5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]
First Page | « | 1 ... 29 | 30 | 31 | 32 | 33 ... 76 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Oldest posts first ]
Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]
from Violet. on 05/14/2016 10:59 PMRose
''Halen ofc'' zeg ik en doe me schoenen snel aan. Ik ben nog nooit zo hyper geweest voor eten, al helemaal niet na alles wat er is gebeurd. Ik loop de deur uit samen met Calum en voel de koude wind al door me haren heen.
Michael
Ik hoor Rose en Calum over taco's praten en glimlach. Ik pak een dekentje die ik om me lichaam heen sla en kijk levenloos naar de tv.
Wanting to be someone else is a waste of the person you are.
from AestheticRain on 05/14/2016 10:33 PMMyrall.
Ik kijk weer even naar mijn pols. Ik ben zwak en dom. Ik piep over alles, de kleinste dingen. Nu doe ik Michael weer pijn. Hoe kan ik met mezelf leven? Ik hoor Rose's stem in de hal. Taco's? Nu nog? Ik laat me achterover zakken en kijk even naar het plafond.
Calum.
'Wat jij wilt, halen of bestellen via de telefoon?' vraag ik aan haar. Ik heb iegenlijk wel zin om te lopen nu, gewoon samen.
''In the end, we only regret the chances we didn't take.''
from Violet. on 05/14/2016 09:54 PMRose
''Yaaas, ik heb wil eten'' zeg ik en spring van het bed af. ''ik heb zin in Mac'' zeg ik als we de kamer uit lopen en blijf in de hal staan. ''Of Taco bell, nee toch maar taco's'' zeg ik en kijk naar Calum die lacht.
Michael
Ik ga op de bank zitten en besluit nog even tv te kijken, nu gelijk slapen kan ik toch niet. Ik veeg met me hand palmen over me wangen om wat tranen weg te vegen.
from AestheticRain on 05/14/2016 08:24 PMMyrall.
Ik begon bijna weer met huilen. Ik kan er niet tegen om Michael zo te horen. Maar als ik iets zei zou hij me waarschijnlijk knuffelen en zou die zien dat ik het weer heb gedaan. En ik heb hem gezegt het niet meer te doen. Als hij de kamer uit is dep ik het goed af en ga ik op de rand van het bed zitten. Ik leg het doekje op het nachtkastje neer en zucht even. Het is gestopt met bloeden. Zo'n groot sneetje was het ook niet. Het is bijna pikkedonker in de kamer. De maan schijnt door het raam heen, dat is het enigste licht. Ik twijfel om naar Michael te gaan, misschien wil hij nu wel slapen.
Calum.
'Nu nog?' Nu dringt het tot me door. 'Rose, let's get some food!' Ik ben al lang blij dat ze honger heeft. 'Je wilt toch wel eten nu?'
from Violet. on 05/14/2016 08:13 PMRosé
"Ja dat ga ik niet volhouden" zeg ik en ga ook rechtop zitten. "Ik heb honger" zeg ik en kijk naar me voeten die voor me liggen.
Michael
Ik loop de kamer in en kijk naar Myrall. "Het spijt me zo voor alles, ik wil je geen pijn doen" zeg ik zachtjes en wrijf over d'r voorhoofd heen. "Ik wil het beste voor je zijn," zeg ik en druk een kus op d'r voorhoofd, "ik hou van je, welterusten" zeg ik nog en loop weer de kamer uit.
from AestheticRain on 05/14/2016 07:51 PMMyrall.
Ik hoor iemand de trap op komen en ruim snel alles op. Ik pak een schoon doekje en ga in bed liggen met de dekens over me heen. Ik dep het voorzichtig af. Als ik de deur open hoor gaan blijf ik even stil liggen.
Calum.
'Nou en, we kunnen ook heel de nacht op blijven. Tenzij je moe wordt, dan krijg je alle rust die je wilt.' Ik glimlach naar d'r en ga weer even rechtop zitten.
from Violet. on 05/14/2016 07:45 PMRose
Ik gil het uit van het lachen als calum me begint te kietelen. "N-nee calum-um" probeer ik te zeggen en spartel heen en weer. Als hij stopt haal ik opgelucht adem. "Nu maak je me hyper, we moeten nog slapen zo" zeg ik en kijk hem aan.
Michael
Ik zucht en kan het niet uit me hoofd krijg wat er zo net is gebeurd, ik sta op van de bank en besluit te kijken bij Myrall of ze al slaapt. Ik loop de trap op naar boven en doe voorzichtig de deur open van onze kamer. "Myrall?" Zeg ik zachtjes en kijk de kamer in
from AestheticRain on 05/14/2016 07:37 PMMyrall.
Ik heb na een tijdje toch maar ondergoed aangedaan. Ik zie alles weer voor me, hoe het er de eerste keer aan toe ging. Ja, ik weet dat Michael al lang niet zo meer is en dat hij om me geeft maar ik ga dat nooit meer uit mijn hoofd kunnen krijgen. Moet ik dat nou elke keer herdenken als ik seks heb..? Het is al langer dan drie maanden geleden en nu komt alles weer terug. Ik sta op en pak mijn toilettas. Ik pak het doosje waar mijn mesjes in zitten. Ik pak het puntenslijper mesje. 'Voor de flashbacks, ik wil ze niet voelen en zien.' fluister ik. Ik fluister altijd waarom ik het weer doe. Zodat ik het uigesproken heb voor mezelf en het weg uit mijn hoofd kan zijn. Ik maak een klein sneetje en blijf er even naar kijken, naar het langzaam stromende bloed dat uit mijn lichaam glipt.
Calum.
Ik ga weer boven Rose hangen en druk een kus op haar lippen. 'Je bent ook gewoon zo leuk.' Ik kietel Rose in d'r zei. Ik weet dat ze daar niet tegen kan. Ik glimlach als ik d'r hoor lachen. Haar lach is werkelijk perfect. Ik stop weer na een tijdje en druk een kusje op haar voorhoofd.
from Violet. on 05/14/2016 06:30 PMRose
''Ha'' zeg ik en en sta nog op het bed. Ik gooi de kussen terug op het bed en plof neer op me kont.
Michael
Ik ga beneden op de bank liggen en probeer een beetje goed te liggen zodat ik wel een goede nacht rust krijgt.
from AestheticRain on 05/14/2016 05:22 PMMyrall.
Ik zucht. Ik ben ook zo'n dramaqueen. Ik moet gewoon vergeten wat er gebeurt is in het verleden. En ik heb er zelf voor gekozen om het voor de tweede keer te doen. Ik pak een kussen vast en huil even uit.
Calum.
'Misschien.' Ik lach als Rose me met een kussen slaat. Ik sla d'r terug. 'Die had ik net even niet zien aankomen.'

Reply