ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  55  |  56  |  57  |  58  |  59  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]

walkingdead

25, female

Level 37

Re: ORPG||||

from walkingdead on 10/20/2019 11:30 PM

Easton
Ik zag Alvira achterdochtig kijken "excuseer mij," ik liep op Alvira af voor ze de wc in verdween pakte ik haar pols vast en trok ik haar naar me toe.. waardoor zze me recht aankeek. Als ik een dik blauw oog zie frons ik "wie heeft dat gedaan?" Vroeg ik bijna pissig voor geen reden.

Saia

Ik snoof en liep samen met hem naar een tafel al raakte ik geïrriteerd omdat ik Easton en Alvira uit het oog was verloren. Als ik dan uiteindelijk op de gang terecht kom kijk ik Mathias aan "waarom loop je eigenlijk vrijwillig mee?" Vroeg ik "Je haat me toch?" 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/20/2019 09:10 PM

Alvira
Ik liep door de menigte naar buiten en voelde kort aan mijn been. Hopende dat niemand door had wat ik onder mijn jurk droeg. Ik haalde even diep adem en nam een champagne glas van het dienblad dat werd rondgebracht. Als Easton zich ermee ging bemoeien beet ik mijn kaken op elkaar. Aan de ene kant wel goed dat hij ruzie ging zoeken. Dan bleef ik in de clear. Ik dronk mijn glas leeg en keek op als ik Sabi naast me hoorde. 'Wat heb jij op je gezicht?' vroeg ze. Ik fronste en keek in mijn telefoonscherm. Shit! 'Niks, ik moet even mijn make-up bijwerken.' zei ik en liep door naar de toiletten terwijl ik mijn vader in de gaten bleef houden.

Mathías
Ik bekeek wat mensen en zuchtte. Wat waren deze dingen toch altijd saai. Dit was niet eens een feestje te noemen. Zelfs met drugs op was dit niks. Als Saia bij me komt zuchtte ik. 'Doe wat je niet laten kunt.'zei ik onverschillig. Dan hield mijn vader misschien ook eens op met zeuren. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 10/20/2019 09:04 PM

Easton

Ik keek het prinsesje na en focuste me grijnzend op Mathias waarna ik Alvira zag. Ze leek onaangenaam afwezig als ik meneer Vargas verder op zie. Kan ik het niet laten om de man aan te spreken ik liep rechtstreeks op hem af terwijl hij nog in gesprek was met mijn stiefvader." Ola padre.. waar hebben de heren het over?" Vroeg ik met een grijnsje "ah Easton dit is meneer Vargas zijn dochter zit bij je in de klas." Ik grijnsde breed "dat klopt" hij keek me intens aan alsof hij me ieder moment kon schieten." Ik ben Easton Salazar" Ik stak mijn hand uit "aangenaam kennis te maken." 

Saia
Ik zag dat Easton aan het praten was met Alvira's vader en bekeek Mathias hij stond daar maar in zijn eentje. Ik liep op hem af en keek hem aan "wij praten niet meer maar aangezien het mijn feest is zal Ik je voorstellen aan wat mensen." Ik keek hem nauwelijks aan bang dat hij door mijn koude ziel kon kijken. 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/19/2019 02:08 PM

Alvira
Ik zuchtte als ik uit kwam bij Mathías, Easton en Saia en nam een glas champagne waarna ik zonder wat te zeggen weg liep richting mijn moeder. Haar blauwe plekken waren niet zo goed verborgen als die van mij. 'Mamí, donde esta papi?' vroeg ik haar. Ze vertelde dat die aan het praten was met zijn zakenpartners verderop. Als ik hem zie beet ik boos mijn kaken samen. 'Dankje.' zei ik en nam een slokje terwijl ik hem in de gaten hield. 

Mathías
We kwamen binnen en ik glimlachte. Ik had wat M meegenomen. Niet dat Easton dat wist, want dan kreeg ik weer commentaar. Als Saia zich bij ons voegde en Easton aan sprak over zijn stiefmoeder grijnsde ik. 'Ze kruipt vast nog onder je als je het probeert ook.'zei ik met een grijnsje en keek vervolgens op naar Alvira die eigenlijk geen woord met ons wisselde en met haar hoofd bij iets heel anders leek te zitten.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 10/19/2019 11:06 AM

Easton

Mathias en ik liepen met onze ouders mee naar binnen. Mijn haar was goed naar achter gekamd en ik had een heerlijk pak aan die mijn figuur actueerde. Ik keek om me heen en zag al een aantal mensen maar geen Saia. Ik nam een glas champagne aan van een ober en zag algauw dat mijn moeder aan het praten was met een uitbundig wijf. Lekker blond en een MILF "mag ik je  vragen waarom je zo naar mijn stiefmoeder staart?" Ik keek op bij het horen van Saia ze zag er goed uit "Is dat je stiefmoeder?" Zei ik bespottend "je papa houd zo te zien wel van golddiggers."  

Saia
Ik rolde mijn ogen  en keek Mathias aan die het weer goed had gemaakt met Easton blijkbaar want anders waren ze niet samen hier. Als ik zie dat Alvira er ook was grijns ik "nou welkom, ik hoop dat jullie een handje bijdragen aan een goede trustfund hier." Ik liep toen weg en zag dat mijn vader aan het praten was met mevrouw advocaat Alvira's moeder. 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/18/2019 10:03 PM

Mathías
Ik grijnsde breed en keek naar Easton. 'Tuurlijk, Ik ben altijd in voor een spelletje.'

Alvira
Die avond reed ik op mijn stiletto's naar de villa van Saia waar alles al was opgemaakt en er mooi versierd uit zag. Ik was niet de eerste uiteraard. Ik mijn ouders moesten er vast al zijn en ik voelde even aan mijn been waar het pakketje van Paolo zat verstopt in een holster. Ik was ziedend op mijn vader. Mijn oog was blauw geslagen door hem maar ik heb het goed kunnen camoufleren met make up.

IMG_6930.jpg

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 10/18/2019 09:57 PM

Easton
Ik kon een glimlach niet tegen houden "bro's before hoe's toch," zei ik grijnzend. Ik keek op mijn rolex "zin om je ex een beetje te vervelen vanavond?" Een bitch moest je pakken met haar eigen spelletje die bijeenkomst was sowieso om mij en Mathias op te fokken . Ik wist het niet zeker maar we zouden het vanavond zien.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/18/2019 09:51 PM

Mathías
'Ze is mijn chick niet meer. Ik kan haar niet tegen houden in wat ze doet en laat.'zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'Ik reageerde ook te extreem. Die meid is verleden tijd en ik had haar niet tussen ons in moeten laten komen.'zei ik tegen hem en gaf hem een zachte stoot tegen zijn schouder. 'Sorry man.' 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 10/18/2019 09:49 PM

Easton 
"Ik heb geen gevoelens en dat weet je." Zei ik tegen hem nu hij aardig tegen me deed besloot ik maar over Saia te beginnen "Ik en Saia hebben niks gedaan.. behalve dat ze me plots kuste." Zei ik tegen hem "iets heeft er geactiveerd omdat te doen.. Ik weet niet wat maar het zal me een worst wezen hou haar in bedwang ofzo straks flikt ze me iets." 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/18/2019 09:23 PM

Mathías
Ik grinnikte. 'Tuuuurlijk ben je niet meer zo.' Het kon echt niet zo zijn dat Easton Salazar geen meiden meer neukte zonder gevoel. Ik haalde een hand door mijn haar. 'Dat ik een keer voor de lol een pilletje neem is niet meteen dat ik verslaafd ben en de boel ga verneuken. Vertrouw maar op mij broertje.'zei ik met een glimlach.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  55  |  56  |  57  |  58  |  59  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum