ORPG|| WD
First Page | « | 1 ... 4 | 5 | 6 | 7 | 8 ... 39 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| WD
from walkingdead on 05/21/2019 08:29 PMBenjamin
Ik keek op bij het zien van een Mercedes een Mercedes die op van Sam leek. Ik snoof en hoopte niet dat mijn zusje daar in zat. Het raam rolde omlaag terwijl ik eindelijk kon zien wie er in zat het was Dawn met.. Juniper. Ik ging leunen bij het portier en keek Dawn aan “heb je een sleepover gehad ofzo.. als je ontbijt wilt er ligt nog kaas en brood op tafel.” Zei ik tegen haar terwijl ik vervolgens Juniper aankeek “mag je wel hier komen van je broer?” Het leek me sterk dat het mocht sinds het gebeuren met Jane.
Dawn
“Gadverdamme heb je een 10tje ofzo dan doen we wel boodschappen bij de Chinees.” Ben schudde onverschillig zijn hoofd “ik kijk wel of ik dat wil.” Ik haf hem een stoot tegen zijn arm en gaf hem een veel betekende blik.. We moesten Juniper met een ontbijten bedanken al wist ik niet of ze hier wilde blijven en tegen mijn vervelende broer wilde aankijken.” Fine.” Zijn blik Glee naar Juniper “eet je mee?” Al hoopte hij niet op een ja.. want hij had het niet zo met royals.. en vooral met het jongere zusje van Sam.
from LostSouls on 05/21/2019 10:11 PMJuniper
Als Sem aan het raam van de Mercedes komt hangen keek ik hem aan. 'Zie ik er uit alsof ik luister naar wat mijn broer mij opdraagt? Ik heb een eigen leven, thank you very much.' zei ik tegen hem en keek naar Dawn die hem blijkbaar iets aandrong. Als hij me vraagt om te blijven eten twijfelde ik even. Sam ging het niet waarderen als zijn auto gejat of beschadigd zou worden, maar aan de andere kant kon ik zo wel tijd spenderen met Sam en Dawn. Als ik niet hun laatste eten op eet. 'Ik wil me niet aan jullie opdringen.' zei ik tegen ze. Ik ging toch niet met een dikke auto onder mijn reet en dure merkkleding hun laatste beetje eten opeten?
from walkingdead on 05/21/2019 10:29 PMBenjamin
Als ze dat zegt kijk ik Dawn aan die er voorsteld van stond dat ze het aanbod afsloeg.” Nou Dawn je hord het stap uit.. denk niet dat je ex vriendje het zal waarderen als je teveel met zijn familie optrekt.” Ik liep vervolgens weg en stak een sigaret op Dawn was ook zo stom altijd maar genade tonen voor die royals. Ik wilde mijn zusje geen slet noemen vanwege haar verleden.. ze had nou eenmaal geen goeie vader figuur in haar leven gehad waardoor ze ontspoord was geraakt. Maar soms vond ik dat ze domme keuzes maakte in haar liefdesleven en sociale interactie met andere. Ik was heel anders Dawn ik was trots op wie ik ben en waar ik vandaan kwam.. Mijn moeder was een ontspoorde demoon toen ze mij kreeg ze was net zo onderdanig als Dawn en kreeg een kind met een royal die haar later onder zijn vleugel had genomen als fcking maîtresse. Toen we verhuisde naar het rijke gedeelte van Moskou met mijn 4 andere broers werd mijn moeder beïnvloed door macht. Ik spuugde de royals daarvoor
uit dat ze alles onder controle houden met geld en macht en dat ik alleen maar waardig ben als bastaard. Ik scheer ze allemaal over 1 kam omdat ik nooit een goeie royal heb ontmoet.
Dawn
“Ben!” Riep ik hem boos na ik draaide me toen om naar Juniper “sorry hij is zo stuborn.” Ik stapte uit en keek Juniper aan “ik zie je wel morgen op school trek je niks aan van Ben.. hij is gewoon.. stom” ik deed het portier dicht. En liep mijn broer achterna “hey waarom ben je zo gemeen tegen haar..?” Zei ik opervlakkig tegen hem terwijl we ons appartementje binnen liepen.” Ik ben niet gemeen gewoon realistische.. denk je dat ze hier wilt blijven met die bak.. en al die rotte mensen?” Zei hij verveelt “bemoei je toch niet steeds met die Lincolns Dawn.”
from LostSouls on 05/21/2019 10:45 PMJuniper
Ik zuchtte. Tuurlijk. Hij kon gister avond hebben gezegd wat hij wil. Hij had weldegelijk een hekel aan me. Glimlachend keek ik naar Dawn. 'Tot morgen.' zei ik en wachtte tot ze veilig binnen was voordat ik wegreed uit de krottenwijk.Terug naar huis waar Sam me al stond op te wachten bij de voordeur. 'Waar de fuck ben jij geweest met mijn auto?' vroeg hij. Ik rolde mijn ogen. 'Een ritje maken.' zei ik en gaf hem zijn sleutels. 'Je hebt die hoer toch niet thuis gebracht?' vroeg hij. Ik draaide mij om en gaf hem een duw. 'Zo praat je niet over haar, begrepen?'siste ik.
Sawyer
'Break it off you two.' zei ik tegen de twee als ik zag dat ze ruzie maakten. Sam keek me pissig aan en liep naar de woonkamer. Ik zelf liep naar Juniper en glimlachte. 'Is ze veilig thuis?' vroeg ik plagend. 'Ja, maar zeker niet door jou.' zei ze. 'Thanks for covering.' Ze rolde haar ogen. 'Dat deed ik niet voor jou.' Ik grinnikte kort. 'Tot zo ver dat iedereen blij was met mijn komst.'
from walkingdead on 05/21/2019 11:00 PMBenjamin
De volgende morgen kwam ik met een ochtend humeur op school aan. Na letterlijk de hele avond ruzie gehad te hebben met Dawn dat ze zich als een onderdanige zwakkeling gedroeg. Had ze mij ook de les staan voorlezen ja je bent ook half royal en al was je het niet dan moet je nog steeds een beetje vriendelijker zijn tegen ze. Rot toch op. Ik nam diep adem en kwam Jennifer tegen op de gang “hoe was je avond verlopen zag je gister niet meer op het bal” zei ze nieuwsgierig “in ieder geval niet met jou geëindigd.” Zei ik gemeen tegen haar terwijl ik mijn kluis opende “met wie dan wel Juniper?” Vroeg ze jaloers “ziet het er uit alsof ik met kleine zusjes ga neuken van je verloofde?” Ze beet hard op haar onderlip zo hard dat ik zelfs wist dat ik buitenboord was gegaan met mijn woorden. Niet alleen omdat ik Jennifer er aan herinner dat ze met een klootzak gaat trouwen maar ook omdat ik een goed mens door de slijk haalde.. namelijk Juniper.
Dawn
Ik liep als een modelletje erbij en wilde vandaag Sawyer expres tegen komen. Melissa en de meisjes kwamen naar me toe gelopen “dus Sawyer hè?” Snoof Alixia die wel jaloers leek om het feit dat ik gister met hem stond te dansen. Sawyer wist waarschijnlijk dat ik uit de slumps kwam en zijn neef geobsedeerd met me was. En het kon hem toch niks schelen wat ik zo heerlijk vond aan hem op de 1 of andere manier maar daarmee besefte ik ook dat ik Sawyer helemaal niet zo goed ken.
from LostSouls on 05/21/2019 11:20 PMJuniper
Eenmaal op school liep ik door de gangen. 'In eerste instantie wou niemand met haar dansen, echt sneu.' hoorde ik door een paar mensen verderop. Het enige wat ze van mij kregen was een duivelse blik waarna ik naar mijn kluisje liep om spullen te wisselen. Top, mijn leven kon niet beter. Ik was best veel op mijzelf en had niet veel vrienden. Er was een meisje waar ik wel eens mee om ging en dat was Vicky. Ze zat in een andere klas, dus veel zagen we elkaar niet. Voor de rest was ik dus totaal vriendloos. Wie wou er dan ook bevriend zijn met een suf mens.
Sawyer
Ik zette mijn motor op slot en liep binnen waar ik glimlachte naar een aantal meiden die het over mij hadden. Als ik de gang door loop bij de lockers zag ik verderop Dawn staan met haar possey van fake friends. 'Dawn.' zei ik terwijl ik passeerde en ik gaf haar een knipoog waarna ik verderop mijn kluisje vond en hier mijn helm kwijt kon.
from walkingdead on 05/21/2019 11:32 PMDawn
“Het was niks” zei ik tegen Alicia terwijl ik ineens Sawyers flamboyante stem horde. God wat klonk hij sexy als hij mijn naam zei. Melissa rolde haar ogen “Ugh kom meiden.” Ze liep weg met “onze” vriendinnen. Terwijl ik diep onder de indruk was van deze lekkere royal die interesse in me toonde. Met Sam was het anders geweest maar Sawyer zocht me echt op.
Benjamin
Ik horde Sawyer mijn zusje begroeten wat me deed fronzen. Gadverdamme zeg me niet dat ze nu geïnteresseerd was in deze good for Nothing. Ik zag Juniper lopen maar ontweek haar. Ik wilde me niet bemoeien met haar leven of met die van Sam. Ik was terug gekomen om voor mijn zusje te zorgen.
from LostSouls on 05/21/2019 11:48 PMJuniper
Als Sam langsloopt en mij straal negeert keek ik hem lichtelijk beledigd na. 'Nu weet ik ook weer dat ik geen woord hoef te geloven wat jij ooit zegt.'zei ik tegen hem en sloeg mijn kluisje dicht. Ik probeerde Dawn te helpen en hun voedsel te besparen en ik kreeg er alleen maar onbeschoftheid voor terug.
Sawyer
Als de meiden haar alleen achter lieten liep ik naar haar toe. 'Je moet echt nieuwe vrienden zoeken die je wel waarderen.' zei ik terwijl ik tegen het kluisje naast haar leunde. 'Ik hoop dat je eergisteren goed hebt geslapen? Je was erg snel weg.' zei ik met een klein grijnsje.
from walkingdead on 05/22/2019 09:42 AMBenjamin
Als ik haar hoor probeer ik niet te reageren maar ik deed het toch “hi.” Zei ik toen simpel waarna ik wegliep naar mijn volgende les. Ik kon haar niet toe laten in mijn leven. Meisjes hadden namelijk niet het gewenste effect op me.. ze werden nieuwsgierig en verwachte ook dat ik me ook echt interesseer in ze. Al was dat een grote leugen diep van binnen was ik bang om mensen toe te laten.. bang dat ik ze niet kan beschermen zoals Jane. Ik zag Sam met zijn vrienden staan terwijl ze me allemaal geniepig aankeken “is er wat?” Vroeg ik ze verveelt terwijl Sam al zijn mond open trok “je zusje is echt een hoer.” Horde ik Melissa ineens zeggen terwijl ze langs me liep naar haar eigen klas.” Niets bijzonders” zei Sam met een grijns die ik van zijn gezicht wou slaan hij liep naar binnen. Terwijl ik al geïrriteerd raakte.. Fcking Dawn waarom moest ze zich toch altijd bemoeien met hun.
Dawn
Als ik Sawyer hoor zucht ik “weet ik.. maar ik moet kunnen rondkomen hier.. op de ene dag ben ik een hoer en op de andere dag een niet-royal die niks kan.. gisteravond was fijn en er komt geen 2e.” Zei ik teasend terwijl ik hem grijnzend aankeek. Sawyer was nieuw hier maar iedereen wist dat hij bekend was ik had hem wat volwassener ingeschat.. maar blijkbaar was hij goed genoeg om mijn avonden te vullen. Jong en besluiteloos en daar hield ik van.
from LostSouls on 05/24/2019 08:10 PMJuniper
Ik rolde geïrriteerd mijn ogen. Toch bleef hij in mijn gedachte. Om een of andere reden wou ik zijn aandacht heel graag. Nu kon ik in plaats van Sam zijn drugs jatten bij hem halen. Dan moest hij wel tegen mij praten. Ik besloot dat na school te doen en liep naar de eerste les waar ik op mijn plekje aan het raam ging zitten.
Sawyer
Ik schudde mijn hoofd. 'Je kunt makkelijk rondkomen hier als je hen een keer laat zien dat je niet zo met je laat sollen.' zei ik tegen haar en Als ze dat zo zegt krulde mijn mondhoeken op. 'Jammer.' zei ik en gaf haar een knipoog. 'Voor jou dan.' Ik haalde een hand door mijn haar. Ik keek op mijn Rolex en zag dat de les zou gaan beginnen. 'Zin om te spijbelen?' vroeg ik ondeugend.