ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  18  |  19  |  20  |  21  |  22  ...  39  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 06/07/2019 10:45 AM

Dawn

Als ik mijn naam hoor blijf ik staan “wat is er?” Vroeg ik Juniper fel terwijl ik het niet zo bedoelde. Ik was gewoon zo boos op Sawyer.. maar ook mezelf dat ik gevoelens voor hem had gecatcht na een paar keer het bed gedeeld te hebben.

Benjamin

“Mei.. maar het enige probleem is.. ik weet niet wie de vader is het is ik of Sam.” Sam’s ouders keken elkaar gechoqueerd aan hopend dat ze dingen zullen beëindigen met mijn familie.” Wat zeg je..” zei mijn vader woest “ik dacht dat je jezelf met haar had verloofd.. en nu kom je met dit zoon?” Zei hij terwijl ik diep adem nam “ik heb mezelf niet verloofd ik wil een DNA test als het geboren is.” Als Jane dat hord kijkt ze net zo gechoqueerd.. kwaad dat het een act was dat ik haar hier naartoe gelokt had om vervolgens te horen dat ze niet verloofd aan me zal worden.. als het kind niet van mij is.” Of het word een bastaard schoonkind of jullie klein kind.. Maar aangezien Sam geen manieren heeft neem ik deze zaak op me als een royal.”

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/07/2019 11:06 AM

Juniper
Ik slikte als ze zo uitviel. 'Het spijt me dat mijn neef geen brein heeft. Waarschijnlijk geloof je niet wat ik zeg, maar om jou heen was hij heel anders dan normaal. Hij geeft echt om je en dit voelt als hem als een soort bescherming. Ook al voelt het voor jou alsof hij je belazerd. Ik weet hoe je je nu voelt, geloof mij.'zei ik tegen haar en voelde een traan langs mijn wang glijden. 'Kan ik zolang alsjeblieft met jou mee? Ik kan hier geen minuut langer meer blijven.' 

Sawyer
Als Ben dat verteld kon ik niets meer of minder dan mijn lach proberen in te houden. 'Waarom laten jullie het kind niet weghalen? Tis niet alsof het door een van de ouders geliefd wordt, Ben is niet eens capable of love en Jennifer neukt met iedereen dus zodra ze van haar dikke buik af is dan is ze pleite. Dat wijf zuipt het kind waarschijnlijk toch dood.' zei ik ongevoelig en schudde mijn hoofd. 'Aan Benjamin hebben jullie helemaal niks. Dan kun je beter hem terug sturen naar de slumps waar hij hoort.' Dit was eigenlijk de eerste keer dat ik echt kwaad sprak over Benjamin. Tot nu toe was ik altijd Zwitserland geweest, maar mijn duivel stak net wat meer bovenwater als het om mijn familie ging die gekwetst werd.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/07/2019 11:16 AM

Benjamin

Als Sawyer zijn mond voor het eerst tegen mij opentrekt glimlach ik zo fel dat het leek alsof het me niks kon schelen.” Weet je wel wie ik ben” zei ik scherp mijn vader beet op zijn onderlip “mijn ouders hebben 2 keer geprobeerd om me onder de grond te krijgen.. en dan denk jij dat ik niet capable ben om voor een kind te zorgen.” Zei ik met een duivelse grijns “ik zou er maar aan wennen dat je een gewelddadige schoonbroer zal hebben.” Ik kwam overeind en wenkte Jennifer dat ze mee moest komen “we houden nog contact.” Zei ik tegen zijn oom en tante net alsof het leek of ik al de koning hier was.. er was een reden waarom mijn ouders ons zo snel mogelijk uitgehuwelijkt wilde hebben. Zodat ik al mijn macht zou verliezen en een nieuw kind de uitverkorene zal zijn.. aangezien ik een ramp was in de job.

Dawn

Als ze dat zegt snuif ik “ik heb geen gevoelens voor Sawyer.” Zei ik toen “sorry Juniper ik heb liever geen Lincoln meer rond me.” Ik stapte mijn auto in en ree zo snel weg dat mijn auto hard tot stilstand kwam op de snelweg. Ik schoot in tranen en moest me inhouden om mezelf niet van de weg af te rijden.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/07/2019 11:47 AM

Sawyer
'Goedzo, hou je dat jezelf maar voor. Niemand geeft een fuck om jou of je mening Benjamin. Ga gewoon terug wijven neuken neem een overdosis, I don't care. Juniper ook niet meer en je familie al helemaal niet.' zei ik en keek naar de mensen die nog aan tafel zaten. 'Ik hoor wel wanneer de bruiloft is. Benjamin is niet uitgenodigd.'zei ik en liep de zaal uit. Buiten stapte ik op mijn motor en reed ik weg naar huis.

Juniper
Ik beet op mijn lip als ze dat zegt en keek haar na. Nu had ik al helemaal niemand meer. Ik liep maar weg van het kasteel en liep zo de bossen in. Ik was zo klaar met mijn leven. Op school kreeg ik alleen maar kut dingen naar mijn hoofd geslingerd. Benjamin kon ook opzouten en mijn familie gaf geen fuck om mij. Het was maar goed dat ik mens was. Dan was ik ook eerder dood. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/07/2019 12:09 PM

3 maanden later

Dawn

Ik was me aan het klaar maken voor mijn werk en fixeerde mijn haar in de spiegel. Sinds Benjamin terug naar Moskou was gegaan werd het steeds onveiliger in de slumps. Ik nam diep adem en had geen zin in school er ging rond dat mijn zus een lekkerding was en ram hot. Wat me niks kon schelen want ik zag er niet als familie. Ik had me weer bij Melissa en haar cliqueje gevoegd omdat ik feitelijk gezien niemand meer had. Ik vroeg me af of die stomme baby van Jennifer al geboren was.

Benjamin

Ik snoof het laatste beetje drugs op terwijl mijn zus mijn kamer stampend kwam binnen gelopen.” Ben waar is Jennifer en de baby?” Vroeg ze terwijl ik onderuit gezakt naar tv keek.” Weggerend na dat ze te horen kreeg dat ik niet de vader ben” zei ik grijnzend “goed nieuws he?” Ik had me verdomme voor lul gezet.. ik was Juniper kwijt en daar moest ik mee leren leven ik zou haar nog Meern pijn doen als ik langer met haar zal zijn geweest. “ Waar is je lelijke verloofde?” Vroeg ik toen ik had Dawn al 3 maanden niet gezien en ik liep hier te doen alsof ik die oude verwende royal weer was. Ik dacht vaak aan Juniper en Dawn maar kon geen keuze maken tussen de slumps of een royal zijn.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/07/2019 12:42 PM

Juniper
Ik liep naar beneden en ging op de bank zitten met een zak popcorn en een film. Ik deed niks meer aan school, ik ging niet eens meer iedere dag. Ik verspeelde mijn leven en mijn ouders waren er niet blij mee, maar ik ook niet met hen dus het interesseerde mij vrij weinig wat ze vonden.

Sawyer
'Wees maar gerust, onderkruipsel. Je hoeft me niet te missen.' zei ik en gaf Alexis een kus op haar wang. 'Ik ga naar het Lincoln huis. Ze willen iets met me bespreken en ik ga even kijken hoe het met Juni is.'zei ik tegen haar. Ze knikte en gaf mij een kus. We probeerden er het beste van te maken, al moest ze wel in de gaten hebben dat ik ondertussen ook nog andere wijven neukte. 'Maak je eens nuttig in plaats van op je gat te zitten.'zei ik tegen Benjamin en liep de kamer uit naar beneden waar mijn Motor op me stond te wachten.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/07/2019 05:53 PM

Benjamin

Als hij zegt Junie bijt ik op mijn onderlip. Ik kwam overeind en stak een sigaret op “gaan we nog naar Dawn.. of wat?” Zei ik geïrriteerd tegen Alexis die haar zusje wilde ontmoeten al wist ik dat Dawn haar grote smoelwerk al had klaar staan. Ik vroeg me af of ze nogsteeds bij die bakker werkte. Ik nam diep adem en keek Alexis aan “voordat we er naartoe gaan.. moet je iets weten over haar.” Ik kwam overeind “ze is een regelrechte bitch..”

Dawn

Ik was aan het werk bij de bakker en horde een klant binnen komen. Als ik zie dat het Juniper is bijt ik op mijn onderlip “wat doe jij hier?”

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/07/2019 08:19 PM

Sawyer
‘Don’t talk about your sister that way!’ Riep ik naar boven. Top zo een vampier gehoor je hoorde alles wat je niet hoorde te horen. Ik had de motor gestart en reed meteen richting huize Lincoln. Eenmaal daar parkeerde ik de motor en liep binnen. In de grote zaal vond ik tante Cara en oom Sem. ‘Jullie wouden met mij spreken?’ Zei ik en ze keken elkaar aan. ‘Ja, het gaat om Juni.’

Juniper
Ik was door mijn ouders het dorp in gestuurd en moest een lijstje afwerken. Waarom personeel het niet kon doen was mij een raadsel. Ik liep een Bakkerswinkel binnen en zag Dawn achter de toonbank. ‘Een lijstje van mijn ouders.’ Zei ik schuchter en wou eigenlijk niet echt met haar praten. Zij ook niet met mij, dat had ze wel duidelijk gemaakt. ‘2 tijger wit broden en 5 volkoren.’

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/08/2019 01:37 AM

Dawn

Als Juniper haar lijstje opnoemt frons ik “hebben je ouders geen personeel..of willen ze je menselijk Latem voelen?” Ik gaf haar wat ze vroeg en deed mijn short af aangezien mijn shift voorbij was.” Ik neem aan dat je Benjamin wilt vergeten en opnieuw wil beginnen%?” Ik was zelf al over Sawyer heen.. wie had Sawyer nodig als je de club en gratis seks had elke nacht.” Ik ga je Laten zien wat de beste mannier is” ik kwam achter de toonbank vandaan en kon haar niet langer zo aan zien... ze moest de kluns vergeten.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/08/2019 04:03 PM

Juniper
Ik haalde diep adem. 'Weet ik veel, ze wouden me in ieder geval weg hebben.' zei ik tegen haar en beet op mijn lip. Als ze over Benjamin begint zuchtte ik. 'Die jongen kan me door de stront zakken met zijn bastaard baby.' zei ik en keek naar haar. De ideale manier om opnieuw te beginnen. 'Ik dacht dat jij ver weg wou blijven van de Lincolns?' vroeg ik een beetje achterdochtig.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  18  |  19  |  20  |  21  |  22  ...  39  |  »  |  Last

« Back to forum