5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  73  |  74  |  75  |  76  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]

Violet.
Admin

25, female

Level 37

Admin

Re: 5SOSORPG:// Definitive Vacation [18+]

from Violet. on 03/07/2016 12:56 AM

Rose
Als hij me t shirt uit doet doe ik zijn t shirt uit en spot al gelijk tattoos. Ik ga er met me vingers over heen en kijk hem aan. Ik druk me lippen weer kort op die van hem en knoop z'n broek los.

Michael
"Hey er zijn ook oversekste meiden." Zeg ik om mezelf te verdedigen en staar nog steeds naar d'r. Ik kijk even snel op me telefoon hoe laat het is, 9 uur hmmh. "Wil je hier slapen?" Vraag ik aan d'r en kijk weer naar d'r.

Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

Level 37

Admin

from AestheticRain on 03/07/2016 12:49 AM

Myrall.
Oh god, ik heb nu al medeleden met Rose. Hoe zal ze zich wel niet voelen nu? "Waarom zijn jullie zo oversekst? Mannen..." Zeg ik zonder er bij na te denken. Ik draai me weer om en kijk naar de deur. Ik weet verder helemaal niets te zeggen en kijken maakt het alleen maar ongemakkelijk...

Calum.
Het verbaast me dat ze het opzich graag wilt. Jk had pittigheid verwacht maar hier zeg ik toch ook geen nee tegen! Ik trek haar shirt uit en laat mijn handen over haar bovenlichaam gleiden. Ik druk mijn lippen op die van haar en streel haar dijbenen. "Good girl" fluister ik in haar oor.

''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

25, female

Level 37

Admin

from Violet. on 03/07/2016 12:41 AM

Rose
Als hij kusjes drukt op me heupen en langzamerhand naar hand naar boven toe gaat voel ik het toch wel kriebelen. "Tease niet zo, asshole" zeg ik en lach als hij er gelijk mee stopt. Als hij dit van me wilt kan ie het ook krijgen. Ik leg beide handen op z'n wangen en druk me lippen op die van hem en voel hem glimlachen tegen m'n lippen aan. Ik laat z'n lippen weer los en kijk hem aan met een uitdagende grijns..

Michael
Als ze bang van me word glimlach ik. "Hello Myrall, ik ben Michael en je moet blij zijn dat je hier bent en niet beneden." Zeg ik en ga op bed liggen. "Je vriendinnetje ligt waarschijnlijk al naakt op de bank" zeg ik en kijk d'r aan.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

Level 37

Admin

from AestheticRain on 03/07/2016 12:35 AM

Myrall.
Als zijn sterke grip om mijn pols een beetje pijn doet weet ik dat ik hem geonderschat heb. Ik kijk even naar zijn groene ogen. "Myrall." Zeg ik. Voorzichtig trek ik mijn pols uit zijn grip en went mijn blik weer af. Ik zet een stap achteruit en zeg verder niks meer. Het lijkt me beter om maar antwoord op zijn vragen te geven.

Calum.
 "Ten eerste: leuk dat je zo pittig bent, ten tweede: ik stel hier de vragen en nu mag je wel even respect hebben voor mij dus laat me mijn gang gaan of ik doe je wat." Dat laatste en ik toch al van plan.  Nogmaals doe ik het zelfde. Maar nu houd ik haar steviger vast zodat ze amper iets kan. Ik druk een aantal kusjes op haar heupen en ga zo verder omhoog.

Reply

Violet.
Admin

25, female

Level 37

Admin

from Violet. on 03/07/2016 12:22 AM

Rose
"Nou zo als je kon zien, ik." Zeg ik en laat z'n handen over m'n heupen heen gaan. "Oke pretty boy. Wat wil je van me?" Vraag ik zuchtend en kijk hem aan. "Ik hoop toch wel dat je hebt geleerd van je ouders dat het niet goed is om meisjes aan te raken zonder toestemming?" Zeg en kijk hem schuin aan. "En wat is je naam?"

Michael.
"Ik pak d'r pols wat strakker vast en trek d'r naar me toe. "Ik hou niet van brutale meiden, ik vraag je het nog een keer want me geduld raakt op. Wat is je naam?"

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

Level 37

Admin

from AestheticRain on 03/07/2016 12:15 AM

Myrall.
Ik kijk naar zijn hand hand. Er zitten een aantal tattoos op. Ik voel ineens zijn warme adem in mijn oor wat een beetje kietelt. "Jouw antwoord sloeg nergens op, dus ik zeg ook niets." Niet dat ik verwacht om nu wel een goed antwoord op mijn vraag te krijgen. Langzaam haal ik zijn handen van mijn heupen af. Ik wil omdraaien en die deur uitlopen, maar die zit ik slot. Dus die optie zal niet werken.

Calum.
"Fuck off kleintje." Lach ik. Binnen no-time ligt ze alweer onder me. "Wie gaat er nou ook zo laat op straat lopen? Je weet dat het gevaarlijk is." Nogmaals glijden mijn handen over haar heupen heen. Ik pak haar handen vast en fluister in haat oor: "I bet you like this. And if you don't: I will." 

Reply

Violet.
Admin

25, female

Level 37

Admin

from Violet. on 03/07/2016 12:06 AM

Rose
Ik wilde naar de keukentafel lopen maar al snel word ik opgetild en op de bank neer gelegd. Als hij boven me hangt rol ik met me ogen. "Ho boy, even rustig aan en hou je handen thuis" zeg ik en pak z'n handen vast die over me heupen heen glijden. "heb je niet geleerd om respect te hebben voor meiden?" Vraag ik en en duw hem omhoog zat hij op me onder buik zit inplaats van boven me hangt. "Je moet je tanden poetsen je stinkt uit mond" zeg ik en lach zachtjes, mensen irriteren doenik graag.

Michael.
Als ze stil blijft zucht ik en volg d'r met me ogen. Als ze bij het raam staat en naar buiten kijkt weet ik al wat ze doet."je bent hier omdat dat kan, wees blij dat je niet bij Calum bent maar bij mij." Zeg ik en sta op en ga achter d'r staan. Ik lig m'n handen op d'r heupen en ga met me mond bij d'r oor en vraag op nieuw "wat is je naam?"

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

Level 37

Admin

from AestheticRain on 03/06/2016 11:58 PM

Myrall.
Oké, Myrall... Gelukkig is hij niet bazig. Zie je, je hoeft niet bang te zijn. Ik friemel wat aan mijn shirt. Mijn naam? Ik negeer zijn vraag en loop naar het raam. Ik kan er makkelijk uit komen maar hij zit er bij. Het is nog steeds donker. "Waarom ben ik hier?" Vraag ik na een tijdje aan hem.

Calum.
"Ik eerlijk te zijn..." met grote stappen loop ik achter haar aan. ''Ik denk dat jij heel goed naar mij gaat luisteren." Ik pak haar vast van achteren en til haar op. Ik leg haar op de bank neer en ga gelijk boven haar ogen. "I should listen if I was a helpless smol baby girl like you." Met mijn handen ga ik langzaamaan onder haar shirt. 

Reply

Violet.
Admin

25, female

Level 37

Admin

from Violet. on 03/06/2016 11:48 PM

Rose
Ik kijk hem met een uitdagende gezicht aan en pak z'n hand vast die over m'n kaaklijn heen gaat. "Bang voor jou?" Zeg ik lachend. "Dacht het niet." Zeg ik er achter aan en krijg me andere hand los en plaats allebei me handen op z'n borst kast en duw hem zachtjes naar achter. "Als je maar niet denkt dat ik naar je ga luisteren" zeg ik en loop de kamer uit en loop een kamer in wat de huiskamer blijkt te zijn.

Michael
"Zolang jij je maar goed voelt" zeg ik als ze weer opstaat en ik pak er een stoel bij waarop ik ga zitten. "Wat is je naam?" Vraag ik en kijk naar d'r. Ze is klein, maar ook niet zo klein. Ik kijk naar d'r broek met knie scheuren en dan naar d'r oversized basic t-shirt die net over d'r tights heen gaat. Ze is prachtig.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

Level 37

Admin

from AestheticRain on 03/06/2016 11:40 PM

Myrall.
Ik hoor dat de deur op slot gedaan wordt. Dit voorspelt niet veel goeds. "Nee." Antwoord ik op zijn vraag. Ik moet me vooral niet laten kennen. Ja, ik ben bang maar dat maakt het waarschijnlijk alleen leuker voor die freak. Als ik op het bde geste wordt sta ik al gelijk weer op. "Ik sta liever."

Calum.
Ik lach even. "Het is zo leuk hoe je probeert om een sterke meid te lijken." Haar ogen stralen angst uit, dat bevalt me wel. "Geef maar toe, honey." Zeg ik waarna ik haar kaaklijn streel met mijn rechterhand. "You are scared." 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  73  |  74  |  75  |  76  |  »  |  Last

« Back to forum