ORPG|| WD
First Page | « | 1 ... 14 | 15 | 16 | 17 | 18 ... 39 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| WD
from walkingdead on 06/04/2019 12:24 AMBenjamin
Als ze begint te huilen kniel ik voor haar neer “hey don’t crie.” Ik veegde haar tranen we met mijn duim en nam haar rechterhand vast.” Wat het ook is mijn familie doet dit alleen maar om me pijn te doen maar nu zal het anders zijn.. ik trap niet meer in Lasol zijn leugens of die van je broer.. wat het ook is hij doet het alleen om me pijn te doen.” Lasol dacht dat het me niet deerde omdat ik nooit zei dat ik spijt had van alles of überhaupt naar hem omkeek.. terwijl er alleen maar schaamte en angst in me rond dweilde waardoor ik hem niet goed onder ogen kon komen. Ik vond het kut dat ik Juniper nu liet huilen omdat ik zoveel vijanden had door me verleden. Lasol en Sam waren niet de enige 2 die het op me hadden gemunt.
Dawn
“Ik zit vol” kraamde ik uit terwijl ik lekker naast Sawyer in bed lag. Ik vroeg me af hoe het met Ben ging meestal belde hij me om het uur om te kijken hoe het met me ging. Ik keek op mijn telefoon en zag geen enkele berichten van mijn oudere broer.
from LostSouls on 06/04/2019 12:29 AMJuniper
Als hij me troost voelde ik mij iets kalmeren en slikte. 'Ik heb al zolang gevoelens voor je en eindelijk voelt het alsof het onze tijd is en dan gebeurt dit. Het is toch te bizar om te verzinnen?' zei ik en veegde langs mijn wangen. 'Ik wil je niet nu al kwijt Ben.' zei ik en voelde nog een laatste traan over mijn wang glijden. Het was verschrikkelijk om een mens te zijn met gevoelens. Zojuist ook. Als dat was gebeurd zonder Ben erbij en hij had me echt wat aan willen doen dan had ik geen schijn van kans.
Sawyer
Ik keek naar Dawn terwijl ik het laatste stukje pizza naar binnen werkte. We hadden letterlijk alles besteld wat op de menu kaart stond. Ik schonk mijn glas nog een keer vol en keek naar Dawn die afgeleid was door haar telefoon. 'Everything okay?' vroeg ik haar en dronk een paar slokken van de Champagne.
from walkingdead on 06/04/2019 12:35 AMDawn
“Ja prima.. just wondering why my brother isnt calling.” Zei ik tegen hem terwijl ik mijn mobiel neergooide en mijn armen om Sawyer’s middel deed.” Hoeveel kost een nacht hier wel niet?” Vroeg ik met een lachje.
Benjamin
Ik beet op mijn onderlip “mijn leven is bizar.” Ik hielp haar overeind en drukte een kus op haar voorhoofd.” Het is moeilijk om met mij te zijn.. maar laat je niet in de maling nemen.. sommige dingen zijn heel anders gegaan dan dat je denkt.” Ik bracht haar naar de slaapkamer en bedacht me dat het beter zou zijn als we nu gingen slapen.
from LostSouls on 06/04/2019 12:41 AMJuniper
Kort sloot ik mijn ogen door het kusje op mijn voorhoofd en keek hem vervolgens aan. 'Als ik ook maar iets van krachten had, dan lag die Lasol nu onder de grond.'zei ik en keek naar het bed. Ik kroop in enkel mijn lingerie onder de dekens en keek wat voor mij uit. Mocht hij de waarheid spreken, dan zou ik nooit met hem trouwen. Ik onteerde mij nog liever uit de familie Lincoln dan met hem te trouwen.
Sawyer
'Ben je bezorgd om hem?' vroeg ik haar. 'Als dat zo is moet je hem misschien even bellen.' zei ik. Ik was een beetje zwitserland. Ik koos in iedergeval geen partij voor Sam of Benjamin. Al had Benjamin een hekel aan mij. Als ze vroeg naar hoeveel een nacht hier was grinnikte ik. 'Dat ga ik jou niet aan je neus hangen.'
from walkingdead on 06/04/2019 06:24 PMBenjamin
Als ze dat zegt bijt ik op mijn onderlip zo hard dat het wel moet bloeden. Ik liet haar even in mijn bed en horde mijn telefoon afgaan.. Als het een oproep van Dawn is neem ik paniekerig op "waar zit je Lasol was hier.. Ik kom je nu halen."
Dawn
Ik fronste bij het horen van mijn broer in paniek als hij zegt dst Lasol is geweest ontstaat er een diepe frons op mij voorhoofd." Calm down.. Ik ben bij een vriendin" loog ik tegen hem "ik kom morgen ochtend thuis." Hij leek wel geel gefrusteerd net alsof hij een nachtmerrie had gehad. Benjamin was nooit gefrustreerd meer iemand die om niks gaf.. Zelfs toen Jane dood ging liet hij weinig spijt blijken.
from LostSouls on 06/04/2019 06:31 PMJuniper
Ik draaide mij op mijn zij en zuchtte diep. Werd ik nu maar wakker met de realisatie dat het allemaal maar een nachtmerrie was wat zojuis gebeurd was. Ik trok de deken over mijn heen en mijn ogen brandde van het huilen.
Sawyer
Ik luister het telefoongesprek af en fronste over hoe angstig hij klinkt. Zo herkende ik hem eigenlijk niet. Nu kende ik hem sowieso niet heel goed. Ik haalde een hand door mijn haar en beet op mijn lip. 'Als je moet gaan dan blame ik je niet. Familie zaken gaan voor.' zei ik tegen haar en drukte een kusje in haar nek.
from walkingdead on 06/04/2019 09:15 PMBenjamin
Als ik een mannelijke stem op de achtergrond hoor zucht ik.” Goed ik zie je morgen op school” ik had geen zin om met haar te discussiëren of ze wel of niet thuis zou komen. De volgende dag had ik Juniper naar school gebracht en zaten we nog even om het hoekje van school in mijn auto.” Ik zie je straks” ik drukte een kus op haar lippen “ik moet nog even wat afhandelen en dan kom ik.” Ik had Jennifer bericht en had afgesproken dat ik haar zou zien bij Goolies een café.. waar we vroeger vaak kwamen., ik was toen nog populair je zal het niet geloven maar ik was hele goeie vrienden met Melissa die nu een totale bitch is en de pik heeft op Dawn. Ik was ook goed met Sam voordat ik Jane van hem afnam..
Dawn
Ik lag nog zoenend in bed met Sawyer en had besloten dat ik zou spijbelen tot aan het schoolfeest.” Gaan we het balkon nog even uitproberen en daarna een lekkere geile seks ervaring in de sauna?” Vroeg ik bijtend op mijn onderlip. Eigenlijk vergat ik dat Ben ook natuurlijk me nodig had.. maar ik was een beetje klaar met Ben.. hij had Lasol op zijn geweten ik niet. Ik was niet de gene die hem achterliet bij een psychische moeder om drugs te verkopen op straat en meisjes te neuken in de bekendste club. Ben moest het maar zelf oplossen wat het ook is het kan niet erger zijn dan wat hij onze gezin heeft aangedaan.
from LostSouls on 06/04/2019 09:47 PMJuniper
Ik knikte en glimlachte kort tegen zijn lippen. 'Tot strakjes.' zei ik en stapte de auto uit. Ik deed een zonnebril op om mijn dikke ogen te bedekken van het huilen gisteren en liep de school binnen. In de aula ging ik even bij het raam zitten en keek op mijn telefoon waar ik gemiste oproepen van Sam zag. Hij bekeek het zich maar. Lasol kon zoveel zeggen. Het was vast allemaal gelogen.
Sawyer
Ik glimlachte tegen haar lippen en streelde langs haar rug. 'Had jij geen afspraak?' vroeg ik haar en nam vervolgens haar bil beet waar ik in kneep. Wat had ze dan ook heerlijke billen.
from walkingdead on 06/04/2019 10:20 PMDawn
Als hij me er aan herinnerd dat ik met Ben afgesproken heb zucht ik.” Hij bekijkt het maar” zei ik snuivend terwijl ik me eigenlijk wel afvroeg waarom hij als een bezetene had opgebeld. Ik ging rechtovereind zitten en was op de 1 of andere mannier toch boos op Benjamin. Gewoon om het feit dat hij zoveel van zijn verleden nog steeds niet had opgelost.
Benjamin
“ ik ben nu al een week zwanger.. ik zei nog tegen die asshole dat hij het niemand moest vertellen.” Jennifer leek niet blij maar ook weer niet boos ofzo ik nam een hap adem.” Ben ik de vader?” Vroeg ik toen ineens ze beet twijfelend op haar onderlip.” Kan ik niet zeggen ik heb namelijk niet alleen jou geneukt als je begrijpt wat ik bedoel.” Ik schudde mijn hoofd “fuck Jenn we hebben maar 1 keer zonder condoom geneukt het kan niet zo zijn dat ik de vader ben.” Ze huiverde beledigd op de 1 of andere mannier “bang dat je vriendinnetje er achter komt wat voor lamlul je was vroeger?” Ze kwam overeind “wees maar niet bang dat het van jou is.. er zullen wel meerdere Chicks opduiken dat ze ineens zwanger van jou zijn of niet dan.. tenslotte ben jij de gene die maar al te graag zijn pik overal insteekt.” Ik beet mijn kaken opelkaar om haar niet een ram te verkopen “ik heb geen vriendin.” Beaamde ik “dan wat deed Juniper Lincoln dan gister bij je.. thee drinken?” Vroeg ze jaloers.. er schoot me ineens iets te binnen “you told my brother and Sam about us two don’t you.. because you hate seeing another girl gering my attention.”
from LostSouls on 06/04/2019 10:43 PMSawyer
Ik glimlachte en besloot mij er verder ook maar niet mee te bemoeien. Dit was iets tussen hen. Ik beet op mijn lip en trok haar over mij heen. 'Prima, heb ik jou voor mezelf.' zei ik met een grijns en drukte mijn lippen tegen de hare. Vanavond zouden er vast heel veel verwarde reacties zijn dat ik met Dawn naar het feest ging, maar dat kon mij weinig interesseren.
Jennifer
'Alleen Lasol, maar hij lichtte zijn goede vriend Sam maar al te graag in.' zei ik en keek naar Benjamin. 'Het boeit mij geen ene zak dat je die niksnut naait. Waarschijnlijk heb je over een week toch weer een ander. Zij kan je niet aan.' zei ik hem en ging met een hand door mijn haar. 'Ik stuur je wel een rekening voor de alimentatie.'zei ik met een grijnsje. 'Misschien wil je nieuwe sletje wel mee betalen.'