ORPG|| 885. WD 18+ obvs

First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  37  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 12/17/2018 08:52 PM

Harley
Ik sloeg op de gang door het glas van een frisdrank automaat en haalde er een blikje cola uit die ik opdronk terwijl ik naar mijn dorm liep. Eenmaal binnen dronk ik in een paar grote slokken het blikje leeg en kleedde me uit om onder de douche te stappen. Kate was er gelukkig niet dus ik kon even alleen zijn.

Damion
Ik lag op bed te chillen met een joint tussen mijn lippen als mijn kamergenoot Jake binnen komt gewandeld. 'Hey Dam.' zei hij en plofte op zijn eigen bed neer tegenover mij. 'Ik hoorde van de hele ophef tijdens de gymles?' vroeg hij. Ik zuchtte een rookwolkje uit. 'Niko die zijn slechte kant weer niet kon bedwingen.' zei ik. Hij fronste. 'Slechte kant?' vroeg hij. Ohja, niemand was hier slim genoeg om door te hebben dat hij een deel duivel was. 'Niks, laat maar.'

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/17/2018 09:25 PM

Niko
De volgende dag was ik zo niet in de mood vooral hoe ik het nieuws horde dat mijn moeder contact met me wilde. Ik nam diep adem en nam een slok van mijn sinas ik zag Mia zitten aan de andere kant van de zaal. Vroeger was ze mijn beste vriendin tot dat ze mijn duivel zag.. ik wilde niet meer bij haar in de buurt komen bang dat ik er pijn zou doen zodra ik ontplofte. Ik haten het zo erg om duivel te zijn. Het was mijn schuld dat ze verkracht was.. had ik maar mijn jaloezie kunnen beheersen.

Mia
Ik maakte wat huiswerk en bekeek wat foto’ van vroeger in Italië toen ik nog pa 10 was. Niko was 11 in die tijd gelukkig sprak hij toen vloeiend Italiaans hij was nou eenmaal geniaal altijd al geweest. Maar nu was het net een vreemde voor me geworden.. niet wetend wat hem zo bitter had gemaakt. Ik zag Damion met Harley hun band was close om jaloers van te worden.. ze hadden een relatie gehad maar waren alsnog vrienden met iets extra’s. Mijn ex wilde me dood slaan.. Damion was aantrekkelijk maar ik wedde er op dat hij Harley nog steeds leuk vond kijk hoe knap ze was. Ik keek naar de uitgang van de school “wat als Nik zichzelf zou accepteren?”

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/17/2018 09:48 PM

Harley
Ik zat met Damion en de meiden in de aula en zuchtte. Ik had niet veel meer gezegd over waar ik gister heen was gegaan, maar iedereen kon het wel raden door al het gepraat. Iedereen dacht dat ik iemand vermoord had, maar het was maar een rendier. Ik haalde diep adem en keek naar Damion. Ik dronk van mijn bloodbag en lachte slapjes om een grapje van Jake. De kamergenoot van Damion. 'Welk vak hebben we zometeen?' vroeg ik aan ze. 'Geschiedenis volgens mij.' zei Kate. 'Ik ga alvast.' zei ik en kwam overeind. Ik liep naar het lokaal en ging daar op de grond tegen de muur zitten.

Damion
Ik lachte om Jake. 'Ze smeekte er om. Echt zielig.' zei hij. Ik grinnikte en keek naar Harley die er afwezig bij zat. Als ze ook eerder vertrekt liet ik haar maar gaan. Door de lege plek voor mijn neus nu keek ik Mia aan. Ik glimlachte zwakjes naar haar en hervatte het gesprek met Jake.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/17/2018 10:12 PM

Mia
Als Damion naar me glimlacht draai ik mijn hoofd om het was niet de bedoeling dat ik naar hem zou kijken.

Niko
Ik keek naar Damion die met wat rotzooi zat te lachen en kwam toen overeind.” Nog genoten gister met zijn tweetjes voeg ik?” Terwijl ik naast jake neerplofte “ik namelijk wel.” Ik nam een frietje van Ivy en keek Damion grijnzend aan.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/17/2018 10:15 PM

Damion
We hadden het nog gezellig totdat Niko bij ons aanschoof. Ik keek hem met een vage glimlach aan en ging wat naar voren zitten met mijn onderarmen op de tafel. 'Ik dacht dat jij niks met ons te maken wou hebben. Dan lok het zelf ook niet uit.' zei ik tegen hem met een knipoog en ging vervolgens weer achterover zitten in de stoel.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/17/2018 10:36 PM

Niko
“Ik lok mensen uit wanneer ik wel.. tenslotte is dit mijn territorium.” Zei ik uitdagend tegen hem “zo te zien was je vriendinnetje wel erg boos gister.” En keek naar de frisdrank machine. Ik stuurde de rest weg met een blik en ze vervolgens allen met Damion “aangezien jij van rondneuzen houd in mijn zaken zal ik je vertellen hoe ik verbonden ben aan jullie vieze familie.” Begon ik “maar in ruil daarvoor wil ik dat je me verteld wie deze personen zijn.” Ik schoof een foto van mijn broer en zus naar hem toe terwijl hij sowieso meer moest weten. Ik wilde hij opzetten tegen mijn moeder zodat ze me ook zou haten en ik haar nooit meer hoefde e zien.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/18/2018 08:22 PM

Damion
Als hij iedereen wegstuurt keek ik ze na en zuchtte. Ik luisterde naar zijn verhaal, maar wanneer hij de foto's naar me toe schoof wist ik al snel dat ik hem niet kon helpen. 'Geen van beide komt me bekend voor, maar aan deze foto zie ik een klein beetje van het teken dat wij beide dragen. Dus ik vermoed dat jij ze wel kunt plaatsen.' zei ik tegen hem en keek hem doordringend aan. Wat probeerde hij hier nu opeens mee te bereiken?

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/18/2018 09:03 PM

Niko
Als hij niet weet wie ze zijn frons ik “niks wat je aan gaat Lincoln.” Ik kwam overeind “ik heb je al gezegd ik erken mezelf niet als Lincoln dus waarom zou ik ze kennen.. jij bent toch wel deel van het royale clubje moet vast leuk zijn verwend en egoïstische.” Zei ik grijnzend terwijl ik naar Mia keek “en even voor de duidelijkheid “hou die trut in bedwang voor ze word weggestuurd.” Terwijl ik het over Harley had. Ik liep arrogant weg naar buiten en nam diep adem.

Mia
Ik liep op Damion af en ging naast hem zitten “wat moest hij?” Vroeg ik toen aan hem terwijl ik Nick nakeek.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/19/2018 10:57 AM

Damion
'Te merken aan je gedrag dat je alleen een engeltje bent hoor.' riep ik hem na en rolde mijn ogen. Vreselijk joch. Ik kwam er zelf wel achter. Ik zou het mijn ouders vragen. Zij wisten vast meer. Als Mia naast me komt zitten zuchtte ik kort. 'Hij wou me zijn connectie vertellen met de familie als ik zou vertellen wie die twee personen op zijn foto's waren. Ik had natuurlijk geen idee, maar ik kon aan een zien dat je een stukje van de Lincoln tattoo kon herkennen. Toen flipte hij hem weer zoals gewoonlijk.'zei ik tegen Mia.

Harley
Als de docent kwam aanlopen stond ik op en liep ik alvast het lokaal in. 'Wat ben je vroeg?' vroeg de docent. Ik haalde onverschillig mijn schouders op en ging aan het raam achterin de hoek zitten. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/19/2018 04:19 PM

Mia
“Heb je geen ooms of tantes.. aangezien ik je vertrouw vertel ik je wat ik weet.” Zei ik zacht tegen hem “maar confronteer hem er niet mee ookal is het zo een lul.. maar Niko’s moeder is niet bepaald jong ze kan je oma zijn.” Zei ik tegen hem “ze kreeg een affaire met een van de konings trainees.. en werd toen zwanger ze heeft zegmaar Niko geheim gehouden voor de familie.. zelfs haar zoon en dochter weten niet dat hij bestaat .. sindsdien denkt hij dat geen 1 van zijn overgebleven familieleden hem zullen accepteren.. hij namelijk nooit echt een moederfiguur gehad.” Zei ik zacht terwijl Niko helemaal niet zo erg was als je hem goed kende.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  37  |  »  |  Last

« Back to forum