ORPG|| WD
First Page | « | 1 ... 24 | 25 | 26 | 27 | 28 ... 39 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| WD
from walkingdead on 06/09/2019 11:12 PMBenjamin
Als ze toestemming geeft trek ik haar shirtje over haar hoofd en verdween mijn hand onder haar rokje haar string in. Mijn middelvinger en wijsvinger voelde al snel speling en natigheid wat me opwond. Ik liet mijn andere hand over kanten bh glijden en duwde mijn vingers in haar op een rap tempo. In en uit tot dat ik vond dat ze nat genoeg was. Dit was de perfecte manier om me af te lijden een kreunend prinsesje waar ik verliefd op ben smekend om mijn vriend.” Schat je bent zo wet” zei ik fluisterend in haar oor om haar nog meer op te hitsen.
from LostSouls on 06/11/2019 04:19 PMJuniper
Ik beet op mijn lip als ik zijn vingers me voelde bespelen. Ik drukte mijn lippen hitsig op de zijne. 'Fuck Ben, ik wil je!'zei ik en trok zijn shirt ook over zijn hoofd uit. Mijn lippen verplaatste zich naar zijn nek waar ik kusjes drukte en zachtjes beet om hem ook geil te maken. Al denk ik niet dat ik daar nog veel voor hoefde te doen.
from walkingdead on 06/11/2019 08:17 PMBenjamin
Als zijn mijn shirt uit krijgt grijns ik breed en laat ik een grommetje gaan bij haar gebijt. What the fuck wat was ze geil. Ik had niet gedacht dat ik nog een kans zou krijgen na wat ik had geflikt. Als zegt dat ze me wilt stop ik met vingeren en stop ik mijn wijsvinger kort in mijn mond "je smaakt heerlijk.. Je zou prima kunnen dienen als mijn ontbijt lunch en avond eten" zei ik fluisterend in haar oor. Ik draaide haar vervolgens op haar buik en gooide haar rok naar achter waaena ik een hard pets gaf op haar reet. En mijn stijgerende vriend tevoorschijn haalde ik glee soepel in haar en merkte dat ze niet strak was.. Gelukkig was ze geen maagd dat zou akward geweest zijn.
from LostSouls on 06/11/2019 08:34 PMJuniper
Zijn praatjes maakte me alleen maag geiler en als hij mij dan ook op mijn buik draait en mij een onverwachtse pets op mijn billen geeft liet ik een gilletje klinken die eigenlijk meer op een kreun leek. Zijn hand brandde nog goed na. Ik beet op mijn lip zodra ik hem in mij voelde glijden en genot van het opvullende gevoel. 'Neem me, alsjeblieft.'smeekte ik om hem sneller te laten gaan en kreunde door zijn handelingen heen. Eindelijk hadden we seks. Hoe vaak ik hier wel niet over had nagedacht. Hoe het zou zijn en wat er zou zijn gebeurd als Lasol die avond niet op de deur klopte.
from walkingdead on 06/11/2019 08:43 PMBenjamin
Als ze me smeekt ga ik alleen maar sneller en sla ik bij iedere keer dat ik harder ga op haar bil. De sprei was niet comfortabel maar de seks was te geil om te stoppen. Ik had niet gedacht dat ik anders dan Jennifer nog seks zou hebben met een ander. Ik was namelijk heel kieskeurig in mijn slachtoffers.. Er waren namelijk genoeg scharrels die kakkelde hoe goed ik ben in bed. Maar Met juniper was alles anders. Het wond me op dat ze een mens was op de 1 of andere mannier zo wilde ik haar alleen maar meerbeschermen tegen supernaturels.. En haar opsluiten in mijn kamer waar ik vervolgens geile dingen met haar ging doen.
from LostSouls on 06/11/2019 11:24 PMJuniper
De slagen en de snelle storen lieten me hard kreunen. Man, wat kon hij goed neuken en dan lagen we nu nog op een oncomfortabel kleedje op een harde vloer. Laat staan als hij echt de goede middelen heeft om me goed te neuken. 'Fuck Ben.' kreunde ik en merkte dat ik ook al snel mijn eerste orgasme voelde aankomen donderen.
from walkingdead on 06/13/2019 12:03 PMBenjamin
Als ik haar kreunen van genot zo hoor en haar orgasme mijn dick zo wat afmolk. Glee ik snel uit haar en kwam ik klaar op haar bil. Ik wilde nog geen kinderen aangezien we geen condoom hadden gebruikt. Ik gaf nog een petsje op haar bil en zakte neer op de sprei "jezus.. Wat was dat fijn."
from LostSouls on 06/13/2019 05:32 PMJuniper
Als ik zijn goedje op mijn bil voelde grijnsde ik en bleef maar op mijn buik liggen zodat het niet op het kleed werd uitgesmeerd. Ik ging half op Ben zijn borstkas liggen en drukte kusjes erop. 'Heel fijn.'zei ik tegen hem en drukte vervolgens een kusje tegen zijn kin. Het had ons even de ellende laten vergeten, wat heerlijk voelde. Het was op dit moment gewoon Benjamin en ik.
from walkingdead on 06/13/2019 10:44 PMBenjamin
Ik grijnsde tegen haar lippen aan en besefte even dat ik de beste seks van mijn leven op een sprei had gehad. Ik Glee met mijn rechterhand door haar haar en drukte een kusje op haar voorhoofd.” Weet je zeker dat je hier wilt blijven liggen met me?” Vroeg ik voor de zekerheid.
from LostSouls on 06/15/2019 09:28 PMJuniper
Ik knikte. 'Ik wil nooit meer bij je weg.'zei ik tegen hem en drukte nog een kusje op zijn borstkas. 'Ik ga douchen.' zei ik tegen hem en drukte nog een kus tegen zijn lippen voor ik overeind kwam en op zoek ging naar de badkamer. Eenmaal gevonden stapte ik langs het half kapotte douche gordijn en zette het water aan. Helaas kon het niet heel warm dus mijn tepels stonden al snel stijf van de kou.