ORPG|| WD
First Page | « | 1 ... 16 | 17 | 18 | 19 | 20 ... 39 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| WD
from walkingdead on 06/05/2019 11:13 PMDawn
Als Sawyer me ten dans vraagt knik ik “haal die grijns van je smoel af.. je laat me blozen.” Zei ik met een lachje terwijl we begonnen te schuifelen. Nogsteeds met me blik gefocust op Juniper.. ze zag er zo mooi uit en dan was die zak er niet.
Melissa
Ik dronk wat van mijn punch en zag Joules starend naar Dawn.. die bitch. Ik was niet van plan om joules terug te nemen en zag dat menselijke geval in een hoekje staan. Er ging rond dat het Benjamins nieuwe slachtoffer was. Ben ooit waren we zulke goeie vrienden hadden we de beste friends met benefits.. tot dat hij het flikte om verliefd te worden op een pros uit de slumps en zijn rijke leventje achter hem te laten. Ik kom me het nog goed herinneren hij had een tattoo genomen in zijn nek met een slang en een geweldige tekst daaronder -“ I feed on rats.” Daarmee bedoelde hij dat wij de ratten waren die zijn drugs snoven tot we erbij neer vielen. Jane had zich als een stomme hoer aan hem vastgehouden zijn nieuwe persona in de lucht geprezen en uiteindelijk is het haar dood geworden. Ik liep op Juniper af en bekeek haar “ziet er goed uit.” Zei ik wijzend naar haar jurk.. mijn arrogantie was nog te hoog om te zeggen dat zij er ook goed uit zag.
from LostSouls on 06/05/2019 11:30 PMJuniper
Glimlachend keek ik naar Dawn en Saywer. Ze waren wel leuk samen dacht ik dan. Als opeens Melissa voor me komt staan zuchtte ik. 'Dat zal het eerste en laatste compliment zijn wat ik van je hoor. Wat moet je?' vroeg ik ongeïnteresserd. Wetend dat het waarschijn lijk iets zou zijn wat alleen maar goed voor Melissa uit zou pakken. Melissa deed alleen maar dingen die Melissa goed deden.
Sawyer
Ik trok haar glimlachend tegen mij aan en drukte een kusje in haar haar. Om een of andere reden maakte ze me gelukkig van binnen, al was dat niet iets wat ik echt snel zou toegeven. 'Die Joules zou nu wel hendig balen!'
from walkingdead on 06/05/2019 11:47 PMMelissa
Ik grijnsde ironische en bekeek haar “ik snap wel waarom je achter Ben aanzit.” Begon ik “mysterieus sexy een outcast.. en misschien wel de enige jongen die zich in je interesseert.” Ik keek even naar Jennifer die met het jongere broertje stond te praten. Nog 1 gerucht dat rond ging was dat ze zwanger was van misschien Ben of Sam. Jennifer was een wanhopig geval het zou me niet verbazen als ze Lasol ook zou neuken.” Als ik jou was zou ik de knoop maar doorhakken met hem.. ik denk niet dat je naam wilt bevuilen Benjamin is niets meer dan alleen chaos.” Ik nam een nipje van mijn wijnglas en wilde zelf ook niet dat Ben weer zou wegrennen van alles we spraken misschien niet meer.. maar hij had genoeg te voortduren en Juniper zou niet goed voor hem zijn op het moment “wat me ineens te binnen schiet hij is er niet eens.”
Dawn
Als ik dat geval van een Melissa met Juniper zie praten stop ik met dansen.” Ik ga die bitch slaan als ze iets slechts over Benjamin zegt.. hij is misschien de beste broer of vriend maar ik laat niemand vuil praten over mijn familie,” zei ik sissend tegen Saw. Terwijl mijn heldere ogen een boze gloed kregen.. ik maakte me toch wel zorgen om Ben’s problemen wat ik eigenlijk niet moest doen,
from LostSouls on 06/06/2019 12:00 AMJuniper
Ik snoof arrogant als ze dat allemaal zegt. 'Wat denk je nou? Dat jij me ook maar iets interesseert? Zoek een leven Melissa, want dat van mij gaat jou geen moer aan.' zei ik en wou weglopen maar draaide me nog even om. 'Als je nog een keer zo over Ben praat is het niet mijn maar jouw naam die besmet raakt, hoor je me?' siste ik naar haar en dronk mijn beker leeg waarna ik de zaal uit liep en in de hal op een bankje ging zitten. Waar de fuck hing Ben uit?!
Sawyer
Ik merkte dat Dawn stapte met dansen en keek om naar mijn nichtje die met Melissa stond. Ik wou niet ingrijpen omdat ik wist dat Juni opzich haar mannetje wel kon staan en er niks belachelijkers was dan iemand ander die je battles voor je fight. Door de uitspraak van Dawn raak ik uit gedachte en keek ik in haar ogen. 'Calm down. Niemand heeft er wat aan als jij dadelijk uit je slof schiet en de controle verliest. We pakken haar nog wel, okay?' zei ik tegen haar en omvatte haar gezicht met mijn handen.
from walkingdead on 06/06/2019 12:09 AMDawn
Als ik zie dat Juniper het prima afhandelt en Sawyer me kalmeerd. Neem ik opgelucht adem “right” ik ging goed tegen Sawyer aan dansen en probeerde er niet aan te denken wat het kon zijn.. waarom Ben niet kwam opdagen ik bedoel al was het aller slechtste feest Ben zou alsnog aan komen kaken.. zeurend dat ik naar huis moest gaan om iets anders aan te trekken.
Benjamin
Ik kwam high op het feestje aan en had al een fix aantal klanten geïncasseerd. Ik was zo high dat ik vergat dat ik met Juniper eigenlijk naar het feest zou gaan en er helemaal niet ewn berichtje had gestuurd.” Lincoln” horde ik Joules “mijn spul.” Ik grijnsde en duwde een zakje cocaïne in zijn hand “betaal me later maar.” Ik liep op Jennifer af en zette mijn rechterarm om haar middel waar ze even van schrok “hoe gaat het met onze babyboom?” Vroeg ik grijnzend.
from LostSouls on 06/06/2019 12:22 AMJuniper
Daar zat ik dan. In mijn eentje op de gang. Hoe had hij me nu kunnen laten zitten? Was het toch allemaal een spelletje in zijn ogen? Verderop bij de ingang zag ik hem binnen komen lopen. Hij liep alleen de andere kant op. Ik liep fronsend achter hem aan en stopte op een afstandje als ik hem met Jennifer zie. Als ik hoor wat hij zei werd ik pisnijdig. Ik haalde een hand door mijn haar en bleef nog even op een afstandje staan kijken wat er zou gebeuren. Als hij haar zou aanraken dan had hij een voet in zijn ballen.
Sawyer
Gelukkig kalmeerde ze al snel en konden we onze dans hervatten. Na ongeveer 3 minuten kwam er een dance nummer op in plaats van een slow. 'Wil je iets drinken?' vroeg ik haar en liep eigenlijk al richting de soort van bar die ze hadden neergezet hier in de zaal.
from walkingdead on 06/06/2019 12:29 AMBenjamin
“Is je kleine sletje weggerend Benjamin?” Vroeg Jennifer vol interesse “soort van.” Ik kuste haar nek en had totaal geen besef met wat ik aan het doen was ik keek op naar Lasol “ha kleine broertje niet te veel drinken he.. zal moeder niet leuk vinden.” Hij kneep zijn champagne glas fijn boos dat het me alweer niet kon schelen wat hij deed.” Moet je zeggen snuivende junk” zijn blik Glee naar Juniper “i told you he is chaos-“ Melissa Swannels.
Dawn
Als ik Benjamin iets zie doen wat me totaal niet bevalt,” Saw ik moet dit oplossen voordat het uit de hand loopt..” Godver neukt hij nogsteeds die slet? En alweer kende ik mijn eigen broer niet echt wat een klootzak mijn blik Glee naar Juniper en vervolgens naar Sam die de zaal in kwam. Benjamin flikte het weer om niet terug te vechten tegen zijn demons.
from LostSouls on 06/06/2019 12:38 AMJuniper
Als ik hem haar nek zie zoenen voelde ik een steek door mijn hart. Het deed onwijs veel pijn om dat te moeten zien. Ik liep naar de twee toe en vanachter trapte ik Benjamin in zijn ballen. 'Ik hoop dat dat scharminkel het waard was.' zei ik tegen hem. 'You two deserve eachother.' Ik liep langs Sam en Sawyer naar buiten waar de eerste tranen over mijn wangen liepen. No way dat ik iemand mij zou laten zien huilen. Eenmaal buiten belde ik een taxi om naar huis te gaan. Ik was er helemaal klaar mee voor vanavond.
Sawyer
Ook ik zag dat het fout ging. Ik liep de richting op van het groepje waar Juniper net van weg liep. 'Juni!' riep ik haar na en ik liep achter haar aan. 'Alles oké?' vroeg ik. Ik zag dat ze huilde en nam haar in mijn armen. 'Ik word nooit meer verliefd.'zei ze snikkend.
from walkingdead on 06/06/2019 12:56 AMBenjamin
Als Juniper me in mijn ballen trapt pijns ik kort maar herpak ik mezelf.” Wtf Benjamin” zei Sam kwaad “ dat je al mijn sletjes afpakt is 1 ding.. maar mijn zusje ten schande brengen.” Hij balde zijn vuisten zijn blik zo woest als een stier dat ik bijna geen spijt ervan kreeg dat ik iets deed waar ik zelf niet van gelukkig werd. Juniper verdiende meer dan een klotehommel zoals ik “sla me dan Sam.. alles wat jij hebt heb ik ook macht over.” Zei ik zo high als het maar kan.
Dawn
Als Benjamin al het ophef start loop ik op hem af en duw ik Sam aan de kant.” Ben je gek geworden ofzo!” Ik gaf hem een klap in zijn gezicht “ga achter haar aan!” Beveelde ik hem terwijl hij zo recht door me heen keek. Ik keek vervolgens Lasol aan die een beetje afwezig naar de grond keek “ben je nu blij Lasol.. ben je blij dat je net zo erg op je broer lijkt?” Zei ik toen Jennifer kwam tussen mij en mijn broers in “ik ben zwanger van Ben voor het geval dat je het niet wist we krijgen een kind.” Ik begon ironische te lachen “jij kan een kind van iedereen daar in je buik hebben met die doos van jou.” Zei ik belachelijk.
from LostSouls on 06/06/2019 01:45 PMJuniper
Ik haalde een hand door mijn haar en keek dankbaar naar Sawyer. 'Moet jij niet terug naar Dawn?' vroeg ik hem. Hij schudde zijn hoofd. 'Family first.'zei hij en ik glimlachte. Dit was niet een antwoord wat ik van Sam zou hebben gekregen. Waarschijnlijk zou hij mij morgen vroeg erin wrijven dat hij mij gewaarschuwd had en dat ik niet had geluisterd. In de verte zag ik de taxi aan komen. 'Je kunt nu wel terug gaan. Ik neem gewoon de taxi naar huis en ga naar bed.'
Sawyer
Ik streelde over haar rug om haar nog wat te kalmeren, wat blijkbaar hielp want het huilen werd iets minder. Ik glimlachte naar haar. 'Oké, maar als er iets is dan bericht jij mij begrepen? Dan kom ik meteen' ze knikte en ik maakte de deur van de taxi voor haar open.