ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  26  |  27  |  28  |  29  |  30  ...  39  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 06/21/2019 03:50 PM

Dawn

Als die jongen van net me kalmeerd kijk ik hem aan in zijn ogen.. waar kende ik die van? Ik s hudde mijn hoofd “wie ben jij?” Vroeg ik toen terwijl ik naar Ralph lauren shirt keek en de dure Alexander wang schoenen aan zijn voeten. Hij was een royal en dat kon ik zien. Ondanks dat ik zonet hysterische was vond ik het fijn dat hij hier was op de 1 of andere mannier.

Benjamin

Als Juniper dat zegt steek ik een sigaret op “dat zullen we nog wel zien.. dit is niet de Dawn die je wil leren kennen of behulpzaam is naar een royal.. ze haat ze nog meer dan ik.. wat betreft Sawyer hij maakt geen kans bij haar.” Ik sloeg mijn arm om Juniper heen “moet ik je naar huis brengen?” Vroeg ik toen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/22/2019 03:14 PM

Sawyer
Als ze wat kalmeerd glimlachte ik zwakjes. 'Ik ben Sawyer. We zitten bij elkaar op school. Ik ben.. een goede vriend.' zei ik tegen haar. Ik zou haar niet meteen vertellen dat we iets hebben gehad. Ik wou haar niet misleiden dat dat misschien nog steeds zo zou zijn. Al is zij wel de enige waar ik mee wil zijn. Ook hield ik mijn achternaam nog even voor mij. Wetende dat ze altijd een hekel heeft gehad aan Lincolns.

Juniper
Ik haalde mijn schouders op. 'Dan komt Sawyer daar vanzelf achter.' zei ik en ging voor hem staan. Zijn arm om me heen voelde kalmerend. Ik schudde mijn hoofd. 'Ik wil niet terug naar huis. Ik heb daar niets te zoeken. Ik wil bij jou zijn. Je hebt me nodig nu met Dawn.' zei ik tegen hem en drukte een tedere kus tegen zijn lippen. 'Tenzij je me zat bent.' grijnsde ik.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/24/2019 11:42 AM

Dawn
Ik fronste en wist nooit dat ik ooit vrienden heb gehad." Dat zal dan wel.. Is mijn broer al weg?" vroeg ik toen "hoef die flikker nooit meer te zien." zei ik grimmig terwijl ik mijn armen over mekaar heen sloeg.

Benjamin
"Je hebt me nodig?" Ik schoot in de lach "ik heb je zeker nodig schat.. In bed bij het ontbijt middagmaal, avondmaal." Zei ik grijnzend tegen haar terwijl ik een lekkere zoen gaf op haar lippen "alleen ik woon nu met mijn ouders.. Na wat er met Lasol is gebeurd moet ik effe zien uit zoeken hoe ik alsnog met je kan trouwen." Al klonk trouwen wel heel groot voor onze net pas beginnende fling.. Maar ik wilde gewoon zekerheid dat ze niet weer werd uitgehuwelijkd.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/24/2019 01:42 PM

Juniper
Ik grijnsde als hij dat zei. ‘Nou met Lasol hoef ik in iedergeval niet meer te trouwen.’ Vertelde ik hem. ‘Dat maakt het al iets makkelijker. And if they won’t let us marry, we can always elope.’ Zei ik met een grijns en drukte een lange kus tegen zijn lippen.

Sawyer
Ik knikte.’Your loser brother is gone.’ Zei ik met een glimlachje en streelde door haar haar. ‘Ik ben zo blij dat je oke bent.’ Zei ik tegen haar en keek om ons heen. ‘Heb je honger? Of dorst?’

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/24/2019 03:39 PM

Dawn

Ik glimlachte als hij dat zei maar als zijn vingers door mijn haren gaan kijk ik hem verward aan. Waren we meer dan vrienden? Hebben we ooit seks gehad? Allemaal vragen waar ik geen antwoord op had."  Uhm.. Lets sneak out" zei ik tegen hem "zodat ik een lekkere big mac en milkshake in mijn mond kan proppen." Wat het ook is ik wilde dicht bij Sawyer zijn of hoe hij ook heten.. Op zijn minst voelde het vertrouwd.

Benjamin
Ik glimlachte maar voelde al snel dat ik mijn gedachtes wende tot mijn familie situatie. ik nam haar hand vast "take me to your place babe.." Zei ik toen al was het de laatste plek waar ik nu wilde zijn met Sam en zo maar ik had totale schijt aan haar broer.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/24/2019 06:39 PM

Sawyer
Grijnzend keek ik haar aan. 'Ondeugd dat je bent.' zei ik en liep naar buiten. 'Zuster, mag ik haar meenemen voor een wandeling in het parkje hierachter. Ze is gekalmeerd, maar ze heeft echt even frisse lucht nodig.' zei ik tegen haar. Ze zuchtte. 'Vooruit, maar over een uurtje terug.' zei ze. Ik ging dichter op haar staan en liet haar in mijn ogen kijken. 'Je vindt dat je patiënt mag genieten, ze mag tot vanavond wegblijven.' zei ik tegen haar en compelde haar waardoor ze in een soort trance herhaalde wat ik zei. 'Dankje.'

Juniper
Ik glimlachte en gaf een zacht kneepje in zijn hand. Misschien voelde ik me er meer op mijn plek als ik Ben bij mij had. We stapte in de auto die ons naar mij thuis bracht en als we er waren bleef ik even pijnzend zitten. 'Ik vraag me af waarom ze mij gehouden hebben. Een hele familie vol supernaturals en ik kan helemaal niks op dat niveau. Ik voeg totaal geen waarde toe.'

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/25/2019 12:01 AM

Dawn

Als ik zie wat hij doet zie ik gelijk waarom we volgens mij vrienden zijn. Ik keek Sawyer glimlachend aan “ik snap wel waarom Dawn Heaven zonder geheugenverlies bevriend met je is” ik trok hem aan zijn hand naar buiten. En wilde een heel menu van Mac Donalds afgaan en vervolgens ergens lekker onderuit gezakt genieten van mijn nieuwe zwangerschap. En als ,ijn honger is gestild wil ik weer een dikke joint met een glas whisky erbij.

Benjamin
Als ze begint over dat ze mens is kijk ik haar “misschien ben je helemaal geen mens.. misschien weet je niet wie je echt bent.” Zei ik tegen “laten we vamperisme als voorbeeld nemen een mens die veranderd in een bloedzuigende lijk maar dan in reverse.” Zei ik terwijl ik mijn schouder ophield. “er zijn mensen die hun supernaturel gene pas later ondervinden.” Ik legde mijn rechterhand op haar wang “en al ben je mens je hebt je life size Edward Cullen hier zitten.” Ik drukte een kusje op haar voorhoofd “je kan wel iets op niveau en dat is me bijhouden in bed.” Zei ik grappend tegen haar.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/25/2019 12:42 AM

Juniper
Als hij al die lieve dingen zegt glimlachte ik. 'We zullen zien.' zei ik en drukte een paar kusjes tegen zijn lippen. Ik kwam overeind en liep naar de voordeur. Ik beet op mijn lip en wachtte tot Ben zich bij me had gevoegd. Ik nam zijn hand vast en opende de deuren. 'Ik ben thuis!' riep ik en zag Sam meteen aankomen lopen. 'Waarom heb je dat mee gebracht?' vroeg hij. Ik zuchtte. 'Doe eens lief.'zei ik en trok Ben mee de trap op.

Sawyer
Ik grijnsde en ging vervolgens met haar mee naar buiten. 'Mijn motor staat daar.'zei ik en liep er met haar heen. Ik gaf haar mijn helm die ik haar goed opdeed en stapte zelf op zonder helm. Als ze eenmaal zit en ik haar armen om me heen voelde, dan voelde ik weer diezelfde vlinders als altijd. Al heb ik nooit echt toegegeven dat ze mij die gaf. 'Hold me tight.' zei ik en startte de motor waarna ik naar de dichtsbijzijnde mac donalds reed.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/26/2019 11:23 AM

Benjamin
Als Sam dat zegt geef ik hem een knipoog. Ha dat hij mijn schoonbroer zou worden zat me nog even dwars. We liepen junipers kamer binnen en het moment dat de deur dicht viel trok ik haar gelijk tegen me aan en zoende ik haar teder." Zin in nog 1 rondje maar dan in bed babd?" vroeg ik haar grijnzend. 

Dawn
Eenmaal in de macc at ik zoveel dat ik het niet eens kon bijhouden. Ik propte friet in mijn mond en keek Sawyer aan "ik betaal je nog wel is terug" zei ik tegen hem. Terwijl er ineens allemaal vragen in me opkwamen "zit ik op 1 school?" vroeg ik toen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/26/2019 01:22 PM

Juniper
Ik voelde weer de kriebels in mijn buik zodra ik zijn lippen tegen de mijne voelde. 'Ik heb altijd zin in jou.'fluisterde ik in zijn oor waarna ik op zijn oorlel beet. Ik draaide ons om zodat hij met zijn rug naar mijn bed stond en duwde hem richting het bed waar hij vervolgens op viel. Ik trok mijn shirt over mijn hoofd en mijn spijkerbroek naar beneden. Dit allemaal terwijl ik hem verleidelijk en sexy aan bleef kijken. In nu alleen nog mijn lingerie en hakken kroop ik over hem heen en ging ik op zijn middel zitten. Ik drukte kusjes in zijn nek en zwaaide mijn haar van de ene naar de andere kant.

Sawyer
Ik keek toe hoe Dawn zoveel naar binnen propte en kon niets anders dan lachen. Het was alsof ze een heel jaar niets had gegeten. Ik zelf at enkel een big mac en waarschijnlijk genoot ik meer van het feit dat Dawn tegenover me zat dan van de burger. 'Dat zit wel goed. Ik trakteer.' zei ik tegen haar en nam een hap van mijn burger. Bij de vraag of ze op een school zat knikte ik. 'Daar hebben wij ons leren kennen.' 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  26  |  27  |  28  |  29  |  30  ...  39  |  »  |  Last

« Back to forum