5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]
First Page | « | 1 ... 37 | 38 | 39 | 40 | 41 ... 76 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Oldest posts first ]
Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]
from Violet. on 05/05/2016 08:18 PMRose
Ik knik en ga tegen hem aanliggen en sluit me ogen. Het is al weer bijna eind middag en we zitten hier nog steeds.
Michael
Ik glimlach naar d'r en knuffel d'r. "Ik zeg het niet tegen ze, maar dan moet jij beloven dat je het niet meer gaat doen." Zeg ik en kijk d'r aan
Wanting to be someone else is a waste of the person you are.
from AestheticRain on 05/05/2016 08:07 PMMyrall.
'Mikey, zo iets zou ik nooit doen. Ik hou van je.' Zeg ik met grote ogen. 'Zeg dit tegen niemand alsjeblieft. Als Rose het weet maakt ze zich waarschijnlijk meer zorgen en zo en ze heeft nu al genoeg aan haar hoofd.'
Calum.
'Ik wilde niet tegen jou schreeuwen. Je was al zo breekbaar. Ik lan gewoon niet tegen je schreeuwen zoals ik voorheen wel deed. Ik kan je dat niet nog eens aan doen, Rosie." Ik pak haar handen vast.
''In the end, we only regret the chances we didn't take.''
from Violet. on 05/05/2016 07:55 PMRose
"Ik heb jullie zoveel shit aangedaan." Zeg ik en ga rechtop zitten in een kleermaker zit. "Ik heb me als een bitch gedragen tegenover je en je pikte alles" zeg ik en stop even met praten. "Waarom deed je niks terug? Waarom liep je elke keer weg als ik tegen je schreeuwde?"
Michael
"Ik hou ook van jou babygirl" zeg ik en omhels d'r. "Ik heb in je telefoon gekeken.. Ik weet dat het privé is maar ik dacht dat je vreem ging... Iemand anders had gevonden.. Omdat je zo afstandelijk deed. Me niet meer in de ogen keek.. En toen zag ik die foto's.."
from AestheticRain on 05/05/2016 07:49 PMMyrall.
'Het spijt me Michael, ik hou van je.' Zeg ik waarna ik hem omhels. Ik denk dat hij dat doosje niet kan vinden. Ik heb het namelijk in mijn toilettas gelegd en het lijkt alsof het een doosje voor tampons is of zo. 'Hoe wist je het trouwens, dat ik... ja...'
Calum.
'Rose, als ik je niet achtervolgde was ik je nu kwijt geweest. Ik wil je niet kwijt, voor geen goud. Je bent zo speciaal voor me, en ik heb zoveel gevoelens voor je.' Zeg ik waarna ik diep in haar ogen kijk. 'Ik wil je echt nooit kwijt, babe.'
from Violet. on 05/05/2016 07:40 PMRose
"De ene moment gaat het goed, en de andere moment niet en stort ik weer helemaal in." Zeg ik en leg me hoofd in me handen. "Waarom heb je me geachtervolgd die dag..." Vraag ik en kijk hem aan.
Michael
Als ze terug komt lopen met 2 mesjes kijk ik d'r aandachtig aan. Ik neem ze van d'r over en gooi ze in de wc en spoel ze door. "Myrall please, als er wat is en je wilt je snijden kom naar mij toe en praat erover. Ik ben daarvoor" zeg ik en pak d'r handen vast
from AestheticRain on 05/05/2016 03:24 PMMyrall.
Ik bijt op mijn lip en sta op. 'Wacht.' Ik loop naar onze kamer en pak twee mesjes uit het doosje. Ik heb er drie inzitten en nu dus nog één. Ik verstop het doosje goed en loop terug naar Michael. Ik geef ze aan hem. 'Hier... kunnen we het hier nooit meer over hebben?' Vraag ik zachtjes.
Calum.
Ik ga langs haar zitten. 'Het is niet erg, Rosie.' Ik sla mijn armen om haar heen. 'Ik weet wat je denkt, denk ik..
Je hebt wel honger maar je gedachten zeggen dat je niet mag eten.'
from Violet. on 05/05/2016 03:15 PMRose
"Ik heb geen honger nu, sorry" zeg ik en loop naar de bank toe weer ik op ga zitten en staar voor me uit.
Michael
"Dit gebeurd niet gewoon," zeg ik en kijk een beetje teleurgesteld. "Waar liggen je mesjes?"
from AestheticRain on 05/05/2016 03:05 PMMyrall.
Ik wil wel praten, maar ik weet op dit moment niet wat ik moet zeggen. 'Sorry.' Zeg ik zachtjes. 'Het gebeurde gewoon.'
Calum.
Ik loop naar haar toe em omhels haar als ik zie dat ze tranen in haar ogen krijgt. Ik haal wat jaar uit haar gezicht en veeg haar tranen weg. 'Rose, het is moeilijk. Snap ik, maar je kan het wel. Je mag rustig aan doen, eten gaat moeilijk. Dat snap ik.'
from Violet. on 05/05/2016 02:57 PMRose
Ik ga aan tafel zitten en kijk naar het broodje. "Ja" zeg ik een wil een hap nemen. Maar denk dan weer aan me lichaam. Als ik dit eet, word ik weer dik, en dat wil ik niet. Ik leg het broodje weer op het bord voor me en kijk naar calum en voel tranen in me ogen.
Michael
"Myrall, alsjeblieft. Praat tegen me" zeg ik en pak met me handen d'r wangen vast. Ik laat me voorhoofd tegen die van haar rusten en ga met d'r mee naar de grond.
from AestheticRain on 05/05/2016 02:53 PMMyrall.
'Michael... ik-..' ik haak af en schud mijn hoofd. Ik voel dat mijn kaken zwaar worden en pijn gaan doen. Iets wat aangeeft dat je gaat huilen.
Calum.
Ik glimlach en neem haar mee naar de keuken. Ik zet haar neer op de grond. 'Je lust dit toch wel?' Vraah ik waarna ik het broodje aanwijs.

Reply