ORPG|| WD
First Page | « | 1 ... 5 | 6 | 7 | 8 | 9 ... 39 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG|| WD
from walkingdead on 05/24/2019 08:15 PMDawn
Als hij dat zegt grijns ik "ligt er aan waar." Ik keek kort om me heen en goed verleidelijk langs zijn bloes met mijn wijsvinger." Heb je trouwens een joint mijn broer wilt me namelijk niet meer geven.:
Benjamin
De hele les horde ik hoe vuil Sam sprak over Dawn. Niet dat het me i tresseerde hij deed dat wel vaker als hij iets niet kreeg wat hij graag wilde. Ik kwam na een tijdje overeind en liep recht de les uit "heaven!" Riep meneer Saltzman maar ik luisterde niet
from LostSouls on 05/24/2019 08:47 PMJuniper
Als Benjamin opeens de klas uitloopt tot de ergernis van de docent fronste ik. Die jongen had issues en ik zou er vanzelf nog wel achterkomen welke issues. Ik haalde een hand door mijn haar en keek naar het bord. Nu Benjamin me was opgevallen kon ik alleen nog maar aan hem denken. Dat was slecht voor mijn opleiding. Ik kon me niet meer concentreren want het enige waar ik nog aan dacht waren zijn abs toen hij daar buiten voor dat motel stond.
Sawyer
'Er is een heel leuk afgelegen plekje achter de school.' zei ik tegen haar en likte langs mijn lip als ik haar handen op mijn lichaam voelde. Meestal was het een chick uitzoeken, neuken en weg ermee. Dawn daar in tegen bracht mij van mijn stuk af. Ze hield mijn aandacht bij haar.
from walkingdead on 05/24/2019 09:10 PMDawn
Niet veel later hadden we samen een joint opgerookt en stond ik met mijn billen bloot tegen een boom aangeleund terwijl Sawyer me goed nam. Ik moest kappen met dit maar hij was zo verleidelijk ik wilde hem elke dag als het aan mij lag.
Benjamin
Ik rookte een joint buiten op en zat te twijfelen om speed in mijn andere te spuiten. Zodat ik me beter zou voelen. Maar ik voelde me alleen maar slecht en nog is slecht." Fuck waarom ben ik boos?" Zei ik snuivend tegen mezelf terwijl de pauze aanbrak.
from LostSouls on 05/24/2019 09:26 PMSawyer
Ik gromde terwijl ik flink stootte in Dawn. Ik tilde haar benen om mijn middel en had mijn hoofd in haar hals waar ik af en toe wat kusjes drukte. Het idee dat iemand ieder moment langs kon lopen wond mij eigenlijk alleen maar meer op. 'Fuck.'hijgde ik in haar nek en verhoogde het tempo iets, voelend dat mijn orgasme om de hoek kwam kijken.
Juniper
Ik was iets eerder de les uit gegaan met de smoes dat ik moest plassen en liep door de school. Als ik Benjamin buiten zag zitten liep ik ernaar toe. 'Misschien omdat je iedereen als shit behandeld.' zei ik tegen hem als ik hem dat hoor zeggen. 'Nevermind, kun je wat coke regelen? Misschien wat M?' vroeg ik en sloeg mijn armen over elkaar heen.
from walkingdead on 05/24/2019 10:42 PMBenjamin
Als ik Juniper hoor laat ik haar opmerking door de vingers. Ze was dus geen haar beter dan Sam. Ik stak een sigaret op “5g coke voor 50 eu ik verkoop geen M aan minderjarige.”:Zei ik zakelijk terwijl ik voor me uit keek “tenzij je er voor wilt werken.” Ik bekeek haar lichaam alsof ik serieus was maar ik solde alleen maar met haar om haar reactie te pijlen.
Dawn
“Fuck” Hijgde ik terwijl ik met mijn rechterhand door zijn haar Glee en luid klaar kwam. Sawyer Lincoln onbekend terrein maar leuk om te ontdekken. Diep van binnen dacht ik aan Sam wat hij er van zou vinden als ik en Sawyer uiteindelijk.. ik schudde dat van me af ik was niet ready voor een relatie. Ik liet hem me door neuken tot dat hij ook kwam en grijnsde breed.
from LostSouls on 05/24/2019 10:49 PMJuniper
Ik keek hem aan en schudde mijn hoofd. 'Maar wel coke aan minderjarige? Das geen straight business.' zei ik tegen hem en haalde mijn schouders op. 'Prima, 5gram coke. Ik haal de M dan wel ergens anders.' zei ik schouder ophalend. Het verbaasde me dat hij nog zo volgens regeltjes dealde, aangezien hij elke rooie cent kon gebruiken. Ik schreef mijn nummer op een blaadje en deed dat in het borstzakje van zijn jas waardoor ik dicht bij hem stond. 'Stuur me maar een bericht wanneer je het hebt. Of als je je verveelt.'zei ik en draaide mij grijnzend weer om.
Sawyer
Zodra ze gekomen was voelde ik dat haar vriendin mijn vriend zowat afmolkte en voelde dat ik klaarkwam. Nog even bleef ik in haar en hijgde uit waarna ik haar op de grond neerzette en uit haar gleed. 'Zo een engeltje ben je dus helemaal niet.'zei ik met een grijns terwijl ik mijn boxer en broek van mijn enkels terug ophees en mijn riem dichtmaakte.
from walkingdead on 05/24/2019 10:59 PMDawn
Als hij dat zegt grijns ik hijgend ik hees mijn string omhoog onder mijn rokje. En zocht de joint die we gedraaid hadden ik stak die glimlachend op.” Ik was een engel voor mij gevoel maar nu ik in de slumps woon niet meer” ik keek hem met een glimlachje aan.” Hoe kan het toch dat swerelds beroemdste model met mij seks wil hebben en niet eens 1 keer?” Zei ik uitdagend om zijn reactie te pijlen “Sam dwars zitten of gewoon een mid van de slumps omdat het geen smet op je naam zal leveren?”
Benjamin
Als ze de grens overschrijd en ik merkte dat ze terug flirtte. Kijk ik haar grijnzend na “tenminste snapt ze mijn sarcastische humor.” Zei ik tegen mezelf ik ging eerder weg van school. En keek in mijn voorraad voor M en coke. Waarvoor had ze het nodig... Ze is een mens ze kan dood gaan aan harddrugs wat me ineens deed realiseren. Ik tikte haar nummer in -ik heb je shit kom naar mijn huis. Tikte ik. Eigenlijk kon ik haar goed gebruiken om Sam dwars te zitten als hij nog 1 vuil woord over Dawn sprak.. zal ik de hele school vertellen dat zijn zusje mijn lul zuigt voor drugs. Nee Benjamin zo harteloos kan je niet zijn..
from LostSouls on 05/24/2019 11:11 PMJuniper
Ik was net thuisgekomen en kreeg het bericht van Benjamin. Ik beet grijnzend op mijn lip en liep snel naar binnen. - Ben er binnen een half uur. - stuurde ik terug en liep naar mijn kamer waar ik andere kleding aantrok en mijn make-up wat bijwerkte. Eenmaal klaar jatte ik de sleutels van Sam zijn auto. Binnenkort was ik jarig en kreeg ik mijn eigen auto. Ik reed naar de slumps en voelde me iets beter op mijn gemak dan vorige keer, geen idee waarom. Eenmaal bij het motel waat ik Dawn toen heb afgezet stapte ik uit en liep door naar de balie. 'Ik zoek de kamer van de Heaven's.'zei ik en hij wees me de goede richting in.
Sawyer
Ik glimlachte. 'Zoveel modellen werk doe ik niet meer. Mijn ouders wouden nu opeens dat ik meer ging focussen op mijn opleiding aangezien ik overal afgekickt word.'zei ik en nam de joint over om een trekje van te nemen. 'Juist omdat je van de slumps komt kun je mijn naam smet geven, maar denk je dat mij dat wat interesseert?' zei ik tegen haar en haalde mijn schouders op. 'Ik doe wie en wat ik zelf wel en op dit moment ben jij interessant. Daar staat mijn naam en Sam los van. Als is het een bonus wanneer Sam erachter komt en het hem onder de huid kruipt.'
from walkingdead on 05/24/2019 11:20 PMDawn
Als hij een antwoord geeft waar ik onder de indruk van ben grijns ik.” Oef” ik trok hem aan zijn bloes dichter naar me toe “ik ben echt slecht voor je.” Zei ik grijnzend “waarom doe je geen modellenwerk meer.. ik bedoel je kan tassen vol met meisjes en roem krijgen met het werk dat je deed.” Zei ik tegen hem terwijl mijn ogen naar zijn Rolex keken.
Benjamin
Ik zat op het balkon en zag Juniper aan komen lopen.” Zo jij bent snel” ik had een vloetje tussen mijn lippen en brokkelde mijn assie voor een goeie dikke joint.” Heb je het geld?” Vroeg ik toen terwijl ik mijn joint begon te draaien. Juniper was net zo besluiteloos als Jane zich bemoeien met een crimineel en aandacht daar hielden ze van alsof het de lekkerste drugs is op aarde. Ik neukte nu wel Jennifer maar er was niks beters dan spelen met de gevoelens van een royal die me niet kende.
from LostSouls on 05/24/2019 11:29 PMJuniper
Ik grijnsde en haalde de briefjes vanuit mijn topje, aangezien ik geen BH aan had, terwijl ik hem verleidelijk aankeek. 'Heb jij het spul?' vroeg ik en ik liep naar zijn voordeur die al open stond. Ik gooide pakweg 150 euro op tafel en haaldeeen hand door mijn zwarte haar terwijl ik hem aankeek met mijn bambi ogen.
Sawyer
'Roem is totaal niet belangrijk voor mij. Ik deed het omdat ik het leuk vond. Het wereldje en de magie erom heen. De roem en populariteit boeit me geen flikker. Dat is wel de kant wat mijn ouders het interessants vinden.'zei ik en merkte dat ik erg loslippig werd. Tijd om mijn mond te gaan houden. Ik praatte nooit over gevoelens of over mijn privé leven.