ORPG|| 885. WD 18+ obvs
First Page | « | 1 ... 5 | 6 | 7 | 8 | 9 ... 37 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs
from LostSouls on 12/16/2018 10:07 PMHarley
Ik kwam in de gymzaal en ging op de bank aan de kant zitten. Ik keek wat naar mijn nagels en keek op als de docent ons ging indelen in teams voor volleybal. Ik haalde zuchtend adem als ik de namen hoor. Met Cameron en Niko in een team. Wat heb ik daar een zin in. Ik was wel goed in volleybal en vond het ook een leuke sport. Ik keek naar Niko die helemaal in bezwaar ging en beet op mijn lip. 'Nou Niko, dan ga jij toch lekker in je eentje aan de andere kant van het veld staan. Kijken we hoe lang je het uithoud met al je vrienden.' zei ik geërgerd en keek naar Damion die zich inhield om niet hem ook nog op zijn bakkes te slaan.
Damion
Als de teams bekend worden gemaakt en ik bij Niko zit rolde ik mijn ogen. Vooral om zijn reactie. Klein kind dat het was. Ik grinnikte door Harley haar opmerking en ging naast haar staan. Ik sloeg mijn arm om haar heen. 'Ja Niko, probeer dat maar eens. Harley slaat je de kop van je romp met die ballen hoor.' zei ik en grijnsde.
from walkingdead on 12/16/2018 11:17 PMOmg Harley is de lullllll
Niko
Als Harley haar smoel opentrekt raak ik al helemaal geïrriteerd ik voelde mijn ogen langzaam de kleur rood trekken. Ik was nog nooit zo geirriteerd geraakt door een paar woorden.
Mia
Als ik zie dat Niko woedend word leg ik mijn hand op zijn schouder.” Stop” zei ik zacht tegen hem “of wil je dat je duivel je overneemt?” Ik was enige die het wist dat hij half duivel was. En ik was ook de enige die hem zo had mee gemaakt. Als ik zie dat hij zichzelf herpakt en zijn arrogante houding aanneemt laa ik hem los.
Niko
“Ach man neuk elkaar gelijk.” Ik keek kort naar Mia en wist niet hoe ik haar moest bedanken dus ik gaf maar een simpele knik. Cameron bleef me maar aankijken wachtend op wat ik met ze zal doen. Ik draaide me om en wenkte de hele klas om de zaal te verlaten “wie met mij wil spelen loopt nu deze zaaal uit en wie met die 2 wilt spelen blijft hier.. maar ik garandeer jullie alvast.. het word hier dan heel onplezierig voor je.” De coach wou ingrijpen maar ik snoerde hem de mond met een blik terwijl iedereen mij en Cam en volgde ik zag Mia nog nadenkend staan.
from LostSouls on 12/16/2018 11:23 PMHarley
Als iedereen naar zijn kant trok begon ik hard te lachen. 'Je ziet het echt niet hè? Denk je echt dat iemand hier in deze zaal ook maar een moer om jou geeft? Dat ze bang voor je zijn betekend niet dat het je vrienden zijn. Ik denk dat zelfs Cam je uiteindelijk zal laten vallen als een baksteen als hij de kans krijgt.' zei ik en keek hem uitdagend aan. Als hij ruzie wou, kon hij ruzie krijgen. Damion trok me kort aan mijn pols, maar ik draaide me naar hem om en liet hem mijn bloedrode ogen zien. 'Don't be a pussy now, Damion.' zei ik tegen hem en keek vervolgens weer naar Niko.
Damion
Al snel liep het uit de hand. Ik wist niet precies tot wat Niko in staat was, maar ik wou Harley beschermen en haar bij hem weghouden. 'Ik ben geen pussy, je pakt het gewoon verkeerd aan.' zei ik tegen haar maar ze wou niet luisteren. Ik zuchtte en keek naar Mia die duidelijk nog niet eruit was of ze haar hoofd moest vertrouwen of haar gevoel.
from walkingdead on 12/16/2018 11:29 PMNiko
''Liever een paar sukkels die bang voor me zijn dan geen sukkels.'' Zei ik met een lachje ''ik had je gewoon moet drogeren en je plat moeten neuken dat zal je brutale mond wel snoeren.'' Zei ik terwijl Cameron in de lach schoot ''tenslotte ben je maar een vieze bloedzuigeres.''
Mia
Ik kwam er uit en keek Niko aan ''ik blijf hier'' hij keek me door de war aan en liet een arrogant lachje gaan.'' Wat jij wil ik zou in ieder geval niet gezien met hun willen worden'' hij liep vervolgens weg terwijl ik opkeek naar Damion.'' wil je nu nogsteeds weten hoe je verbonden bent met hem?'' Vroeg ik.
from LostSouls on 12/16/2018 11:37 PMHarley
'Dat is waarschijnlijk ook de enigste manier dat je ze in bed krijgt.'siste ik naar hem en keek naar Cameron. 'Als ik jou was zou ik niet te hard praten, ik ben nog altijd het soort wat je leeg kan zuigen waardoor je voor altijd versteend of zelfs sterft.' siste ik ze na en draaide me naar Damion. 'Ik hou het niet meer, ik moet iets hebben om in te bijten Dam.' zei ik en beet mijn kaken samen. Altijd als ik woedend werd kon ik me minder in bedwang houden. Ik verloor dan beetje bij beetje mijn menselijkheid en wou het liefst iemand zijn keel openrijten.
Damion
Ik rolde mijn ogen en keek ze na. Mijn blik gleed met een glimlachje naar Mia en knikte als bedankje dat ze onze kant koos. Als Harley me dan informeert over een van haar buien slikte ik. 'Harley, het gaat niet. Er zijn concequentjes als je iemand hier leegdrinkt en vermoord. Zeker voor iemand van jou status.' zei ik haar en keek haar diep in haar ogen aan om haar te kalmeren.
from walkingdead on 12/16/2018 11:55 PMMia
Ik deed mijn handen in mijn zaken en keek naar het koppel.ik was zelf ook benieuwd waarom Niko zou een haat had voor zijn verwanten. Ik nam diep adem “ja hou je in.. je wilt hem volbloed duivel niet mee maken.. hij is als engel al erg laat staan als hij zijn echte rang aanvaard.” Ik keek om ons heen en zag nu pas hoeveel macht mijn jeugd beste vriend was. Ik verliet de zaal en moest zelf ook bijkomen.
Niko
Ik zat met Cam en Josh aan tafel in de aula terwijl ik met mijn handen gevouwen in een voor me uitkeek. Het irriteeede me dat die Harley de duivel in me naar boven kreeg. Ik haren meisjes die de mogelijkheid hadden om mijn zwakke plek te vinden.. ze was juist 1 van die types die ik zegmaar niet onder mijn duim kon houden en uiteindelijk gevoelens voor krijg. Laat ze maar die Damion neuken ofzo irritante trut dacht ik in mezelf. Al wilde ik dat ook niet.” Dus wat ga je doen?” Vroeg Cam “laten we beginnen met het boycotten van die 2.. uiteindelijk moeten ze het opgeven en opdonderen.”
from LostSouls on 12/17/2018 12:02 AMHarley
Als Mia dat zei kalmeerde ik een beetje en slikte. De dorst was wel erg, maar ik kon hier gewoon niet recht uit de ader drinken. Thuis was dat al gevaarlijk om in het openbaar te doen, laat staan op een school. 'Ga maar, ik red me wel.' zei ik tegen Damion om van hem af te komen. Als ik geen mens kon leegdrinken moest ik maar iets anders nemen. 'Zeker?' vroeg hij. Ik knikte. Als hij de zaal uit liep haalde ik diep adem en rende op vampiersnelheid het gebouw uit het bos in.
Damion
Ik zuchtte even en geloofde er eigenlijk niks van, maar ik wist dat ik haar alleen moest laten als ze dat vroeg. Ik liep achter Mia aan en beende haar bij in de gang. 'Bedankt, dat je bij ons stond en niet bij die klootzakken.'zei ik tegen haar en haalde een hand door mijn haar.
from walkingdead on 12/17/2018 12:18 AMMia
Als Damion dat zegt blijf ik staan “dat was om gelijk te stam met elkaar.. jij nam het voor mij op en ik nu voor jou.” Ik keek hem nu recht in zijn ogen aan “als je die vriendin van je wilt beschermen ga hier dan weg.” Na dat gezegd te hebben keerde ik hem de rug.. Wat ze bij mij hadden gedaan konden ze nu ook bij Harley.
Niko
Ik stak een joint aan terwijl ik morgen een belangrijke afspraak had met mijn vader. Hij wilde praten over het geval dat nu in Amerika zat waarschijnlijk.. mijn oudste zus Nikita zij was wel de echte dochter van Jennifer en mijn vader. Ik had altijd ruzie net haar vooral toen ze hier nog op school zat maar ze was mijn halfzus dus ik hield wel van haar. Maar niet als ze over dingen begon zoals verlovingen en of ik mijn moeders familie wilde ontmoeten. Mijn vader was trouwens nog bevriend met Bowie Lincoln mijn stiefvader.. die had gezegd dat ik altijd welkom ben hoe kon hij ermee leven dat zijn vrouw een kind had met iemand van pas in zijn derstigste.
from LostSouls on 12/17/2018 04:56 PMHarley
Eenmaal in het bos had ik al snel een hert gespot en sprong erop af. Meteen zette ik mijn tanden in de nekslagader en dronk het dier gulzig leeg. Het was niet zo lekker als mensenbloed, maar voor nu moest ik het er maar mee doen. Ik haalde een hand door mijn haar en rende terug naar het gebouw. Ik liep door de deuren en werd van elke kant bekeken omdat ik onder het bloed zat. Ik veegde met mijn mouw het bloed van bij mijn mond weg.
Damion
Ik beet op mijn lip en keek haar na. Weggaan was geen optie. Ik ging mij niet weg laten jagen door een zo een rot jong, wat ook nog eens familie zou moeten zijn. Ik liep zuchtend naar mijn dorm. De lessen voor vandaag waren afgelopen dus ik ging maar eens naar mijn dorm om een jointje te roken.
from walkingdead on 12/17/2018 08:30 PMNiko
Als ik Harley bebloed zie binnenkomen interesseerde het me weinig boos nu omdat ik haar vriend niet mocht.. en haar belachelijk had gemaakt voor iedereen? Ik glimlachte en liep met mijn joint weg mijn dorm ik had echt zin in seks en besloot Lola te doen... na de meeting met mijn vader. Eenmaal op zijn kantoor nam hij zoals gewoonlijk diep adem klaar voor een preek die ee zal komen “je moeder wilt je weer zien.”