ORPG||||
First Page | « | 1 ... 13 | 14 | 15 | 16 | 17 ... 79 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG||||
from LostSouls on 10/05/2019 07:35 PMAlvira
Ik grijnsde als ik hem zo vies zien kijken en zwaaide met mijn vingers waarna ik nog een hijsje nam van mijn sigaret en deze weggooide zodra hij wegreed. Ik stapte in mijn eigen auto en reed vervolgens naar huis waar de andere ellende door kon gaan. Mijn vader.
Mathías
Ik reed naar Xavier zijn huis en liep binnen. Ik wist waar de reserve sleutel lag namelijk. 'Xavi!' riep ik. Hij kwam vanuit de keuken. 'Wat doe jij hier?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Lang verhaal, kan ik hier blijven pitten? vroeg ik hem. Hij knikte. 'Tuurlijk, ik ga vanavond wel uit.' Ik knikte. 'Ik ga mee.'
from walkingdead on 10/05/2019 08:13 PMEaston
"Weet niet." Zei ik simpel meestal wist ik altijd waar hij was maar aangezien we ruzie hebben. Ik nam diep adem en zag een rimpel verschijnen op Federo's voorhoofd ik negeerde het en ging naar me kamer. Vanavond was er een feest in een club en ik had er echt zin in. En daarna had ik een afspraak bij de haven.
Saia
"Ah je bent wakker," ik keek Carlos fronsend aan "ja..? Waarom zijn we in de slumps." Mano trok zijn mond open "we halen je weg uit die rottige buurt." Ik begon te hyperventileren "en hier ben ik veiliger omdat?" Ik trok de deur open en stapte uit overal rook het naar armoede, straatgangs, hond." Dit is juist de plek waar ik gevonden zal worden door Raf en zijn gang." Carlos stapte uit "hier vind hij je niet want we gaan je gewoon isoleren van de stad we kopen alles wat je nodig hebt." Zei Carlos "je moet afkicken Saai voor je het weet maakt iedereen misbruik van je zelfs je eigen vrienden."
from LostSouls on 10/05/2019 08:24 PMAlvira
'Wacht even, ik zie Alvira binnen komen. Ik bel je terug.'hoorde ik mijn vader aan de telefoon zeggen. Ik liep richting de trap en werd halverwege tegengehouden. 'Alvira..'zei hij en wou weer beginnen over gisteravond. 'Waarom doe je zo moeilijk, geef ze gewoon het geld terug.'zei ik tegen hem. 'Het is maar 500K.'zei ik tegen hem. Hij schudde zijn hoofd. 'Ik heb een fout gemaakt cariño.' zei hij. 'Ons geld is weg.' Als ik dat hoor worden mijn ogen groot. 'Hoe bedoel je weg?' zei ik dringend. 'Deze maand kan ik niks terug betalen. Ik kan het niet uitleggen, maar je moet tijd voor me rekken.' Ik snoof minachtend. 'Ik ga je niet uit deze shit halen, je hebt je zelf erin geworven.' zei ik en wou weer naar boven lopen maar hij trok me weer terug. 'Luister, jij hebt het verknalt bij Amine. Je zorgt maar dat je tijd rekt, of wil je dat ik je helemaal niks meer geef?'siste hij en hij liet me los. Ik zuchtte en slikte. Waar was mijn lieve vrolijke vader gebleven. 'Prima, ik zal doen wat ik kan.'
Mathías
'Heb je kleren voor me?' vroeg ik. Hij knikte. Ik liep naar zijn kast en nam er een setje uit om vanavond aan te doen. 'Pizza?'vroeg hij waarop ik knikte. 'Doe maar hawaii.' zei ik en glimlachte. Bij Xavier kon ik altijd terecht en hij zeikte tenminste niet aan mijn kop.
from walkingdead on 10/05/2019 08:58 PMEaston
Onderweg naar de club kon ik de ruzie met Mathias niet vergeten allemaal om 1 meisje. Misschien had ik hem sirieuzer moeten nemen. Ik parkeerde me auto voor de club en moest even 3 tellen na denken. Easton Saiazar de jongen die geen vrienden had maar een hele business in container verkoop. Ik was alleen maar uit op wraak.. al moest ik een verwend kutjoch spelen voor mijn moeder en moest ik doen alsof ik rijk zijn leuk vind. Ik moet en zal de gene pijnigen die me deze steek van mijn heeft bezorgd. Ik stapte uit en dacht aan Saia die helemaal doorgedraaid was door de drugs en aan Mathias die blijkbaar een seksverslaving heeft of Alvira die voor de haaien werd gegooid alsof het een speeltje is. Rijk zijn is fucked up en ik word er ook fucked up van.
from LostSouls on 10/05/2019 09:18 PMAlvira
Ik haalde een hand door mijn haar en deed mijn kettingen om. Vervolgens keek ik nog even in de spiegel. Zo kon ik wel naar de club. Ik liep naar beneden en bleef even stil staan als ik stemmen uit de keuken hoorde komen. 'Misschien had je niet alles moeten vergokken?!' hoorde ik mijn moeder. 'Denk je dat ik dat godverdomme niet weet Katarina!' riep mijn vader hard. Ik slikte. Dat is dus waarom het zo moeilijk was om het geld te betalen aan Easton. 'Je brengt ons in gevaar. Wederom! Wat dacht je überhaupt toen je Alvira hierin betrok. Dat kind is hier helemaal niet tegen bestand.' Ik zuchtte en liep de keuken in. 'Ik ben geen kind meer.' zei ik en keek naar mijn vader. 'Ik doe wat ik kan.' Mijn moeder ging meteen in protest. 'Je houd je hierbuiten Alvira, hoor je me!' Ik liep naar buiten en negeerde het. Nu moest het wel op mij neerkomen. Ik kon Easton niet blijven ontlopen en tot de tijd dat pa het geld heeft moest ik hem maar afleiden.
Mathías
We zaten in de limo en hadden beide al een paar champagne glazen gehad. 'Hou je het vanavond wel rustig? De gastenkamer is naast die van mij.'grapte Xavier. 'In dat geval geld hetzelfde voor jou.'lachte ik. Eenmaal bij de club stapte we uit en liepen we langs de lange rij naar binnen.
from walkingdead on 10/06/2019 02:46 AMEaston
Ik kwam de club binnen en ging aan de bar zitten." Een cocktail alsjeblieft met cola en whisky." Wat was dat nou weer voor een rustig drankje? Ik nam diep adem en keek om me heen een paar wijfen waren naar me aan het staren alsof ik een God was." Is dat niet Easton Salazar" horde ik iemand zeggen met een giechel in haar stem alsof ze me zou pijpen. Ik glimlachte charmant naar haar en wist wat voor effect ik hier had in dit deel van Madrid. Yara plofte naast me neer en bestelde hetzelfde drankje als mij "hoe gaatje?" Vroeg ze ineens ik fronste "goed en allemaal omdat ik drankje heb." Ik hief mijn glas de licht in en nam er een slokje van. Ze glimlachte zwak en sloeg haar blonde haar na achter Yara was zo een zielig gedrocht dat ik haar gewoon gunde vanavond om haar te neuken in mijn auto. Dan vond ik dat Saia nog klasse had want je horde niet van Saia dat ze elke avond iemand neukte en met iedereen het bed heeft gedeeld.. Ze was preuts maar haar verslaafdheid maakte alles minder. Sinds ik hier was begonnen wist ik wel hoe elk meisje hier in elkaar zat behalve Alvira.. Ik kon haar gewoon niet pijlen A. Omdat ik haar heb geneukt en ze echt van mijn dick genoten heeft B. Omdat ze Xavier zo erg friendzoned dat het te zien is en C. Ze haat mij en Mathias. Ik nam diep adem en zag toen Rafael de club binnen stappen goed gekleed haar goed naar achter gekamd en een grijns op zijn smoelwerk zo arrogant dat ik er van walgde.
from LostSouls on 10/06/2019 11:25 AMMathías
Ik haalde een hand door mijn haar als we binnenstappen en liep gelijk met Xavier de dansvloer op waar we wild begonnen te dansen. Vanavond wou ik zo naar de kloten gaan dat ik het me niet eens meer kon herinneren. Sinds Easton bij ons is gekomen was alles veranderd. Het boeide Pa vroeger nooit wat ik uitspookte. Hij keek nauwelijks naar me om en nu stuurt hij Easton steeds op me af om me te beschermen. Nou mooi niet. De ergste ziekte heb ik al, iets ergers kan er niet meer gebeuren.
Alvira
In de auto was ik alleen maar aan het denken aan de gevolgen. Mam was een advocaat en stond waarschijnlijk vol in haar recht om me uit die shit te willen houden. Ik beet op mijn lip en werd afgezet voor de club waar ik uitstapte en vervolgens naar de portier liep. 'Vargas.'zei ik enkel en mocht meteen naar binnen. De muziek bonste door de hele ruimte en de mensen waren al vol op aan het dansen. Ik zie beneden Xavier en Mathías al dansen en ik liep de trap af. Onderweg kwam ik ook Luna en Sabi op de trap tegen. 'He he, waar bleef je nu?' zei Luna die me de dansvloer op trok.
from walkingdead on 10/06/2019 11:51 AMEaston
Rafael kwam tussen mij en Yara zitten ik deed alsof ik hem niet kende en bestelde nog 1 drankje. Ik zag dat Mathias Xavier Alvira en Luna al gearriveerd waren. Het boeide me niet "Ola schoonheid," zei Rafael tegen Yara. Yara zat er ongemakkelijk bij "Ola," zei ze zachtjes." Zal ik je drankjes betalen?" Zijn hand glee over haar rechterbeen terwijl ze er verstijfd bij zat.."no crees que es inapropiado?" Ik sloeg mijn glas hard op tafel en keek het gedrocht kwaad aan "waar bemoei je mee Salazar?" Zei hij verveelt ik probeerde snel een leugen te bedenken en trok Yara van haar stoel achter me "ella es mi novia gilipollas." Hij schoot ook overeind en keek me dreigend aan "Is het naar je kop gestegen ofzo.. Ik neuk elk meisje die ik wil ik heb die van je broertje al trouwens gehad." Voor ik het wist gooide ik hem over de bar Yara liet een gil terwijl scherven de lucht in vlogen. Ik werd al snel omringd door kartel leden maar ook die bleven op afstand." Hij is block out!" Gilde het barmeisje "bel 1 ambulance!" Ik keek om me heen en zag iedereen naar me staren ook Alvira en de rest ik liep snel door de menigte naar buiten.. meestal bemoeide ik me nooit met de andere leden... zelfs niet voor een miljoen. Dit zou terecht komen bij Amine.
from LostSouls on 10/06/2019 12:11 PMAlvira
Ik stond te dansen met Xavier en keek op als erharde dreunen van links kwamen. Easton en Rafael ofzoiets. Ik keek naar Mathías die woede op zijn gezicht had staan en erop af liep. Ik hield hem tegen. 'Hij is al KO Mathi.' zei ik hem. Ik seinde naar Xavier dat hij Mathías bezig moest houden en keek vervolgens naar Easton die zich door de menigte naar buiten werkte. Ik liep achter hem aan en eenmaal buiten zag ik aan zijn gezicht dat hij stress had. 'Dat was niet slim.' zei ik tegen hem. 'Los je altijd de ruzies van je broertje op?' Ik wist wat er was gebeurd. Ik had zo mijn bronnen. Ik vond het naar voor Saia. Verkrachting gunde je geen enkele vrouw.
Mathías
Ik keek Alvira na die naar buiten liep en wou verder lopen, maar Xavier hield me tegen. 'Laat het man. Hij krijgt zijn verdiende loon die eikel.'zei hij en ik beet op mijn lip. 'Je weet nog half niet wat die jongen gedaan heeft.' zei ik en keek hoe ambulance personeel binnen kwam en hem meenam. Ik hoopte oprecht dat hij zodanig beschadigd was dat hij het niet zou overleven.
from walkingdead on 10/06/2019 12:19 PMEaston
"no, no hago nada por él, Rafael y yo no hemos estado juntos por mucho tiempo." Zei ik tegen haar terwijl de stress was te zien aan me gezicht " Als ik ze niet op los.. lost niemand het op," ik zag ambulances al aan komen rijden.." Ik moet weg hier," ik zocht mijn sleutels in mijn zak maar voelde ze nergens."
Maldita sea!"
nee ik los helemaal niks voor hem ik en rafael kunnen al heel lang niet samen
Verdomde!