ORPG|| WD
First Page | « | 1 ... 20 | 21 | 22 | 23 | 24 ... 39 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| WD
from walkingdead on 06/08/2019 06:41 PMDawn
Als ik ophef hoor en zie dat mijn lelijke broer eindelijk was op komen dagen snuif ik. Al bleef ik rustig toekijken naar wat hij zou doen.
Benjamin
Als Juniper dat zegt kijk ik geïrriteerd naar Duncan.” De vorige keer dat je me sloeg had ik je laten afranselen weet je nog” zei ik vals. Ik trok Juniper terug en liet haar me aankijken “ga je echt je leven vergallen hier in de club?” Vroeg ik haar. Terwijl ik naar Dawn keek die precies wist wat ze deed ze zwaaide grijnzend en vals.. als Dawn iets deed was het om me pijn te doen. Wat ik natuurlijk ook snapte.. maar Juniper moest ze er buiten houden.
from LostSouls on 06/08/2019 07:01 PMJuniper
'Ach man bemoei je met je eigen leven. Is dat mormel van je nog niet geboren?'zei ik en trok mezelf van hem los. 'Waarschijnlijk verpest je het leven van dat kind net zo goed.' zei ik en liep vervolgens weg door de menigte naar buiten. Het plezierige gevoel van de M was inmiddels weer aan het afzwakken. Nog iets wat Ben verpestte. My buzz.
from walkingdead on 06/08/2019 07:08 PMBenjamin
Als ze begint over Jennifer bijt ik mijn kaken opelkaar en liep ik haar achterna “het was een leugen ja.. ik wist niet wat ik voor je voelde ik was een totale schoft klootzak om je te laten gaan.” Zei ik tegen haar ik ging nooit achter een meisje aan.. maar Juniper was speciaal niet alleen omdat ze een mens was maar omdat ze het eerste meisje was.. dat daadwerkelijk verliefd op me is.” Jennifer.. wat betreft haar ik was nog aan het begin bezig met haar voordat ik jou kende.”
from LostSouls on 06/08/2019 07:12 PMJuniper
Ik rolde mijn ogen als hij me terug achterna komt. 'Wat wil je hier nou mee bereiken?' Ik keek hem aan en voelde tranen opwellen, maar probeerde ze in te houden. 'Denk je nu echt dat ik terug zou gaan naar een jongen die mij als stront behandeld? Ik heb je altijd geholpen en ik krijg er niks voor terug. Een relatie is geven en nemen, Ben. Je kon het niet eens een relatie noemen, Je hebt nooit van mij gehouden en nu heb ik dat in mijn oren geknoopt.'
from walkingdead on 06/08/2019 07:26 PMBenjamin
“Ik wist niet hoeveel het voor me zou betekenen toen jij in mijn leven kwam.. sinds ik.. Mijn 1ste liefde ben verloren aan de dood.” Zei ik tegen haar ik kon nu gaan schreeuwen dat ik mijn mond over Jane moest houden. Jane was dood omdat ik niet was opkomen dagen om te vluchten van haar ouders en van de mijne. Ik koos steeds de royals boven alles. Daarom had ik nooit geluk in de liefde ik was net zo vervloekt als Sawyer en Sam.” The thing is i always hide my past at the start of or relationship.. because i didnt want to hurt you.. i swear Juniper i really was trying to love you.” Toen Juniper kwam was ik nog niet klaar met mijn verleden.. Jennifer was ineens zwanger.. ik kon een relatie niet boven een kind kiezen. Omdat ik anders op mijn moeder zou lijken.
Dawn
Ik liep naar buiten en zag Benjamin met Juniper hij leek echt wanhopig. Toen ik hem voor het laatst zo zag was het omdat Jane zelfmoord had gepleegd.. na dat haar broer haar had verkracht nadat Benjamin haar had laten zitten.. om mij uit de put te helpen. Het waren duistere maanden voor hem geweest en toen Juniper kwam was hij nogsteeds bezig zijn verleden te verwerken... en toen het een beetje ging kwam Jennifer aan met het nieuws wat me niks kon schelen., hij had mijn relatie met Sawyer verpest dus kom hij het krijgen ook,
from LostSouls on 06/08/2019 08:03 PMJuniper
Ik luisterde naar Ben maar schudde mijn hoofd. 'It isn't enough.' zei ik tegen hem en draaide me om. Het deed me pijn om zo te praten, maar ik kon niet als een zwak lammetje terug in zijn armen kruipen. Ik draaide me van hem weg en begon te lopen naar huis. Deze avond was ook nog verpest. Ik kwam uiteindelijk wel weer erboven op. Er was wel meer in het leven dan alleen jongens.
from walkingdead on 06/08/2019 08:11 PMBenjamin
Als ze wegloopt schop ik kwaad tegen iemands auto.” Fuck!” Zei ik geïrriteerd.
Benjamin
De volgende morgen kwam ik aan om op school en totaal niet in de mood.” Hey Ben how is life?” Vroeg Joules me die met zijn arm om Melissa naast mijn kluisje stond aangeleund.” Kan niet beter” zei ik snuivend terwijl ik naar Alexis keek die met Sawyer stond te praten en zoenen. Ik was verdomme jaloers op die 2 dat zij het wel voor mekaar hadden.” Ben kunnen we praten?” Ik keek op bij het zien van Jennifer ze leek dood op ik negeerde haar en liep naar mijn les. Als ik Juniper zie en zij de enige is die in de klas zit ga ik helemaal achterin zitten., ik wilde haar niet lastig vallen.
Dawn
Ik liep met een lolly in mijn mond naar mijn les en scrolde op mijn iPhone naar mogelijke fuckbuddy’s. En kwam toen Sawyer tegen met zijn nieuwe bitch ik liep gelijk de hoek om. En probeerde hem te ontlopen dit semester,
from LostSouls on 06/08/2019 08:35 PMJennifer
Ik haalde een hand door mijn haar en was in het lokaal gaan zitten. Ik zat wat op mijn telefoon en had via Sawyer wel meegekregen wat er komen ging. Een huwelijk met Lasol alleen om mij een doel in het leven te geven. Alsof ik daar op zat te wachten. Als Benjamin binnen kwam rolde ik mijn ogen, maar negeerde hem verder. Kon hij niet van school getrapt worden ofzo?
Sawyer
Ik stond tegen mijn kluisje aan met Alexis aan mijn lippen geplakt. Ik begon te denken dat het voor Alex meer voelde als dat het voor mij deed. 'Ik moet zometeen echt naar mijn les.'zei ik tegen haar. Ze knikte. 'Een minuutje te laat maakt ook niet meer uit.'zei ze. Ik glimlachte zwakjes. Juni had gelijk. Echt gelukkig zou ik nooit meer worden.
from walkingdead on 06/08/2019 08:57 PMDawn
Als ik Juniper zie zitten en Benjamin 2 stoelen achter haar. Voel ik Benjamin een veel betekende blik geven.. bang dat ik Juniper zou verpesten. Ik trok een grimas en plofte naast hem neer.” Long time no zee brother” zei ik “je speech was daverend gister.. moest bijna een traantje laten.” Benjamin beet zijn kaken opelkaar “kappen Dawn.” Ik nam een kauwgompje in en zag toen mijn halfzus die naast Benjamin wilde zitten ik keek haar bitchy aan “doorlopen.” Zei ik arrogant maar ze bleef gewoon staan “en wie ben jij?” Als ze vraagt wie ik ben huiver ik.. ik moest me inhouden om haar niet te slaan ze wist niet eens dat ze Sawyer van me had afgepakt.
Benjamin
Als Alexis aan kwam lopen kom ik overeind ik wilde niet dat Dawn uit haar fel sprong.” Laten we ergens anders zitten” zei ik “O dus je hebt er ook niet verteld dat ik haar zusje ben Benjamin?” Zei ze nijdig “kop dicht Dawn.. don’t blame me that your one time fling choose her over wealth.” Zei ik uit frustratie omdat ze Juniper gister naar de club had gebracht.
from LostSouls on 06/08/2019 09:06 PMJuniper
Ik werd pislink van dat gebekvecht. 'Kunnen jullie even jullie koppen houden of dit buiten het lokaal uitvechten? Ik probeer me te concentreren.' siste ik naar achter en keek vervolgens weer op mijn telefoon waar ik gewoon een onbenullig spelletje aan het doen was.
Sawyer
Ik had mijn boeken gewisseld en kwam niet veel later de klas binnen. Ik ging naast Juni zitten zodat ik Alexis even kon vermijden. 'Alles oké?' vroeg ik Juni waarop ze me aankeek als een botte boer. 'Wat denk je zelf? Ik dacht dat jij ervoor zou zorgen dat ik niet met die kwakzalver hoefde te trouwen.' zei ze. Ik zuchtte. 'Ik doe mijn best oké, denk je dat ik alles graag heb opgegeven voor niets?'