ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  15  |  16  |  17  |  18  |  19  ...  39  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 06/04/2019 10:49 PM

Benjamin

“Je bluft trut.” Zei ik ineens duivels ik schoot overeind “je zou willen dat ik mijn prachtige handjes weer om je nek ontferm.. Je weet misschien wel mijn emoties van de rem af te trekken.. maar ik trap niet meer in je shit ben geen lopende neukpaal.. Juniper is veel meer dan dat jij ooit voor me zal zijn tenslotte ben je maar mijn uitlaat punt.” Ik likte langs mijn onderlip “vraag maar aan Sam of hij mijn DNA test wilt vergoeden.” Ik verliet de zaak en moest even lucht krijgen God wat haalde ze het bloed onder mijn nagels vandaan. Vanavond was het schoolfeest niet wetend of ik zou op komen dagen..

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/05/2019 05:30 PM

Juniper
Ik zat in de les en merkte op dat Benjamin te laat was. Ik dacht er maar verder niks van en keek in mijn boek. Echt veel zin had ik niet in school. Mijn hoofd zat eerlijk gezegd ook ergens anders dan bij geschiedenis.

Sawyer
Ik had het personeel met ontiegelijk veel mooie jurken laten komen. 'Zoek er eentje uit.' zei ik tegen Dawn terwijl ik naar de keuken liep om daar champagne te nemen uit de koelkast. Dat was het enige wat ik erin had laten zetten. Qua eten of ander drinken konden we het altijd gewoon bestellen. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/05/2019 09:27 PM

Dawn

“Jezus Sawyer.. dit hoefde nou ook weer niet.” Mijn vingers gleden langs de belachelijke dure kledingstukken.. Terwijl ik onder de indruk was maar weigerde om me te vertonen als iemand die uit was op geld.” Ik trek dit topje en rokje van gister aan” zei ik tegen hem terwijl ik naar het personeel wuifde dat ze het weg mochten brengen. Benjamin had me niet gebeld en het was al donker buiten “iets gehoord van je nichtje,, ik denk dat ze mijn broer date misschien weet zij wel waarom hij zijn mobiel niet opneemt.” Ik werkte mijn make up snel bij en had drugs nodig voordat ik het feest zou betreden.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/05/2019 09:33 PM

Sawyer
Ik zuchtte en haalde mijn schouders op. 'Laat mij je nu gewoon verwennen. De service om het hier te krijgen koste ook al geld, dus het maakt echt niet uit.' zei ik met een lachje. Als ze over Juniper en Ben begon keek ik haar wat nonchalant aan. 'Je hebt hem genegeerd toen hij naar je vroeg babe. Waarom verwacht je nu dan dat hij zijn telefoon opneemt.' zei ik tegen haar en kwam zelf overeind om mijn kleding bij elkaar te zoeken.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/05/2019 09:51 PM

Dawn

“Wat het ook is al hebben we de heftigste ruzie gehad.. Benjamin neemt altijd zijn telefoon op.” Zei ik tegen hem terwijl ik mijn haar stijfde “en ik heb drugs nodig .. dat ik hem niet wil helpen met zijn problemen betekend niet dat ik niet ver weg mag gaan vanavond.” Zei ik grijnzend terwijl ik naar Sawyer zijn geweldige abs keek.

Benjamin

Ik was net thuis en zocht overal in het huis naar de reserve sleutels van mijn oude panthuis.. mijn stiefvader had de sleutels “ingenomen” toen ik werd gekicked maar ik was zo slim om nieuwe te maken voor dit soort gevallen. Ik vond ze uiteindelijk en zou een tijdje me even gedeisd moeten houden.. ik bezorgde Dawn alleen maar last nu Lasol duidelijk zijn zus terug wilde.” Ga je weer wegrennen Benjamin?” Zei een stemmetjes in mijn hoofd “ga je Juniper en de rest weer achterlaten?” Ik schopte uit woede tegen de keukenkast en ramde mijn vuist zo hard op het keukeneiland “nee godverdomme.. ik verpest alles voor iedereen!” Zei ik kwaad op mezelf misschien was ik nog niet klaar om weer verliefd te worden.. en een hart te breken.. of broer te zijn. Wat ik had was ik al 2 jaar geleden verloren.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/05/2019 10:02 PM

Juniper
Ik haalde een hand door mijn haar en plofte eenmaal thuis op mijn bed. Benjamin was de hele dag niet meer naar school gekomen, wat mij erg verbaasde. Ik besloot hem een berichtje te sturen. - Hey, waar ben je nu geweest? Je zou toch nog na je zaken naar school komen? X' stuurde ik hem en keek wat op social media. Voor het feest vanavond had ik een hele mooie jurk, maar dan moest mijn date wel komen opdagen.

Sawyer
'Misschien ligt ie te neuken, weet jij veel.' zei ik schouder ophalend. 'Komt wel goe joh.' Ik nam een blouse uit de kast die ik aantrok en ook een gewone broek. Ik haalde diep adem. 'Ik heb nog wel wat sos en ket liggen.' zei ik tegen haar en keen naar haar vanuit de spiegel.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/05/2019 10:14 PM

Dawn

“Hmm dan ken je Benjamin Heaven nog niet.” Zei ik tegen hem ik deed mijn stilleto’s aan en keek op mijn telefoon hoelaat het was.” Kay Lets go i wanna get wasted.” Zei ik glimlachend terwijl ik zijn kraag nog even voor hem goed zetten. Ik vroeg me af of Sam kwam opdagen hij zou Sawyer killen en ,ik levend fillen als hij ons 2 zou zien zoenend, lekker handtastelijk naar elkaar.

Benjamin

Ik snoof een lijntje cocaïne en zorgde ervoor dat ik niet te high achter het stuur zou zitten. Ik reageerde op niemands berichtjes.. en had even tijd nodig om bij te komen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/05/2019 10:50 PM

Juniper
In mijn rode jurk en met gekruld haar kwam ik het bal binnen. Mijn make-up zat beter dan ooit en ik had me er zeker op verheugd samen te zijn met Benjamin, al wist ik nu niet meer zeker of hij ging komen. We zullen het wel zien. Als hij niet zou komen dan had hij wel wat uit te leggen kon ik je vertellen.

Sawyer
Ik grijnsde terwijl ik kort mijn lippen tegen de hare drukte. We liepen de hotelsuite uit en beneden stond al een limousine op ons te wachten. Natuurlijk gingen we niet op mijn motor. Ik liet Dawn instappen voordat ik de limo betrad. De champagne stond alweer koud en ik schonk dan ook meteen twee glazen voor ons in. 'Proost.' 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/05/2019 10:58 PM

Dawn

Eenmaal op het feest liepen ik en Sawyer hand in hand naar binnen. Je kon de spanning ruiken iedereen stond in groepjes met een beker vol punch te fluisteren..” is dat niet het zusje van Benjamin.. paalt zij niet Sam?” Als ik mensen day luid en duidelijk hoor zeggen glimlach ik expres maar ze. En wat dan nog dat ik Sam vroeger balde. Ik keek om me heen en zag Juniper staan helemaal alleen en nerveus.. waar in godsnaam was Ben?

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/05/2019 11:03 PM

Juniper
Als ik gefluister over Sawyer hoorde keek ik naar de ingang waar ik hem binnen zag komen met Dawn. Nog nergens een Benjamin te bekennen. Ik besloot maar wat te drinken te nemen en gooide mijn beker vol met punch. Ik dronk hier een aantal slokken van en beet op mijn lip. Waar kon hij nu toch zijn?

Sawyer
Zoals verwacht hoorde ik iedereen praten over mijn verschijning met Dawn. Het kon me niet minder interesseren op dit moment. De muziek klonk wel al luid en op dit moment danste er niemand. 'Mag ik deze dans van u?' vroeg ik Dawn met een buiging en keek haar vervolgens grijnzend weer aan.

IMG_5967.jpg

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  15  |  16  |  17  |  18  |  19  ...  39  |  »  |  Last

« Back to forum