5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]
First Page | « | 1 ... 38 | 39 | 40 | 41 | 42 ... 76 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Oldest posts first ]
Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]
from Violet. on 05/05/2016 02:46 PMRose
Ik druk een kus terug en hou me goed aan hem vast als hij me optilt. " ja hoor" zeg ik en leg me hoofd op z'n schouder.
Michael
Ik pak d'r arm weer terug en doe d'r mouw weer omhoog, ik kijk d'r aan en doe de badkamer deur dicht. Ik laat d'r arm los en kijk hoe ze het weer bedekt, "waarom?" Is het enige wat ik vraag
Wanting to be someone else is a waste of the person you are.
from AestheticRain on 05/05/2016 02:41 PMMyrall.
Voor ik Michael wil begroeten merk ik eerst zijn bleke gezicht op. Bleker dan normaal. Ik schrik van zijn actie en trek gelijk mijn arm terug. Ik weet niet wat ik moet zeggen tegen hem.
Calum
"Hey, babygirl.' Zeg ik waarna ik haar op til en een kusje op haar mond druk. 'Toch nog wel goed geslapen?' Ze is zo mooi...
''In the end, we only regret the chances we didn't take.''
from Violet. on 05/05/2016 02:33 PMRose
Ik doe het shirt weer omlaag en loop naar beneden. Ik zie calum in de keuken staan en glimlach naar hem. "Hey" zeg ik en probeer me weer te herstellen van net.
Michael
Ik ga naar d'r galerij en kijk met grote ogen naar de foto's. Allemaal sneeën in een pols.. Ik kijk naar het armbandje om de pols en vol een brok een me keel. Dat armbandje heb ik gegeven aan dr, dit is myralls pols. Ik vergrendel d'r telefoon meteen en leg het terug, "fuck" zeg ik tegen mezelf en sta op uit bed en storm de badkamer binnen waar myrall bezig is en kijk naar d'r armen die bedekt zijn. Zonder enig idee doe ik een mouw omhoog en zie die zelfde sneeën.
from AestheticRain on 05/05/2016 02:28 PMMyrall.
Het is zo frustrerend soms. Maar oké, uiteindelijk lukt het. Ik glimlach naar mezelf jn de spiegel. Nou... het is wat je een glimlach kunt noemen. Half..
Calum.
Ik maak ontbijt voor Rose. Een broodje met kaas. Niet teveel, want ze moet nog weer even wennen aan eten en zo.
from Violet. on 05/05/2016 02:18 PMRose
Ik word wakker en draai me om en voel dat calum niet naast me ligt. Ik dor me ogen open en kijk naar de klok. 11 uur. Ik sta op en kijk in de spiegel naar mezelf, me benen zijn zoveel dikker geworden... Ik zucht en doe me t shirt wat omhoog en kijk naar me buik en heupen. Ik voel weer een brok in me keel en wil mezelf slaan.
Michael
Ikmlig al een tijdje wakker in bed en staar naar het plafond. Myrall doet zo raar de laatste tijd. Ze kijk vaak weg van me en knuffelt me bijna nooit terug. Ik slik en pak d'r telefoon. Ik doe d'r telefoon aan, ik moet het weten, ik moet weten of ze misschien wel vreemd gaat.
from AestheticRain on 05/05/2016 02:08 PMTs. > week later
Myrall.
Mijn eyeliner lukt vandaag totaal niet... ik sta al een kwartoer voor de spiegel met mijn eyeliner stift. Ik zucht zachtjes. Het is moeilijk om bijna precies twee dezelfde wings te maken...
Calum.
Het is al elf uur 's ochtends. Ik was net even aan het trainen. Gewoon opdrukken en zo. Rose slaapt nog volgens mij. We hebben bijna elke avond lange gesprekken gehad die tot wel drie uur in de nacht duurde. Maar het is zo fijn dat ze weer praat.
from Violet. on 05/05/2016 02:02 PMRose
Ik loop teug met het droge broodje en ga naast Calum zitten, ik weet niet echt zo goed wat ik nu moet doen, dus eet ik het broodje langzaam op.
Michael
Ik kijk naar Calum die roos geen seconde uit het oog verliest. Ze komt terug met een droog broodje en een plakje kaas waarvan ze al heeft gegeten
from AestheticRain on 05/05/2016 01:57 PMMyrall.
Als het kon zou ik me voor altijd aan Michael willen vasthouden. De heerlijke geur van Michael's deodorant dringt mijn neus binnen. Ik zou nu zo wel en in slaap kunnen vallen, ook al is het pas net middag. Ik kijk weer even naar Rose die wat eten pakt.
Calum.
Ik volg Rose met mijn ogen. Ze is gelukkig weer beter aan het eten. Ik glimlach. Haar benen zijn weer wat dikker geworden. Ze waren zo dun geworden en ik kon haar niet midden in de nacht vol gaan proppen zodat ze het niet wist. Ik kon haar dwingen, maar dan apuugde ze het gewoon uit.
from Violet. on 05/05/2016 01:50 PMRose
Ik besluit wat eten te gaan pakken en sta op en loop naar de keuken. Ik pak een plakje kaas als eerst uit de koelkast en eet die op en zoek ondertussen naar wat te eten, uit eindelijk ga ik toch voor een droog broodje.
Michael
Ik heb myrall nog steeds vast en zink in me gedachtes.
from AestheticRain on 05/05/2016 01:43 PMMyrall.
Ik glimlach als Michael me knuffelt. Hij is zo groot dus dat geeft me echt een veilig gevoel. Ik knuffel hem terug. Hopelijk gaat alles nu weer de goede kant op. Rose praat weer en dat is een goed teken.
Calum.
Ik ga op de andere bank zitten aangezien ik niet bij hun drie ertussen pas. Ik kijk even naar Michael en Myrall die aan het knuffelen zijn. Onze relatie opbouwen zal nu vast weer moeilijk gaan. Maar ookal heb ik haar een maand niet gesproken, mijn gevoelens zijn zeker niet minder geworden. Ik kijk vervolgens naar Rose.

Reply