ORPG||||
First Page | « | 1 ... 11 | 12 | 13 | 14 | 15 ... 79 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG||||
from LostSouls on 10/04/2019 09:05 PMAlvira
Ik luisterde naar Sabi en Luna die met elkaar aan het discussiëren waren en voelde mijn telefoon trillen. Ik hield mijn peuk tussen mijn lippen en keek naar het berichtje van Easton. Ik sprong van het muurtje af en keek rond. Ik zag hem verderop staan bij zijn Jeep en schrok op als Xavier me opeens aantikte. 'Goedemorgen Alvira, waar ben je met je hoofd?' vroeg hij. Ik keek vuil naar Easton. 'Bij een vieze kakkerlak onder mijn schoen.' zei ik zacht en stuurde een bericht terug. - Je weet dat dit chantage is? Ik heb genoeg vieze weetjes over je nieuwe familie die ik zou kunnen opgraven. Ik neem aan dat je Mathías dat wilt besparen.- stuurde ik terug waarna ik hem met een bitch face aankeek en vervolgens met iedereen naar binnen liep.
Mathías
Ik beet grijnzend op mijn lip als ze mijn telefoon overnam en deze vervolgens ophing. Ik trok haar op bed en rolde me zo om zodat ik boven haar hing. Ik drukte mijn lippen tegen de hare en streelde langs haar zij. Vervolgens trok ik mijn shirt over mijn hoofd aangezien ik nog helemaal aangekleed was van gisteren.
from walkingdead on 10/04/2019 09:24 PMSaia
Als hij zijn shirt uittrekt en boven me hangt kijk ik hem aan." Je bent echt snel met seks weet je dat" ik duwde hem van me af en gooide zijn shirt weer naar hem terug.." Maak je maar weer klaar ik zie je op school" ik wilde dat hij zou realiseren dat ik niet een domwijf was zoals Yara.. Dat kind was vroeger mijn beste vriendin en had nog de audecity om Mathias en Rafael te neuken waar ik vlak bij sta. Mathias had gewoon niet door wat voor stom mens hij was.. omdat hij alles krijgt wat hij wilt. Als die ene avond niet was gebeurt lag Mathias wel met Easton ergens een kwartetje te doen op het moment. Ik kamde mijn haren door en liep ondertussen naar beneden waar ik snel mijn ontbijt at en niet eens de tijd nam om op Mathias te wachten.
Easton
-Zoals mevrouw? Is dat een bedreiging.. Ik vraag me af wat Amine zal doen met je familie zodra je vader weer 800 containers verdoezeld- Ik grinnikte en gooide mijn joint weg "het aanbod staat nog steeds of je word mijn schoothondje of ik gooi je gewoon onder de bus met je hele familie er in.. die 500 k zal me niks intresseren als ik een hartig woordje bespreek met Amine.-
from LostSouls on 10/04/2019 10:15 PMAlvira
Ik las het en slikte. - Doe je best.- stuurde ik terug en liep naar het lokaal. Les 1 van mijn vader. Nooit in gaan op dreigementen of onredelijke eisen. Ik ging achterin zitten naast Xavier. 'Hoe was het gisteravond met je vader?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'We hadden een discussie.' zei ik en hield verder mijn mond. 'Oké? Ga je vanavond mee clubben?' vroeg hij. Ik knikte. 'Altijd.'
Mathías
'Wtf Saai, jij verleid mij!' riep ik haar achterna en trok geïrriteerd mijn shirt aan. Ik kwam overeind en liep naar beneden. Ik keek Saia nog een keer geïrriteerd aan en gooide vervolgens de voordeur hard dicht. Ik reed met een rotvaart naar huis. Al snel zag ik de auto van mijn vader en East zijn moeder en zuchtte. 'Fuck, dat ook nog.'mopperde ik en liep binnen waar zijn moeder al stond. 'Mathías, welkom thuis.'zei ze en ik glimlachte. 'Waar is pa?' vroeg ik. 'Zijn werkkamer.'zei ze. Soms had ik medelijden met haar, pa was meer aan het werk dan wat anders. Ik liep naar zijn werkkamer. 'Hola papa.'zei ik en gaf hem een knuffel en een vriendschappelijke klap op zijn rug.
from walkingdead on 10/04/2019 11:25 PMSaia
Ik at rustig door en glimlachte kleintjes "alle jongens zijn blijkbaar hetzelfde." Zei ik zacht ik kwam overeind en was binnen een mum tijd op school., Ik zag Easton en liep op hem af terwijl hij zat te grinnen naar Alvira.. walgelijk." Wat heb je Mathias verteld?" Vroeg ik hem direct.
Easton
Ik keek Alvira na en horde Saia's vervelend stem." Gewoon dat jij je bemoeit met de gevaarlijkste jongen in de slumps genaamd Rafael" ik keek naar haar postuur en glimlachte vals "geen drugs op dus?" Ze rolde haar ogen "vanaf nu hou jij hem tegen Easton.. Rafael is een klothond je zou voor je broertje niet willen dat hij zich bemoeit met die hond.. en dat weten we beide ook." Ik keek haar onverschillig aan en bracht mijn gezicht dichter naar de haren "zal ik wat pilletjes in je mond douwen zodat je kop houd?" Ik ging toen wat rechter staan "niemand komt aan Mathias reken daar maar zeker op." Ik liet haar achter op de parkeerplaats en kwam de les toen binnen Ik ging helemaal achterin zitten. En keek naar Alvira en haar geliefde kliekje.. Ik zou ze 1 voor 1 kapot maken Amine, Vargas, Rafael en Gulio.
from LostSouls on 10/04/2019 11:32 PMAlvira
Als hij dan ook nog in dezelfde rij komt zitten maakt het me ongemakkelijk. Ik moet me een paar keer verzetten in mijn stoel voor ik de juiste positie had om die brandende ogen te kunnen negeren. Het werd ook steeds moeilijker om me op de les te focussen. 'Mag ik naar het toilet?' vroeg ik de docent die me toestemming gaf waarna ik het lokaal verliet. Hij verstikte me, maar ik probeerde het niet te laten merken. Ik liep naar de toiletten en keek in de spiegel naar mezelf.
Mathías
'Cómo fueron las vacaciones?'vroeg ik hem. 'Muy agradable y relajante.'zei hij. 'Heb je je gered die tijd?' vroeg hij. Ik zuchte. 'Heeft Easton me uit de problemen weten te houden bedoel je.'zei ik. Hij haalde zijn schouders op. 'Je maakt niet de verstandigste keuzes sinds het uit is met Saia.' zei hij. Ik slikte. 'Ik moet naar school.' zei ik om het gesprek te ontlopen en liep naar mijn kamer waar ik snel mijn uniform aantrek om vervolgens naar school te vertrekken voor het tweede uur.
from walkingdead on 10/04/2019 11:44 PMSaia
Die Easton had lef zware lef. Je kon ook aan hem merken dat hij niet hier vandaan kwam.. hoe kon hij in godsnaam Mathias broer zijn? Mathias en Easton hadden ook gewoon geen badblood tussen mekaar. Alsof ze gewoon bloodrelated zijn. Ik stak 1 hand door mijn haar terwijl Yara tegenover me kwam zitten in de aula. Ik negeerde haar en keek op mijn telefoon "Saai hoe gaat het.." "het is al goed." Zei ik direct "lik gewoon weer mijn kont ofzo net als altijd." Ze zei niks maar knikte toen naar me ik wikkelde een pluk haar om mijn vinger en keek voor me uit.
Easton
Ik zag dat Alvira het niet volhield en stak toen ook mijn hand op waarna ik rechtstreeks naar de meidentoiletten liep. Ik liep gewoon binndn en zag haar staan. Ik opende teasend mijn broeksriem " nu of nooit Vargas?" Als ik nu seks met haar heb heten haat seks midden op school in het toilet was dit een verzegeling op dat ze mijn schoothondje zou worden.. zolang ik haar nog kan chanteren.
from LostSouls on 10/05/2019 12:04 AMAlvira
Ik keek abrupt op als de deur opent en zie Easton staan. Ik zette een stap naar achter en keek naar de wc deurtjes of deze misschien bezet waren. Helaas waren we de enige en keek ik naar Easton en zijn broeksriem die hij langzaam opende. Ik zuchtte even en liep op hem af. Ik liet mijn hand langs de binnenkant van zijn been glijden en als ik bij zijn zaakje kwam kneep ik hier keihard in. 'Ik ga voor nooit.' zei ik in zijn oor. Ik liet hem los en liep vervolgens snel de toiletten uit voordat hij zich kon herpakken en me hier kon houden.
Mathías
Ik kwam aan op school en liep de kantine in. Ik ging bewust niet in de buurt van Saia zitten. Ze mocht merken dat ik boos was. Als ze gister niet had gewild had ze zich niet zo moeten gedragen. Ik legde mijn voeten op tafel en keek op als Xavier naar me toe kwam. 'Wat is dat tussen je broer en Alvira? Je broer moest toch niks van dr?'
from walkingdead on 10/05/2019 12:12 AMEaston
Als ze in mijn eikels knijp grijns ik van de pijn maar ook van het gevoel van macht. Ik moest even tot 10 tellen en kon vervolgens weer lopen naar de les. Ik kwam net na Alvira binnen en zag dat Mathias er ook al was. Hij leek geïrriteerd ik keek toen naar Saia die er wat nonchalant bij zat en het niks kon schelen. Ik plofte naast Mathias neer Xavier trok zich direct terug "Wat stoor ik jullie soms?" Vroeg ik ze.
from LostSouls on 10/05/2019 12:25 AMMathías
Ik haalde diep adem en keek op als Alvira en niet veel later Easton binnen komen gewandeld. Ik keek naar East. 'Wat moet je van Alvira?' vroeg ik hem en haalde een hand door mijn haar waarna ik naar Alvira keek. Die twee mochten elkaar niet en deden sinds dat ze geneukt hadden al vreemd.
from walkingdead on 10/05/2019 07:30 AMEaston
"Hoezo die vraag?" Mijn blik ging toen naar Xavier "weet niet een 2e ronde misschien?" Zei ik schouderophalend ik stond glashard te liegen tegen Mathias. Maar voor mij gevoel hoefde hij niet te weten dat ik en Alvira in een ongemakkelijk complot zaten.
Saia
Ik keek naar het drietal en merkte de spanning op. Mijn blik glee naar Alvira die een stuk meer op Easton letten. Ik stak mijn hand op "Ja Saia?" "Mag ik naar de wc?" De leraar knikte terwijl mijn blik naar Paolo ging die vervolgens hetzelfde deed. Op de gang haalde ik een briefje van 10 uit mijn zak voor coke "sinds wanneer koop jij zo weinig?" "Ik probeer af te kicken." Ik nam het zakje aan en liep vervolgens naar de wc.