ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  25  |  26  |  27  |  28  |  29  ...  32  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 03/01/2019 09:26 PM

Dakota
Als hij dat zegt zuchtte ik geïrriteerd. 'Het enige wat ik wou is mijn leven terug. Waarom kan ik niet gewoon terug naar hoe het was?' zei ik. Meer tegen mezelf dan tegen Ron. Ik beet op mijn lip en haalde een hand door mijn haar. 'Prima, dan gaan we daar heen.'

Joshua
Ik grinnikte en zette haar goed neer op mijn middel terwijl mijn lippen niet van de hare afweken. Op dit moment was ik even alles vergeten. De vermissing van Dakota, mijn ouders. Charlene. Ik wou alleen nog maar bij emilia zijn.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 03/01/2019 09:38 PM

Ron

'Hoe was je leven hiervoor?'Vroeg ik toen terwijl ik haar hand vastnam en er bracht naar mijn cabrio die ik ergens had gestolen. We stapte in terwijl ik er gelijk vandoor racete naar mijn panthouse wat ik onderhield met zwartgeld.'  Toen je me nog niet had ontmoet zegmaar'vroeg ik nieuswgierig.

Emilia

Na  een hele avond de nacht doorgehaald te hebben lag ik hijgend naast Joshua.'Ik heb nog nooit zo lang seks met je gehad'zei ik verlekkerd terwijl mijn lichaam uitgeput was van alle posities die het aan moest nemen door de hele kamer heen. Ik raakte kort zijn vriend aan die ook uitgemolken was 'dat heb ik is goed voor mekaar gekregen.'Zei ik ondeugend. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/01/2019 10:02 PM

Dakota
Zuchtend stapte ik in en dacht na over het goede woord. 'Makkelijk. Alles was makkelijk. Ik kreeg wat ik wou, ik kon doen wat ik wou. Ik had een bepaalde status op school en iedereen adoreerde mij. Nu ben ik niemand met veel problemen en haar eigen familie die haar liever opsluit en in de prostitutie gooit dan dat ze met de liefde van haar leven mag zijn.'zei ik en keek op als we bij het grote gebouw aankomen.

Joshua
Ik lachte. 'Dat heb jij heel goed voor elkaar gekregen.' zei ik tegen haar en drukte nog een zoen tegen haar lippen. 'Ik ben nog nooit zo uitgeput geweest.' zei ik met een lachje en streelde over haar arm met mijn vingertoppen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 03/01/2019 10:18 PM

Ron

“Je klinkt als een trut die iedereen weg wilt hebben maar toch je schoensollen blijven likken.” Zei ik tegen haar terwijl we uitstapte “iets waar mijn dominante kant wel van houd.” Zei ik grijnzend terwijl mijn bediendes mijn gestolen auto in de garage stopte. We liepen naar binnen waar je al snel terecht kwam in mijn woonkamer ik liep naar de bar en maakte voor ons een snelle cocktail terwijl ik een sigaretje opstak.” Het verbaasd me dat je niet denkt aan wat je ouders en zjoshua hiervan zullen vinden”

Emilia

“Gelukkig maar” ik kwam grijnzend overeind en liep naakt naar mijn bureau waar ik een joint uit de la pakte en opstak.” Al iets gehoord van je zus?” Vroeg ik toen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/01/2019 10:43 PM

Dakota
Ik haalde grijnzend een hand door mijn haar en liep zijn woonkamer in. Ik nam de cocktail aan en dronk er grote slokken van. 'Heb je hier iets van bloodbags, en wat kleding. Deze bikini begint een beetje saai te worden.' zei ik met een lachje. Als hij over mijn ouders en Josh begint haalde ik mijn schouders op. 'Mijn ouders kunnen de pot op en ik zal Joshua wel laten weten dat ik oké ben, zodra ik een nieuwe telefoon heb.' zei ik tegen hem en dronk nog wat slokken van de cocktail.

Joshua
Ik volgde elke beweging met mijn ogen en beet op mijn lip. Wat was ze mooi. Als ze over Dakota begon keek ik op mijn telefoon en zag geen berichten van zowel Ron niet als Dakota niet. 'Ik bel Ron wel even.' zei ik en trok snel en joggingbroek aan en liep de gang op. Ik belde het nummer en hoopte maar dat hij opnam.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 03/02/2019 05:07 PM

Ron

Ik keek naar haar en was helemaal vergeten dat ze in een bikini rondliep.´Ik maak wel een glas bloed voor je klaar boven liggen er oude tshirts van mij´ zei ik glimlachend tegen haar. Ik knikte en zag dat mijn telefoon over ging als ze eenmaal naar boven is neem ik op ´alles is in orde Joshua..´zei ik direct ´ik en Dakota komen voorlopig niet terug zorg goed voor Emilia en zeg dat ik van haar hou.´ Ik hing gelijk op en voelde mijn hartslag te keer gaan. 

Emilia

Ik trok een lingerie aan en ging weer in bed liggen terwijl ik wachte op Joshua om weer te gaan slapen. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/02/2019 06:56 PM

Dakota
Ik knikte en liep naar boven. Het was even zoeken maar uiteindelijk vond ik een enorme inloopkast. Ik nam een shirt en trok deze aan. Waarom had hij nooit verteld over dit? Nou ja, het was ook niet alsof we elkaar zo heel goed kenden. Ik liep de kamer terug uit en liep terug naar beneden. Ik beet op mijn lip en keek naar hem. 'Wanneer kunnen we weer terug?' vroeg ik hem en haalde een hand door mijn haar.

Joshua
Voor ik er een woord tussen kon brengen hing hij alweer op. Het irriteerde me, maar ik was blij dat Dakota veilig was. Al had ik haar liever zelf even gehoord. Zuchtend liep ik terug de kamer in en ging naast Emilia liggen. 'Ze zijn beide oké, maar ze kwamen voorlopig niet terug.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 03/02/2019 09:11 PM

Ron

Ik was net klaar met haar glas bloed en beantwoorden haar vraag.´Nog lang niet´zei ik tegen haar terwijl ik haar het glas gaf ´ik wil je iets laten zien maar niet schrikken, als je terug wilt naar je ouders en je broertje begrijp ik dat best.´Zei ik als vooraf waarschuwing terwijl ik haar mee nam naar beneden waar ik een hele toekomst plan voor ons had uitgestald. Ik wilde met haar samen wonen in Brazilie een kindje baren en onder de schaduw blijven van de supernaturel world waar we vandaan kwamen. 

Emilia

´Gelukkig maar´glimlachte ik zwak terwijl ik stevig tegen hem aan ging liggen.´Morgen weer school en alles is weer hetzelfde als toen´ ik sloot mijn ogen en legde mijn arm rond zijn middel. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/02/2019 09:16 PM

Dakota
De volgende ochtend werd ik in de armen van Ron wakker. Hij had mij zijn plan laten zien en ik had in eerste instantie mijn twijfels eraan. Natuurlijk wou ik dat allemaal. Samen zijn met Ron, zijn kindje krijgen. Maar ik zou mijn broer echt extreem erg gaan missen. Mijn vader. Mijn moeder viel wel mee, nu ik wist tot wat ze in staat was. Ik was altijd al een papa's kindje. In mijn hoofd dacht ik er nog steeds over na ook al had ik het Ron eigenlijk al toegezegd.

Joshua
Ik was al een tijd wakker en had in de kantine een ontbijtje gehaald voor Emi en mij. Toen ik binnen kwam maakte ik haar met een tedere kus wakker. 'Ik heb wat lekkers voor je.'zei ik en glimlachte.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 03/02/2019 09:50 PM

Ron

'Jonesy drink je bloodbag op.'Dwingde ik mijn 7 jarige zoontje ik nam diep adem terwijl hij boos voor zich uitkeek.'Van mama mag ik gewoon een maid leeg drinken.'Zei hij boos terwijl ik mijn hoofd schudde 'wat heb ik je geleerd over mensen we behandelen ze als gelijken.. en bloodbags drinken  is goed voor je dorst beheersing.'Leerde ik hem terwijl ik mijn zoontje niet verwaand opvoedde omdat ik zelf ook zo was toen ik jong was. Hij nam verveelt de bloodbag aan en begon met drinken ik aaide kort door zijn haren en kwam toen overeind om bij mijn wife te kijken.'Leer jij hem om de maids leeg te drinken?'Vroeg ik grijnzend aan haar terwijl ze heerlijk aan het koken was. Ik zette mijn handen op haar middel en bracht mijn lippen naar haar nek waar ik zuigzoentjes plaatste 'ik heb echt zin om je op te eten als toetje.. wat dacht je van Jonesy bij de oppas en een avondje alleen jij en ik?'Vroeg ik grijnzend in haar oor. 8 jaar was voorblij gevlogen ik was in stilte getrouwd met Dakota geen familie alleen zij en ik en wat vreemde mensen die we hadden leren kennen in brazillie. We leden het normaalste leventje ooit in Brazilie wel had ik een zusje achter gelaten en zij een broertje iets waar we de rest van onze leven moesten dealen.

Emilia

Ik dronk een meisje leeg samen met Joshua terwijl we het dare devil koppel waren geworden. We deden alle slechte dingen samen mensen leeg drinken, drugs, seks en dingen wat we voorheen niet deden zins onze broer en zijn zus er niet meer waren om ons te remmen. Ik miste Ron en zijn gezeur maar hij had me achter gelaten met het fortuin van onze ouders. Ik keek Joshua grijnzend aan met een bebloede mond 'eigenlijk moesten we eerst seks met haar hebben en dan leeg drinken.'Zei ik met een lachje terwijl ik me na achter liet vallen op bed en een hees nam van mijn joint.'het leven is zo goed'zei ik stoned. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  25  |  26  |  27  |  28  |  29  ...  32  |  »  |  Last

« Back to forum