ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  39  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 05/18/2019 12:26 PM

Benjamin

Als hij zo een brutale bek zet weet hij niet waar hij aan begint met mij. Maar als dat zusje er tussen komt hou ik me in ik keek de 2 na. Ik probeerde al jaren Dawn te helpen met voor zich zelf op komen. Maar ze had het gewoon niet in zich vooral hoe ze een helemaal engel is en ze alleen maar puurheid kent. Als ik Dawn uiteindelijk zie neem ik haar aan haar pols de school uit “wat had ik gezegd over Sam?” Zei ik geïrriteerd tegen haar terwijl ik naar het evenlopje keek in haar hand “van wat is dat nou weer?” Ik pakte het evenlopje af en las “Juniper Lincoln’s gala feest.”

Dawn

“Ik zocht hem niet op Ben.” Zei ik net zo geïrriteerd “ik ga” zei ik beslissend “ik ga Sam haar fijn uitleggen wat ik van hem vind.” Benjamin keek me met een geniepig lachje aan “jij durft niet eens die wijvem op hun plek te zetten laat staan de grooste royal van school.. ik breng haar uitnodiging terug.. en spreek me niet tegen Dawn.” Als hij dat zegt voel ik dat ik weer neerbuigend word hij liep weg met mijn enige kans om mezelf te bewijzen.

Benjamin

Ik bleef voor de school wachten op het meisje met een joint tussen mijn lippen. En wistniet waarom ze dit deden of nou ja waarom Sam Dawn probeerde in te palmen met zij meest charmante manieren. Ik kende Juniper Lincoln niet persoonlijk en het was pas vandaag dat ik haar opmerkte. Sawyer blijft een arrogante clown die ik totaal niet mag.. n dit meisje.. ze leek niet eens op ze.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/18/2019 12:39 PM

Juniper
Als de lessen zijn afgelopen had ik mijn spullen gepakt en stak ik buiten een sigaret op. Als ik verderop Benjamin zie staan glimlachte ik. 'Sorry van mijn neefje daarstraks. Hij moet nog... aclimatiseren.' zei ik tegen hem en nam een hijsje. Als ik verderop de limo zie staan die me naar huis zou moeten brengen keek ik rond of ik Sam al zag, maar hij was er nog niet.

Sawyer
De dag op school was voorbij. Het was enorm langzaam gegaan. Ik liep buiten en zag Juniper met die mafketel staan en liep naar mijn motor. Ik ging er op zitten en stak nog een joint op. Ik wou eerst even in de gaten houden wat daar aan de hand was voor ik naar huis zou gaan.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/18/2019 12:42 PM

Benjamin

Als ze dat zegt knik ik “is deze van jou?” Ik gaf haar de uitnodiging “mijn zusje is niet geïnteresseerd wel bedankt.” Ik sprong overeind en was alweer van plan om weg te lopen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/18/2019 01:02 PM

Juniper
'Dat was ik niet, het is Sam zijn idee. Dat betekend niet dat jullie niet welkom zijn.' zei ik nog en zag dat Sam naar buiten kwam en richting de limo liep. 'Think about it.'zei ik terwijl ik achteruit liep richting de Limo om hem aan te kunnen kijken en mij vervolgens omdaaide. 'Wat moest hij van je?' vroeg Sam nors. 'De uitnodiging terug geven van het feest wat JIJ in mijn naam organiseert.'zei ik en duwde hem de limo in. 'You're an ass.'

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/18/2019 11:10 PM

Benjamin
Als ze dat zegt onstaat er argwaan in me. Sam was duidelijk op iets uit. Na een dagje school zat ik weer thuis op de bank met een joint half uit mijn mond terwijl Dawn kookte. Ik ging wat zenders af en voelde aan haar aura dat ze ergens over ging klagen." Ik ga naar dat feest Ben" zei ze terwijl ze een bordje pasta voor me neerlegde. Ik ging wat rechter zitten en keek haar verveelt aan "wat in godsnaam moet je daar?"  Ze keek me aan met die felle groene ogen van haar aan en zei toen woorden die ik haar nooit heb horen zeggen:" Ik wil Sam terugpakken voor wat hij heeft gedaan."

Dawn
Ik was bloedsirieus ik wilde hem laten lijden ookal wist ik dat ik niks meer voor hem betekende. Benjamin snoof "probeer dan maar eerst voor jezelf op te komen Dawn." Als hij met dat geval komt wist ik dat ik niks had om hem tegen te spreken.. Dat zal mijn puurheid schaven. Ik pakte voorzichtig de juiste woorden uit de kast "je bent mijn broer je zal achter me moeten staan.." Zijn blik werd ijzig net alsof hij het al eerder had gehoord van iemand anders "goed, maar ik ga mee." 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/19/2019 03:27 PM

Juniper
Alles was al gedecoreerd in huis voor het feest. Ik was nog steeds geïrriteerd dat Sam een feest in mijn naam gaf. Dat hij het lekker met zijn eigen naam organiseerde. Beneden liep alles al vol terwijl ik nog niet klaar was. Natuurlijk fashionably late. Ik deed nog wat make up op  en trok mijn crop top beter. Ik was helemaal in het zwart gekleed met een zwarte crop top en een zwarte strakke broek. De choker om mijn nek en het laagje make up maakt het af.

Sawyer
Ik was op mijn motor gestapt en kwam aan bij het gigantische huis van mijn oom en tante. Het feest was al in volle gang en ik zag Sam al snel in de hal. 'Als dit niet het beste feest ooit wordt weet ik het ook niet meer'zei hij mij. Ik grinnikte. 'Laten we het hopen. Waar is het middelpunt van de avond?' vroeg ik. Hij haalde zijn schouders op. 'Vast nog bezig met haar make-up.'

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/19/2019 03:49 PM

Dawn
“Je kan niet zo naar een gala bal gaan Ben.” Ik bekeek mijn broer in zijn wat aangepaste Night academie uniform en schudde mijn hoofd.” Ik heb speciaal je pak van je oude baldans cursussen klaar gelegd.. ik kan me nog herinneren dat Fenix een ton voor die lessen betaalde.” Fenix was mijn vader nu niet meer want hij was nou eenmaal een gehersenspoelde megool.Benjamin nam diep adem “ik pas daar echt niet meer in hoor.” Ik schudde mijn hoofd “trek aan ik wacht in de auto.”

Benjamin

Ik bekeek mijn zusje en snapte niet waarom ze zo extra vagant naar dat bal wilde gaan. Ik zag mijn oude pak liggen.. toen was ik een aangetrouwde prins die zich moest gedragen als een echte heer. Ik pakte het pak van de bank en kleden me om ik bekeek mezelf in de spiegel en voelde een bepaalde nostalgie er van af komen. Fenix was als een echte vader voor me geweest. Ik pakte zuchtend mijn autosleutels en kreeg al Snel Dawn’s beproeving “als je niet mijn familie was geweest.. Had ik je besprongen.” Ik rolde mijn ogen en startte de motor richting de Lincolns ik parkeerde de auto ver weg van het kasteel. Waarna we het eindje samen liepen naar binnen “uitnodigingen?” Vroeg de bewaker Dawn gaf die van haar. Terwijl de man me bleef aankijken voor de mijne “ik heb geen.”

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/19/2019 04:12 PM

Juniper
Als ik eenmaal klaar ben liep ik de trappen naar beneden naar de hal waar ik al een groot aantal mensen zag staan. Wachtend om de grote zaal in te mogen. Ik kwam beneden en zag dat er problemen waren met Benjamin die blijkbaar toch gekomen was. Ik liep op mijn hoge zwarte pumps naar de voordeur. 'Het is oké, bij deze is hij uitgenodigd.'zei ik tegen de bewaker die ze langs liet. 'Welkom op mijn niet door mij georganiseerde feest.' glimlachte ik naar de twee. 'Hapjes en drankjes staan in de balzaal, over een uur zijn mijn ouders weg dan veranderd het in een leuk feest in plaats van een saaie gelegenheid.'zei ik tegen ze en zag de boze blik van Sam dat ik Benjamin binnen had gelaten.
IMG_5823.jpg

Sawyer
Als Juniper naar beneden kwam glimlachte ik. Ik was een trotse neef. Trots dat zij mijn nichtje was en trots dat Sam mijn neef was. Ik haalde een hand door mijn haar en keek hoe ze ervoor zorgde dat die Ben en Dawn naar binnen mochten. 'Wat de fuck flikt ze nou?' vroeg Sam mij pissig. 'Had je serieus verwacht dat hij niet met haar mee zou komen?' vroeg ik hem en keek naar Dawn. Ze zag er mooi uit. Ik had me niet de moeite gedaan om een pak aan te trekken. Gewoon mijn leren jasje. 'I need a drink.'zei ik tegen Sam en knikte kort naar Dawn als begroeting en liep vervolgens met een brede glimlach de zaal in waar ik een glas champagne nam.

IMG_5825.jpg

Reply Edited on 05/19/2019 04:17 PM.

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/19/2019 04:36 PM

Benjamin
Als Juniper ons binnen laat snuif ik geirriteerd door Dawn die me dit stomme pak had laten aantrekken voor een korte gelegenheid. Mijn blik ging naar Sam ik grijnsde vals.. nooit dat ik mijn zusje hier alleen zou laten.´Bedankt´zei ik met een knik tegen Juniper terwijl ik mijn arm aan mijn zusje gaf en totaal geen manners had.. en vooral niet voor rijke mensen in een kamertje. Ik was geen royal meer ik was een arme straat rat van de slumps.
jayyy.jpg
Dawn
Ik keek om heen en zag toen Sam zijn dodelijke blik aan Benjamin geven. Soms had ik toch wel iets aan die broer van me. Als dan eindelijk mijn ogen vallen op een nieuw gezicht merk ik ineens dat hij vast Sawyer Lincoln moest zijn die jongen die wereld rond reiste als een of andere celeb. Hij gaf me een knik waarschijnlijk was dat zijn begroeting als Benjamin zijn arm geeft bedank ik Juniper nog even snel ´echt heel erg bedankt voor je uitnodiging Juniper´ zei ik nog terwijl Ben me mee trok en ik hem een por gaf ´je kan heus wel wat aardiger zijn tegen haar.. ze heeft ons niet slecht behandeld of zo ieta.´ Hij keek recht voor zich uit ´elke rijke stinkerd is hetzelfde Dawn en nou mond dicht laten we doen waar we voor gekomen zijn.´ Ik rukte me los en liep van hem weg wat was het toch een asshole ik pakte een glaasje champagne terwijl ik Melissa tegen kwam in een nette jurk en schattige oorbellen.´ Wat doe jij hier´ vroeg ze terwijl haar ouders vanaf een afstandje naar ons keken ´observeren.´ Zei ik mompelend ´willen alle royals zich verzamelen de introductie dans gaat van start.´ Waarschijnlijk was dit 1 of andere observatie feest van wie met wie verloofd zal worden en welke ouders het meeste potentie zagen in een verloofde voor hun kind.. zo was Jennifer ook weggegeven aan Sam.
kelli.jpg

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/19/2019 05:00 PM

Juniper
Ik keek de twee na en glimlachte zwakjes. Ik snapte niet echt waarom er zo een grote fight was tussen mijn broer en hem. Benjamin en zijn zus leken mij prima mensen. Ik rolde mijn ogen als ik de aankondiging van mijn ouders hoorde. Hier had ik dus totaal geen zin in. Er was niemand die met mij zou dansen aangezien ik maar een zwakkeling zonder krachten was. Ik had een heks moeten zijn of een wolf als mijn broer, maar nee hoor. Ik paste niet in het perfect plaatje. Ik liep naar het midden van de zaal en keek naar alle royals die zich verzamelden en al koppels vormden en ik zo alleen over bleef.

Sawyer
Ik had mijn glas al op en stak vervolgens een joint op. Na een hijs werd deze ook alweer afgenomen door mijn oom Sem. 'Niet hier Sawyer.' zei hij streng en ik rolde mijn ogen. 'Fine.' Mijn blik gleed af naar de royals in het midden, ik was niet van plan mee te doen maar al snel kreeg ik een duw in mijn rug van Sem. Ik rolde mijn ogen en ik had ook niemand dus zocht ik in de menigte of ik iemand kon uitkiezen. Als ik verderop Dawn zie glimlachte ik. No way dat mijn familie mij met haar zou laten trouwen. Daarom was ze perfect. Ik nam haar hand en trok haar de dansvloer op. De muziek begon en ik zag dat Juniper nog altijd niemand had, maar als haar familie zou ik alleen maar weer roddels laten verspreiden als ik met haar zou dansen.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  39  |  »  |  Last

« Back to forum