5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]
First Page | « | 1 ... 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Oldest posts first ]
Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]
from ide11 on 03/29/2016 07:59 AMMichael
Ik lach zacht''Rustig maar. Ik ga ook niet schreeuwen hoor.'' Ik glimlach terug en pak dan controllers''Zin om te gamen?""
Emma
Ik lach sarcastisch ''Helaas wel ja'' Antwoord ik zijn vraag. ''Oh wel, Rather not. Perv'' Ik besluit dat dat zijn koosnaampje word. Ik kijk hem geirriteerd aan. ''Ik was aan het kijken of ik je aan zou kunnen trouwens. Dat moet vast lukken'' Ik begin te lachen.
from AestheticRain on 03/28/2016 09:27 PMMyrall.
Ik kijk hem even met grote ogen aan. 'Nee, nee. Ik vind het goed zo. Ik hou niet van geschreeuw.' Ik schenk één kleine glimlach. Ik probeer zo normaal mogelijk te doen. Natuurlijk wil ik nu huilen, logisch. Ik ben ontvoerd...
Calum.
'Wow, Emma... Kun je het zien?' Vraag ik na een tijdje als ze me helemaal zit te bekijken. Ik ga weer voor haar zitten. 'Je weet dat je hier niet voor niets bent, hé? You'll get more, later.'
''In the end, we only regret the chances we didn't take.''
from ide11 on 03/28/2016 09:59 AMEmma
''En bedankt dat ik niet meer vast zit trouwens.''Ik glimlach vriendelijk naar hem en kijk kort naar zijn gezicht. Hij is nou niet bepaalt perfect. Maar dat maakt hem bijzonder. En eigenlijk best aantrekkelijk. Dan kijk ik kort naar zijn torso. Het shirt dat hij aanheeft onarmt zijn spieren. Die ook weer niet met erg veel zijn. Maar ik houd niet van een gespierde jongen. Dan kijk ik verder naar onderen naar zijn schoenen. Niet verkeerd eigenlijk.
Michael
''Maar als je graag wilt dat ik schreeuw vind ik dat best hoor'' ik grijns kort naar haar en haal een hand door mijn blauwe haar. De kleur begint al enorm uit te vagen, maar ik weet op het moment geen andere kleur
from AestheticRain on 03/28/2016 07:49 AMMyrall.
Ik lach zachtjes. 'Ik merk het.'
Calum.
Ze zit niet meer vast, dat is misschien ook wel fijner voor haar. Nu dat ik even aardig doe betekend niet dat ik dat altijd ga doen. Dat moet ze weten. 'Ja, dat heb ik al lang gemerkt.'
from ide11 on 03/27/2016 07:15 PMEmma
''Ja, wat kan ik zeggen''Ik lach zacht''Ik houd gewoon van een uitdaging.'' Ik kijk hem speels aan en lach zacht en lief
Michael
''Nee. ik ben beter.''
from AestheticRain on 03/27/2016 05:43 PMMyrall.
'Weet ik.' zeg ik met een kleine glimlach waarna ik hem aan kijk. 'Ik had verwacht dat je tegen me ging schreeuwen net zoals... Calum? -dat doet tegen dat andere meisje.' Volgens mij was Calum de naam van die andere jongen.
Calum.
Ik zucht als ze mijn naam zegt. Dat was niet de bedoeling. 'Je bent echt een uitdager.' zeg ik met een uitdagende lach. 'Emma.' plak ik er nog achteraan.
from ide11 on 03/27/2016 11:53 AMEmma
Ik gil zachtjes als ik zijn armen rond mijn middel voel en begin te lachen. Ik ga op de kamer op het bed zitten en kijk hem lief aan''Wat is er? Ik wilde gewoon wat verkennen hoor. Calum''Ik lach zacht. ik heb zijn naam ergens op de muur zien stan onder een schilderij van hem. Erg eidel. Maar oke
Michael
Ik glimlach terug en kijk haar vriendelijk aan''Rustig maar, je hoeft neit bang voor mij te zijn''
from AestheticRain on 03/27/2016 11:29 AMMyrall.
Ik knik en glimlach klein. Het is een probleem dat ik zo verlegen ben. Hij is aardig, dus volgens mij hoef ik helemaal niet bang voor hem te zijn. Maar ik wil liever naar huis.
Calum.
Als ik terug loop is ze er niet meer. 'Wat snapt zij niet aan luisteren?' Ik loop de gangen door en zie haar bij de trap. Ik pak haar vast van achteren en til haar op, mee naar mijn kamer. Ik doe de deur op slot. 'Je hebt geluk dat ik nu geduldig ben. Maar je daagt me echt uit nu.' Ik zet haar op mijn bed neer en kijk haar boos aan.
from ide11 on 03/27/2016 10:39 AMEmma
Boos kijk ik naar hem''Uhum, rude''Ik zucht en loop met hem mee, ik wil de badkamer deur opslot doen maar die heeft geen slot? ik zucht en ga op de wc zitten waar ik mijn ding doe, was dan mijn handen en loop de badkamer uit. Ik zie de jongen niet en begin door de gangen te lopen, groot huis is dit zeg. Eigenlijk was die jongen best knap toen hij zijn hand door zijn haar haalde. Eigenlijk is hij best knap. Maar hij is lelijk vanbinnen.
Michael
''Morgen kun je nieuwe, schone kleding krijgen. Die heb ik nu nog niet voor je.''Ik ga op het bed zitten en kijk naar het meisje, ze is mooi maar het kan beter.
from AestheticRain on 03/26/2016 05:08 PMMyrall.
Ik hoop het maar, ik ken het meisje helemaal niet maar die jongen hoeft haar gewoon niet aan te raken. Dat mag niet eens. Ik zucht zachtjes en kijk naar mijn broek die een beetje vies is. Waarschijnlijk krijgen we ongemakkelijke stilte momenten aangezien ik niet wil praten.
Calum.
'Je blijft doorgaan, of niet soms?' Ik haal een hand door mijn haar en sta op. 'Ik heb gezegd van niet, maar ik wil niet graag dat je mijn kamer vol pist, dus oké...' Ik maak haar enkels los en neem haar me met het touw dat nog om haar polsen zitten. Op de badkamer maak ik haar los en loop ik er uit.

Reply