ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||||

from LostSouls on 10/02/2019 11:11 PM

Mathías
Ik keek om ons heen en trok Easton aan zijn arm naar een rustigere hoek van de aula. Ik keek Easton aan. 'Ze is verkracht op dat feest.'zei ik zacht zodat niemand het meekreeg. 'Nu weet ik dus wie het is geweest en nu moet ik iemand vermoorden zonder de bak in te raken.' zei ik tegen hem en liep bij hem weg en ging op zoek naar Rafael.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/02/2019 11:17 PM

Easton
Als hij dat alles zegt trek ik hem terug." Ben je gek geworden weet je wel wiens zoon hij is" ik praten nu wat zachter want niet iedereen was hier te vertrouwen." Je gaat niemand omleggen we komen wel op een oplossing.. om hem te laten boeten," ik beet mijn kaken op elkaar. En legde mijn voorhoofd tegen het zijn "eres mi hermano y no quiero que te pase nada," ik keek naar Saia die heel normaal leek.. maar er was van alles mis met die meid. Want wat moest Rafael met een rijk meisje zoals zij? Ze ging Mathi nog is in de problemen brengen. 

e bent mijn broer en ik wil dat je niks overkomt

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/02/2019 11:23 PM

Mathías
Ik haalde diep adem en knikte. 'Maar zodra ik hem zie verkoop ik hem sowieso een klap. Het boeit me niet wie zijn vader is.'zei ik tegen hem en keek naar Saia. 'Ella es mi chica y aunque no estemos juntos en este momento, siempre lucharé por ella y nadie la tratará así.' zei ik tegen hem en beet op mijn lip om niet weer te beginnen met huilen. 'Ik heb verdomme buiten die deur gestaan omdat ik het vreemd vond dat die maten van hem daar stonden. Ik had het kunnen voorkomen of kunnen stoppen East en ik liep gewoon weg.'zei ik gefrustreerd.

Zij daar is mijn meisje en ook al zijn we op dit moment niet samen, ik zal altijd voor haar vechten en niemand die haar nog zo behandeld.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/02/2019 11:34 PM

Easton
"Ik weet het Chico" ik gaf hem een snelle knuffel en gaf hem een klopje op zijn rug." Ik zie dat je voor haar vecht.. Ik heb je namelijk nog nooit zo ver zien gaan voor een chick zelfs niet voor de heetste juffrouw..  die je toen aan mij overliet." Zei ik om hem een beetje te laten lachen.. " Vanavond is er een feest bij een goeie vriend van me Hernandez.. Ik ga voor je kijken wat ik kan vinden over Rafeal alleen kartel leden zijn welkom." Ik had misschien de reputatie van mijn vader op mijn schouder maar het kon me geen moer schelen rijk of niet rijk. Ik bleef een Salazar en iedereen wist in de slumps dat mijn vader ooit de beruchste drugsbaron was. Ik keek kort Alvira's kant op ik was wel benieuwd of ik haar zou tegen komen.. tenslotte was ze een Vargas. 

Saia

Ik kwam de les binnen en werd door iedereen bekeken. Ik sprak niet meer met mijn gebruikelijke vriendinnen. Mijn gedachtes lagen bij de neiging naar drugs en seks. Maar waar ging ik seks vandaan halen? Nergens want mijn gedachtes lagen maar bij een chico die ik nog steeds niet toeliet. En mijn lichaam moest vertroeteld worden na dat tafereel met die smeerlap.. Ik voelde me minder smerig omdat ik al ooit met die klootzak seks heb gehad maar alsnog was het een trauma. Als ik hem weer zou zien zou ik zijn ogen zeker wel er uit steken.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/02/2019 11:47 PM

Mathías
Ik haalde een hand door mijn haar en knikte. 'Gracias Hermano.'zei ik tegen hem en liep vervolgens met hem de klas in. Ik zag Saia staan een  beetje versteend en verward door iedereen die naar haar keek en ik nam haar mee naar een tafeltje achterin. 'Als je het niet trekt moet je naar huis, ik verzin wel iets. Niks forceren oké?' zei ik zacht tegen haar en had allang niet meer naast haar gezeten. Ik miste haar zo erg in mijn leven.

Alvira
Ik zat naast Sabi en voor me zaten Luna en Xavier. 'Ga je vanavond mee naar Luna? Gewoon drinken en films zoals vroeger?' vroeg Sabi. Ik beet op mijn lip en schudde mijn hoofd. 'Ik kan niet vanavond komt mijn vader thuis.'zei ik tegen haar. Waarschijnlijk zou ik hem dat gevecht met Saia ook nog moeten uitleggen. Ik keek kort op toen Mathías en Easton binnen kwamen maar negeerde ze en keek in mijn boek.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/03/2019 03:49 AM

Saia

Als Mathias me mee neemt naar een tafel laat ik me gewoon mee slepen. Ik keek hem te lang aan in zijn ogen en zag zijn mond bewegen maar de woorden die er uit kwamen boeide me niet. Ik wilde dat zijn mond iets anders deed ik kneep mezelf in mijn arm.. belachelijk dat ik hier nu op een maandag ochtend aan seks met Mathias dacht. Dat zou uitlopen op niets. Ik knikte en zei schamper "bedankt," met een knikje. 

Easton

Ik keek naar Mathias en Saia en merkte aan die 2 dat die vroeger wel om elkaar gegeven zullen hebben.. nogsteeds zelf. Narco barbie en príncipe de madrid Mathias werd de prins van Madrid genoemd hij was nou eenmaal knap en charmant, gespierd en rijk (maar niet mooier dan mij.) Maar dat hele perfecte beeld die mensen van hem hadden was lang niet zo perfect.. vooral hoe hij een hiv van iemand opgelopen heeft en daarmee vaak naar het ziekenhuis vroeger moest. Hij had nu remmers maar er was een tijdje dat hij echt gebroken was er door Saia was toen de enige die hem niet veroordeelde. Zij zat aan de drugs en hij had hiv en zo werden ze waarschijnlijk verliefd. Saia was een lange tijd clean gebleven en Mathias kon voor het eerst weer seks hebben in 2 jaar. Soms had ik ook gewild dat ik een mooimeisje kon krijgen haar trouw zal zijn tot de dood ons schijd maar niemand hier had behoefte aan een boytoy voor een lange termijn .. die ook nog is een zware naam draagt. Ik nam diep adem en leunde voorover Paloma kwam naast me zitten "Ik heb het gehoord mensen overdrijven man.. vooral Xavier maar die is onder de plak van Alvira.. Hij kan er gewoon niet tegen dat je haar aandacht hebt.. Want niemand krijgt Alvira's aandacht." Als ze dat zegt kijk ik haar aan  "boeien hij mag haar aandacht hebben." Ik beet zachtjes op mijn onderlip en keek naar haar als ik mezelf voel staren wendt ik mijn blik weg.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/03/2019 10:34 AM

Alvira
Ik haalde diep adem en pakte al mijn spullen snel zodra de les voorbij was. Ik liep de klas uit en dumpte alles in mijn kluisje. Ik moest zorgen dat ik zo snel mogelijk thuis kwam zodat ik me nog kon fatsoeneren voor mijn vader. Hij had een bepaald beeld van me en dat mocht ik niet verstoren. Hij wist niet dat ik een wildebras was die met jongens naar bed ging en drugs deed. Ik nam de limousine die me naar huis bracht waar ik meteen naar boven rende, mijn kamer opruimde en mijn schooluniform uittrok.

Mathías
Ik knikte en lette de rest van de les maar gewoon op. Misschien werd het dan nog met die 6jes van me. Ik keek af en toe in de richting van Easton en vroeg me inderdaad af waarom hij mij niet haatte en de andere rijke mensen hier op school wel. Nu was hij wel mijn broer geworden maar dat had niks hoeven zeggen. Hij had me net zo goed vanaf het begin kunnen haten.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/03/2019 01:35 PM

Easton
Thuis maakte ik me klaar voor vanavond mijn ouders zouden thuis komen maar ik had er geen zin in. Ik stopte een klodder gel in mijn haar en kamde het na achter. Ik deed een witte blouse aan en een zwarte jacket met een broek van balmain er onder. Ik liep toen naar beneden en pakte mijn sleutels van mijn jeep. Ik was misschien niet geliefd op school maar in de onderwereld wel. Ik keek nog even om me heen en merkte ddat het stil was Mathias was er ook niet. Dat zouden onze ouders niet leuk vinden. Ik ree rustig naar de slumps het was een halfuur hier vandaan maar ik wilde niet de gene zijn die er als eerst was.

Saia
Ik liep met Mathias naar mijn limo terwijl ik merkte dat hij de gehele dag bij me was gebleven. Ik zei er niks van.. omdat ik wist dat ik dan niemand had en kwetsbaar was. Ik trok mijn lippen van elkaar en keek hem aan "Wil je mee.. naar het buffet met mijn vader?" Mijn vader had weer is trek in een gezellig etentje met die ether van een stiefmoeder en haar misselijkmakende dochter ze leken wel besties.. vieze golddiggers. De enige reden waarom ik hem mee vroeg was omdat die wijfen me altijd belachelijk maakte en mijn vader er niks van zei.. met Mathias was de druk minder en dan hadden ze iets te zien om van te kwijlen

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/03/2019 02:16 PM

Alvira
Ik deed wat oorbellen in en keek op als er op de deur geklopt werd. 'Binnen.' zei ik en keek op als de deur open ging en mijn vader binnen kwam. Ik kwam glimlachend overeind en liep naar hem toe. 'Bienvenido de nuevo papa.'zei ik en kreeg een knuffel en een kus op mijn voorhoofd. 'Te extrañé, cariño. Como estas Escuché sobre una pelea?' Ik haalde mijn schouders op. 'Dat is al opgelost.' zei ik en glimlachte. 'Ik heb een verassing cariño.' zei hij en hield een sleutel omhoog van een auto. Ik lichtte helemaal op. 'Muchas gracias papi!'zei ik blij en gaf hem nog een knuffel. 'Er is wel een ding wat je voor me moet doen vanavond.'zei hij en hij gaf me de sleutel. Ik slikte. Het beviel me nooit wanneer hij me betrok in zijn zaken, maar ik ging er gewoon als een volwassene mee om.

Mathías
Ik glimlachte en knikte. 'Tuurlijk.' zei ik tegen haar en drukte een kus op haar voorhoofd voor we in de limo stapte. 'Heeft je vader je broer nog gezien?' vroeg ik haar. Dat gaat echt 100% slecht als die elkaar nog eens tegen komen. Ik wou er voor Saia zijn, haar siblings. Haar vader vond me geweldig dus ik hield iedereen maar gewoon te vriend.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/03/2019 02:41 PM

Saia
Ik schudde mijn hoofd "nee Carlos wilt hem nooit meer zien." Zei ik tegen hem we reden naar mijn huis. Waar ik Babette's roze Porsche zag zo heten mijn stiefmoeder. Ik nam Mathias hand vast "Laten we doen alsof we weer een koppel zijn.. dan irriteert mijn vader me niet mateloos deze komende maanden." Ik stapte uit en wilde dit niet doen vandaag "Ik zweer ik sla dat kut wijf kapot als begint over de oude ik" zei ik sissend tegen mezelf. 

Easton
Ik parkeerde mijn auto voor de club en stapte uit. Het was al aardig druk ik stak een joint op en liep naar de uitsmijter die me gelijk herkende." Welkom Narcos" ik grijnsde breed en horde het pompende muziek al mijn oren in dreunen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum