat zei en me vervolgens nog een geile zoen gaf. 'Succes.' zei ik nog tegen haar voor ze vertrok. Ik kroop helemaal in Niko zijn armen en lachte even als ik die pets voelde. 'Ja dat dacht ik wel dat jij dat geil vond.' zei ik. Ik kwam echt slaap te kort door de afgelopen nacht. 'Het was zeker voor herhaling vatbaar.'
Damion
Ik glimlachte zwakjes al ze dat kenbaar maakte. 'Kan ik wel begrijpen. Ik heb me niet echt netjes gedragen de afgelopen tijd en dat heb jij allemaal moeten zien van een afstandje.' zei ik tegen haar en beet op mijn lip. Al zou ik nooit vreemdgaan als ik in een goede stabiele relatie zat.
from walkingdead on 01/08/2019 10:17 PMNiko
“Ik vind alles geil bijna als het op seks aan komt.” Zei ik tegen haar “maar het geilst vind ik jou toch horen kreunen terwijl ik je verwen.” Zei ik grijnzend terwijl ik overeind kwam “was dit je eerste trio?” Vroeg ik met een grijnsje “of gewoon met 2 mannen?” Ik kon me wel voorstellen dat Damion haar neukte met zijn vrienden.. wie deed dat nou niet met zo een geile maid?
Mia
Als hij dat zegt glimlach ik liefjes. Ik veterde mijn badjas open en ging weer op zijn middel zitten “ochtenden met de gravin van Italië moeten wel..” ik bracht mijn lippen naar zijn oor “uitermate goed behandeld worden.” Maar voor ik hem los liet gaan moest ik nog iets zeggen “als je met mij wilt zijn betekend het ook dat je met school moet stoppen he.” Zei ik zacht tegen hem.
from LostSouls on 01/08/2019 10:54 PMHarley
'Mijn eerste met een meid erbij. Mijn andere trio's waren altijd met twee mannen.' zei ik tegen hem en glimlachte. 'Ik kreun zo geil omdat jij je werk goed doet.' zei ik en keek hem na als hij opstond. Mijn grootste warmtebron meteen weg. Ik trok de dekens hoger over me heen en keek naar zijn heerlijke blote billen.
Damion
Ik beet op mijn lip als ze dat zegt en voelde mijn vriend meteen weer stijf worden. Vervolgens wordt het wat serieuzer. 'Dat begrijp ik en dat is denk ik iets waar ik mijn ouders van moet overtuigen dat dat geen probleem is. Maar ik heb alles voor jou over.'zei ik en liet mijn vingertop langzaam over haar mooie platte buik glijden.
from walkingdead on 01/09/2019 04:29 PMMia
Als hij zegt dat hij alles over voor mij heeft gaf ik hem een lange sensuele zoen op zijn lippen waarna we langzaam aan weer seks begonnen te hebben. Na van alles op mijn kamer uitgespookt te hebben liep ik als de gravin van Italië over de gang terwijl ik Lena zag met haar pakje schots en scheef “wat heb jij nou weer uitgvroten?” Ik was altijd gemeen tegen Lena omdat het ook gewoon een slet was “bij Niko op de kamer madame.” Ze maakte een buiging “nou hoepel nou maar op terwijl ik even langs mijn gast ga.” Ik tikte op de deur en nam diep adem.
from LostSouls on 01/09/2019 05:11 PMHarley
Na een tijdje aangemoddert te hebben in bed kwam ik toch maar overeind. Net op dat moment klonk er een klopje op de deur. Ik beet op mijn lip. 'Binnen.' zei ik nadat ik mijn lichaam bedekt had met een deken. Ik kwam overeind met de deken om me heen gebonden zodat hij niet afzakt. Vandaag moest ik Damion gaan vertellen dat ik Niko zou gaan dienen. Ik was doodbang voor zijn reactie aangezien we altijd al verbonden waren en altijd vrienden zijn geweest. Nu hebben we gewoon keiharde ruzie.
from walkingdead on 01/09/2019 11:09 PMMia
Als ik harley’s stem hoor loop ik gelijk binnen “wat doen jullie hier te doen met mijn household?” Vroeg ik terwijl ik Lena net zag en Niko net uit de badkamer liep met een handdoek om zijn middel.
Niko
Als ik Mia zie kijk ik op “dat vroeg ik me ook af voordat jij Damion ineens kuste.” Zei ik tegen haat terwijl ik naar mijn koffer liep om een shirt te pakken “we hadden een truitje dat is alles.”
from LostSouls on 01/09/2019 11:18 PMHarley
Ik liep ook naar het koffer en haalde mijn nachtjapon eruit. Ik deed deze aan en liet de dekens vervolgens van mijn lichaam zakken. Het was een donkerrode van zijde. 'Sorry, Mia. Had je een uitnodiging gewilt?' vroeg ik en drukte een kus op Niko zijn wang. 'Dit laat ik jullie wel samen uitvechten. Ik ga met Damion praten over je weet wel.' zei ik zachtjes tegen hem. 'Laat haar lippen met rust als ik weg ben oké?' zei ik nog en liep vervolgens de kamer uit om naar Damion te gaan. Als ik een broek aan had scheet ik er 7 kleuren in.
Damion
Ik had me net aangekleed en keek op als er op de deur werd geklopt. 'Binnen.' zei ik en zag Harley in haar nachtjapon binnen stappen. 'Wat is er?' vroeg ik verveeld. Ik was nog altijd boos dat ze lag te neuken met mijn aartsvijand. 'We moeten iets belangrijks bespreken.'
from walkingdead on 01/09/2019 11:48 PMMia
Als ze dat zegt rol ik mijn ogen “dus jullie 2 of nou ja 3 hebben gister de avond gespendeerd in mijn logeerbed.” Zei ik terwijl ik zuchtend een hap adem nam “jij was al een vrije vogel dus het verbaast me niet.. en ja ik wil het weer proberen met Damion zins het jou schuld is dat we uitkaar zijn gegaan. Gebruikte ik als statement.
Niko
Als ze dat zegt zucht ik “nou ja ik weet niet hoor of hij wel zo sirieus met je is.. hij komt net weer uit een relatie.” Merkte ik op.
from LostSouls on 01/10/2019 12:04 AMHarley
Ik beet op mijn lip en kon aan hem zien en merken dat hij geïrriteerd was met mijn aanwezigheid. Ik slikte. 'Ik wil dat je jou teken van mijn lichaam haalt.' zei ik en abrupt draaide hij zich om. 'Wat vraag je nu van me?!' vroeg hij met een bozige en verontwaardigde ondertoon. 'We zijn niet meer bij elkaar, ik dien je eigenlijk al niet meer op de manier waar het teken voor dient. Wat is het nut nog?' vroeg ik en merkte dat dit hem alleen maar bozer maakte.
Damion
'Harley dat ik nu een hekel aan je heb betekend niet dat dat voor altijd gaat duren. Je betekend veel te veel voor me als vriendin. Heeft hij dit in je hoofd geplant? Hij kon Mia maar niet krijgen dus probeert hij het bij jou. Hoe zit dat met je moeder? Zij is nog altijd bij ons en zij gaat ook echt niet weg.' zei ik tegen haar en voelde de woede in mij borrelen. Het lukte hem gewoon weer om iets van mij af te nemen. 'Gooi het nu niet op Nick. Ik wil het zelf ook. Ik hou van hem en ik hoor bij hem. Waarom zou ik jou dienen als ik hoor bij iemand anders? Mijn moeder zal het wel begrijpen en ik denk zelfs jou ouders. Waarom maak je er zo een probleem van?' vroeg ze me. 'Prima, ik haal dat teken wel weg. Maar kom niet meer aanzetten met liefdes verdriet of wat dan ook. Hierna wil ik niets meer van je weten.' zei ik kil tegen haar. Ik zag haar slikken. Ik trok haar tegen me aan en zette bruut mijn tanden in haar nek. Ik nam door haar bloed te drinken mijn teken terug. Ik haalde mijn tanden uit haar en duwde haar ruw weg. 'En nu opgetyft. Doe de groeten aan dat neppe vriendje van je.' zei ik tegen haar terwijl ik echt kookte van binnen.
from walkingdead on 01/15/2019 06:10 PMNiko
Ik liep met Mia over de gang en zag Harley in tranen.. wat argwaan bij me wekte. Ik liep op haar af en zag dat Damion's teken helemaal verdwenen was uit haar nek. Ik nam haar zonder iets te zeggen tegen me aan.. Ik vond het zielig maar was aan de andere kant wel blij dat Damion nu voorgoed geen deel meer van haar leven was.
Mia
Ik liep de andere kant op want ik had nog wat dingen te doen in de troonzaal. Nu ik een verloving was gestart moest ik al direct maatregelen onder gaan.