5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  15  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]

ide11

-, female

Level 16

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 04/01/2016 07:51 AM

Emma
Ik voel iets aan mijn arm maar kan niet plaatsen wat. En dan ben ik helemaal weg. Flauwgevallen

Michael
Ik rook rustig een sigarretje. 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

Level 37

Admin

from AestheticRain on 04/01/2016 07:27 AM

Myrall.
Ik knik en kijk even naar de controller in mijn handen. Vervolgens begin ik te spelen.

Calum.
Ze is ineens helemaal stil. Dat lijkt me sterk. 'Emma?' vraag ik. Ik tik haar arm aan. Maar er gebeurt niets. Ik trek een beetje aan haar arm. 'Doe je nou alsof je slaapt?' 

''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

Level 16

from ide11 on 04/01/2016 07:24 AM

Emma
Ik haal nogmaals diep adem om wat kalmer te worden en zucht diep. Ik moet moeite doen om geen paniekaanval te krijgen. Maar ik begin alleen maar meer te trillen en voel dan hoe mijn lichaam slap word en ik niks meer zie...

Michael'
Ik zucht en pak een pakje siggarretten.''Ik ga even roken, ga maar gamen ofzo''Mompel ik terwijl ik naar buiten loop 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

Level 37

Admin

from AestheticRain on 04/01/2016 07:21 AM

Myrall.
Oké, ik snap dat hij het jammer vindt dat hij verloren vind maar van dat gesnauw word ik wel bang.

Calum.
Ik kijk nogmaals naar haar. Ze trilt helemaal. Ben ik iets te hard geweest? Oké, ja... maar ik sta momenteel hoger dan zij en ik ga geen medeleiden tonen. 

Reply

ide11

-, female

Level 16

from ide11 on 04/01/2016 07:17 AM

Emma
Ik huil verder en voel mijn lichaam schudden. Ik zal hier niet weg kunnen... Ik zal hier sterven... Ik zucht diep

Michael
Ik bijt op mijn lip''Bek dicht''Snauw ik naar het meisje 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

Level 37

Admin

from AestheticRain on 04/01/2016 07:14 AM

Myrall.
Ik kijk naar de controller. Het verbaast me dat die nog heel is. 'Het is maar een spel, kalm...'

Calum.
Ik kijk naar haar lichaam dat opgerold ligt. Net goed. Ze is bang. Ze weet nu mooi wie de baas is. Ik laat haar voor nu even met rust aangezien ik best wel hard was en ze wel even bang genoeg is. 

Reply

ide11

-, female

Level 16

from ide11 on 04/01/2016 07:07 AM

Michael
Ik smijt mijn controller op de grond als hij aangeeft dat ik verloren heb en zucht''Verdomme''

Emma
Ik slik als hij zo begint te praten en zodra hij me los maakt ga ik als een bolletje op het bed liggen. Ik begin weer te huilen 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

Level 37

Admin

from AestheticRain on 04/01/2016 06:51 AM

Myrall.
Ik kijk nog steeds even naar het spel. Ik lach even als hij gevechten met mensen aan gaat. Dat vind ik wel het grappigste van het spel eigenlijk, met al die polities.

Calum.
'Ja, Emma. En wil je weten waarom ik je gekidnapt heb?' vraag ik dreigend. 'Voor vanalles, ik kan je voor vanalles gebruiken en je kunt er niets tegen doen. Begrepen?' Ik laat haar los zodat ze weer op mijn bed zit. 

Reply

ide11

-, female

Level 16

from ide11 on 03/31/2016 05:12 PM

Emma
''Je hebt me gekidnapt en verbaast je dat ik jank?"' 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

Level 37

Admin

from AestheticRain on 03/31/2016 05:11 PM

Myrall.
Ik haal mijn schouders op. 'Oké dan.'

Calum.
'Verdomme, stel je niet aan. Ik doe niet eens iets.' zeur ik. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  15  |  »  |  Last

« Back to forum