ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  11  |  12  |  13  |  14  |  15  ...  39  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 06/01/2019 12:22 AM

Benjamin

Als ze vanavond al aandringt knik ik “tuurlijk.. hopelijk blijft Dawn weg ik haal je wel op.” Zei ik tegen haar “al hoop ik dat je het niet erg vind om terug te gaan met de bus aangezien ik Sawyers Mercedes terug moet brengen,” natuurlijk vond ze het niet erg ze was niet echt een royal ze was nu mijn meisje. Benjamin die dacht dat hij niet meer wederzijds kon zijn... had het goed mis.. ik wilde Juniper vanavond in mijn armen hebben haar zien in 1 van mijn truien die half over haar bil kwamen waarschijnlijk wond me op.

Dawn

“Daar ben je zeker goed voor.. seks en geld.” Zei ik ironische “als jij je nou bewijst vanavond zal ik misschien Joules skippen.. en de avond met jou gezeik spenderen.” Ik kreeg nu al het gevoel dat deze jongen niet genoeg had aan 1 keertje klaar komen. Hij had meer spanning nodig en ik ook en een hotel zou me goed doen even uit de slumps ver weg van Benjamin en Sam’s gezeik.” Tot vanavond lekkere kuthond” ik Glee nog 1 keer langs zijn bloes en liep toen weg.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/01/2019 12:39 AM

Juniper
Ik knikte. 'Tuurlijk niet.'zei ik tegen hem en beet op mijn lip. 'Ik verheug me er nu al op.'zei ik en drukte een kusje tegen zijn lippen waarna ik terug de school in liep. De vlinders waar ik het eerder al over had die waren nog altijd druk bezig met fladderen. Ik betwijfelde of ze vandaag nog gingen stoppen.

Sawyer
Grijnzend keek ik haar na. Dit werd nog leuk. Ook ik verliet het lokaal en liep naar mijn kluisje waar ik boeken nam voor de volgende les. De coke was alweer uitgewerkt en ik had wel zin in meer, maar ik deed het niet. Wetende dat ik gevoelig was voor verslaving. Ik hield het gebruik beperkt. Ik wist wat de verslaving met je kon doen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/01/2019 01:00 AM

T’s

Dawn

Ik stond precies om 8 uur in een sletterig kort topje en lekker kort rokje met daaronder hoge stilleto’s bij de grens wachtend op Sawyer die me maar beter naar een geweldig hotel kon brengen. Wat hij zou beleven was het dubbele van mijn salaris toen ik nog pros was. Ik had wel in dure hotels geneukt maar niet zo iemand als met Saw.. ik vond Sawyer leuk dat was het enige verschil. En hij ook mij waarschijnlijk maar dat was prima.. als ik hem maar kon verslinden.

Benjamin

De Mercedes van Sam voelde licht aan het was een makkelijke auto. Ik parkeerde de auto precies waar we afgesproken hadden om de bus te pakken naar mijn huis. Ik had Dawn’s spullen allemaal in de kast geduwd zodat ik de kamer op ze minst kon gebruiken om te slapen met Juniper. Ging het niet te snel Ben.. je was ook snel met Jane. Ze tonen even begrip voor je en je valt al voor ze. Ik schudde mijn nare gedachtes van me af en wachte geduldig op Juniper.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/01/2019 01:06 AM

Juniper
Met een kleine tas met spullen liep ik stiekem naar buiten. Ik had niemand verteld dat ik wegging en al helemaal niet waarheen. Ik zag in de verte Ben al staan en glimlachte.Ik rende op hem af en nam eenmaal bij hem zijn hand vast. Ik zou Sam pas een bericht sturen dat ik ergens anders sliep en dat zijn mercedes buiten stond als ik ver weg was. Dan kon hij me ook niet meer tegenhouden. 'Ready?'

Sawyer
Met mijn motor kwam ik aan en zag Dawn al op de afgesproken plek staan. Ik keek verlekkerd naar haar. Gelukkig was het warm weer anders had ze het verrekte koud gehad op mijn motor. Ik gaf haar een helm en glimlachte. 'Je ziet eruit om op te eten.' zei ik door mijn helm heen en had wel zin in ons nachtje samen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/01/2019 01:12 AM

Dawn

“En een reden om steeds meer coke te snuiven.” Voegde ik er aan toe met een lachje, ik deed zijn helm op en stapt bij hem achterop. Ik deed mijn armen rond zijn middel. Ik moest Sawyer iets vertellen in het hotel en hopelijk was hij het met me eens. Hij voelde nu al als mijn soulmate.. hij begreep mijn oversekste gedachtes en ik die van hem.

Benjamin

Als Juniper op me af kwam gerend trek ik haar eerst tegen me aan om haar een zoen te geven. Vervolgens pakken we de bus en reden we naar de slumps. De bus was vol met dienstmensen die uit de slumps kwamen ik zag een plekje en trok Juniper op mijn schoot.” Prinses Juniper” horde we ineens terwijl het een maid was.. een maid die ik herkende.. dat was Sara zij werkte vroeger in het bordeel van Jane. Ze kende me denk ik niet meer.. maar dat ze Juniper prinses noemde moest ik even aan wennen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/01/2019 01:18 AM

Juniper
Ik bloosde lichtjes door zijn zoen en liep met hem mee de bus in. Als we een plekje hadden gevonden en ik op Ben zijn schoot zat glimlachte ik en sloeg mijn arm om hem heen. Vervolgens hoorde ik mijn naam. Een soort van paniek schoot door mijn hoofd. Het was een van onze maids. 'Zeg maar gewoon Juniper buiten de mansion, Sara.' zei ik tegen haar en keek even om ons heen of er nog iemand zat van ons personeel. Gelukkig niet. 'Jij hebt mij hier niet gezien, oké?' zei ik tegen haar. Ze glimlachte eventjes en knikte. 'Natuurlijk.'

Sawyer
Wanneer ik merkte dat ze mij stevig vast had begon ik te rijden. Met een grote snelheid reed ik over de wegen richting het 5 sterren wellness hotel dat net buiten de stad lag. In een prachtig gebied ook nog. Als we er zijn zette ik mijn helm af en stapte na Dawn van de motor af die ik liet wegzetten door het personeel. Ik nam Dawn haar hand vast en liep naar de receptie. 'Ah, meneer Lincoln.'zei de receptioniste. 'Uw luxe suite staat voor u klaar.' zei ze en gaf mij de sleutel. 'Dankje Janice.' zei ik knipogend en nam Dawn mee naar de liften.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/01/2019 01:25 AM

Dawn

Ik bedankte de vrouw met een knik en keek om me heen.” Aha je brengt me naar een hotel waar je eerder klusjes heb geklaard.. dat is een punt voor Joules.” Zei ik tegen hem terwijl hij bekend hier was dat kon ik horen aan Janice haar stem. Eenmaal bij de suite HD hij precies gedaan wat ik had gezegd een badkuip en een sauna.” Oké hier verdien je wel een punt mee” zei ik grijnzend.

Benjamin

Eenmaal bij Trusstreet stapte we uit en stonden we voor het motel. Ik nam Junipers tas vast en haar hand omdat het hier stikte van vampiers. God wat was ik nerveus ik zei geen woord nog maar dat kwam wel. Dawn had gezegd dat ze vanavond niet thuis zou komen. Gelukkig maar want stel ik zou seks hebben met Juniper onder de douche of in haar bed.. en zij komt binnen dan vermoord ze me. Ik opende de voordeur en liet haar binnen “ik kan niet koken dus heb ik Thais besteld.” Begon ik terwijl ik haar bekeek fuck wat was ze aantrekkelijk ookal was ze nog niet uitgekleed.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/01/2019 01:31 AM

Juniper
Als hij mijn tas neemt en vervolgens mijn hand glimlachte ik. 'Wat kun jij een gentleman zijn zeg.' zei ik en keek op als we binnen komen. Het was vanzelfsprekend dat hij niet zou koken. Ik wist namelijk al dat dat niet zijn sterkste kant was. 'Thai is perfect.' zei ik en liep naar hem toe om hem een kus te geven. 'De vorige keer dat ik hier was vond je mij nog niet zo bijzonder.' Grinnikte ik en keek nog eens het appartement rond.

Sawyer
Ik grijnsde. 'Ik moet eerlijk zijn dat je niet de eerste bent nee. Je bent de tweede. Ik kwam hier altijd als ik wou ontsnappen van mijn ouders. Een keer heb ik een heel speciaal meisje mee genomen. Of tenminste ik dacht dat ze speciaal was.' zei ik tegen haar. Als we in de suite komen keek ik rond. Deze was groter dan die wat ik normaal hier had.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/01/2019 08:32 AM

Dawn

Als hij dat zegt bijt ik zacht op mijn onderlip.. een speciaal meisje he. Ik deed mijn tas af en zette die naast het bed op de grond. Iets zei me dat Sawyer heel eenzaam was op de 1 of andere manier hij had geen vrienden waarvan ik dan wist dat ze dan niet bij ons op school zaten als hij ze wel had. En hij leek heel gefixeerd te zijn op de relaties die hij nu had met mensen zoals met mij.. hij begon er aan en was er ook echt mee bezig bang dat ik weg zou gaan misschien? Zo had ik alleen maar medelijden met hem en viel ik nog harder voor hem. Ik liep op hem af en nam zijn gezicht in mijn handen ik zoende hem teder en beet toen op zijn onderlip “vanaf vandaag ben ik dat speciale meisje hoor je me kuthond.. “ Ik bracht mijn lippen toen naar zijn oor “you are not alone.”

Benjamin

Als ze me een gentlemen noemt ontstaat er een sprankeltje van zelfverzekerdheid in me. Ik glimlachte “omdat ik dacht dat je net zo stom als Sam was.. wat je natuurlijk niet bent.” Zei ik er snel achteraan ik nam haar hand vast en liet haar de kamer van Dawn zien “hier gaan we slapen vanavond.” Ik had speciaal voor haar een nieuw sprei gekocht en 2 kaarsen gezet aan beide kanten van het bed. Als we seks zouden gaan hebben moest ik mezelf er aan herinneren dat ik haar niet leeg kon drinken en moest letten waar ik mijn bitemarks plaatste.. want als Sam die zou zien zou hij uit zijn slof schieten. Het waren pas 2 weken en ik was al paal verliefd op haar geworden.. ze was een heerlijk mens al associeerde ik me alleen met mensen voor werk of bloeddorst.. ik had geen ervaring met mensen zoals ze te vriend hebben of zo iets.. en nu had ik een whole ASS snack als mijn meisje.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/01/2019 10:59 AM

Juniper
Ik glimlachte. 'Er is niemand zo irritant als Sam.'zei ik met een lachje en liep met hem mee naar de kamer van Dawn. Ik had heus wel gemerkt dat hij het netjes had gemaakt voor mij en ook nog kaarsen die er eerst niet stonden. Ik draaide me naar Benjamin en drukte mijn lippen tegen de zijne. 'Ziet er perfect uit.' zei ik en keek vervolgens weer naar het bed. Het zou niet zo geweldig liggen als dat van mij denk ik, maar zolang Benjamin naast mij lag maakte mij dat helemaal niet uit.

Sawyer
Ik zette mijn rugtas neer op de tafel en keek kort op mijn telefoon voor berichten. Enkel een van mijn moeder, die ik gewoon negeerde. Ik zette mijn telefoon op stil en legde deze weg. Ik keek op naar Dawn als ze tegen me aan komt staan en mijn gezicht in haar handen nam. Haar heerlijke lippen tegen de mijne. Haar woorden maakten me licht emotioneel, maar ik hield het allemaal binnen. Ze hoefde niet te zien hoe kwetsbaar ik kon zijn. Nog niet. Ik drukte mijn lippen terug tegen de hare en tilde haar op zodat haar benen aan beide kanten van mijn lichaam hingen. 'You already were that special girl from the day I saw you.' zei ik en liep naar de grote keuken die in de suite lag en zette haar op het kookeiland.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  11  |  12  |  13  |  14  |  15  ...  39  |  »  |  Last

« Back to forum