ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  39  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 05/24/2019 11:41 PM

Dawn
Hij was de 1ste royal die ik dat ooit heb horen zeggen “klinkt raar als ik zeg dat ik je wel een goed mens vind voor een royal.” Ik snoof en keek naar de blauwe middag lucht.” Mij kan het heel veel schele dat ik geen royal meer ben” ik zakte neer op een boomstronk “ik heb mensen zoals je neef me laten gebruiken voor sympathie.. ik heb mijn broers vriendin haar dood ingejaagd omdat ik niet in zijn voetsporen wou treden.”

Benjamin
Als z het geld neergooid en ik opmerk dat ze expres zo gekleed was. Grijns ik “sinds wanneer doe ik prosutitie werk?” Ik gaf haar de products waar ze om had gevraagd. En bekeek haar nog een keertje “je wilt zeker dat ik je neuk?” Ik trok mijn shirt over mijn hoofd terwijl ik vervolgens mijn voordeur sloot. Mijn brandmarks waren nu wel goed te zien door het ongeluk 11 jaar geleden meisjes hadden het altijd sexy gevonden.” Al maakt het me niet uit waar je me voor gebruikt.. zolang ik Dawn’s mond maar kan voeden.” Ik keek haar met leegte in mijn ogen aan.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/24/2019 11:53 PM

Juniper
Ik grinnikte en bekeek hoe hij zichzelf uitkleedde. 'Hoe lekker dat lichaam dan ook wel niet van je mag zijn, dat geld ligt er niet voor seks.'zei ik en nam het spul aan. Ik bekeek het en dipte met mijn pink in het zakje coke en likte dit af om te kijken of het goed spul was. 'Mooi.'zei ik en bekeek hem vervolgens van top tot teen. Godverdomme hij had een lekker lichaam.

Sawyer
Ik fronste en ging naast haar zitten. 'Jane?' vroeg ik haar. Zoiets had ik meegekregen. Samual had een vriendin die ook met Benjamin ging ofzoiets en toen is ze vermoord in de slumps. 'Wat heb jij daar mee te maken?' vroeg ik haar voorzichtig. Misschien dat Sam haar daarom als grof vuil behandeld.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/25/2019 09:46 AM

Dawn

“Mijn broer zou de opvolger van mijn vader woorden.. maar he hated his mom.. so he escaped allot out of the Heaven castle.. after a flight with his mom or if he felt upset after the death of or three brothers.” Ik nam diep adem “op een dag werd het zo erg dat mijn vader wilde dat ik zou trouwen met een rijke jongen zodat hij Benjamin niet meer nodig had.. hij verbande Benjamin naar de slumps waar hij uiteindelijk liefde vond en in woonde bij een pros Jane ja.. Maar Jane was niet alleen pros maar net zoals hem verbannen uit haar familie.. Voor Ben kwam Sam haar altijd opzoeken betalen voor seks en soms geen seks.. hij was gewoon smoor op haar.” Ik nam diep adem “maar zij niet op hem ze wilde met Ben zijn en de wereld over reizen.. maar ik wilde niet de troon en zorgde er voor dat Ben zou terug komen en hij deed dat ook en raakte vervolgens ontspoord.. omdat hij.” Ik hield mijn mond “lang verhaal.”

Benjamin

Ik keek haar aan en trok toen mijn shirt aan “oké dat is ook prima.” Ik gaf haar.. haar honderd euro terug en stopte 50 in mijn zak “succes met je neus kapot maken.” Doelend naar het feit dat ze mens is ik plofte op de bank en stak mijn joint aan. Terwijl ze wist waar de deur was ze was nogsteeds Sam’s zusje.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/25/2019 12:25 PM

Sawyer
Ik luisterde aandachtig naar haar verhaal en herkende mijzelf er ook wel in. Ik zat ook niet te wachten er op om over de hel te heersen. 'Dit verhaal verteld nog niet wat jij te maken hebt met Jane haar dood? Ze was vrijwillig in de slumps en daar gebeuren nu eenmaal slechte dingen.'zei ik tegen haar en zuchtte. Nu verklaarde het wel waarom Sam, Benjamin haatte. Nog niet andersom, maar goed. 

Juniper
Ik kreeg de 100 euro terug in mijn handen geduwd en keek hem fronsend na. 'Je bent bitter. Misschien als je je wat meer openstelt je ook niet zo boos bent.'zei ik en legde de 100 euro terug op de tafel. Hij kon het beter gebruiken dan ik. 'Ik zie je wel.' zei ik en liep zijn kamer uit en liep naar beneden naar de auto waar ik even in bleef zitten. Waarom deed ik mijn best nog voor hem? Het was duidelijk dat hij toch geen gevoelens voor me zou ontwikkelen. Ik zuchtte en startte de auto.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/25/2019 06:28 PM

Benjamin

Als ze dat zegt zucht ik het was ieder keer hetzelfde een meisje dat achter me aan zat.. die probeerde om me minder harteloos te maken. Ik pakte wat geld uit mijn potje en liep ermee naar de supermarkt voor een nieuw pakje sigaretten. Ik bekend in de slumps en de God van drugs niemand durfde mij of mijn zusje lastig te vallen.

Dawn

“Je begrijpt het niet..” Ik nam diep adem en kwam overeind “ik denk niet dat ik zoveel kan bespreken met mijn fuckbuddy eigenlijk” ik nam diep adem en stopte mijn doosje sigaretten in mijn jaszak.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/25/2019 06:54 PM

Sawyer
'Let's not put a nametag on it.' zei ik tegen haar en kwam ook overeind. 'Heb je een lift nodig? Je kan mijn helm gebruiken.'zei ik tegen haar en keek naar mijn motor die verderop stond. De school zal nu wel al helemaal leeg zijn. De lessen waren al heel lang voorbij. 

Juniper
De auto wou niet starten en voor ik het wist werd de autodeur uit de auto gerukt en werd ik vastgegrepen. Binnen een seconde stond ik in een steegje met een man die me tegen de muur geklemd hield. 'Laat mij gaan engerd, je hebt geen idee met wie je te maken hebt.' zei ik en keek in zijn ogen. Het wat een vampier en paniek bekroop mij. 'Ik weet precies wie ik tegenover mij heb, prinsesje.' zei hij en zette zijn tanden in mijn nek. Ik schreeuwde en kreeg een klap in mijn gezicht waarna ik compelled werd. 'Don't fucking scream.' Ik kon niet meer schreeuwen hoe graag ik het ook wilde. Zijn tanden terug in mijn nek en ik probeerde mij wat los te wurmen, maar hij was uiteraard veel sterker dan mij.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/25/2019 07:25 PM

Benjamin

Ik liep net de convience store uit en horde een gil vanuit een steegje komen. Als ik een Mercedes zie gesloopt laat ik mijn boodschappen vallen en ren ik er op af. Waarna ik Rad zag knagen aan Juniper ik rook het bloed terwijl mijn ogen rood werden. Ik probeerde mijn lust te bedwingen en liep op Rad af “prins Benjamin.” Zei hij koeltjes en glimlachend “ook een sipje?” Vroeg hij grijnzend ik gaf hem een stoot op zijn kaak terwijl mijn demonbloed begon te stollen diep in me. Ik trok Juniper aan haar pols achter me Rad keek me fronsend aan “sinds wanneer geef jij om de rijke hoertjes?” Zei hij grijnzend met een bebloede bek “zal de buurt niet leuk vinden dat je ineens onze toetjes beschermd.” Ik reageerde niet omdat ik woede in me voelde en als ik boos werd zou ik ontsporen en dat wilde ik niet “verdwijn Rad voordat ik je iets aan doe.”

Dawn

“Nee bedankt” zei ik tegen hem “let’s have seks more often..” ik duwde een briefje met mijn nummer er op in zijn jasje en liep toen glimlachend weg. God wat was de seks lekker met hem.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/25/2019 07:36 PM

Juniper
Ik voelde dat mijn energie langzaam weg trok en ik hoorde vervolgens een bekende stem. Als de vampier van me af werd geslagen en ik nu achter Benjamin stond werd alles een beetje wazig en kreeg ik het nog maar voor de helft mee. Met beide handen nam ik zijn pols vast zodra ik merkte dat ik weg zou zakken. 'Ben..' zei ik zwakjes en merkte dat ik door mijn knieën zakte. Waarschijnlijk miste ik nu zoveel bloed dat mijn lichaam alle rust nodig had om nieuw aan te maken. Gotta love being human.

Sawyer
Ik keek haar lipbijtend na en stak mijn handen in mijn leren jasje terwijl ik naar mijn motor liep. Het effect wat ze op mij had was echt niet te beschrijven. Ik stapte met een ben over de motor, ging zitten en zette mijn helm op voor ik de motor startte en richting huis reed. Sam ging het niet leuk vinden als hij erachter zou komen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/25/2019 08:56 PM

Benjamin

Als ik Juniper hoor verzwakken draaide ik me vliegens vlug om en ving ik haar op. Zonder erbij na te denken zette ik mijn tanden in mijn pols en gaf ik haar mijn bloed “drink op.” Zei ik vlug omdat ze een mens was ik veegde haar pikzwarte lokken uit haar gezicht. En merkte nu pas op hoe mooi ze van dichtbij was.. ik was nu wel verplicht om haar terug te brengen naar haar familie. Ik hield haar tegen me aan terwijl een memory van Jane in mijn gedachtes tevoorschijn kwamen.

Benjamin 2 jaar geleden

“Je bent geen engel maar een dengel.” Zei Jane terwijl ze mijn wonden fixte voor een snellere genezing “ik ben wel meer dan dat.” Ik keek naar een pakje condooms op haar nachtkastje en een bed het rook hier naar seks en niet veel goeds.” Zo je bent helemaal weer schoon” zei ze glimlachend terwijl haar deurbel ging en ze de deur even open deed waar ik toen een jongen zag staan van mijn leeftijd “Sam wat doe jij hier.”

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/25/2019 09:19 PM

Juniper
Ik had me nog nooit zo zwak gevoeld als op dit moment. Als hij me zijn bloedende pols voor houdt legde ik mijn hand eronder en dronk zijn bloed. Eerst smaakte het vies naar ijzer ofzo, maar naderhand smaakte het al iets beter en begon ik er meer van te drinken. Mijn energie kroop langzaam terug mijn lichaam in en ik liet zijn pols los. Ik veegde langs mijn mondhoeken en keek vervolgens in Ben zijn ogen. 'Thank you.' zei ik tegen hem. 'I'll go. There must be something better to do for you than save the danzel in destress.' zei ik tegen hem en kwam langzaam overeind en zag dat de vampier weg was. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  39  |  »  |  Last

« Back to forum