ORPG|| 885. WD 18+ obvs
First Page | « | 1 ... 31 | 32 | 33 | 34 | 35 ... 37 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs
from LostSouls on 01/15/2019 06:24 PMHarley
Ik beet op mijn lip en viel nog net niet achterover. Ik stond op de gang en trok de deur dicht. Ik voelde aan mijn nek wat inmiddels langzaam aan het helen was, maar het bloed zat er nog in overvloed. Ik zie Niko deze kant op komen en veegde mijn tranen weg waarna ik me tegen hem aan kroop. 'Het is gedaan.'bevestigde ik hem, al denk ik dat hij dat wel er uit kon opmaken.
Damion
Ik gooide een nachtkastje door de kamer heen en het knalde kapot tegen de muur. Het was hem gewoon weer gelukt. Nu had ik Mia eindelijk terug en wist hij mijn beste vriendin bij mij vandaan te halen. Ik wou hem zo graag dood hebben. Echt intens graag.
from walkingdead on 01/15/2019 06:38 PMMia
Als mij word gemeld dat mijn kamer overhoop word gegooid vliegt mijn nachtkastje nog net langs mijn hoofd ''Damion!'' Riep ik terwijl ik de deur met een knal sloot en zijn ogen rood waren.
Niko
Ik knikte en bracht mijn lippen naar haar nek waarna ik mijn teken op haar zette. Ik hoefde niet te weten hoe het was gegaan ik wist dat Damion me niet mag en ik hem ook niet. Ik dronk een beetje en liet haar los om haar in haar ogen aan te kijken ''hij moet boos zijn op mij en niet op jou..'' zei ik tegen haar ''maar goed.. je bent nu eindelijk helemaal van mij,'' Ik tilde haar op in een bruidhouding om vervolgens het kasteel te verlaten terug naar night academy.
from LostSouls on 01/15/2019 07:08 PMDamion
Als ik de stem van Mia hoor keek ik op en merkte toen pas echt wat de schade was. 'Die kloothommel maakt alles van mij kapot. Ik ben er klaar mee. Hij gaat er aan. Ik weet nog niet hoe of wanneer, maar hij leeft niet lang meer.' zei ik tegen haar en haalde diep adem om mezelf proberen te kalmeren. Het werkte alleen niet zo heel goed. Ik begon te ijsberen en allemaal plannetjes te bedenken om hem om te laten leggen.
Harley
Als hij van me dronk voelde ik een brandend gevoel waar het nieuwe teken verscheen. Ik voelde me kort slapjes en legde mijn hoofd dan ook tegen zijn borstkas aan wanneer hij me optilde. 'Hij is ook boos op jou. Hij is woedend.' zei ik tegen hem.
from walkingdead on 01/15/2019 11:05 PMMia
''Laat hem toch.. Harley kiest er zelf voor om met hem te gaan.'' Zei ik zuchtend tegen hem terwijl ik ging zitten.
volgende post iets langer x
from LostSouls on 01/15/2019 11:14 PMDamion
'Omdat ze onder de invloed van die eikel is.' zei ik en balde mijn handen tot vuisten. Ik bleef even stil staan en sloot mijn ogen terwijl ik mijn ademhaling probeerde te controleren. Als ik eindelijk een beetje rustig was geworden draaide ik me naar Mia. 'Sorry, van het nachtkastje.' zei ik en ging naast haar zitten. 'Hij kruipt gewoon echt onder mijn huid.'
from walkingdead on 01/16/2019 08:23 PMMia
Als hij dat zegt zucht ik zacht “wat hun hebben is niet mijn probleem.” Zei ik tegen hem terwijl ik naar mijn kapotte nachtkastje keek.” Mijn probleem is jou aanwezigheid” ik zette mijn hand op zijn been en bracht mijn lippen naar zijn oor.” Zo boos mag je alleen in bed doen in mijn kasteel” zei ik tegen hem waarna ik overeind kwam “maar voor we aan dat beginnen wil ik je ouders ontmoeten.. dus naar jou land.” Zei ik glimlachend.
Niko
Eenmaal op school legde ik Harley voorzichtig op mijn bed ze leek echt dood ik nam diep adem en nam haar hand vast.” Wij samen komen er wel uit” zei ik tegen haar terwijl ik niet echt als een royal was opgegroeid. Dus ik lvlde mezelf als een normale schooljongen die de zoon van de directeur is ik voelde me nooit echt hoger dan Harley.
from LostSouls on 01/16/2019 08:45 PMHarley
Ik beet op mijn lip en keek naar Niko. Ik knikte en drukte een kus tegen zijn hand. 'Sorry, het zou me niet moeten boeien.' zei ik tegen hem en haalde een hand door mijn haar. Ik kroop wat meer op het bed en ging tegen de muur zitten. 'Ik hou van je Nick.' zei ik en trok hem naast me op het bed.
Damion
Ik knikte als ze dat zei. 'Dan gaan we naar mijn ouders.' zei ik tegen haar en kwam overeind. 'Ik pak mijn spullen.' zei ik en nam de koffer die ik ook had gebruikt toen ik hierheen kwam en pakte mijn spullen in.
from walkingdead on 01/16/2019 10:57 PMNick
Als ze dat zegt heb ik moeite om het terug te zeggen “maak j geen zorgen over alles ik heb een plan, sowieso haat Damion me dus zal hij ook ons uitelkaar proberen te krijgen.” Ik keek naar haar en had nog nooit gedacht dat ik überhaupt verliefd zou worden om iemand die ik niet een mocht in het begin.” Ik ga koning worden van de hell” zei ik grijnzend.
Mia
Ik knikte en liet mijn koffers inpakken hij leek een beetje afwezig maar ik negeerde het. Eenmaal in Rusland kwam ik zijn kamer binnen de lincolns leefde wat moderner hier de villa was verdeeld in 2 delen. Mijn spullen werden netjes naar binnen gebracht door Lena terwijl ik naar Damion keek “dus hier zijn jij en Harley opgegroeid” terwijl ik keek naar de foto van hem met Harley toen ze kinderen waren.
from LostSouls on 01/16/2019 11:05 PMHarley
Met een hand gleed ik door mijn haar. Ik merkte op dat hij het niet terug zei. Dit was echter een discussie om later te voeren. Dit kon ik er nu op dit moment niet bij hebben. Ik glimlachte zwakjes wanneer hij dat zei. 'Je weet dat die positie aan Damion is beloofd?' vertelde ik hem. Al was er wel vaker iets heel anders gelopen binnen de Lincoln familie.
Damion
Als we thuis waren aangekomen liet ik mijn koffer naar de kamer brengen. Ik liep naar Mia en knikte. 'Ja, het was geweldig om in zo een gigantische leefomgeving te wonen.' zei ik en keek op als ik de warme stem van mijn moeder hoorde. 'Mijn liefste zoon.' zei ze en gaf me een knuffel. Ik glimlachte zwakjes en drukte een kus op haar wang. 'Hallo Mia, welkom.'zei ze met een glimlach en bekeek haar. 'Je bent een prachtige vrouw. Ik snap wel wat mijn zoon in je ziet.'
from walkingdead on 01/22/2019 10:14 PMNick
''Ja maar ik ben eerder geboren.'' Zei ik tegen haar terwijl ik mijn shirt uittrok en een jointje nog voor de seks even opstak,'' Kom is hier liggen in mijn armen,'' Zei ik glimlachend.
Harley
Als ze dat zegt buig ik ''dankjewel'' zei ik glimlachend waarna ze vervolgens ons even alleen liet.''Dus nu is het jij en ik?'' Zei ik tegen hem '' de toekomstige heersers van de hell,, dat word snel trouwen en baby's produeren,'' Zei ik glimlachend terwijl ik mezelf een beetje wijn inschonk ''grapje ik ben nog niet klaar voor kinderen.''