ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15  |  16  ...  39  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 06/01/2019 12:23 PM

Dawn

Als hij dat zegt bloos ik voor het eerst om een opmerking van hem. Ik keek aandachtig naar hem en trok mijn topje over mijn hoofd die ik ergens op de grond gooide. Mijn naakte voorkant was te zien omdat ik niet de moeit had genomen om mijn geweldige tieten nog extra te bedekken. Ik wilde de overal seks hebben in deze suite.. in de sauna, badkuip, op de vloer, in het bed op het balkon alles winden me op als ik met Saw was. Mijn gedachtes waren aan het schreeuwen voor seks en goeie orgasmes.

Benjamin

Ik grinnikte en trok haar tegen me aan waarna ik mijn lippen teder in haar nek zette.” Zin in een joint voordat het eten komt,” ik keek naar het bed en kon niet wachten om haar onder te kussen en aan haar te zuigen. Ik nam haar mee naar de woonkamer en haalde een Blunt vanonder mijn tafel. Ik pakte een aansteker en had lang geen Blunt gedeeld met een meisje.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/02/2019 08:28 PM

Juniper
Ik glimlachte en knikte. Het was geweldig hoe zachtaardig hij met mij omging. Iets wat je totaal niet van hem zou verwachten als je hem zo op het eerste gezicht ziet. Al zeker niet zoals ik hem kon in het begin. Als een verbitterde jongen. Ik nam de joint van hem af en ging op het aanrecht zitten. 'Woon je hier al lang met Dawn?'vroeg ik hem en nam een hijs van de joint.

Sawyer
Ik keek grijnzend naar haar mooie ronde borsten en nam ze in mijn handen. Mijn mond sloot zich om elke tepel voor een paar seconde voordat ik weer mijn lippen naar die van haar stuurde. Ondertussen liet ik mijn rechterhand over haar dij glijden naar haar slipje die ik onder haar rokje uit naar beneden trok. Mijn vingers bekommerde zich om haar vriendin terwijl ik mijn lippen naar haar oor bracht. 'Waag het niet om die hakken uit te doen.'zei ik en voelde hoe mijn vriend in mijn broek groeide.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/02/2019 08:51 PM

Dawn

Een kreun rolde over mijn lippen ik greep zijn bloes vast bij zijn vingers die het gewenste effect op mijn verlangens had. Als hij fluistert in mijn oor dat ik maar beter mijn stilleto’s aan kon houden krijg ik kippenvel. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en trok hem aan zijn bloes dichterbij “fuck” kon ik alleen uitbrengen “ik haat het dat je dit effect op me hebt Sawyer Lincoln.” Zei ik terwijl ik zijn naam in een kreun zei.

Benjamin

“Sinds kort” zei ik tegen haar terwijl ik een wolkje uitblies “eerst wilde Dawn me niet in huis nemen.” Ik had Dawn gesmeekt om me niet weg te duwen.. dat ik een beter mens zou worden een betere broer en beste vriend. Ik en Dawn hadden alleen mekaar weet je.” Maar ze deed het toch..”

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/02/2019 09:06 PM

Juniper
Ik beet op mijn lip. 'Je zorgt ervoor dat ze leefgeld heeft. Ze moet blij zijn met een broer als jij. Zolang je haar niet bepaalde namen geeft.'zei ik doelend op de vorige keer toen hij haar zomaar beledigde.

Sawyer
Ik beet zachtjes op haar oorlel en vervolgens drukte ik mijn lippen weer tegen die van haar. Mijn hand ging op een wat hoger tempo over haar gevoelige plekjes. Mijn broek begon te kwellen dus ik stopte even en knoopte mijn broek open en schoof deze samen met mijn boxer naar beneden.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/02/2019 09:41 PM

Dawn

Ik kwam kreunend klaar op zijn hand en zag zijn stijve al tevoorschijn komen. Ik trok mijn rokje los en greep gretig naar zijn hoofd ik kuste hem en sprong van het keukeneiland af recht op mijn hakken. Waarna ik zijn rechterhand vastnam en hem mee trok naar het bed. Mijn hakken tikte over de vloer hopelijk liep ik sexy en niet half dronken ofzo. Ik liet hem los en bracht mezelf op het bed met mijn stilleto’s nog aan. Ik ging met mijn billen omhoog en lag op mijn buik met mijn kont naar hem toe waarna ik het sprei vastnam en sexy over mijn schouder naar hem opkeek “neuk me Saw.” Zei ik op mijn aller geilst godver wat was ik een geile engel of niet dan?

Benjamin

ik beet op mijn onderlip “Dawn en ik noemen elkaar van alles.. het is inmiddels wel duidelijk voor ons dat we 2 kuthonden zijn uitdezelfde familie.” We kwamen uit de slumps hier had iedereen zowat ruzie om niks met elkaar.” De engelen gemeenschap is niet wat je noemt puur meer door het overvloed van vampiers en demonen..” Aha ik had er nog niet verteld dat ik een half bloedzuigende demoon was.” De laatste pure engel was Arya Lincoln.. mijn over groot oma inmiddels overleden maar sinds het hele gebeuren onder de duivels.. zijn we onze macht zowat verloren nou ja Dawn is haar macht verloren.” Dawn kwam recht uit de hemel en Arya’s bloedlijn ik niet helaas ik stamde nog af van de duivelse kant. Maar Dawn had alles behalve zin in pure racisme.. ze erkende duivels als haar gelijke.. ookal zagen ze haar niet zo. Ik horde de deurbel gaan en nam het Thais aan van de bezorger waarna ik de keuken inliep en alles uitstalde. Ik keek haar recht aan in haar ogen “al moet ik zeggen dat er niet zoveel duivels meer zijn die de naam Lincoln dragen” ik had geen idee wie van hun de duivel was.. maar mijn voorkeur ging uit naar Sam.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/02/2019 10:15 PM

Juniper
Ik luisterde naar zijn verhaal en fronste. 'Dat vroeg ik mij inderaad af. Hoe zit dat in elkaar? Een bloedzuigende demoon? Heb je dezelfde gavens en gebreken als een vampier?' vroeg ik hem en kwam van het aanrecht af zodra hij met het Thaise eten aankwam. Ik pakte alles wat nodig was en nam ondertussen nog een hijsje van de joint.

Sawyer
Als ze mij meeneemt liet ik me gewoon meesleuren. Ze ging helemaal open voor me liggen. Klaar om gedekt te worden en die taak nam ik maar veel te lief op mij. Ik haalde een hand door mijn haar en liep naar de rand van het bed. Ik trok haar aan haar heupen wat beter naar mij toe en maakte met mijn eigen spuug mijn vriend goed vochtig. Nu kon ik zien dat Dawn van zichzelf al goed nat was. Ik gleed in haar en nam haar bij haar heupen waarna ik begon te stoten.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/02/2019 10:42 PM

Benjamin

“Ik kan mijn demonische kant uitzetten dat is het enige verschil tussen mij en de rest.” Ik nam haar mee naar de bank met onze bordjes met Thais eten.” Alleen het nadeel ervan is dat ik biopolar ervan word.. de ene keer ben ik blij puur en de andere keer een zak.” Ik nam een hap van mijn Thais “in het verleden heb ik aardig wat problemen veroorzaakt er mee.. het beheersen van mijn emoties is zwaar voor me waarschijnlijk door emotionele trauma allemaal dingen waarvan ik wens.. dat ze nooit waren gebeurt.” Ik zakte onderuit en keek haar aan “als ik van je drink dan word ik blij net alsof het drugs is.. maar wanneer ik van de verkeerde drink kan ik van mijn stuk raken.” De Benjamin van vroeger was berucht en iedereen was bang voor hem.. ik kreeg altijd de geilste meisjes, reed de duurste auto’s, dronk van wie ik maar wilde om uiteindelijk aan het einde van de avond me schuldig te voelen over alles... Dawn had me vaak van de straat moeten oprapen.. om vervolgens aan mijn moeder en Lasol uit te leggen dat ik iets te veel op had.

Dawn

Ik kreeg bijna geen adem meer door hoe hij me neukte ik kreunde zo hard en nam de sprei zo hard vast dat ik mijn vingers rood voelde worden.” Ahw Ahw ahw” horde je me 10 keer achtermekaar kreunen relax Dawn.. maar ik kon niet relaxen hij trok me zo goed uitelkaar dat ik automatische zijn naam begon te kreunen “Sawyer godverdomme.. Babe!” Als ik mezelf babe hoor uitkramen neem ik het niet terug hij was mijn schatje nu.. ik was geen pros meer ik was niet meer Sem’s slet. Ik was een meisje met een groot hart en Sawyer wist dat.. hij had geen enkele reden om me hier naartoe te brengen of überhaupt interesse in me te tonen. Sorry Joules Sawyer wint deze avond.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/03/2019 06:46 PM

Juniper
Ik luisterde aandachtig en at ondertussen mijn Thais. Ik trok mijn benen op de bank en keek naar hem. 'Je bent dus niet van bloed afhankelijk? Je hebt het niet nodig om te blijven functioneren?' vroeg ik hem en at mijn bakje leeg. Bij de laatste hap viel er iets op mijn shirt. 'Shit.'zei ik en kwam overeind. Ik liep naar de wasbak en trok mijn shirt uit die ik vervolgens onder het water hield om schoon te maken. 'Ik wist niet dat zoiets bestond?' 

Sawyer
Ik gromde en haar kreunen spoorde mij alleen maar aan om sneller te gaan. Na eventjes nam ik haar vast en zorgde ervoor dat ze rechtop stond op haar knieën op het bed en bleef zo in haar stoten. Mijn hand lag om haar keel, maar ik drukte hem niet dicht. Niet wetende of ze dat wel fijn vond. Mijn ademhaling ging snel en ik voelde hoe ik bij mijn hoogtepunt in de buurt kwam, maar stelde deze een beetje uit. Het was te lekker om nu al klaar te komen. 'Fuck Dawn.' 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/03/2019 09:37 PM

Dawn

Als hij me bij mijn keel grijpt voel ik een seksuele opwinding door mijn lijf trekken “Ik ga komen.” Zei ik kreunend terwijl dit mijn 4e orgasme moest zijn volgens mij. Ik had nog nooit zulke lekkere seks gehad en dit was pas het begin van de avond.

Benjamin

“Jep ik droog niet uit.” Zei ik toen terwijl ik overeind kwam om mijn bord neer te leggen en klaar was met eten. Als ze haar shirtje uittrekt en ik haar witte kante bh kan zien bijt ik hard op mijn onderlip. Ik pakte een kussen van de bank en legde die op mijn schoot waarna ik ongezien met mijn rechterhand in mijn broek schoof om mijn vriend kort te kalmeren. Ik had nooit zomaar seks sinds ik was veranderd.. ik had de afgelopen half jaar alleen Jennifer geneukt wanneer ze het vroeg.. want toen kon liefde me niks meer schelen en voor Jennifer heb ik heel de slumps en school gehad en daarvoor alleen Jane. Ik had periodes dat mijn pik zo goed als afgemolken was en ook periodes dat mijn pik loyaal is aan 1 chick.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/03/2019 09:46 PM

Juniper
Zodra ik me omdraaide en het shirtje had laten liggen zodat het kon drogen merkte ik heus wel dat dat kussen op zijn middel niet compleet stil lag. Ik beet grijnzend op mijn lip. 'Volgens mij heb ik ook op mijn broek geknoeid.'zei ik en trok ook mijn spijkerbroek naar beneden zodat ik enkel in mijn lingerie stond. Ik keek in zijn geile ondeugende ogen en likte kort langs mijn vingers voordat ook ik mijn hand in mijn string liet glijden. Het maakte me geil dat hij zich op mij afrukte.

Sawyer
ALs ze zegt dat ze gaat komen zette ik nog een tandje erbij en ging op mijn allersnelst. Ik gromde hard en voelde haar van binnen samentrekken waardoor ook ik in haar klaarkom met nog een paar laatste pompen. Ik liet haar los en gleed uit haar waarna ik mezelf op het bed liet ploffen. Mijn vriend was nog half stijf, maar toch moest ik even op adem komen. 'Je bent echt geweldig geil.' hijgde ik en keek naar haar.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15  |  16  ...  39  |  »  |  Last

« Back to forum