O) Ghosts are everywhere.. (18+)
First Page | « | 1 ... 3 | 4 | 5 | 6
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Oldest posts first ]
Re: O) Ghosts are everywhere..
from Anelore33 on 03/28/2016 06:41 PMJade
Ik kijk nieuwsgierig mee op Christa's scherm en glimlach wanneer ik het goede nieuws te horen krijg en niet veel later ook lees. Ik glimlach en knuffel vrolijk mee met Christa. Plots hoor ik een geluid, een telefoon. "Iemand wordt gemist." lach ik en zie Andrew precies ontwaken uit zijn slaap en in zijn zakken rommelen. Wanneer hij ziet we er belt , legt hij zijn wijsvinger op zijn lippen. Ik kijk hem verbaasd aan. "James." hoor ik hem dan zeggen waardoor alles duidelijk werd. We doen allemaal teken dat Andrew moeten zwijgen.
Andrew
Ik rol met mijn ogen wanneer ik iedereen wanhopig zou tekens naar me maken. Alsof ik dit zou verpesten. "Alles goed met je , dude?" vraag ik dan en sta op. Ik ga doorheen mijn haar en stap wat van de rest weg. Niet iedereen moest mijn gesprek horen, toch? James was mijn beste vriend en dankzij ons is heel deze vriendengroep ontstaan. Ik kijk even naar de groep. Ze waren zo enthousiast over deze dingen. Ik glimlach even en richt mijn aandacht dan op het gesprek dat ik voerde met hem.
from buffy_ on 03/28/2016 06:34 PMChrista
"Ik ga meteen een mail sturen naar de eigenaar," zei ik enthousiast. "Hier staat toch dat je de dag erna er meteen gebruik van kunt maken." Ik was super blij dat we op zo'n korte tijd nog iets gevonden hadden.
Jade had het ook goed in elkaar gestoken, iedereen wist meteen wat hen te doen stond. Dat was een leuke eigenschap van haar, de boel zo goed plannen.
Op mijn mail werd al snel gereageerd, alsof de eigenaar zat te wachten op een mailtje. "Ik heb een mail gekregen van de eigenaar!" Ik klikte erop om het te bekijken. "En even kijken... Het kan!" Ik maakte een gilletje van enthousiasme en knuffelde Jade, ze was dan ook het dichst bij me.
James
Mijn verveling werd zo groot dat ik mijn gsm maar nam en door mijn contactenlijst keek. Ik zag Andrews nummer staan en vroeg me echt af wat hij aan het doen was.
Ik klikte op het groene telefoontje en wachtte tot hij opnam.
Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!
from Anelore33 on 03/28/2016 06:14 PMAndrew
Ik kijk naar Christa, die zowat over heel de kamer schreeuwt, en zucht even. Wanneer ze dat dan zegt, haal ik mijn ene wenkbrauw op. Iedereen was meteen enthousiast en ik knikte dan maar. "Waarom ook niet." zeg ik dan en ga op mijn onderarmen leunen. Het zonnetje scheen. De lente was eindelijk weer begonnen. Het was de eerste dag dat het weer zo warm was. Nou ja, 15 graden viel best wel mee. Alleen s'nachts koelde het vreselijk af. Ik sluit mijn ogen en kijk naar de hemel. "Ga je hen een mail sturen om te zeggen dat we graag morgen willen arriveren of niet?" vraag ik dan en kijk even naar Christa, die aan de overkant van de cirkel zat.
Jade
Een spookhuis? Nicee! Ik was er zeker van dat James dit ook te gek zou vinden. Ik glimlach even. Ik wou zo graag zijn reactie weten! Ik pers mijn lippen kort op elkaar en kijk naar de rest. Iedereen was enthousiast, behalve Andrew. Nja, hij was ook een geval apart. Ik kijk naar Christa en leun naar haar toe. Ik zat naast haar en ik glimlach wanneer ik de foto's zag. "Jep, dit is het helemaal. Dit hebben we nodig voor morgenavond." Ik klap vrolijk in mijn handen. "Goed, trouwens weet al de rest wat die moet doen? Andrew de drank, ik doe de versiering, Christa zorgde voor de perfecte locatie, en al de rest zorgt er gewoon voor dat die morgen op tijd is bij James thuis. Goed?" Ik lach tevreden. "Dan kan het niet verkeerd lopen."
from buffy_ on 03/28/2016 06:01 PMIk:
Christa Historia McQueen - 21
James Hayes - 21
Christa
We zaten in een cirkel, rondom ons allemaal kranten en ik had de laptop ter beschikking. We zochten een perfecte locatie voor een feest. Het zou bijna de verjaardag van James zijn en we hadden nog niets! "Ik heb het!" schreeuwde ik en iedereen schrok weer recht. "Hier staat het," ik wees met mijn vinger en tikte een paar keer op het scherm. "Griezelhuis ter beschikking voor 3 nachten en 4 dagen." Ik zag al aan iedereen dat ze het idee net zo leuk vonden als ik.
James
Ik zat op mijn bed te staren naar mijn Formule 1 kalender en zag de grote ronde cirkel. Ik was bijna jarig, maar zo leek het niet. Mijn ouders waren te druk bezig met hun werk en om het af te maken, was ik hun enig kind.
Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!
O) Ghosts are everywhere.. (18+)
from Anelore33 on 03/28/2016 05:40 PMSamen met buffy_
Ik:
Andrew Fabian Spencer - 21
Jade Elizabeth Clark - 20
Jij:
Jongen + meisje + de eer om te starten :)

Reply