ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  59  |  60  |  61  |  62  |  63  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]

walkingdead

25, female

Level 37

Re: ORPG||||

from walkingdead on 10/14/2019 06:06 PM

Saia

Ik liep op de gang en horde geschreeuw het klonk meer als vechtende katten maar ik ging er op af. Als ik Yara met Alvira zie vechten kon een grijns zich niet verbergen. Algauw werd de klas gevuld met aanhangers die het begonnen te filmen.  

Easton

Ik zat nogsteeds buiten maar zag mensen rennen naar binnen. Ik fronste en kwam overeind als ik eenmaal bij het bloedbad aankom zie ik Alvira een paar stoten uitdelen aan Yara. Wat had die meid toch met bitch fights." Dit is jou fout" zei Paloma met een lachje terwijl ik Saia zag grijnzen dat het voor een keer haar niet was. Ik wilde ze uit elkaar halen maar zag algauw dat Xavier en Mathias aan kwamen gerend. 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/14/2019 05:38 PM

Alvira
Zuchtend zette ik de laatste stoel recht en keek ik op als een huilende Yara binnen kwam gelopen. Ik fronste. “Wat is er?” Vroeg ik haar bezorgd. “Je bent een slet. Dat is er. Je vond Easton Salazar toch niks aan?” Zei ze. Ik fronste. “Dat vind ik nog steeds?” Ik zag dat ze boos was en voor ik het wist had ik een klap tegen mijn wang. “Je neukt hem. Doe je dat altijd als je iemand niet leuk vindt?” Ik keek haar boos aan. “Wat denk je nou? Dat omdat ik hem een paar keer heb geneukt dat ik meteen van hem hou? Je mag hem hebben.” “Jij vuile Puta.” Zei ze en begon aan mijn haar te trekken waarop ik begon te schreeuwen en terug begon te trekken aan dr haar. “Laat los vieze bitch” zei ik.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 10/14/2019 11:23 AM

Easton

Ik stak op de parkeerplaats een joint op en had nergens zin in. Fijn Rafael zat achter slot en grendel, Saia had me gekust, ik neukte Alvira wanneer ze er zin in had. Ik stak zuchtend een hand door mijn haar terwijl Yara op me af kwam gelopen." Is het waar?" Vroeg ze met tranen in haar ogen ik keek haar in de war aan "wat waar?" "Ga je met Alvira?" Als ze dat zegt verslik ik me bijna in mijn joint "nee, waar heb je het over?" Ze schudde haar hoofd "laat maar" ze liep vervolgens weg en liet me in de war achter. 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/14/2019 10:04 AM

Alvira
Als hij opstond hielp ik hem overeind en trok zijn kleren recht. 'Vergeet haar. Ze is vergif in je leven.' zei ik en hij knikte. Hij liep het lokaal uit en liet me achter in de rotzooi. Ik keek rond en begon maar wat tafels en stoelen overeind te zetten. Ik hield er niet van als mensen agressief werden. Tenminste de mensen die mij dierbaar zijn. Vroeger toen mijn vader die gok verslaving had dronk hij ook nog veel. Hij kon dan zijn handen niet thuishouden en heeft mijn moeder en 2 keer zelfs mijn broertje geslagen. Ik tilde een tafel op en zette die weer recht neer.

Mathías
Ik kon Alvira dankbaar zijn dat ze me heeft tegen gehouden, anders was dat lokaal nu helemaal gesloopt. Ik trok mijn stropdas aan en liep door de gangen naar de kantine waar ik een flesje water kocht. 'Dude, alles oké?' hoorde ik Xavier vragen. Ik knikte. 'Gaat prima met mij hoor.'zei ik schouder ophalend. Ik had mijn breek punt gehad. Nu moest ik luisteren naar Alvira.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 10/14/2019 09:27 AM

Easton

Ik keek Saia na wat in de hell was er met haar gebeurt? Al vond ik het wel leuk dat bijna alle meisjes aan me voeten lagen. Mathias zijn kreet deed wat met me ik had niet verwacht dat Saia me die zoen zou geven.. voor whatever reason al denk ik dat ze ergens op uit is ach ja ik zat net pas hoer op school en ik hield wel van een beetje drama.. Ik was toch on my own. Ik zag Alvira achter Mathias aan gaan wat me verbaasde ik dacht dat die 2 alleen maar neukmaatjes waren geweest. Alsof ik niet door had dat Alvira me ergens voor gebruikte alle meisjes gebruikte me wel voor iets. 

Saia
Ik kwam Yara tegen die me met een woedende blik aan gaapte "waarom ben je in godsnaam terug gekomen?" Ik liet een ironische lachje gaan en liep dichter naar haar toe "waarom denk je?" Vroeg ik fluisterend in haar oor  "Ik kom pakken wat van mij is en wat nooit van jou zal wezen,"  ze verstarde "denk je echt dat Easton Salazar ook maar 1 vinger voor jou zal uit steken.. Ik moet hem niet hoor.. wilde alleen kijken hoe jullie sletten zouden reageren." Als ze me hord zeggen sletten Word haar blik wantrouwig "hoe bedoel je?" "O weet je het niet?" Zei ik alsof ik in schok was "Easton Salazar is Alvira's bitch." 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/13/2019 11:45 PM

Alvira
Ik keek Saia na met een vijandelijke blik en liep vervolgens naar het lokaal waar alles doorheen werd gegooid. 'Moet je hem niet even laten?' hoorde ik Xavier zeggen. Ik schudde mijn hoofd en liep het lokaal in. Er vloog een tafel door het lokaal en ik rende snel op Mathías af. 'Mathias, tómalo con calma. No lograrás nada con esto.' zei ik. Hij ging door zijn knieën en ik knielde naast hem.

Mathías
Ik hijgde van al het gooien en voelde mijn hart tekeer gaan. 'Alles heb ik gedaan voor die meid. Werkelijk alles. Ik had op het moment dat ik te horen kreeg dat Rafael aan haar had gezeten hem willen laten omleggen, maar Easton zei dat ik het niet kon doen. Dan kon hij de held zeker uithangen.' Ik keek naar Alvira. 'Zij was de eerste die alles van me te weten kwam. Zij was de eerste waar mijn gevoelens oprecht waren. De eerste waar ik een toekomst mee zag.' Ik zakte tegen Alvira aan en voelde haar kalmerende armen om me heen. 'Nunca seré feliz otra vez.' Haar handen omvatte mijn gezicht. 'Luister. Je hebt nu je uitbarsting gehad. Je kan beter krijgen. Zij definieërt niet jouw leven. Dat doe jij zelf. Laat haar zien dat je haar niet nodig hebt. Laat haar dit niet winnen.' Als ze dat zegt knikte ik en kwam overeind. Prima, gevoelens werkte niet. Dan hoefde ik geen enkel gevoel meer te voelen.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 10/13/2019 09:28 PM

Easton

Ik was helemaal in mezelf tot dat ik zachte lippen op de mijne voelde. Als ik zie dat het Saia is en ze aan mijn stropdas trekt. Komt er zo een erge schok door mijn lichaam dat ik niet eens kan na denken. Ze was veranderd de wallen onder haar ogen waren weg haar haar zag er plek fijn uit. Kort gezegd ze was super lekker. Als ik Mathias hoor sluit ik mijn ogen kort "wtf was dat?" Zei ik in schok tegen Saia haar ogen stonden speels.. de ultieme bitch was terug." Een bedankje voor je goeie werk" ze zette mijn stropdas goed "Rafael zit achter de tralies." 

Saia
Ik horde wat Mathias zei maar het deerde me niet. Hij was nu mij toen ik horde dat Alvira zijn lippen had gekust in de club. Nu Raf achter de tralies zat kon mijn leven niet beter het was dankzij Easton. Als er iemand is die me heeft gered is hij het wel. Als Alvira Mathias probeerd te kalmeren en me een blik toewierp wist ik dat ik haar uit haar holletje had gelokt." Je neukt haar?" Zei ik tegen Easton die flabber gasted was "als ik jou was zou ik me maar niet bemoeien met haar..  vraag maar aan Mathias wie ze slet ze vroeger was."  Ik liet hem arrogant achter in de gang en zag iemand lang kijken. Mijn blik kruist met die van Xavier ik zwaaide wat arrogantjes naar hem.. iedereen wist dat voor mij Alvira Mathias zijn bitch was... Xavier had een relatie met haar totdat Mathias voor hem opfokte door hier op school te komen en nu Alvira haar poten op Easton had gezet was er een soort van love triangel aan de gang. Ik was Queen b en wist zo een beetje alles iedereen die me ooit heeft gebruikt of me een benaming heeft gegeven zal boeten. 

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/13/2019 06:25 PM

Alvira
Ik sloeg mijn haar naar achter en keek naar Luna. 'Wat zei je toen?' vroeg ze. 'Dat hij kon opflikkeren. Ik neuk toch niet met de eerste de beste die ik in een club tegen kom.' Zei ik spottend. Ik hoorde wat ophef verderop in de gang. Het was Saia. Mevrouw was terug. Als ik haar recht op Easton af zie stappen en hem zie zoenen voelde ik toch een onverwachtse steek van jaloezie en bezitterigheid. Hij was mijn speeltje. Mijn bleek gleed naar Mathías die niet veel verderop in de gang stond. In zijn ogen kon je de woede zien. Net als dat je zag dat zijn ziel in duizenden stukken brak. Hij liep boos op de twee af en ik ging snel voor hem staan. 'Niet doen.'

Mathías
Ik lachte om een grapje van Xavier en keek op bij gefluister. Hoorde ik nou Saia haar naam? Ik keek om en zag hoe ze de school binnen kwam wandelen. Mijn hart maakte een sprongetje, maar ontplofte zodra ik Saia met Easton zag zoenen. Ik haalde diep adem en balde mijn vuisten. Ik liep op de twee af om Easton een mep te verkopen, maar Alvira ging net optijd voor me staan. Ik keek naar haar en merkte dat ik mijn woede toch kwijt moest. 'Vergeet niet dat hij degene was die je een fucking drugshoer noemde, Puta!' riep ik en liep vervolgens boos de gangen door naar een open lokaal waar ik een stoel oppakte en deze door het lokaal gooide.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 10/13/2019 08:46 AM

Easton

Ik keek hem na en beet mijn kaken op elkaar." Kutzooi!" Siste ik.. Ik liep naar buiten om even adem aan te halen het was inmiddels al weer 2 maanden dat Saia weg is en ik Rafael bewusteloos had geslagen. Ik keek op mijn mobiel en ging door de berichten van mij en Alvira hoe ze me teaste en me lokte naar haar limo wanneer ze er zin in had. Misschien moest ik daarachter ook maar een punt zetten ik zat me leven hier te vergooien.. terwijl ik vroeger totaal niet zo was. 

Saia

Ik kwam aan in Madrid terwijl Carlos me afzetten bij school. Mijn haar was kort geknipt en ik was weer clean. In het te huis was ik volledig van de drugs afgebleven. Ik wist niet of ik er nu ook van af kon blijven maar dat interesseerde me n iet het enige wat me interesseerde was.. Easton Salazar. Ik schoof een pluk haar achter mijn oor en liep de school binnen terwijl van alle kanten werd gefluisterd. Niet dat het me interesseerde of deerde want iedereen wist wie ik was. Paolo kwam algauw aangelopen ik keek door hem heen en liep hem met een schouderduw voorbij. Als ik Easton zie en Alvira in mijn zicht doe ik het ene wat niemand zou verwachten ik drukte mijn lippen recht op die van Easton.

Reply

LostSouls

27, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/13/2019 01:07 AM

Mathías
'Ik dacht dat ik een broer erbij kreeg, maar dat is alleen maar van toepassing als het jou uit komt. Val dood.' siste ik naar hem en liep naar binnen. Ik sloeg tegen een kluisje aan waardoor er een paar geschrokken geluiden van studenten klonken. Ik liep door naar de toiletten en ging daar in een hokje zitten waarna ik een jointje opstak.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  59  |  60  |  61  |  62  |  63  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum