Ik heb nog maar 1 week vakantie
1 | 2 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Oldest posts first ]
Re: Ik heb nog maar 1 week vakantie
from Anelore33 on 08/17/2015 02:10 PMGeniet er maar lekker van :)
lea.000
from lea.000 on 08/17/2015 12:43 PMkheb ook nog maar een weekje...
from Writer4ever on 08/17/2015 12:31 PM@ Haha ja bios is wel net iets leuker :)
from Sophie on 08/17/2015 11:56 AMOhja, dan kan ik Paper Towns of Ted 2 wel kijken, of ik wacht tot ze op popcorntime of netflix komen :p
Maar idk de bios is wel leuker

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. ![]()
from Writer4ever on 08/17/2015 11:50 AMPaper Towns, Pitch Perfect 2 & Ted 2 zijn uit, misschien kan je een van die films gaan kijken :)
from Sophie on 08/17/2015 11:47 AMMijn moeder wilde nog een dagje Den Haag met mij en m'n zusje maar ik weet niet of dat doorgaat. Ik wil het liefst nog naar de bios maar ik weet niet of er een leuke film is. Ik ga nog wel wat doen, want zo gaat het altijd, de hele vakantie doe ik niks en de laatste 2 weken wil iedereen plotseling iets doen en moet ik nog vanalles doen enzo xd

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. ![]()
from Sophie on 08/17/2015 11:44 AMInderdaad hahah, ik wil niet aan school denken maar ik moet nog steeds kaftpapier halen en mijn boeken kaften. En die week gaat zo voorbij :\
Hahaha dankje :p

EternalLove
from EternalLove on 08/17/2015 11:42 AMNja het is niet echt een kermis met attracties, maar eerder zo'n evenement waar er enorm veel te doen is en vreemd genoeg heet het kermis (terwijl 't vorig jaar feesten was)
Maar ben jij nog van plan o miets te doen? OF gewoon thuisblijven xd
from Writer4ever on 08/17/2015 11:40 AMOoh wat erg voor je! Sterkte ;)
Ik hoop voor jou ook dat je nog wat leuks kan gaan doen voordat je weer naar school moet!
from ladyflower on 08/17/2015 11:40 AMIk heb ook nog maar 1 week
Eerlijk gezegd wil ik echt nog niet aan school denken. Dat vroege op staan en altijd iets te doen hebben, ugh. Ik ben echt een avondmens. In de ochtend ben ik echt sloom en in de avond heb ik ineens super veel energie haha.
Keep running 'till the better days.

Reply