ORPG|| WD
First Page | « | 1 ... 5 | 6 | 7 | 8 | 9 ... 32 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| WD
from LostSouls on 02/07/2019 06:29 PMDakota
'Ik skip de lessen vandaag. Als de docenten iets vragen of je komt mijn vader tegen, zeg maar dat ik mij niet lekker voelde.' zei ik tegen haar en liep mijn dorm binnen. Ik plofte op het bed en haalde een joint uit mijn nachtkastje. Dat ik een "vriendin" minder had vond ik niet bepaald leuk, maar ze had het verdiend. Mijn orders werden niet genegeerd.
Joshua
Ik legde mijn vinger onder haar kin en liet mij haar aankijken. 'We doen het op jouw tempo oké? Je hoeft je nergens voor te schamen.'zei ik tegen haar en glimlachte. Ik liet haar gezicht los en bracht mijn lid langzaam en voorzichtig in haar tot ik niet meer verder kon en helemaal in haar zat. Op een langzaam tempo begon ik in haar te stoten.
from walkingdead on 02/07/2019 07:18 PMEmilia
Ik bloosde en voelde hem vervolgens in me ik legde mijn handen op zijn rug en kreunde verlekkerd.. eerst was het pijnlijk maar daarna was het sensueel en brandend maar ook fijn en liefdevol gevoel.´Joshua´zei ik zacht ´ik heb me nog nooit zo fijn gevoeld.´Zei ik hijgend.
Ron
Scottie wilde zijn muil al open trekken maar ik liep ze zo voorbij slaan zouden ze toch niet. Ik had eigenlijk maar 2 keer een aannaming gehad met Dakota verder was ze onbekend gebied. Ik wilde dat ook zou houden want over een paar weekjes was ik toch weg hier.
from LostSouls on 02/07/2019 07:22 PMJoshua
Ik gromde en genoot van hoe haar lichaam voelde. 'Dat is de bedoeling, babe.' zei ik en drukte liefelijk mijn lippen tegen de hare terwijl ik nog altijd langzaam in haar stootte. Wanneer ik dacht dat ze het aankon ging ik iets dieper en sneller, maar nog altijd redelijk traag.
Dakota
Ik nam mijn telefoon erbij en zag allerlei foto's en filmpjes van vanochtend op social media. Ze zou helemaal geruïneerd zijn nu. Ik vroeg me sowieso al af wat iemand in haar kon zien. Er verscheen een melding van mijn vader of ik bij hem langs wou komen, maar dit negeerde ik. Vervolgens belde hij me en zuchtte ik. Ik wist dat ik hem niet voor lang kon negeren. Ik nam op. 'Ik kom er aan.'zei ik zuchtend en kwam overeind.
from walkingdead on 02/07/2019 07:54 PMEmilia
Ik zoende met hem mee en liet mijn rechterhand door zijn haar glijden. 3 kwartier waren we even zo door gegaan ik lag in Joshua´s armen en maakte hartjes op zijn borstkast ´is het geen overtreding dat je hier ligt met een student die lager dan jou staat.´Zei ik met een lachje terwijl ik keek naar zijn witte uniform die op de grond lag.
Ron
Ondertussen na al dat gezeik merkte ik dat ik Emilia uit het oog was verloren ik zag Joshua ookal de gehele dag niet. En dat maakte me ongemakkelijk ik zag Dakota net de gang oplopen en besloot er toch maar te confrenteren ´kijk is wie we daar hebben prinses Dakota.´ Zei ik ´enig idee waarom jij en je bestie nu geen besties meer zijn.´vroeg ik haar.
from LostSouls on 02/07/2019 08:32 PMDakota
Ik had misschien net 5 stappen gezet in de gang en hoorde Ron zijn stem al. Ik keek hem aan met een ongeïnteresseerde blik. 'Ik neem aan dat jij geen stront in je ogen hebt.' zei ik en sloeg mijn armen over elkaar. 'Niet dat het voor jou iets nieuws is. Jij neukt al dagen met die slet.'zei ik. 'Als je me nu wilt excuseren, ik heb ergens belangrijker te zijn.'
Joshua
Ik glimlachte en drukte een kusje in haar haar. 'Dat heb ik graag voor jou over.'zei ik met een glimlach. Niet dat Dakota mij uit de Elite clique kon zetten. Binnen de Elite waren er ook nog niveaus en Dakota en ik stonden beide aan de top. De levels onder ons konden ons er als het ware nooit uit zetten aangezien wij de stichters van de Elite waren.
from walkingdead on 02/07/2019 09:13 PMEmilia
Als hij dat zegt bloos ik ´ik zeg het niet graag maar ik ben nog nooit zo snel verliefd op iemand geworden.´ Zei ik tegen hem terwijl ik een paar kusjes op zijn borstkast plaatste.
Ron
´Ja dus wat is er zo verkeerd aan een leuk avondje hebben.´Zei ik tegen haar ´ligt het aan mij of ben je jaloers dat ik geen enkele intresse in jou toon.´Zei ik met een uitdagend lachje.
from LostSouls on 02/07/2019 09:16 PMDakota
Ik lachtte spottend. 'Jaloers? Omdat iemand zoals jij geen interesse toont? Don't flatter yourself.' zei ik tegen hem en haalde een hand door mijn haar. 'Dit heeft helemaal niets met jou te maken. Rosilia had maar gewoon naar mij moeten luisteren.' zei ik schouderophalend alsof het het meest zelfsprekende iets op de wereld was.
Joshua
Ik grinnikte als ze dat zei. 'Ik ook niet.' zei ik. Terwijl ik eigenlijk nog nooit zo een gevoelens voor een meisje had gehad. Ik beet op mijn lip en streelde met mijn vingertoppen over haar arm.
from walkingdead on 02/07/2019 11:33 PMEmilia
Ik keek hem verbaasd aan ´dus voor jou is het ook je eerste keer´Vroeg ik terwijl ik wat rechter ging zitten en in zijn ogen keek.
´Dat verbaasd me´zei ik terwijl ik zwak glimlachte.
Ron
´Aha het gaat jou om macht´zei ik tegen haar ´ik hou elk wel van macht.´Ik liep dichter naar haar toe ´maar ik hou er niet van als iemand macht over mij heeft.. irriteerd dat je.´
from LostSouls on 02/07/2019 11:41 PMDakota
Wanneer hij dat zei en dichterbij kwam liet ik mijn armen langs mijn lijf zakken. 'Accepteer het maar dat iemand anders dan jezelf de macht heeft. Dat zal niet veranderen, wat je dan ook doet.'zei ik tegen hem en keek hem recht in zijn ogen aan. Hij had best mooie ogen, maar dat liet ik mij op dit moment niet afleiden.
Joshua
Ik glimlachte. 'Niet mijn eerste keer seks, als je dat soms bedoeld. Wel mijn eerste keer oprechte gevoelens voor een meisje hebben.' zei ik tegen haar. 'Ik ben nog nooit echt verliefd geweest.'
from walkingdead on 02/07/2019 11:58 PMEmilia
Als hij dat zegt grinnik ik zacht ´dat heb ik gemerkt.´Zei ik terwijl ik overeind kwam en mijn string onder mijn rok weer aantrok ´lijkt er op dat we gewoon voor elkaar bestemd zijn.´Zei ik tegen hem terwijl ik naar hem toe kroop en een kusje op zijn lippen plaatste.
Ron
´Well well.. ´ ik bracht mijn lippen naar haar oor ´de eerste elite is al geelimineerd.´Zei ik met een lachje terwijl ik het over Rosilia had.