ORPG||||
First Page | « | 1 ... 74 | 75 | 76 | 77 | 78 ... 79 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Oldest posts first ]
Re: ORPG||||
from walkingdead on 09/27/2019 01:36 PMSaia
"Maar goed dat je het gehoord hebt dan weet je ook hoe je dochter onze tegenpolen vies en vuil haat." Zei ik kil mijn vader liet een lachje gaan en kwam overeind Hij kwam dicht naar me toe. En gaf precies een pets op de plek waar Alvira dat had gedaan "je geeft ons schande Miha sinds je het al verpest heb met Mathias.. zijn we hele belangrijke aandelen verloren ik was bezig met een ding met de Vargas familie." Hij kwam weer even op adem en ging verder met zijn preek "maar nu is alles door jou kapot!" Ik voelde tranen opwellen en barste toen uit "así que ahora lamemos las nalgas de nuestro enemigo?" Ik liep kwaad mijn kamer uit en wilde niks horen over zijn praktijken met de Hugues en Vargas familie.. Hij gebruikte me alleen maar om aan meer rijkdom te komen.
Easton
"Saia gebruikt wel al een tijdje en dat kan je ook aardig zien." Zei ik met een lachje"daarom zeg ik jou altijd date geen rijke meisjes krijg je veel te veel hoofdpijn van," ik was nu ook rijk maar ik liep niet te pronken met mijn limo en designer kleding. Ik kocht nog steeds alleen dingen die ik mooi vind.. al was het de duurste wijn ik nam nogsteeds de goedkoopste omdat ik die dan lekker vind." Alvira ik weet niet wat ik van haar moet denken ze staat nek aan nek met Saia's familie," zei ik tegen hem "ah ja het draait bij jullie rijken toch alleen maar om macht he," plaagde ik hem. Mathias was wel anders.. Hij gedroeg zich rijk maar niet te rijk terwijl hij wel de rijkste was van school.
from LostSouls on 09/27/2019 12:54 PMAlvira
Ik zuchtte en stapte in de limo die me thuis bracht. Ik liep direct door naar mijn kamer waar ik in de spiegel keek. Het was een oppervlakkige schram dus het zou gelukkig geen litteken ofzo worden. Ik haalde diep adem en begon het weg te werken met make up zodat mijn moeder geen vragen zou gaan stellen vanavond.
Mathías
Ik nam plaats in de limousine en keek naar Easton terwijl ik een fles prosecco open trok. 'Dat krijg je als je voor meiden met temperament valt. Maar normaal gezien is Saia niet zo. Tuurlijk maakt ze ruzie, ze is gewoon een bitch. Maar ze heeft nog nooit echt met iemand gevochten. Ik weet ook wel dat Alvira dit gevecht niet begonnen is. Saia moet gewoon van die rotzooi afblijven.' zei ik en dronk mijn glas in een keer leeg.
from walkingdead on 09/27/2019 08:34 AMEaston
Ik die Alvira grijnzend na "wat heb jij toch met heten agressiefe meisjes?" Zei ik lachend ik moest haar niet ik moest niemand hier. Want wanneer ze hun echte kleuren laten zien ben je ineens niets meer voor ze. Heerlijk om met de rijke te spelen wetende dat niemand je wat kan maken omdat je nu lid bent van de sterkste familie op deze school
Saia
Thuis bekeek ik mezelf in de spiegel. Nu de drugs was uitgewerkt merkte ik dat ik mezelf liet gaan.. maar wat boeide het ze had het verdiend." Amor?" Mijn vader kwam de kamer binnen terwijl ik opkeek "papa?" Zei ik "ga je vanavond naar dat feest?" Ik fronste en knokte toen maar "ik heb het al gehoord een beetje van jou en dat Vargas meisje,"
from LostSouls on 09/26/2019 10:52 PMAlvira
Ik voelde de glimlach van mijn smoel verdwijnen en keek hem na. 'Hijo puta!'riep ik hem achterna en liep vervolgens de ziekenboeg uit. 'Hou je teef in het vervolg uit mijn buurt. En die broer van je ook.' zei ik en keek hem nog even boos aan waarna ik naar het lokaal terug liep om mijn spullen te pakken. Ik werd niet goed van sommige mensen. Die jongen kon me niet eens en had alweer een vooroordeel klaar staan. Het viel niet altijd mee om rijk te zijn. Je kreeg meer haat dan wat anders.
Mathías
Als Easton uit de ziekenboeg kwam en ook Alvira niet lang wegbleef zuchtte ik. 'oh, vete de todos modos!' zei ik geïrriteerd en was echt klaar met deze bullshit. 'Kom.' zei ik tegen Easton waarna ik richting de limo liep die al klaar stond om ons mee te nemen. 'Ook geen enkele dag geen drama hier.'mompelde ik in mezelf.
from walkingdead on 09/26/2019 10:36 PMEaston
"si eso es correcto si esta cosa rica es realmente nueva para mi," ik ging tegenover haar zitten." Maar terzijde dat ging het wel redelijk" Mathias had me alles een beetje uitgelegd wie wie was. En dat deze school elite bevat mensen waarvan de ouders machtig zijn. Ik snoof en zocht een goeie reactie op het feit dat ze iemand had gezoend waarvan de hele wereld wist dat hij Saia el cielo daten." Ik ken je niet, maar ik mag je type nu al niet" ik kwam overeind"rijke meisjes als jij weten waar ze mee.bezig zijn," zei ik met een vals glimlachje "luego chica, en plak er thuis nog even een pleister op," ik wees naar de kras in haar gezicht. Ik wachten niet eens op haar reactie en liep op de gang tegen Mathias op "het is tijd om te gaan broertje."
from LostSouls on 09/26/2019 09:09 PMAlvira
Ik glimlachte als hij het op zo een grappig toontje zegt. 'We waren uit, ik was stoned en dronken, Mathías was al helemaal van de wereld en we deden gewoon een spel met een klein groepje mensen. Als een dare moesten we zoenen en voor ik het wist plakte zijn lippen tegen de mijne.' zei ik en zuchtte. 'Dat we daarna beide naar het toilet zijn gegaan, apart nota bene, heeft het verhaal niet veel goeds gedaan.' Ik trok nog eens een pijnlijk gezicht als het koele water mijn gezicht raakt. 'Als mijn gezicht verminkt is, verbouw ik dat van haar.' mompelde ik terwijl ik me omdraai om in het kleine spiegeltje aan de muur te kijken boven een klein wasbakje waarna ik terug plaats nam op het ziekenboeg bed. 'Je hebt wel een enerverende eerste dag gehad.'grinnikte ik.
from walkingdead on 09/26/2019 09:03 PMEaston
"No haría eso si fuera tú" zei ik tegen haar Ik maakte haar wonden schoon en was er niet van bewust dat ik het er misschien zelf moet laten doen." Ik snap niet waarom je überhaupt Mathias heb gezoend mevrouw," zei ik met een lachje "wat was je motivatie drama?" Vroeg ik met ironische lachje terwijl ik best wel wist dsat ze nergens op uit was... Mathias denkt ook gewoon nooit na hij weet dat hij mooi en rijk is en flikt het toch om ergens lam op een feest te zijn terwijl hij een vriendin heeft. Ik had de foto gezien waar ze op zoende het was Madrid's grootste schandaal.
from LostSouls on 09/26/2019 08:11 PMAlvira
Ik keek de twee woedend na terwijl Easton me de klas uit trok richting de ziekenboeg. Ik keek naar zijn ogen terwijl hij mijn gezicht bekijkt en ademde snel in door mijn neus als het even pijn doet. 'Saia is gewoon een drama zoeker. Ze heeft haar relatie zelf verneukt en ik ben er simpelweg de dupe van geworden. Ik hou niet van die drama, al zeker niet om een jongen.' Ik zuchtte en keek hem na als hij een doek vochtig ging maken. 'Tengo mejores cosas que hacer que prestar atención a una perra tan incierta.'
translation: Ik heb wel wat beters te doen dan aandacht besteden aan zo een onzekere trut.
Mathías
'Zeer volwassen Saia, kom je ver mee.'riep ik haar achterna en zag alle blikken op mij gericht. 'Hebben jullie niks beters te doen? Salir!'riep ik en liep vervolgens het lokaal uit. Eenmaal buiten stak ik een joint op om een beetje te kalmeren. Wat was haar doel nu? Ze wou niks meer, dus waarom moest ze zichzelf dan zo bewijzen en Alvira kwellen.
from walkingdead on 09/26/2019 07:49 PMEaston
"calma por favor!" Zei ik toen terwijl Mathias pisnijdig op Alvira werd. En Saia langzaam bij zinnen kwam in zijn armen. Ik trok Alvira toen door de menigte op een plek waar het wat stiller is. Ik keek naar haar gezicht en nam die automatische vast om haar wonden te bekijken." Por qué ustedes chicas luchan por un perdedor como Mathias?" Vroeg ik een beetje geschrokken en verveelt door deze drama. Ik nam haar mee naar de nursery en zag dat niemand er was waarna ik een koud doekje maakte.
Nederlands:waarom vechten jullie meisjes om zo een sukkel als mathias?
Saia
Ik probeerde mezelf te kalmer maar haar stem fockte me gewoon op. Iedereen stond het gedoe aan te kijken. Als uiteindelijk Easton verdwijnt met Alvira maak ik me los uit Mathias stevige armen. Ik voelde aan mijn wang die nog branden en grijnsde breed naar iedereen "zo sla je een slet in mekaar," ik liep toen de klas uit en belde mijn chauffeur om me te komen op hhalen.
from LostSouls on 09/26/2019 02:42 PMAlvira
Als ik opeens een ruk aan mijn haar voel grijp ik haar ook meteen naar haar haar en trok er zo hard aan dat ze onder me belandde. Ik gaf haar een rake klap in haar gezicht waarop zij haar nagels in mijn wang zette. 'Doe normaal fucking junk!' riep ik en werd van haar af getrokken en ik wou nog een keer naar haar toe rennen maar degene die me vast hield was te sterk. 'What the fuck denk jij! Puta Sucia!!'
Mathías
Ik kreeg pas door dat er wat gaande was als ik Xavier door het hele lokaal hoor schreeuwen. Ik trok Saia overeind en hield haar vast voor ze weer de aanval inging. 'Is het nu verdomme afgelopen met dit gezeik?! Lijkt wel een fucking kleuterklas.' zei ik tegen de twee en keek naar de wang van Saia die rood was van waarschijnlijk een klap die ze had geïncasseerd. Maar ook Alvira was toegetakeld met een kras op haar wang. 'Die Psycho ex van jou valt mij aan hoor.' hoorde ik Alvira zeggen. 'Dat zal ze vast niet uit het niets hebben gedaan of wel soms.' zei ik tegen Alvira.

Reply