ORPG|| WD
First Page | « | 1 ... 10 | 11 | 12 | 13 | 14 ... 39 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| WD
from walkingdead on 05/31/2019 10:05 PMBenjamin
Als ik bij zinnen kom en haar stem hoor kijk ik recht in haar mooie blauwe ogen. Ik kon het niet helpen om haar niet te zoenen en deed niet wat mijn geweten zei.. blijf uit de buurt van haar Benjamin. Mijn rechterhand lag nu op haar achterhoofd terwijl ik haar lippen naar die van mij bracht. Ik wilde haar meenemen in mijn bed gooien aan haar zuigen niet alleen aan haar nek.. aan wel meer dan alleen haar nek. Hoe ze hier zo zat op mijn linkerbeen en haar uniform half over haar schouder waardoor je haar blote schouder kon zien en haar bh bandje die wat losjes op haar arm lag.. zo wilde ik haar elke dag zien.. wat een verlangens Benjamin ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan.. ze was Sam’s zusje was Jane niet al genoeg? Ik luisterden niet ik luisterde nooit naar wat goed of slecht voor me was. Godver Ben.. ik Glee met mijn tong langs haar onderlip terwijl het zoenen niet ophield ik verdronk erin.
Dawn
Ik zag Sawyer weer met een onnodig blij gezicht en ging naast hem staan.” Waarom zo blij beste Sawyer?” Vroeg ik glimlachend en uitdagend.
from LostSouls on 05/31/2019 10:15 PMJuniper
Als zijn lippen de mijne raakten leek het alsof duizenden vlinders zich ontpopten in mijn buik. Een gevoel dat ik nog nooit eerder had gehad. Ik beet speels op zijn lip en legde mijn armen om zijn nek heen. Ik verschoof me zodat ik niet alleen op zijn linkerbeen zat maar nu aan beide kanten van zijn lichaam een been had. Ik zat inmiddels op zijn middel en voelde zijn tong langs mijn lip en liet hem toe. Hij liet me even van de wereld afvallen. Nu wist ik het 100% zeker. Ik had gevoelens voor hem en op dit moment schoot het niet door mijn hoofd dat hij me wel eens kon gebruiken en hoe bot hij altijd had gedaan. Op dit moment wou ik er gewoon van genieten. Mijn linkerhand speelde met de onderkant van zijn haar terwijl mijn rechterhand over zijn borstkas gleed.
Sawyer
Terwijl ik slokken van mijn bloodbag neem kwam Dawn bij me zitten. Ik ging recht zitten en grijnsde. 'Nou lieve lieve lieve Dawn, misschien heb ik een paar lijntjes gesnoven zojuist.' zei ik tegen haar en grinnikte. Ik leunde meer naar haar toe tot mijn lippen bij haar oor kwamen. 'Ik krijg altijd zin van coke. Al helemaal als ik jou zie.' zei ik verlekkerd en likte kort langs haar oorlel voor ik weer terug achterover ging zitten.
from walkingdead on 05/31/2019 10:41 PMDawn
“God Sawyer.. you are a sickfuck” zei ik met een lachje “misschien moet je iets meer snuiven.” Ik kwam dichter naar hem toe en zette mijn rechterhand op zijn vriend. Maar net goed genoeg zodat hij en ik het alleen konden zien.” I love to zee you jealos.. sniffing coke makes you extremely hot.” Ik liet hem met zijn stijve en rode oortjes grijnzend achter.. hoe had een slet uit de slumps toch zo een effect op zijn gevoelige kantje. Misschien wond het hem op dat een ouder meisje interesse in hem had.. of dat de ex van zijn neef gewoon een geil wijf was. Wat het ook was ik vond het leuk om met deze royal te spelen.. hij was ook zo godverdomme aantrekkelijk.
Benjamin
Een lange speeksel sliert hing nog tussen onze lippen terwijl mijn ogen oplichte als ik uiteindelijk in de haren keek.” Juniper” zei ik voorzichtig “dat had je nooit mogen doen.” Maar voor ze in verdediging kon schieten trek ik haar zo dicht tegen me aan.” Je weet niet waar je aan begint” mijn lippen kuste nu haar nek waar ik gedronken had en gleden toen naar haar schouder.” Weet je zeker dat je iets met mij Benjamin Heaven wilt beginnen?” Ik dacht aan mijn verleden de naam die ik had de vele exen die ze niet kent.. de dronken nachten op feestjes met vreemde meisjes terwijl ik mijn broertje Lasol verwaarloosde samen met Dawn die dan alleen voor de tv zaten piekerend naar hun stomme broer die ergens bij een meisje in bed lag. Mijn moeder die een zwak misbaksel had gecreëerd en die dood moest gaan inplaats van mijn haar 3 sterke zonen.. toen mijn moeder gek werd en het hun leven kostte 6 jaar geleden. Ik kwam alleen maar met narigheid ik had niet veel te bieden behalve een gebroken vleugel waar je onder mocht proberen te schuilen.
from LostSouls on 05/31/2019 10:53 PMJuniper
Als ik zijn lippen in mijn nek voelde strekte ik deze wat meer en sloot mijn ogen genietend. 'Ik wil jou. Jij laat me goed voelen.' zei ik tegen hem en legde mijn hoofd in zijn nek. Ik streelde over zijn borstkas met mijn handen en keek hem vervolgens weer aan. Waarschijnlijk zou zo de volgende les beginnen, maar al mijn tijdsbesef was weg.
Sawyer
Ik beet op mijn lip en voelde meteen een reactie als Dawn haar hand over mijn dick ging. Ik haalde diep adem en keek haar na. Voordat hij volle oorlogssterkte was stond ik snel op en trok Dawn mee de eerst volgende deur. Een lokaal die toevallig niet op slot stond. 'Ik ben niet jaloers, ik ben gewoon territoriaal.' zei ik met een grijnsje en trok haar aan haar uniform jasje naar me toe. Ik drukte mijn lippen tegen de hare en liet mijn handen over haar lichaam glijden en steeds wat langer stoppen bij haar borsten.
from walkingdead on 05/31/2019 11:07 PMDawn
Als hij me zo in een lokaal trekt en uiteindelijk toegeeft dat hij territoriaal grijns ik.” God wat ben je een stomme kuthond” ik ging op mijn knieën en maakte zijn riem los om hem vervolgens te pijpen in het lokaal. Zijn stijve sprong er al snel uit terwijl ik die vast nam en hem begon te zuigen. Ik zoog bijna nooit maar aangezien ik wist dat ik de laatste 2 keer hier op had gezeten zoog ik het alsof het een lolly was. Ik denk dat ik voorlopig loyaal zou zijn aan Sawyer totdat ik echt wist dat hij de gene was die ik in mijn leven zocht en nodig had. Sawyer je weet het nog misschien niet maar je bent van mij zolang je hier op school zit.
Benjamin
Als dat zegt laat ik haar voorzichtig los ik glimlachte zwak.” Ik ga je hier niet uitkleden” zei ik zacht in haar oor afvragend of ze maagd was. Ik wilde haar niet gelijk neuken alsof ze 1 of andere Jennifer is. Dit was Juniper Lincoln het 2e meisje waar ik liefde bij een 2e kans zou geven . Ik hielp haar overeind en had haar gelukkig nog niet hoeven vertellen wat voor klootzak ik was vroeger.
from LostSouls on 05/31/2019 11:24 PMJuniper
'Doe dat maar niet nee. Als Sam dit hoort maakt ie eerst jou af en komt hij dan achter mij aan.'zei ik en kwam met zijn hulp overeind. Ik keek in zijn ogen en glimlachte. Ik streelde langs zijn wang en voelde me als een klein schoolmeisje. Helemaal hyper vanbinnen en blij dat Benjamin nu soort van van mij was. Natuurlijk was hij geen bezit, al kon ik wel territoriaal zijn.
Sawyer
Ik lachte. 'Wel een lekkere kuthond.'zei ik met een grijns en keek hoe ze op haar knieën ging. Ik beet op mijn lip en gromde als ik haar voel zuigen. Daar was ze zeer zeker goed in. 'Fuck, Dawn.' zei ik en streelde haar haar uit haar gezicht en hield dit in een staart vast zodat ze er geen last van had en zodat ik een beetje de controle kon hebben.
from walkingdead on 05/31/2019 11:33 PMBenjamin
“Oja Sam helemaal vergeten dat hij ook nog bestaat.” Ik bekeek haar en legde mijn rechterhand op haar linkerarm “hoe ging het thuis.. was hij nog boos geworden om die Mercedes?” Vroeg ik haar bezorgd terwijl ze zijn auto alweer kon ophalen. Ik had hem gerepareerd hij zat gelukkig veilig in een garage. Ik wilde niet dat ze in de problemen kwam.. ik wist hoe Sam kon zijn wanneer hij de onzichtbare kettingen verstrakte. Het schoolfeest kwam er ook aan ik had geen idee of ik daar zou komen om drugs te verkopen.. of gewoon een oogje te houden op Dawn en Juniper die een nieuwe aanwinst was in mijn leven.
Dawn
Ik zoog hem alsof mijn keven ervan afhing zijn goedje spoot in mijn mond alsof hij een glas melk vulde. Ik kwam overeind en veegde mijn mond met mijn mouw.” Nou ben je voorlopig zoet nu Saw?” Vroeg ik hem terwijl er eigenlijk ieder moment iemand de klas kon binnen vallen. Nou het was niet alsof wij de enige 2 waren die vieze dingen deden in de school lokalen.. ik had Sam zovaak gezien met Jniffer,
from LostSouls on 05/31/2019 11:51 PMJuniper
Ik beet op mijn lip als hij over de mercedes begint. 'Hij was alles behalve blij. Ik denk dat ik vooral geluk had dat Sawyer er was om het voor me op te nemen.' zei ik tegen hem en keek kort naar de grond. 'Bedankt nog, dat je hem hebt laten maken.' zei ik tegen hem. Sam was de laatste tijd niet meer echt de Sam van vroeger. Hij was veel zuurder, agressiever. Het interesseerde hem allemaal niks en alles moest gaan zoals hij het wou. Precies vader.
Sawyer
Ik gromde als ik merkte dat ik op het randje kwam en hijgde zodra ik haar keeltje volspoot. Mijn vriend verslapte en ik stopte hem dan ook snel weer in mijn broek voordat iemand binnen kwam om ons te betrappen. Nu vond ik dat altijd wel spannend. 'Ik ben satisfied. Nu is de vraag kun jij nog even zonder.' zei ik met een grijnsje en drukte een kus tegen haar lippen.
from walkingdead on 06/01/2019 12:00 AMDawn
Ik rolde mijn ogen grijnzend en beet op mijn onderlip.” Je bent toch een model” zei ik tegen hem “dan lijkt het me ook iets voor jou om een hotel te regelen.. de beste die je kent plus met een sauna of badkuip erbij alles inclusief.” Ik kwam dichter naar hem toe “waar breng je een meisje van de slumps anders naartoe.. niet naar je geweldige rijke familie lijkt mij.” Wetende dat ik wist dat hij geen stap in de slumps mocht zetten want als Ben er achter kwam dat ik neukte met Sawyer op de bank waar hij sliep maakte hij me af.
Benjamin
Ik beet op mijn onderlip ik wist wat voor hond Sam was..” Als je wilt kan je soms bij mij overnachten.. aangezien ik geen stap in die mansion zet.” Niet omdat Sam daar was.. maar een bepaalde nostalgie ervan af zou komen als ik in een rijk huis was.” Dawn is steeds minder thuis.. we kunnen haar bed gebruiken.” Dawn had nooit seks in haar eigen bed ze kende mijn regels prima geen dudes in mijn huis en al helemaal geen royal. Tenzij je Juniper Lincoln heten.
from LostSouls on 06/01/2019 12:13 AMJuniper
Ik knikte en beet glimlachend op mijn lip. 'Kan het vanavond? Dan kan ik morgen meteen zijn auto terug brengen. Misschien is hij dan beter gezind.' zei ik tegen hem en hoorde de bel gaan voor de volgende les maar negeerde deze nog even. Ik keek in Ben zijn mysterieuze ogen en kon daar een hele dag in staren. Ik was blij dat ik hem had geholpen. Hij voelde zich niet meer rot en was volgens mij zelfs even vergeten dat Lasol hier was.
Sawyer
'Ah, dus daar ben ik goed voor.' grapte ik en keek naar haar. 'Ik weet wel een plekje. Als jij vanavond aan de rand van de slumps wacht rond 8 uur. Dan neem ik je mee, skippen we morgen school en dan ben je in de avond helemaal uitgerust en ready om met die kwakzalver van een Joules naar het feest te gaan.'zei ik tegen haar. 'Tenzij je liever met mij gaat en hem lekker laat zitten.'zei ik schouder ophalend.