ORPG|| WD
Erste Seite | « | 1 ... 10 | 11 | 12 | 13 | 14 ... 32 | » | Letzte
[ Nach unten | Zum letzten Beitrag | Thema abonnieren | Älteste Beiträge zuerst ]
Re: ORPG|| WD
von walkingdead am 18.02.2019 10:46Ron
Ik zat achterin in de bus met een joint half uit mijn mond terwijl Sharon haar aansteker aan me gaf.” Heb je er geen zin in babe?” Zei ze verontwaardig wetend dat ze me irriteerd.” Nee niet als ik tegen jou kop moet aanstaren” zei ik terwijl ik mijn joint aanstak en mijn arm half uit het raampje liet hangen. Ik zag Dakota en merkte aan haar houding dat ze gekwetst was ik nam een flinke hijs en keek weer voor me uit net alsof ik niet wist hoe rampzalig ik het leven maakte voor sommige mensen. Alle elite zaten achterin inclusief mijn zusje maar waar ze was mocht Joost weten.
Emilia
Ik stapte de bus in en liep met Ron’s achterlijke uniform jasje naar achter ik gooide die op Viana haar schoot.” Trek aan jij word mijn vervanger” zei ik terwijl Ron me intens aankeek”Emilia je mag dan wel je geheugen terug hebben maar dat betekend niet dat je me zomaar kan laten stikken.” Zei Ron terwijl Jackson me fronsend aankeek “hoe kan je in godsnaam lopen?” Vroeg hij ik nam diep adem “sinds jij zo wat mijn hele leven heb verpest Ron verklaar ik hierbij dat ik nu samen ben met Joshua... at least he gives a fuck about my feelings en oja Jackson het is uit.” Ik draaide me arogant om en plofte naast Dakota neer.
Ron
Ik gooide mijn joint weg terwijl Jackson al wilde opstaan om zijn “vriendinnetje” achter na te gaan. Ik trok hem aan zijn jasje terug op de bank “laat haar maar ze moet zelf weten wat ze met die schoft doet die haar nog als een seksspeeltje ziet.” Jackson keek me fronsend aan Crimson high had geen idee welke oorlog er speelde tussen mij en mijn half broertje.
von LostSouls am 18.02.2019 10:32Joshua
Met een zwak glimlachje keek ik naar Emilia. 'Mijn moeder wel, buiten het feit dat ze mijn hele leven gelogen heeft en me naar een klooster heeft gestuurd voor de eerste 6 jaar van mijn leven ofzo. Het is mijn vader... Dakota haar vader wat mij nooit heeft behandeld alsof ik erbij hoorde.' vertelde ik haar en beet op mijn lip. 'Laten we het hier niet meer over hebben.'
Dakota
De volgende morgen was aangebroken. Mijn koffer was gepakt en ik had een dikke grote zonnebril op. Gisteren had ik toch nog wel gehuild wat resulteerde in gezwollen rode ogen. Ik zat buiten op mijn koffer te wachten op de rest als ik Emilia en Joshua aan zag komen lopen. Ik glimlachte breed.
Joshua
Met Emilia en zowel haar als mijn koffer in mijn handen liep ik richting de verzamelplaats. Ik kon niet gelukkiger zijn dat ik met Emilia was. Er was alleen nog een probleempje. Omdat ik verslaafd was geraakt toen ze me verlaten had en toen alles mis ging, kwam ik daar nu niet zo goed van af. Ik snakte naar een lijntje, maar die gelegenheid had ik nu even niet.
von walkingdead am 17.02.2019 10:45Emilia
Als hij zegt dat hij zich als een wees voel kijk ik hem in zijn ogen aan. Eigenlijk kende ik Joshua niet helemaal.. ik wist dat hij mijn broer is maar hoe hij zijn leven had gelijd bleef een raadsel.” Hoezo wees... zijn dakota’s Ouders niet goed voor je?” Vroeg ik voorzichtig terwijl de geur van wiet de kamer opvulde met een bepaalde nostalgie. Ik vond het sexy als hij rookte.
Ron
“Fuck” vloekte ik geïrriteerd terwijl ik mijn telefoon neersloeg op de grond. Ik werd gek van mijn leven.. ik leefde als een tijger in een kooi met de naam kroonprins van de hell. Ik zat dan wel op school maar als ik eenmaal weg hier was.. dan zat ik thuis met 3 maîtresses in mijn bed. Niet van plan om me te verzoenen met een wijf. Het probleem was dat ik mijn leven helemaal niet op orde had. Mijn ouders hadden me opgevoed om rijk en geweldig te zijn.. ik was hun lieveling dus gedroeg ik me ook als een lieveling.
von LostSouls am 17.02.2019 12:23Dakota
Ik rolde mijn ogen als ik zie dat hij voor nu afhaakt. - Laat maar - stuurde ik terug en voelde nog een traan over mijn wang glijden. Ik legde mijn telefoon weg en trok mijn kleren, op mijn lingerie na uit. Ik ging in bed liggen en sloot mijn ogen. Deze dag moest gewoon nu voorbij zijn.
Joshua
Ik haalde eventjes diep adem terwijl ik nadenkt. 'Nee, Ik was verliefd op je voor ik het wist en ben het nu nog steeds. Voor mij verandert het niet. Ik zie jou vader niet als de mijne. Ik zie mezelf eerder als een wees.' vertelde ik haar.
von walkingdead am 16.02.2019 10:21Emilia
Als hij dat zegt zucht ik zacht “hmmm vind je het niet erg dat we half broer en zus zijn?” Vroeg ik hem terwijl ik zijn joint voor hem aanstak en deze ontspanning wel nodig had. Er was veel te veel gebeurt thuis.
Ron
Als ik het berichtje krijg neem ik diep adem ik was bang dat Ik haar hart zou breken. Want ik wist hoe verliefd ze op me is.. alleen een doortrapt ventje als ik mag niet de kans krijgen om haar opzettelijk pijn te doen.-Ik kan niet maar ik zie je morgen bij de bussen naar Brazilië xx Ron. Ik stak een joint op en moest dat ene met mijn zusje ook nog is goed gaan na checken.
von LostSouls am 16.02.2019 07:56Dakota
Als hij dat terug stuurde zuchtte ik. Moest ik dit geloven? Ik zuchtte en besloot hem het voordeel van de twijfel te geven. - Dan begin maar eens met uitleggen. Ik ben op mijn kamer. - stuurde ik hem en ging rechtop op bed zitten. Ik trok mijn benen op en was benieuwd met welk excuus hij nou weer zou komen.
Joshua
Hijgend keek ik naar haar en beet op mijn lip. 'Door alles wat er was gebeurd en toen het uit kwam hoe mijn vader zijn zaken runde op die school werd er al snel door ouders geprotesteerd. Uiteindelijk bleven er niet meer genoeg leerlingen over.'
von walkingdead am 16.02.2019 07:51Emilia
Ik nam de lakens onder me vast en kreunde het uit. Niet veel later lagen we hijgend in bed ik nam zijn hand vast terwijl ik tussen zijn benen zat.´Wat is er eigenlijk met night academy gebeurt´vroeg ik hem terwijl ik naar de joint keek in zijn asbakje.
Ron
´Je zeikt alleen maar ik ben klaar met jou.´Ik gooide de deur hard dicht terwijl de hele gang onze ruzie gehoord moest hebben. Ik keek op mijn telefoon en zag het bericht /ik kan het uitleggen er zit een verhaal achter/ stuurde ik terug. Terwijl ik echt moest afkoelen ´ja ga maar naar die hoer toe Ronnie dan zoek je het maar uit.. met je ouders.´Riep Sharon over de hele gang ´fuck jou.´
von LostSouls am 16.02.2019 07:34Dakota
Als ik mijn telefoon hoorde keek ik op. Het was van Ron. - Vindt je verloofde dat wel goed. - stuurde ik vol sarcasme terug. Op dit moment wist ik mij geen raad. Als ik hiermee door ging dan zou ik mezelf alleen maar in een positie brengen waar ik degene was waarvan het hart brak.
Joshua
Ik beet op mijn lip en keek naar haar. Ik schudde meteen mijn hoofd. 'You're mine now.' grijnsde ik en draaide haar in een snelle beweging op haar rug. Ik trok haar blousje open en trok onder haar rokje haar string kapot. Zonder waarschuwing kroop ik onder haar rokje en begon haar te verwennen met mijn tong.
von walkingdead am 16.02.2019 07:27Emilia
Ik trok zijn kleding van zijn lijf en duwde hem op bed ik zette mijn been tussen zij benen en nam zijn stropdas vast.´ I forgot i have boyfriend´zei ik met een glimlach terwijl ik het over Jackson had.´sha´ll i screm him to´ vroeg ik terwijl ik met mijn linkerhand langs zijn vriend glee.
Ron
Ik keek op mijn telefoon en stuurde een berichtje naar Dakota ´meet me in het concerge hok.. morgen ochtend.´Ik draaide me om naar Sharon ´bewijs het.. door nu seks met me te hebben Ronnie.´Ik schudde mijn hoofd ´geen zin en ik hoef mezelf niet te bwijzen want ik neuk wie ik wil.´
von LostSouls am 16.02.2019 07:20Dakota
Al een uur lang speelt de hele tijd de scene opnieuw af in mijn hoofd. Hoe ik smeekte of Ron kon blijven. Hoe ik hem vertelde dat ik gevoelens voor hem had en hij toch was gegaan. Ik had een kussen tussen mijn armen geklemd en een traan gleed over mijn wang. Maar daar bleef het bij. Meer tranen wou ik niet aan hem verspillen.
Joshua
Als de deur open gaat en ik Emilia op haar benen zag staan kwam ik snel overeind. Ik legde de joint in de asbak op het nachtkastje en luisterde naar haar. 'Screw them.' zei ik en trok haar tegen me aan terwijl mijn lippen de hare vonden. Ik besloot om niet meer boos te zijn. Ik wou haar te graag terug om boos te blijven.

Antworten