ORPG|| WD
First Page | « | 1 ... 25 | 26 | 27 | 28 | 29 ... 39 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| WD
from walkingdead on 06/16/2019 11:39 AMBenjamin
Ik glee met een hand door mijn haar en keek haar na de verlaten douche in gaan. Ik kwam overeind en trok alleen mijn broek en boxer aan. Ik kon niet wachten tot het morgen was.. Tot ik mijn zusje mocht zien. Ik was niet altijd de beste broer voor haar geweest met mijn biopolar gedrag maar ze betekende de wereld voor me. Ik had haar tenslotte opgevoed om sterk te zijn sinds het ongeluk van een paar jaar terug. Ik horde de kraan lopen en besloot te gaan kijken bij Juniper als ik haar mooie gedaante zie bleef ik naar haar staren.. Ze was het beste wat me tot nu toe was overkomen.
from LostSouls on 06/17/2019 04:34 PMJuniper
De volgende dag werd ik wakker met een beetje een stijve rug en nek. Natuurlijk was op de grond op een dekentje slapen niet ideaal. 'Morgen slapen we bij mij, dit is niet goed voor de gezondheid.' zei ik en kwam overeind. Al denk ik niet dat hij er veel last van had aangezien hij bovennatuurlijk is. Ik nam mijn telefoon en beet op mijn lip. Nu moest ik Sawyer wel echt bellen wat er aan de hand was.
Sawyer
Ik keek vermoeid naar de zee. Ik had hier de hele nacht gezeten voor mij uit te staren. Ik had ook totaal geen tijdsbesef meer tot mijn telefoon opeens af ging. Ik keek naar het nummer. Juni. Zuchtend nam ik op. 'Met Sawyer.' ik hoorde van de andere kant dat er met moeite woorden gevormd werden. 'Saw, Dawn ligt in het ziekenhuis. Voor nu is ze stabiel, maar ze ligt in een coma. Ben en ik gaan er zometeen naartoe.' zei ze. Ik slikte en was hier al bang voor. 'Ik ga er nu heen.' zei ik en hing op voor ze mij kon tegen spreken. Ik liep naar mijn motor en reed meteen naar het ziekenhuis.
from walkingdead on 06/17/2019 05:07 PMDawn
“Ik heb een broer ja en met die praat ik niet.. ik woon op mezelf altijd al geweest.” Legde ik de zuster uit terwijl ik onmiddellijk weg hier wilde.” Mevrouw je hebt last van retro geheugen verlies sommige dingen..” ik snoerde haar de mond “ben je doof ofzo ik heb niemand!” Zei ik geïrriteerd.. het was uit met Sam ik was nogsteeds een hoer dus veel was ik niet vergeten leek mij.
Benjamin
Ik liep hand in hand met Juniper het ziekenhuis binnen en zocht algauw Dawn. Als ik haar zie staan met een gebroken arm schreeuwend tegen de zuster kom ik tussen beide.” Hey calm down” zei ik bevelend mijn kleine zusje keek me fel aan. Zo fel dat ik haar haat al kon voelen.” Raak me niet aan junk” zei ze spits ze liep langs me naar buiten.. iets zei me dat iets goed mis was..” ik heb met je te doen.. arm kind heeft geheugen verlies” zei de zuster terwijl ik Juniper vervolgens aankeek “verlies tot waar?” Vroeg ik aangezien ze me 2 jaar geleden uitkotste en dat deed ze nu ook.” Een stuk of 2 jaar kan weg zijn.. we weten niet wanneer ze zich alles zal herinneren.”
from LostSouls on 06/21/2019 12:09 AMJuniper
Ik keek fronsend naar Dawn als ze zo reageerd en vervolgens weg stormd. Mijn blik gleed naar de zuster en het kwam binnen als een schok. Ben was er kapot van. Ik liep naar de zuster. 'Wat sta je hier dan nog, zorg dat je haar terug in dit bed krijgt voor ze zichzelf of andere nog wat doet.' siste ik naar de zuster en liep vervolgens naar Ben. Ik nam zijn hoofd in mijn handen en streelde over zijn wang. 'Het komt goed, uiteindelijk komt haar geheugen vast terug.'
Sawyer
Ik kwam in het ziekenhuis aangerend en liep naar de balie. 'Ik ben op zoek naar Dawn Heaven.' zei ik. Voordat de medewerkster haar zin af kon maken liep Dawn al straal langs me. 'Dawn!' riep ik en nam haar vast bij haar armen terwijl ik haar bekeek. 'Ben je oké?' vroeg ik bezorgd en merkte aan haar gezichtsuitdrukking dat er iets niet goed zat.
from walkingdead on 06/21/2019 07:35 AMDawn
Als 1 of andere knappe jongen mijn arm vastpakt kijk ik hem aan.. ik probeerde me te herinneren wie hij was maar alles was zwart in mijn hoofd.” Je bent vast 1 van mijn klanten .. hebben we nu 1 afspraak?” Vroeg ik hem met lege ogen terwijl ik naar mijn arm keek.” Let daar maar niet op.. ik kan nogsteeds prima blowjobs geven.” Al betwijfelde ik of hij een klant was hij leek meer op iemand die ik ken maar niet goed kon plaatsen in mijn leven.
from LostSouls on 06/21/2019 01:21 PMSawyer
Als ze doet alsof ik een klant ben fronste ik. 'Nee, ik ben het Dawn. Sawyer.' zei ik en liet haar los. De zuster kwam al aangesneld. 'Sorry meneer. Ik neem haar meteen mee, excuses voor het ongemak.' Ik schudde mijn hoofd. 'Ik ben haar... een vriend. Wat is er gebeurd?' vroeg ik terwijl ik met de twee mee liep en merkte dat Dawn tegen stribbelde.
from walkingdead on 06/21/2019 01:27 PMBenjamin
Als Juni dat zegt glimlach ik zwak maar was ik nogsteeds emotioneel van binnen. Als de dokter Dawn weer naar binnen brengt en Sawyer helemaal door de war zich er mee bemoeide loop ik op het stel af. Ik greep Sawyer vast bij zijn schouder en trok hem bij ons “ze moet onder narcose... ze kan je nu er niet bij hebben” zei ik lipbijtend tegen hem.” Het was een ongeluk.. waardoor ze de helft van wat er gebeurt is in haar leven vergeten is.. haar geheugen gaat alleen maar nog meer in de war raken als we er mee bemoeien.” Ik keek Juniper aan en hoopte dat ze even op Sawyer kon inspringen.. ik wist dat Sawyer een onnodige crush op mijn liefste zusje had..maar zij was niet bepaald het persoon om relaties aan te gaan en zeker hoe ze nu niks meer wist.
from LostSouls on 06/21/2019 02:05 PMSawyer
Als ik weg word getrokken van Dawn keek ik recht in Ben zijn ogen. Ik trok me los en keek hem aan. 'Of het helpt alleen om herinneringen op te halen. Je kunt me niks verbieden Ben. Ik denk dat ze mij sowieso liever bij haar heeft dan jou.' siste ik naar hem en ik keek naar Juni die er wat nerveus bij stond.
Juniper
'Laten we hier nou niet over gaan bekvechten.' zei ik tegen de twee. 'Ze betekende veel voor elkaar Ben, misschien heeft Sawyer gelijk, misschien krijgt ze haar geheugen eerder terug als ze iemand ziet waar ze leuke tijden mee heeft beleefd.'zei ik tegen hem en beet op mijn lip. 'Weet je verloofde dat je hier bent?' vroeg ik hem. Hij knikte. 'Ik heb het afgeblazen. Ik word alleen maar gelukkig met Dawn en dat wou ik haar dus gaan vertellen maar ik kon haar nergens vinden.'
from walkingdead on 06/21/2019 03:37 PMBenjamin
Ik snoof en moest me inhouden om hem geen ram te verkopen.” Fine” zei ik tegen hem “maar onthoud jij bent de gene die met mijn zus is gaan verloven denk maar niet dat Dawn Heaven jou nog gaat terug nemen met of zonder geheugen.” Ik liep naar buiten en moest even adem krijgen. Ik had me helemaal niet met die Lincolns moeten bemoeien.. Maarja anders had ik niks met Juniper kunnen krijgen.
Dawn
“Verrekt kutwijf.. ik zei toch al dat ik hier niet langer blijf.” Ik sloeg haar injectie spuit uit haar hand en kwam geïrriteerd overeind “ik heb heen geld voor al die ziekenhuis bullshit.” Zei ik tegen haar terwijl ze me fel aankeek “jongedame zo praat je niet tegen een vrouw in de 40.”
from LostSouls on 06/21/2019 03:41 PMSawyer
Ik keek hem na en knikte naar Juni dat ze me gelijk gaf. Ik liep naar binnen en zag dat Dawn aan het flippen was. 'Hey, hey, hey, rustig maar. Ze gaan je hier helpen. Geen zorgen maken over geld.' zei ik tegen haar terwijl ik haar tegen het bed hield en in haar lieve gezichtje keek dat onder de schrammen zat. 'You'll be fine.' zei ik kalmerend.
Juniper
Ik zuchtte als Ben weg liep en keek vervolgens Sawyer na die terug de kamer van Dawn binnen liep. Kon het nooit normaal gaan in dit leven? Ik liep achter Ben aan naar buiten en legde mijn hand op zijn schouder. 'Maak je niet zo druk. Het komt allemaal goed, dat beloof ik je.' zei ik tegen hem en legde mijn hoofd tegen zijn schouderblad terwijl ik mijn armen om zijn middel sloeg.