ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  32  |  33  |  34  |  35  |  36  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/26/2019 09:18 PM

Jonesy
'Sem is in haar ogen niet te vervangen. Zoveel en op welke manier jij van mij houdt zoveel houdt zij ook van hem. Ze heeft afleiding nodig en als ik daarvoor wat shoptassen moet dragen, so be it.'zei ik tegen haar. 'Laat haar nou gewoon. Ze lijkt eindelijk weer een beetje op de rails te komen.' zei ik.

Cara
Ik zag overal mensen lopen. Ofja eerder verschijningen. Ze liepen wat doelloos rond. Keken me kort aan wanneer ik langs liep, maar struinden daarna weer verder. Als ik verderop een bekend gezicht zie glimlachte ik. Het was Ginie. Ik wist niet goed wat ik moest doen. Of ik haar moest aanspreken of dat ik haar met rust moest laten. Ik kon hier niemand boos maken want dat verstoorde het evenwicht.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 03/26/2019 09:28 PM

Melinda
"Weet je fine" zei ik tegen hem "als jij meer met Cara wilt zijn so be it." Ik horde Sem en nam diep adem "kom al" ik deed de deur open terwijl hij me de sleutel overhandigde." Thx" zei ik glimlachend tegen hem terwijl ik mijn kamer verliet.

Sem
"Geen dank." Ik keek haar na en zag Jonesy zitten "bellboy he?" Ik liet hem maar en was het met Melinda eens.. Hij bemoeide zich teveel met Cara. Maar wie ben ik... cara ziet me niet eens meer als haar broer.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/26/2019 09:37 PM

Jonesy
Ik keek haar na en rolde mijn ogen. Als Sem er ook nog een opmerking over maakte liep ik hem met een schouderduw voorbij. 'Bemoei je er niet mee.' zei ik nog en liep naar beneden waar ik op de bank ging zitten met een glas goede whiskey. Waar maakte ze nu zo een drama om. Ze leek wel jaloers.

Cara
Ik haalde diep adem en probeerde het toch maar. 'Ginie.'zei ik en zag haar opkijken. 'Cara?' zei ze vragend. 'Wat doe je hier, je bent toch niet...'vroeg ze en ik schudde snel mijn hoofd. 'Nee, ik ben... een soort van op bezoek.' zei ik tegen haar. 'Ik.. Sem mist je heel erg.'zei ik tegen haar. Een zachte glimlach verscheen op haar gezicht. Door de lach kreeg ik alleen maar meer schuldgevoel. Ze was zo erg nog niet. Ik was gewoon altijd zo jaloers. 'Ik heb geprobeerd hem duidelijk te maken dat ik hem hierheen kan halen om je te zien. Hij is er alleen nooit op ingegaan. Ik denk omdat hij het niet aankan om je hier dan weer achter te laten.' zei ik tegen haar. 'Het geeft niet. Ik denk iedere dag nog aan hem. Hij is toch een soort van bij me.'zei ze.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 03/26/2019 10:20 PM

Melinda
"Ben je maagd?" Vroeg Kathy terwijl ze mijn haar door kamde." Nee al een tijdje niet" ze keek me aan "wie is de gelukkige?" Vroeg ze toen " Jonesy.. Maar hou het voor je." Ze keek me met grote ogen aan "oeff."

Sem
Ik keek hem na en nam diep adem whatever.

Ginie
"Maar ik neem aan dat je hier bent om Sem?" Zei ik.. Ik kwam overeind "Sem houd van me... Maar zijn hart ligt niet bij mij" zei ik "maar bij jou." 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/26/2019 10:34 PM

Cara
Ik keek naar Ginie en schudde mijn hoofd. 'Je hebt het mis.' zei ik tegen haar. 'Hij wilt mij niet. Dat heeft hij duidelijk gezegd.'zei ik en beet op mijn lip. 'Ik wil het gewoon goedmaken. Ik wou dat hij zijn pack minimaal nog een keer zou kunnen zien.' zei ik tegen haar. 'Het is mijn zwakte geweest wat tot jullie dood heeft geleid.'

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 03/26/2019 10:41 PM

Ginie
Ik kwam overeind "de pact wilde hem dood... Dat is waarom je vader ons 1 voor 1 heeft afgemaakt Sem is sterk misschien wel de sterkste wolf in de supernaturel wereld." Ik kwam dichter naar haar toe "je kan zeggen dat hij een eenzame wolf is opzoek naar een cure voor zijn verbitternis.. De tijd zal komen Cara dat hij zal ontwaken." Voor ik het wist verdween ze en nam ik diep adem. 

Sem
Ik en Jack speelde op de xbox in de woonkamer terwijl de afleidingen van Jack wel hielpen. Gaia bracht ons snacks terwijl het leek alsof ik gehersenspoeld was. Ik had de pact opgegeven en zag mijn wolfkant niet meer zitten. Wat er was gebeurt probeerde ik te vergeten na ewn uur of 2 ging Jack weg en bleef ik achter met een Jonesy waarvan ik kon zien dat hij alleen was." Te weinig seks gehad Johny?" Ik kwam overeind en keek hem aan "lijkt er op dat Melinda geen intresse meer in je heeft." 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/26/2019 10:51 PM

Cara
Ik glimlachte naar Ginie en voor ik het wist werd ik met een grasp naar adem weer wakker op de grond van de zolder in mijn pentagram. De kaarsen waren uit, het water was verdampt en de aarde lag verspreid over de zolder. Ik haalde diep adem en voelde iets langs mijn neus lopen. Ik veegde het weg. Bloed. Ik beet op mijn lip. Snel ruimde ik alles op en liep vervolgens naar beneden. Eindelijk had ik iemand gezien die zinvol was geweest. Ik liep naar beneden en zag Sem met Jonesy. 'Mag ik even met Sem.'zei ik tegen Jonesy die knikte en de kamer verliet.

Jonesy
'We komen wel door ons meningsverschil heen hoor. Ik ben geen opgever.' zei ik tegen hem. 'Melinda en ik houden van elkaar. Kun jij van zeggen of vinden wat je wilt.'zei ik en nam een slok van mijn glas whiskey. Als Cara binnen komt zag ik dat ze een bloedneus had gehad. Ik kon het ruiken. Plus er zat bloed op haar shirt. Ik verliet de kamer en liet ze maar alleen. Misschien maakten ze het nu eindelijk goed.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 03/26/2019 10:58 PM

Sem
Ik hield mijn schouders op "dat zal wel." Als Cara om mij vraagd frons ik en kijk ik Jonesy na." Wat kan ik voor je doen?" Vroeg ik terwijl ik haar aankeek en we al een tijdje nkwt hadden gepraat.

Melinda
"Ben je ooit uit geweest?" Ik schudde mijn hoofd terwijl ik en Kathy onderweg waren naar de club. Ik was looking like a whole snack terwijl de club binnen kwamen we bestelde een plaat met schotjes. Kathy was cool en behandelde me geweldig ik maakte een snap terwijl Kathy een kusje tegen me wang drukte -My date zette ik er onder. Kennelijk gaven de jongens in de club me meer aandacht dan dat Jonesy deed in één week. Ik qas het gewoon zat dat hij me behandelde alsof ik ren speeltje ben hij kwam wanneer hij vond dat hij tijd heeft.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 03/26/2019 11:03 PM

Cara
Ik keek naar hem. 'Ik heb haar gezien. Ginie. En met haar gesproken. Ik moest je iets doorgeven. Iets met dat je een eenzame wolf bent die opzoek is naar een manier om dat bittere uit je te krijgen en dat die tijd komt dat je zal ontwaken ofzoiets.'zei ik tegen hem. Het feit dat ze vertelde dat zijn pack hem dood wou hebben zou ik hem besparen. Daar wordt hij niet vrolijk van. 'Volgens mij miste ze je. Als je me nu jou een keertje mee laat nemen. Je kunt haar zien.'zei ik.

Kathy
Ik nam een paar shotjes achter elkaar en zag een stel lekkere jongens verderop dansen. 'Zie je hen?!' riep ik boven de muziek uit. 'Eentje is je al de hele tijd aan het bekijken. Als ik jou was zou ik ervoor gaan.' zei ik met een grinnikje. 'Hier, neem een shotje voor de moed en gaan met die banaan.' zei ik en nam zelf ook nog eentje. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 03/26/2019 11:08 PM

Melinda
"Ben je gek Jonesy maakt me persoonlijk af." Ik nam het schotje aan en was flibk aangeschoten ik ging naar het midden van de danssvloer en begon te dansen met Kathy."Ride the dick like a BMX" ik zong Cardi's verse extra hard ironische als je al zo lang geen dick had gehad. 

Sem
Als ze dat allemaal zegt kijk ik haar aan "Cara.. Ik wil Ginie niet zien." Zei ik tegen haar ik nam haar hand vast en zag dat haar polsen rood waren." Je moet kappen met dit je brengt jezelf alleen maar in de problemen" ik keek haar aan in haar mooie blauwe ogen.. Cara was zo schattig wanneer ze alles voor me wou dorn je hoefde haar geen nee te geven.. Want ze luisterde tch niet.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  32  |  33  |  34  |  35  |  36  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum