5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]
First Page | « | 1 ... 30 | 31 | 32 | 33 | 34 ... 76 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Oldest posts first ]
Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]
from Violet. on 05/14/2016 04:31 PMRose
Ik sla een kleine gil als Calum me van achter optilt en weer op het bed lig. ''Nee, ik zie het aan je gezicht dat je door gaat!'' zeg ik lachend. Ik pak een kussen en sla die tegen hem aan als ik onder hem vandaan ben.
Michael
Ik zucht als Myrall niet wilt praten en ga van d'r af. ''Neem dan rust, ga slapen dan praten we morge ochtend wel veder, oke?'' zeg ik en ondertussen wikkel ik d'r in de dekens en druk een kus op d'r voorhoofd en loop naar beneden. Ik ga wel op de bank slapen.
from AestheticRain on 05/14/2016 04:19 PMMyrall.
'Je kan me niet helpen, het valt niet te helpen het is gewoon... ik.' Er ontsnapt een traan uit mijn ooghoek. 'Alsjeblieft Michael, ik heb nu geen zin om te praten.' Ik kijk hem even aan. 'Ik wil er niet over praten, oké? Ik waardeer het dat je zo om me geeft, maar niet nu, Michael.'
Calum.
Ik loop d'r achterna en til haar van achter op. 'Niet weglopen, Rosie. Ik ben nog niet klaar met jou.' Ik leg haar op bed neer en ga boven haar hangen. 'Ik stop wel, oké?' lach ik.
''In the end, we only regret the chances we didn't take.''
from Violet. on 05/14/2016 04:09 PMRose
Als Calum me hand likt haal ik me hand voor zn mond vandaan en veeg me hand aan zn shirt af. ''Calum!! stop'' zeg ik en ga dan van hem af en sta naast het bed. ''Dan zo'' zeg ik en loop naar de deur.
Michael
''Myrall, zeg wat er is. Ik wil je helpen.'' zeg ik en maak mezelf stevig zodat ze me net van dr af kan duwen.
Wanting to be someone else is a waste of the person you are.
from AestheticRain on 05/14/2016 04:04 PMMyrall.
'Michael, stop.' smeek ik hem. Ik voel mijn ogen vochtig worden. 'Ik kan er niet tegen.' Ik probeer Michael van me af te duwen.
Calum.
Als ze haar hand op mijn mond leg lach ik. Ik lik de onderkant van d'r hand zodat ze die ervan haalt. 'Oké, ik hou al op, babe.' zeg ik. 'Je ruikt lekker by the way. Oh en je haar is ook zo mooi. Weet je, ik vind het leuk dat je zo'n kleintje bent. En je grote ogen maken je echt schattig.'
from Violet. on 05/14/2016 03:58 PMRose
Als Calum door gaat met de complimentjes leg ik me hand op z'n mond en lach nog steeds. ''Shhhht'' zeg ik.
Michael
''Ik geloof je niet'' zeg ik en kijk d'r in d'r ogen aan. ''Myrall, wat is er?''
from AestheticRain on 05/14/2016 03:51 PMMyrall.
'Michael, stop. Er is helemaal niks, geloof me.' Zeg ik. Ik voel mijn kaken zwaar worden. Ik bijt op mijn tanden en kijk weg.
Calum.
Ik leg mijn hoofd deels tegen dat van haar aan en wikkel mijn armen weer goed om haar heen. 'Je bent ook gewoon zo schattig.' Ik glimlach en sluit mijn ogen. Ik ga expres door met complimenteren. 'En je ogen, ze zijn zo mooi.'
from Violet. on 05/14/2016 03:43 PMRose
Ik lach zachtjes om Calum en bloos nog steeds. ''Calum stop'' zeg ik lachend en ga tegen hem aanliggen met me hoofd verstopt tegen zn schouder aan.
Michael
Ik merk al gelijk aan Myrall dat het erger word. 'Myrall stop, je weet dat je alles tegen me kan zeggen'' zeg ik en haal de dekens van d'r af en ga op d'r middel zitten zodat ze niet weg kan. ''Myrall wat is er? Waar denk je aan?'' vraag ik en ga boven d'r hangen met me boven lichaam en pak dr wangen vast met me handen.
from AestheticRain on 05/14/2016 03:33 PMMyrall.
'Nee, helemaal niet... het-... ik ben gewoon moe.' ik kruip terug in bed. Ik haat het als mensen doorvragen. Ik word er emotioneel van en uiteindelijk moet ik huilen omdat ik er gewoon niet mee kan omgaan. Ik trek de dekens iets beter over me heen.
Calum.
Ik haal haar handen voor haar gezicht weg en trek haar iets naar beneden zodat ik haar een kus kan geven. 'Ik ga niet stoppen, mijn hart wil spreken.' lach ik. Ik ga een beetje tegen de bedrand aan liggen waar de kussens tegen aan liggen zodat ik ook iets rechter lig. Ik kijk haar recht in haar ogen aan. 'Je bent prachtig, Rose. Perfect.'
from Violet. on 05/14/2016 03:25 PMRose
''Calum stop'' zeg ik blosend en laat me gezicht niet zien. Ik vind het best moeilijk om complimentjes aantenemen..
Michael
''Nee Myrall, ik zie het aan je dat er wat is. Vertel het me?'' zeg ik en ga op bed zitten trek dr bij me zodat ze op me schoot zit. ''Wat is er? Was ik slecht?'' vraag ik
from AestheticRain on 05/14/2016 03:22 PMMyrall.
'Niks, er zat iets in mijn oog.' zeg ik. Ik kijk de andere kant op.
Calum.
Ik leg mijn handen even achter mijn hoofd en glimlach naar Rose die rood word. 'Such a cutie.' Ik pak haar heupen vast. Het is nog niet zo heel laat en nog licht. 'Ik zweer het Rose, je bent echt prachtig. Mag je best zelf zien.'

Reply