ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  30  |  31  |  32  |  33  |  34  ...  39  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 07/11/2019 11:31 PM

Dawn
Als hij zegt dat we exen zijn kijk ik hem aan " wat is de reden voor Dawn Heaven om het uit met jou te maken of jij met mij.. al geloof ik niet dat jij de gene bent die mij dumpt." Ik keek hem aan zijn ogen.. Ik wilde niet nieuwsgierig zijn naar de oud Dawn.. maar ik moest gewoon weten wat ik ij hem zag hij was aantrekkelijk dat gaf ik toe.

Benjamin
Eenmaal naar onze geweldige doucheseks hadden we ons omgekleed voor school en reden we in Junipers geweldige Bentley naar night academy." Ik hoop dat je neef mijn zusje niet naar een hotel heeft gebracht ofzo.. En haar op ze minst op tijd naar haar lessen kan brengen." Het irriteerde me mateloos dat Dawn me nu haten. Ik nam Junipers been vast terwijl  ze reed "jammer dat je niet bij mij in de klas zit.. Dit semester." Zei ik zuchtend.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/12/2019 12:25 AM

Juniper
'Dan moet ze ook zelf willen, babe. Laat het nou maar aan hem over. Sawyer is de enige waar Dawn zich op dit moment goed voelt.' zei ik tegen hem en reed het terrein op. 'Nu is het alleen maar meer liefde wanneer we elkaar weer zien.' zei ik tegen hem en parkeerde de auto. Ik drukte mijn lippen tegen de zijne. 'Zolang je maar niet kijkt naar al die hoeren wat bij jou in de klas zitten.' zei ik tegen hem.

Sawyer
Ik zuchtte als de vraag kwam en ik wou hem eigenlijk niet beantwoorden. Niet voordat ze zich beter zou voelen. Als ze me nu buiten zou sluiten dan zou ze van de rails geraken, maar ze kon het al helemaal niet hebben als ik loog. 'Onze families vonden dat er een soort van wapenstilstand moest komen ofzo en wouden onze generatie aan elkaar uithuwelijken. Mijn nichtje zou moeten trouwen met jou broer. Dan bedoel ik niet Ben, maar die andere mislukkeling. Ze werd hier dood ongelukkig van net als jouw andere broer Ben, want eigenlijk wouden zei twee met elkaar zijn. Wij waren samen, maar ik zou worden uitgehuwelijkt aan je oudere zus. En ik heb gezegd dat ik dat zou doen als dat de rest van de familie vrij zou stellen. Zo hoefde mijn nichtje en mijn neef met niemand te trouwen dat ze niet wilde. Jij vond natuurlijk dat ik harder had moeten vechten of zou moeten hebben voorgesteld dat wij zouden trouwen, dat weet ik niet want ik kan niet in je hoofd kijken. Dat zou gewoon niet hebben geholpen in de deal. Ik moest sowieso met je zus trouwen. Toen je je ongeluk hebt gehad zag ik in dat ik inderdaad nooit gelukkig zou worden met je zus en heb ik alles afgezocht voor je om de volgende ochtend te horen dat je in het ziekenhuis lag. En de rest weet je.'zei ik en kon eigenlijk al proeven dat ze zo de deur uit zou stormen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/12/2019 07:33 AM

Dawn

Ik horde hem aan bij het stukje dat hij zichzelf verloofde met mijn zus die ik jaren niet heb gezien. Beet ik op mijn onderlip... waarom voelde ik zo een pijn in mijn borstkast." Sounds fair" zei ik tegen hem " je koos de mooie royal boven de slet van school." Ik tuitten mijn lippen en glee met mijn rechterhand door mijn haren "laten we naar school gaan." Ik kwam overeind en liep naar de badkamer om snel mijn make up bij te werken. Het klonk allemaal zo tragische.. Ik snap niet wat ik allemaal gevoelt heb kunnen hebben voor deze jongen. Ik was zo hard als steen er zat geen greintje affectie voor iemand in me. 

Benjamin
Als ze begint over andere dingen grijns ik."  Je bent de enige wijf naar wie ik kijk babe" zei ik glimlachend ik drukte kusjes in haar nek en vervolgens op h waar lippen waarna ik uitstapte. En ogen al naar ons zag kijken.. oja ik was beroofd geweest aan Jennifer.. En nu zou het de school wel doorlopen dat ik haar zwanger heb gemaakt. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/26/2019 12:12 PM

Juniper
‘Goedzo.’ Zei ik en genoot van zijn heerlijke lippen in mij nek. We stapten uit en alle blikken waren naar ons gericht. Liever ging ik helemaal niet meer naar school. Ik zou alles over me heen krijgen. Al zeker omdat de hele school dacht dat Ben die slet zwanger had gemaakt. Ik liep naar mijn kluisje en pakte mijn boeken voor het eerste uur.

Sawyer
Ik zuchtte en keek haar na. ‘Je was geen pros meer. Ik was de enige die je deed. Ik wou je zus niet. Ik dacht alleen op dat moment dat met haar trouwen de enige manier was om mijn familie gelukkig te houden ook al werd ik er zelf miserabel van.’ Zei ik terwijl ik achter haar aan de badkamer in liep.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/26/2019 07:21 PM

Dawn
Als hij zegt dat ik geen pros meer was kijk ik hem aan." Je leugens vervelen me ik ga" ik gaf hem een duwtje aan de kant pakte mijn tasje. En wilde niet horen wat voor een goed mens ik was.. En waarom ik mijn geluk niet heb kunnen vinden. Ik kon me niet voorstellen dat ik alleen seks met hem had. Het maakte me ongelukkig dat ik onwetend was.

Benjamin
Ik draaide een joint buiten terwijl Santana op me af kwam gelopen. Ze was het zusje van Karofsky een nerd die ik afranselde voor geld maar nu niet meer al was Santana super heet." Ik hoor dat je nu  met dat mensen meisje gaat Ben?" Ze nam plaats naast me tterwijl ik een diepe hijs nam." Problemen mee?" Vroeg ik terwijl ik wat rechter ging zitten ze rolde haar ogen "niet helemaal... het gaat me er om dat de school losgeslagen is sinds jij niet meer mensen afranseld en je eeuwige vendetta met Sam niet meer aan de gang is." Ze snoof "heeft je jongere broertje nu de leiding.." Ik keek haar aan niet wetend wat ze hier mee wou zeggen "hij heeft letterlijk mijn broertje het
 Ziekenhuis ingeslagen.. Ik vind dat je er wat aan moet gaan doen."

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 08/01/2019 05:37 PM

Juniper
Ik had mijn boeken gekocht. 'Hoe voelt het nu Juniper, stiefmama van een hoerenkind?' zei Finn lachend terwijl hij met jongens van het football team langs liep. Ik rolde mijn ogen. 'Dat hoerenkind is niet afkomstig van Ben maar van dat rot joch wat nu de school terroriseerd. Als ik jullie was zou ik daar aankloppen en laat Ben en mij vooral met rust.'zei ik tegen hem en liep vervolgens naar het eerste lokaal.

Sawyer
'Leuk om te zien dat je nog even koppig bent als met je geheugen.' zei ik met een klein glimlachje. Ik hoopte maar dat ze snel weer haar geheugen terug zou krijgen, want ik weet niet of ik het zou kunnen aanzien hoe ze jongen na jongen neukt terwijl dat heerlijke lichaam eigenlijk van mij is.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 08/01/2019 09:37 PM

Benjamin
"Wat Lasol doet is niet mijn probleem.. zolang hij maar niet Juniper lastig valt." Santana fronste "meen je dit de hele school staat onmste kop.. En je neemt het hef niet in de handen?" Zei ze beledigd "Lijkt er op dat een meisje je soft heeft gemaakt." Horde ik achter me ik snoof even een keek op naar Sam die een grijnsje niet kon onderdrukken "wen je er al aan dat ik elke dag in je zusjes bed zal slapen?" Vroeg ik met een zelfverzekerde grijns. 

Dawn
"Breng me naar school!" Zei ik tegen hem terwijl ik het hotel al verliet en hij me enige optie was kwa hoe ik mijn geheugen kon terug krijgen. Ik geloofde geen snars van wat hij zei en moest voor mezelf uitvinden hoe het echt z at.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 08/01/2019 11:46 PM

Sem
Ik keek Ben pissig aan. 'Een beetje respect.'zei ik tegen hem en keek Santana na. Lekker wijf. Ik zou haar wel alle kanten van de school willen laten zien. Mijn aandacht richt zich terug op Benjamin. 'Ooit gaat ze inzien wat voor een stuk stront je bent en dan gaat ze zo bij je weg.'

Sawyer
Ik schudde mijn hoofd en pakte maar mijn sleutels waarna ik achter haar aan naar beneden liep. We zouden sowieso te laat komen, maar ik denk dat de docenten het wel zouden begrijpen als ze horen wat er is gebeurd.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 08/02/2019 08:32 AM

Benjamin
"Ik heb meer dan respect." Zei ik tegen hem als hij zegt wat voor een gedrocht ik ben. Kom ik overeind en kijk ik hem recht in zijn ogen aan "moet jij je bastaard kind niet verzorgen?" Zei ik doelend naar het feit dat Teresa zwanger was van mijn broertje. Ik zag een zenuw op zijn voorhoofd omhoog gaan "kop dicht, denk maar niet dat ik mijn zusje aan jou over laat." Ik snoof grijnzend en liep vervolgens weg Sam kon me niks maken. 

Dawn
Als we er eenmaal zijn stap ik zonder iets te zeggen uit. En zie ik algauw mijn broer ik liep op hem af en greep hem bij zijn arm. Waarvan hij schrok "Dawn?!" Ik keek hem met een doordachte blik aan "wat in the hell happend?" Vroeg ik terwijl alle ogen nu naar ons keken. 

Reply Edited on 08/02/2019 09:33 AM.

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 08/02/2019 07:29 PM

Juniper
Zuchtend verliet ik het lokaal na de les en ging direct naar de aula. Ondanks dat ik nu met Ben date had ik nog altijd geen vrienden. In tegendeel zelfs. Ik kreeg alleen maar te horen over Ben zijn zogenaamde baby. Als Lasol opeens naast me komt zitten rolde ik met mijn ogen. 'Hello gorgeous.' zei hij. 'Wat moet je Lasol? Je bent van mij af en ik van jou we zijn niet meer verloofd dus ik hoef ook niet meer verplicht tegen je smoel aan te kijken.' zei ik. 'Ik mag toch wel komen kijken hoe het met mijn toekomstige schoonzusje gaat?'

Sawyer
Ik stapte uit en keek hoe Dawn meteen op Benjamin afvloog. Ik liep achter haar aan. 'Misschien niet hier?' zei ik tegen ze en zag de boze verwarde blik van Dawn waardoor ik mijn armen opstak. 'Ik laat jullie.' zei ik en ging op het muurtje bij de ingang zitten.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  30  |  31  |  32  |  33  |  34  ...  39  |  »  |  Last

« Back to forum