ORPG||||
First Page | « | 1 ... 12 | 13 | 14 | 15 | 16 ... 79 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG||||
from LostSouls on 10/05/2019 10:26 AMAlvira
Ik haalde diep adem als ik hoorde wat Easton zei tegen Mathías. Hij was dus van plan het nog altijd geheim te houden, zelfs voor zijn broer. Tuurlijk, anders had hij niks meer om me mee te chanteren. Ik nam mijn telefoon erbij en scrolde wat door social media. Op de les kon ik toch niet goed letten.
Mathías
Ik haalde een hand door mijn haar en schudde mijn hoofd. 'Je zegt alleen maar hoe erg je haar wantrouwt.' zei ik tegen hem en sloeg de bladzijde van mijn boek om zodat het leek alsof ik iets deed. Als Saia vroeg of ze naar de wc mocht en niet veel later ook Paolo ging vloekte ik zacht. 'Verdomme.'
from walkingdead on 10/05/2019 12:06 PMEaston
"Dus?" Vroeg ik hem "Ik vraag toch ook niet naar je issues met mevrouw drugs addict." Als ik mezelf dat hoor zeggen wil ik mijn keel wel doorsnijden. Ik nam zuchtend adem "sorry.. Ik bedoelde.."
Saia
Ik snoof de coke op en bekeek mezelf in de spiegel. Ik was echt klaar met deze school elke keer weer hetzelfde liedje.. mijn uit en aan relatie met Mathias begon me ook al te irriteren. Ik keek op mijn telefoon en zag een bericht van Carlos "hoe is het op school amor?" "Slecht ik wil hier weg-
from LostSouls on 10/05/2019 12:18 PMMathías
Als hij dat zo er uit gooit keek ik pissig voor me uit. 'Hou je kop maar.' zei ik en stond vervolgens op. 'Meneer Hugues wat gaat u doen.' zei de docent maar ik negeerde haar en liep de klas uit naar buiten. Ik stak buiten een jointje op om mijn gedachtes te kalmeren en wou het liefst iets of iemand een harde knal verkopen.
Alvira
Als Mathías abrupt opstaat keek ik naar Easton. Goedzo, maak maar ruzie. Dan is hij tenminste met andere dingen bezig dan met mij. Ik haalde diep adem en keek naar de docent die verder ging met haar les. Wat zat het leven van een rijke high school student toch ook vol met drama.
from walkingdead on 10/05/2019 01:09 PMSaia
Ik liep de wc uit en zag Mathias woest weglopen ik beet op mijn onderlip en besloot om te kappen met mijn spelletjes. Als hij boos was.. was de seks toch geiler. Ik trok Mathias aan zijn pols naar me toe "waar ga je heen?" Vroeg ik "laat maar hoef het niet eens te weten." Ik was high en bloedgeil ook nog "ben je met de auto?"
Easton
Ik keek Mathias na en zag Xavier me vanaf zijn ooghoek aankijken." Wat is er nou?" Zei ik geïrriteerd tegen hem "aangezien jij de gene bent die al die roddels over me verspreid wil ik wel heel graag de reden weten amigo." Zei ik giftig hij snoof en keek toen kort naar Alvira "kop dicht Narcos, ben je geen verklaring schuldig." Ik had de neiging om te schreeuwen en Alvira gewoon voor de bus te gooien maar deed het niet.
from LostSouls on 10/05/2019 01:38 PMMathías
Ik keek op als ik word terug getrokken en keek in Saia haar ogen. Ze was onder invloed en geil. Ik kende haar langer dan vandaag. Ik nam nog een hijs en blies de rook naar de zijkant uit. 'Dus als je gebruikt is het voor mij opeens wel toegestaan je aan te raken?' vroeg ik en gooide mijn joint op de grond. 'Nu mag ik je opeens wel plezieren.' zei ik terwijl ik mijn hand op haar kruis legde. Ik was nog steeds boos, maar ze deed wat met me.
Alvira
Als de les was afgelopen liep ik de klas uit en werd gevolgd door Xavier. Ik liep naar mijn kluisje en opende deze terwijl Xavier naast me ging staan tegen de kluisjes. 'Wil je nog wat van die drugsbaron?'vroeg hij. 'Ik hoef helemaal niks van Easton. Hij is een achterbakse eikel die denkt dat hij beter is omdat hij de rijke haat, maar hij is precies geworden wat hij zelf haat. 'zei ik tegen hem. Een grijnsje ontstond op Xavier zijn gezicht. 'Mooi.'
from walkingdead on 10/05/2019 02:51 PMSaia
Ik giechelde "met drugs op ben ik aantrekkelijke.. wilder" ik bracht mijn lippen naar zijn oor." En geiler" ik nam zijn hand vast "waar staat je auto?" Vroeg ik hem.
Easton
Ik liep naar buiten en zag Mathias met Saia. Ik nam diep adem en stak 1 joint op. Ik keek op mijn rekening en zag dat er een transactie van 900 k was gemaakt naar de mijne. Als ik zie dat het mijn stiefvader is frons ik.. Ik kreeg nooit zoveel. Vanavond zou ik weer is uit gaan.
from LostSouls on 10/05/2019 02:56 PMMathías
Ik beet op mijn lip en trok haar mee richting mijn auto die achteraan op de parkeerplaats stond. Maar goed ook, des te kleiner de kans was dat iemand ons zou ontdekken. Ik zette haar klem tussen mijzelf en het portier van de auto en drukte mijn lippen lustig tegen de hare.
Alvira
Ik rolde mijn ogen. 'Je draaft door.' zei ik tegen hem en liep vervolgens met hem naar de aula waar we aan een tafel gingen zitten met Luna, haar vriend en Sabi. 'Ik heb zin in vanavond.' zei ze. Ik grinnikte. 'Ik ook wel. Ik moet me weer eens flink bezatten.' zei ik. Ik moest gewoon even alle ellende vergeten.
from walkingdead on 10/05/2019 06:10 PMSaia
Ik zoende lustig met hem en frommelde aan zijn cober. Dit gevoel was heerlijk.. seks en high was alsof je naar de hemel ging." Saia!" Als ik een luiden stem die herkenbaar is achter Mathias hoor zie ik Carlos staan ik rolde mijn ogen en zag verder op geparkeerd Mano. Carlos liep woest op Mathias af en duwde hem aan de kant waarna hij me gezicht vast nam en mijn wijden pupillen zag "te has vuelto loco .. o no te has vuelto loco?" Zei hij kwaad tegen Mathias "net hoe ze ook verkracht is ga je haar hier onder invloed midden op een parkeerplaats neuken?" Mano kwam er ook bij terwijl ik giechelde "overdrijf niet zo.. Mathi zorgt goed voor me." Zei ik glimlachend "mond dicht ik neem je nu mee we gaan een afkick kliniek voor je zoeken."
Easton
Ik liep naar achter en zag dat Mathias werd lastig gevallen." Hey wat is hier aan de hand?" Vroeg ik de jongen die even veel op Saia leek de andere jongen beantwoorden de vraag al "niets we nemen ons zusje alleen even hier vandaan.. aangezien bepaalde jongens hier zomaar meisjes aanrand onder invloed " mijn blik glee naar Saia die constant giechelde "lo siento por la fuerza de comportamiento de mis hermanos," ik zette mijn arm strak om Mathias heen terwijl de 2 knikte en Saia meenamen.. toen ze weg waren gaf ik Mathias een duw "ben je gek ofzo.. Ik ben wel beter van jou gewend." Al was dat een leugen want ik maakte hem het leven ook niet makkelijk door hem mee te nemen naar clubs lekkere meisjes te doen.
from LostSouls on 10/05/2019 07:07 PMAlvira
Met een sigaret tussen mijn lippen keek ik vanaf een afstand mee naar het hele tafereel. Het kwam mij allemaal perfect uit. Ik nam een hijs en keek hoe de twee jongens Saia meenamen. Ze was ook helemaal doorgeslagen in de drugs. Drugs waren er om even alles los te laten, te feesten, te genieten. Niet om je leven en lichaam te verneuken.
Mathías
Als ik opeens weg wordt getrokken van Saia zuchtte ik geïrriteerd. 'Man je weet niet eens wat eraan vooraf is gegaan. Je bent er nooit voor dr omdat die ruk vader van jullie het niet toestaat en dan ga je nu de grote broer uithangen?' vroeg ik pissig. Als dan ook nog eens Easton zich met alles kwam bemoeien raakte ik al helemaal geïrriteerd. Ik gaf hem een duw terug. 'Je wou toch niks weten van mijn issues met de drugs addict. Bemoei je godverdomme met je eigen zaken. Ga Alvira neuken ofzo.' zei ik terwijl ik in mijn auto stapte en weg reed van school. Ik was er helemaal klaar mee.
from walkingdead on 10/05/2019 07:22 PMEaston
Als.hij zo reageert zucht ik "godverdomme." Ik trapte tegen mijn auto aan en voelde dat ogen keken als ik zie dat het Alvira is. Geef ik haar een blik zo vuil dat het kan doen. Ik stapte mijn auto in en racete met een scherpe bocht langs haar de weg op. Eenmaal thuis zag ik dat mijn ouders aan het dineren waren "Easton?" Ik rukte mijn jas uit en gooide die op de bank terwijl ik ze negeerde "East waarom die haast is er iets gebeurt?" Ik keek op en besloot wat kalmer te doen in front of hun " nee niks gewoon een kutdag.." Mijn moeder knikte "waar is Mathias?"
Saia
Ik was in slaap gevallen.in de auto en werd langzaam wakker terwijl ik Mano en Carlos horde ruziën. Ik knipperde met mijn ogen en schoot overeind terwijl ik zag dat we in de slumps waren. Het stonk hier namelijk naar natte hond.