ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  39  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 05/19/2019 05:57 PM

Dawn
Ik zag iedereen koppels maken en werd ineens ook mee getrokken. Als ik recht in de ogen kijk van Sawyer Lincoln kijk hem fronsend aan.´Ik ben geen royal hé´piepte ik tegen hem terwijl ik alle ogen op mij voelde gericht.. inclusief die van Sam die met Jennifer een paar was gevormd. Ergens voelde ik me heel erg vereerd maar ook weer niet want iets zei me dat hij me gebruikte alleen om high class over te komen.
Benjamin
Ik stond aan de kant en nam een nipje van mijn wijnglas. Ik zag dat iedereen een paar vormde en merkte ook dat Dawn met junior Sam stond te dansen. Gadver ik had geen zin om die 2 uitelkaar te halen dus bleef ik ze kort observeren. Ook Sam danste met Jennifer net zoals mij was mijn blik gevestigd op Dawn. Maar als ik ineens merk dat de hoofdprinses miste frons ik .. ik zag Juniper uiteindelijk alleen staan in het midden van de zaal nog zoekend naar een partner. Ik fronste en zag hoe haar blik veranderde in teleurstelling.. ooit was ik net als haar. Ik liep op haar af en nam haar hand vast waarna ik mijn andere hand op haar middel zette en haar tegen me aan nam.´Wie danst er nou alleen.. op haar eigen feest´zei ik mompelend terwijl ik haar niet aankeek.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/19/2019 06:04 PM

Juniper
Een angstig gevoel bekroop me. Terwijl iedereen partners had bleef ik alleen. Elke royal kon met gemak iemand vinden, behalve ik. Volgens mij gingen er nog steeds roddels rond of ik überhaupt wel een royal was. Of ik wel echt een kind van mijn ouders was. Ik beet op mijn lip en wou net van schaamte wegrennen als Benjamin mij vastneemt. Ik glimlachte. 'Je had dit niet hoeven doen, ik weet dat je het niet zo hebt op mijn familie.' zei ik en danste rustig met hem mee op de muziek.

Sawyer
Ik glimlachte als ze dat zei. 'Dat weet ik.' zei ik en danste met haar. Omdat ik echt rebelerend was tegen mijn familie deed ik er een aantal passen tussendoor die eigenlijk niet bij deze dans hoorde. Zo draaide ik Dawn om haar eigen as en keek in haar ogen. Ze had mooie ogen. Ogen die een verhaal konden vertellen. 'Ik snap wel waarom dat neefje van mij zo obsessed met je is.'zei ik met een glimlachje.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/19/2019 06:19 PM

Dawn
Als hij zegt dat hij weet dat ik geen royal ben huiver ik. Zijn dansmoves waar flexibel en je kon er zo in mee gaan zelfs iemand die niet kan dansen kon zijn pas bijhouden. Als hij begint over Sam bloos ik ´charmeur en nieuwsgierig.´Voor het einde van deze formele dans nam ik zijn hand rechterhand vast en ging ik door mijn knieeen voor een buiging naar mekaar toe. Iedereen klapte zonder geschreeuw terwijl ik niet kon wachten tot de after party.. Als Sawyer Lincoln me gebruikte voor iets kon ik het beter gaan benutten.
Benjamin
´Dat is niet waar.. ik heb alleen iets tegen je tweelingbroer..of nou ja hij tegen mij.´Al was dat een leugen. Ik draaide haar in een pirouete en volgde haar blik de hele dans door. Bij het einde van de dans bracht ik mijn lippen naar haar rechteroor ´your dance skills are awful.. but i think you made a huge inpression on your parents.´ Ik keek naar het koppel die op ons kwam afgelopen ´bedankt dat je onze dochter ten dans heb genomen.´ Zei haar vader tegen me terwijl haar moeder me bekeek nietwetend wie ik ben ´wat is je naam wie is je familie.´ Here we go again ik nam een teug adem ´moeder vader.. vinden jullie het erg als ik even deze jonge heer leen voor een onder onsje hij heeft tenslotte met mijn zusje gedanst.´Horde ik Sam´s stem zeggen ´ja ga je gang my son dan kan ik even bij praten met je zusje.´Zei vader Lincoln Sam knikte naar de gang..´excuseer me´ zei ik tegen de 2 met een knik terwijl ik Sam de gang opvolgde.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/19/2019 06:32 PM

Juniper
Als hij dat zei bloosde ik. Stijldansen was inderdaad niet mijn sterkste kant. Ik was meer van het rondspringen op feesten. Als mijn ouders hierheen komen en meteen straight to the point vragen naar Benjamin zijn achtergrond rolde ik met mijn ogen. Zodra ik mijn mond open trok om er iets over te zeggen kwam Sam al. Ging hij nu serieus herrie schoppen? Ik gaf hem een veelbetekende blik en keek op naar vader. 'Lijkt mij een geschikte jongen. Wat was zijn naam?' vroeg hij. Ik schudde mijn hoofd. 'Ik hoef niet uitgehuwelijkt te worden alsof ik een of andere geit op een veemarkt ben. Voor jou is sowieso nooit iemand goed genoeg.' zei ik en wou van hem weglopen maar hij greep mijn arm. 'Je zult moeten begrijpen dat dit nu eenmaal het wereldje is waar je in leeft.' zei hij en liet mij vervolgens los. 'Ik heb hier niet om gevraagd.' siste ik terug en verliet de zaal naar buiten door de voordeur en stak een sigaret op.

Sawyer
De hele dans bleef mijn aandacht bij Dawn. 'Dat zijn 2 hele goede eigenschappen.' zei ik met een glimlachje en boog aan het einde ook voor Dawn. Het maakte mij niet uit dat ze geen royal was. Ik vond het sowieso allemaal bullshit. 'Bedankt dat je met mij wou dansen.' zei ik tegen Dawn en nam twee glazen van het dienblad dat langs kwam en gaf een aan haar. 'Kan nu al niet wachten tot de volgende dans op het echte goede feest als mijn oom en tante weg zijn.'

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/19/2019 07:07 PM

Dawn
Ik nam het glas van hem aan en nam een nipje ´o.´ Zei ik onder de indruk van zijn verlangen naar het feest. Eigenlijk was hij heel anders dan in de verhalen van Benjamin volgens Benjamin was hij een flirt, playboy, arrogant en als aller laatste een good for nothing. Laten we zeggen dat Benjamin nog nooit over een royal goed had gesproken.´ Dan zie ik je straks´ zei ik toen glimlachend tegen hem terwijl ik elegant door de menigte liep naar de wc´s ik zag Sam met Benjamin weglopen en zuchtte zacht.
Benjamin
´Moet dit echt Benjamin.´ Vroeg Sam me terwijl ik een sigaret buiten aanstak en een hijsje nam ´waar heb je het over.´ Zei ik alsof mijn neus bloeden ´zit niet achter me zusje aan je bent van de slumps en je maakt geen kans.´ Ik keek hem recht in zijn ogen aan ´ bang dat ze eindigd als Jane.´Vroeg ik hem toen ´Jane was ook van de slumps don´t act like you the holy prince or something.. matter in fact you seem quit to have the taste with girls from the slumps.´ Zei ik met een vals lachje hij greep me bij me keel terwijl mijn sigaret op de vloer viel ik verdedigde mezelf niet eens ´shut your mouth you damn rat.´Ik grijnsde terwijl mijn ogen rood werden ik zette mijn rechterhand op zijn pols terwijl zijn huid langzaam rood werd van irritatie hij trok zijn hand terug ´don´t get to long on my nerves Lincoln.´Ik liep vervolgens weg en zette mijn stropdas goed ik zag alle ouders naar een aparte zaal gaan en zag toen mijn moeder Katarina Heaven met mijn stiefvader Fenix. Dat betekende dat Lasol ook hier was.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/19/2019 07:17 PM

Juniper
Ik blies een wolkje uit en keek wat voor mij uit. Misschien moest ik maar verhuizen naar een plek waar niemand mij kon. Daar werd ik ook niet bevooroordeeld. Als Sam mij overeind trekt keek ik hem aan. 'Jij blijft weg bij die Benjamin.' zei hij. Ik fronste. 'Mag ik dat nog zelf bepalen?' vroeg ik arrogant en draaide me om maar al snel stond Sam weer voor me. Hij liep op me af waardoor ik stapjes achteruit zette. 'Ik zeg het niet nog een keer Juniper. Blijf weg bij dat schorum.' histe hij en zette zijn grote gouden wolven ogen op. 'Denk je dat dat mij bang maakt? Je zou mij nooit iets aan doen.' zei ik en zag dat hij me het liefst een klap voor mijn kop wou geven, maar daarvan in de plaats liep hij naar binnen. 'Ugh! Ik haat deze familie.' zei ik en liep van het terrein af het bos in dat om onze mansion lag.

Sawyer
Ik glimlachte en knikte terwijl ik haar bekeek terwijl ze wegliep. Ik dronk in een keer mijn glas leeg en keek hoe alle ouders de zaal verlieten. Nu kon het feest beginnen. Alles werd omgetoverd en de drank werd wat sterker. Ik liep meteen naar de Wodka en keek op als Sam pissig terug kwam. 'En?' vroeg ik hem. 'Waarom is June zo fucking koppig.' zei hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Omdat ze een zusje van jou is? Laat het los, gast. Fucking party.' zei ik en haalde mijn wenkbrauwen op terwijl de harde muziek begon.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/19/2019 07:51 PM

Dawn
Als het feest dan uiteindelijk los barst begin ik wild te dansen op de dansvloer.´Dawn´horde ik terwijl ik niet luisterde en ik een tikkie aangeschoten was.´Hey Dawn ik ben het Lasol´ als ik mijn broertjes vertrouwde kalme stem hoor stop ik per direct. Ik draaide me om naar mijn broertje van 16 het leek net alsof ik tegenover een grown men stond.´Lasol wat ben je groot geworden´ zei ik terwijl hij moeizaam knikte ´hoe gaat het er mee.´ Vroeg hij ik wist niet of dat een vraag was of om te benadrukken dat ik nu in de slumps woonde en niet op een kostschool voor meisjes.. Dat zal mijn vader dan wel gezegd hebben. Lasol had een afkeer voor Benjamin in zijn hoofd was Benjamin de gene die zorgde voor problemen.´Geniet van het feest Las´ zei ik tegen hem ik wilde niet veel kwijt aan Lasol.. hij was namelijk de wel geaccepteerde zoon volgens onze ouders waren Benjamin en ik ontspoord. Ik zocht dansend met mijn ogen Sawyer.. ik was echt geil en moest en zal neuken.
Benjamin
Ik kwam als enige in pak op het feest en wilde hier niet meer blijven. Ik zocht naar Dawn maar zag al snel Lasol ik keek van hem weg en probeerde hem te negeren. Ik had mijn kleine broertje teleurgesteld en nu haten hij mij. Ik was blij dat Dawn mijn rug nog wel had. Ik keek even rond en zag Juniper niet meer.. ik nam diep adem.. waarom maakte ik me uberhaupt zorgen om haar. Ik gaf niks om niemand behalve Dawn zelfs Jane kon me niks schelen.. ookal was zij de gene die me van de straat had gehaald.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/19/2019 08:00 PM

Juniper
Eenmaal wat verder in het bos ging ik op een boomstronk zitten. Ik nam de laatste hijs van mijn sigaret voor ik deze op de stronk uitduwde en op de grond gooide. Echt een reden om te feesten had ik niet. Het was alleen maar gezeik. Met mijn ouders en nu ook met Sam omdat hij zich druk maakte om Benjamin. Alsof Benjamin mij iets aan zou doen. Als ik het goed had begrepen was hij een engel dus die doen sowieso geen vlieg kwaad.

Sawyer
Ik had een lijntje gesnoven en stond wild te dansen. Als ik verderop Dawn zie rondzoeken grijnsde ik. Ik liep naar haar toe en ging achter haar staan. 'Op zoek naar je danspartner?' vroeg ik in haar oor en keek in haar ogen. De lichten reflecteerden in haar ogen en zo kon ik prachtig zien hoe puur ze eruit zag. Ik moest wel zeggen dat door het leren jasje ik het aardig heet begon te krijgen in deze zaal vol mensen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/19/2019 08:18 PM

Dawn
Als ik algauw Sawyer achter me voel grijns ik ´blijkbaar heb ik hem gevonden.´Ik begon tegen hem aan te dansen en voelde aan zijn reactie dat hij me wilde. Nog geen enkele seconde later waren we ergens in een kamer met een bed. Ik zoende Sawyer alsof mijn leven ervan afhing zijn jack kreeg ik al van zijn lijf af waarna ik zijn shirtje over zijn hoofd trok. Ik had de hele avond niet eens op Sam gelet maar op het feit dat ik al maanden droog stond. Hopelijk kwam mijn broer er ook niet achter want dan zou hij me killen.
Benjamin
Ik liep naar buiten en moest even ademen.. alles gebeurde tegelijken tijd. Ik had mijn ouders in geen jaren gezien en dan bedoel ik ook echt jaren sinds ik was verbannen en ontspoord was geraakt. Ik liep het bos in en stak een joint aan ik had geen idee waar Dawn zat maar ik zou zo vertrekken. Als ik Juniper zie twijfel ik niet om haar te benaderen ´waarom zit je hier.. het is toch jou feest.´ Zei ik tegen haar terwijl ik naast haar neerplofte en mijn joint aan haar doorgaf ´of heeft Sam iets gezegd wat hij niet moet zeggen.´Zei ik zuchtend.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/19/2019 08:44 PM

Juniper
Ik keek wat naar mijn nagels en probeerde mijn gedachtes weg te drukken en gewoon naar de geluiden van het bos te luisteren. Dan hoefde ik ook niet te denken aan de preek die ik zou krijgen als ik terug kwam. Als ik een bekende stem hoor keek ik op. Het was Benjamin. 'Sam zegt altijd dingen die hij niet moet zeggen.' zei ik en haalde mijn schouders op. 'Het was niet bepaald mijn feest, het was een feest voor mij zonder mijn toestemming.' zei ik tegen hem en keek hem aan. 'Wat doe jij hier eigenlijk?'

Sawyer
Ik ritste haar jurk open en zoende haar wellustig. Met een klein duwtje duwde ik haar op het matras en trok haar jurkje van haar lijf af. Vervolgens drukte ik kusjes op haar dijen en keek haar verleidelijk aan. Misschien was ze toch niet zo een pure engel als ik dacht. Ik liet mijn mond weer terug naar de hare gaan en maakte ondertussen haar bh los die ik ergens door de kamer gooide. Mijn rechterhand gleed in haar string terwijl de linker haar borst verwende.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  39  |  »  |  Last

« Back to forum