ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||||

from LostSouls on 10/03/2019 11:25 PM

Alvira
Ik schrok op als Easton opeens uit het niets op dook. Ik liep verder richting mijn auto. 'Gaat je niks aan.' zei ik tegen hem en streek even over mijn jurk. Als hij zegt dat ik shit voor hem moet doen om dat geld af te lossen snoof ik spottend. 'Heb ik je gevraagd voor dat geld? Nee.' zei ik tegen hem en liep naar mijn autodeur. 'Je krijgt je 500K. Je geeft ons rijken de schuld van alles, maar zelf ben je precies hetzelfde.' zei ik tegen hem en wilde mijn auto deur openen.

Mathías
Als ze over de aids begint beet ik op mijn lip. 'Toen ik het hoorde dacht ik dat ik net zo goed dood had kunnen zijn.' zei ik tegen haar en haalde diep adem. Het was namelijk niet mijn favoriete onderwerp. 'HIV is ongeneeslijk en ik had geen behoefte om af te wachten tot de dag zou komen. Zelfs toen ze me de remmers hadden gegeven voelde het nog alsof het allemaal geen zin meer had. Ik bleef ziek voor mijn hele leven. Op de lange termijn heb ik ingezien dat het niet veel uitmaakt zolang ik mijn remmers blijf slikken.' zei ik en keek haar nu pas weer aan. 'Dit heb jij me laten in zien. Door jou wou ik daadwerkelijk verder leven.'

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/03/2019 11:44 PM

Easton

Ik stak mijn rechter arm uit en duwde haar portier weer dicht waardoor ik de weg voor haar blokkeerde." Je vader kan mij nooit in 1 keer 500k betalen, A omdat hij anders niet jou had gestuurd en B omdat hij een lafaard is die iets onder zijn schild uitvoert." Ik keek haar aan "vergelijk me niet met een rijken.. Ik verdien het zwart en jullie verdienen het wit." Aan haar hele houding was te zien dat ze dit eerder had gedaan maar nog nooit tegen zo een mijlpaal van een bedrag tegen is gekomen." Als ik jou was zou ik maar oppassen voor je narcistische vader die had je laten stikken met die 500k bij miss amine." Het was een wonder dat Amine haar gewoon niet had ontvoerd en ergens in 1 van haar bordelen liet werken.. totdat het bedrag afbetaald is.

Saia
Als hij dat zegt glimlach ik terwijl ik een paar traantjes niet bij me kon houden. Het was net alsof hij me weer hoop influisterde.. alsof ik wel wat beteken voor iemand." Hiv of geen hiv je bent nogsteeds Mathias" zei ik glimlachend dat is wat ik zei toen we voor het eerst naar bed gingen. Ik nam zijn hand vast en drukte er een kusje op "dankje." Hij wist dat hij dit effect op me had en alleen hij.kon me.zo blij maken. Zelfs al was ik een drugs addict en hij een seks trein Saia en Mathias kwamen altijd weer terug naar elkaar.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/03/2019 11:51 PM

Alvira
Als hij het portier dicht duwde draaide ik me naar hem toe. 'Dat zou hij nooit doen. Ik ben zijn favoriete kind.'zei ik tegen hem. Mijn broertje kreeg altijd meer zeik met mijn vader dan ik. Ik was het lieverdje. Hij zou me nooit laten stikken, toch? 'Hij zal vast een goede reden hebben gehad om mij te sturen en dat is niet omdat hij het geld niet heeft aangezien hij makkelijk een auto voor me koopt. 500K is niks voor ons.' zei ik tegen hem. 'Wat wil je nu van me? Eerst wil je niks met me te maken hebben en nu mag ik niet eens mijn auto instappen?' 

Mathías
Ik glimlachte als ze dat zei en er emotioneel van werd. Ik trok haar dicht tegen me aan en drukte een kusje op haar kruin. 'Dankje? Waarvoor?' vroeg ik haar en zuchtte. 'Ik beloof je dat ik er voor je ben. Niemand zal je meer wat aan doen.' zei ik tegen haar en voelde me nog steeds ontiegelijk schuldig.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/04/2019 08:56 AM

Saia

"Dat je met me bent." Zei ik zachtjes ik was altijd al een bitch geweest. Maar bij Mathias leek ik ineens een heel ander persoon. Ik was nog steeds verliefd op hem. Maar ik was bang dat ik mezelf zou tegen komen als ik hem weer een kans gaf dat ik spijt zou krijgen.. hij was nog steeds Madrid's rijkste jongen en de jongen die d e hele school heeft gehad. 

Easton
Ik liet een verbluft lachje gaan "Als het niks voor jullie is.. Waarom kon je het dan niet gelijk overmaken?" Ik hoefde het antwoord niet eens te weten en liet haar gaan." Wat leuk dat je papa wagens voor je koopt je bent zelfs te dom om te weten dat hij je manipuleert." Ik liet een gemeen lachje gaan "succes met mijn geld bijelkaar schrapen verwacht het bij de 2e bijeenkomst." Wat al bijna over 2 weken is ik liep naar mijn  auto en stapte in. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/04/2019 01:10 PM

Alvira
Ik beet mijn kaken samen en wat wou ik hem graag een dreun verkopen. 'Jode a tu madre, idiota!'riep ik naar hem en stapte in mijn auto. Ik keek naar Easton die wegreed en sloeg op mijn stuur. 'Fuck!' Ik zuchte en starte de auto. Dit mocht mijn vader mooi zelf oplossen. Ik reed naar huis en liep binnen naar de woonkamer waar mijn vader met een glas single malt zat. 'Wat dacht je wel niet? Je stuurt me naar een geheime meeting met een gestoorde bitch als je haar geld niet hebt?!'riep ik tegen hem en hij suste me dat ik stil moet zijn. 'Easton Saiazar heeft je 500K voorgeschoten en je lost het maar met hem op.'zei ik en wou weg lopen maar hij pakte me bij mijn arm vast en ik keek naar hem op. 'Alvira, tienes que quitármelo.'zei hij. Ik beet mijn kaken op elkaar. 'Olvídalo, paga esos 500k y déjame afuera en el futuro.' Siste ik naar hem en rukte me los. Ik nam de fles Single Malt van hem mee naar mijn kamer en plofte op bed. 

Mathías
Ik glimlachte en drukte nog een kus op haar kruin. 'Te quiero mucho.'zei ik tegen haar en haalde een keer diep adem. Ik had dit gemist om haar zo in mijn armen te hebben. Ik zou haar bewijzen dat ik het waard was. Ik wou haar terug en liever zo snel mogelijk. Ze maakte me compleet.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/04/2019 02:09 PM

Easton

De volgende dag was ik vroeg op ik zat aan tafel met een bak cornflakes. Terwijl mijn moeder in haar kanten badjas naar beneden kwam gelopen." Goeiemorgen East waar is Mathi?" Vroeg ze gapend terwijl ze een hand door mijn haar liet glijden. Ik slikte mijn cornflakes door en hield mijn schouders op "vast bij Saia.. volgens mij gaan ze weer met elkaar." Ze gaf me gapend een knik "zijn vader wilt hem nog wel even zien." Ik knikte "hij komt wel" ik pakte mijn schooltas van tafel "ik ga." Ik gaf mijn moeder snel een kusje op haar wang en pakte mijn jeep naar school.

Saia
Ik werd langzaam wakker en zag dat ik in Mathias zijn armen had geslapen. Ik gaf hem een duwtje om hem wakker te krijgen. En keek op de klok het was al 8 uur. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/04/2019 02:21 PM

Alvira
Ik keek in de spiegel terwijl ik mijn haar borstelde en dacht aan de ellende van gisteravond. Ik trok een wing met mijn eyeliner bij beide ogen en deed lippenstift en mascara op. Het strikje van mijn uniform legde ik wat beter en vervolgens nam ik mijn tas. Easton kon doen wat hij wou, hij loste het maar op met mijn vader. Ik liep naar beneden waar ik snel naar buiten liep en met mijn Audi naar school reed.

Mathías
Als ik een duw voelde murmelde ik wat en opende langzaam mijn ogen. Ik glimlachte als ik Saia zag en drukte een kusje op haar schouder. 'Goedemorgen.' zei ik en rekte me vervolgens uit. Ik had helemaal niet in de gaten gehad dat ik hier in slaap was gevallen. Ik lag er dan ook nog met al mijn kleren aan.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/04/2019 06:48 PM

Saia

"Goeiemorgen meneer," zei ik met een glimlachje "we moeten naar school." Ik kwam warrig overeind en begon me om te kleden in mijn uniform. Ik besefte toen dat ik lang niet meer naakt had gestaan voor Mathias. Ik draaide me kort naar hem om maar deed net alsof ik niet wist dat hij daar zat. 

Easton

Ik belde Mathiad op en bleef in mijn jeep zitten. Ik had beloofd dat ik niet als een bloedhond op hem zou letten maar nu zijn vader terug was. Kon hij maar beter even zijn gezicht thuis showen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/04/2019 08:15 PM

Alvira
Eenmaal op school stapte ik uit mijn nieuwe auto en zag Sabi en Luna met hun mond wagenwijd open staan. 'Yep, aanschouw mijn nieuwe babe.'zei ik met een grijnsje en stak een sigaret op. 'Wauw Al.' zei Luna. Ik ging op het muurtje zitten en nam een hijs. Het zou me niets verbazen als pa hem afneemt om die kut schuld te betalen.

Mathías
Ik keek naar Saia en glimlachte waarna mijn telefoon gaat. Ik rekte me snel uit en griste hem van de rand van het bed en zag dat het Easton was. 'Hola Easton, es importante?' vroeg ik hem met een schorre ochtenstem en keek naar Saia hoe ze zich omkleedde. Ik kreeg er een stijve van. Ik probeerde mijn vriend wat te verleggen zodat het minder opviel.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/04/2019 08:34 PM

Saia
Als ik zie dat Mathias een stijve heeft voel ik dat ik er ook heet van werd. Ik stopte met omkleden en liep in mijn lingerie naar het bed toe. Ik pakte zijn telefoon op "hij belt je later." Zei ik tegen Easton en hing op in zijn oor " ik wil seks," zei ik toen tegen Mathias we hoefde geen relatie te hebben we hadden gewoon seks net als hoe hij met Yara, Alvira en al mijn andere vriendinnen naar bed is geweest. 

Easton
"Ola ma en pa.." Als ik algauw Saia aan de lijn krijgt en ze ophangt in mijn oor zucht ik geïrriteerd ik stapte uit mijn auto en zag Alvira met haar nieuwe auto pronken. Ik stak een joint op en ging tegen mijn Jeep aan leunen terwijl ik vanaf een afstandje haar observeerde die tijd tikte.. Ik nam mijn telefoon erbij en dmde Alvira -hoe zouden je vriendinnen het vinden als ze er achter kwamen dat je familie een vieze criminele zaak is? Ik zag Xavier naar haar toe lopen en wilde eigenlijk wel weten wat de hele school er van vond. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum