TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  111  |  112  |  113  |  114  |  115  ...  116  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]

Nemesis

24, female

Level 17

Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]

from Nemesis on 05/29/2016 04:54 PM

Alexis vroeg zich ergens af of ze niet alert moest zijn voor het feit dat hij zo aardig doet. Gisteren viel hij hen aan, en nu doet hij opeens aardig. Hij kan natuulijk zomaar aardig zijn, maar na wat ze gelezen heeft in de krant denkt ze niet dat hij dat zomaar doet. Misschien is dit wel een val. Na een tijdje waren ze aangekomen bij het Salvatore huis waar ze naar binnen gingen. "hehe Daar ben je" zie Damon. "Waar zat.." hij maakte zijn zin niet af toen hij zag dat Kai met haar mee was. "Heb je hem hier naar toe gebracht? Ben je gek geworden ofso?! Ben je al de hele tijd met hem?" zei Damon met een boze toon in zijn stem die haar al een beetje ongerust maakte. 

Stefan liep de campus op met de koeler waar het ijs in zat. Hij zag Suzy en gaf haar het ijs. "Hier, ik kom tenminste mijn plichten waar, Matt zal het waarschijnlijk gewoon vergeten zijn ofso" zei Stefan. "Is er nog iets wat ik kan doen?" vroeg hij behulpzaam aan Suzy. Hij hoefte niet te helpen, maar hij wilde het gewoon. Ook om Suzy te helpen. Toch kan hij ergens wel begrip hebben voor Elena en Caroline. Vooral Elena, omdat ze hem om hulp vroeg, en hij gewoon niet reageerde.

8cfdc8014f9fb4712deade6aecb9f9aa.jpg 

These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply

Skullet

25, female

Level 28

from Skullet on 05/29/2016 04:36 PM

''Don't worry about it, I won't tell.'' zei hij om haar wat gerust te stellen. Met gesloten ogen steunde hij tegen de muur aan, wachtend tot Alexis weer beneden zou komen. Het geduld had hij wel, en dat zal hij altijd hebben zolang hij in deze wereld zat. Uiteindelijk was ze weer terug gekomen waarop hij haar even bekeek. ''Just stay calm, nothing will go wrong aslong as im there.'' mompelde hij en en keek haar even na. ''By the way, I would've come eitherway, with of without you. They could've expected me.'' zei hij schouderophalend en stapte achter Alexis aan naar buiten toe. Kai wist precies welke kant hij op zou moeten en was een  beetje vergeten dat Alexis er was dus begon hij wat langzamer te lopen.

Terwijl ze beiden terugliepen naar het campus en terug naar hun kamer viel het Suzy op dat Elena niet in de kamer was. Maar al snel wist ze waar ze heen was gegaan. Het ziekenhuis om wat dingen te doen waarschijnlijk. Zo was Elena namelijk wel, het hef in eigen handen nemen. Maar tegenwoordig deed iedereen dat. Suzy had zich tegen over een kast gezet en trok wat luchterige kleding eruit aangezien ze wel van plan was om te gaan zwemmen. Ookal was het maar voor even. Caroline was de badkamer ingestapt dus had Suzy haar zwemkleding en de korte broek aangetrokken met een simpele flannel erboven. Ze maakte een tas klaar waar ze alles vlug in stopte. Caroline was al een tijdje bezig met klaarmaken dus wanneer zij klaar was besloten ze maar te gaan. Elena zou vanzelf wel op komen dagen.

Suzy.png

''Lex malla, lex nulla''

Reply

Nemesis

24, female

Level 17

from Nemesis on 05/29/2016 04:14 PM

"Good idea, and can you please don't tell them that I was drunk, especially Damon will be so matt" zei Alexis. "Wow I've said so much about him, I shouldn't even be scared of my own cousin but I kinda am" zei ze toen terwijl ze naar boven liep waar ze haar oude kleren weer aan deed. De ring en de ketting hield ze om, die waren best wel mooi. Toen ze klaar was liep ze naar beneden. "They are already going to be mad for even taking you with me" zei ze. "There I go again, wow I should really stop." zei ze. "And I'm talking way to much, I just speak a lot when I'm nervous, that's it, sorry for that" zei ze en liep de deur uit. 

Over zijn kleding maakte Stefan zich geen zorgen, zijn doel was niet om een of andere meid aan de haak te slaan, wat wel het doel was van velen jongens die op het feest zouden zijn. Hij heeft daar geen behoefte aan, en daarnaast is het gevaarlijk voor hem als vampier. Het maakte hem eigenlijk nooit uit hoe hij eruit zag, zolang je zijn vampier ogen en tanden maar niet zag, dan was het goed. Al weet Stefan aardig goed dat onder controle te houden. Toen het bijna tijd was, ging hij alvast die kant op.

Reply

Skullet

25, female

Level 28

from Skullet on 05/29/2016 04:01 PM

Zonder een woord te zeggen bleef hij haar aankijken. Gewoon haar laten uitspreken leek hem het handigst. Ze bleef dan ook doorpraten en onderbreken wou hij niet. ''No problem, did it with pleasure.'' beantwoorde hij wanneer ze voor een moment stopte met praten maar alsnel begon ze weer. ''Sure, I'll go with you.'' knikte hij en bekeek haar kleding eventjes. ''I think it would make you feel alot better if you get out of that dress you know. Or you wanna go to them and getting asked about what you've done inside that house.'' stelde Kai voor.

Suzy keek op van Caroline aangezien haar telefoon een geluid maakte. ''I wanted to know if you would use your strenght on me.'' zei Caroline, blijkbaar vroeg ze het zich af maar het was een logisch antwoord. Suzy gebruikte haar kracht niet op haar vrienden, meer omdat ze het niet wou. Het was oneerlijk. De enige mensen waar ze haar kracht tegen zou kunnen gebruiken zouden Stefan en Damon zijn, omdat die ouder zijn en sterk en de pijn zouden ze dus niet voelen. Maar Caroline en Elena aan de andere kant waren anders, die waren jonger. En ze wou hun niet pijn doen. Vlug controleerde Suzy haar telefoon en stuurde een smiley terug met een duim en keek vervolgens weer naar Caroline. ''Stefan has the ice, so we don't have to worry about that.'' knikte Suzy en pakte Caroline haar arm beet en zo stapten ze het bos door terug naar het campus waar ze zich zouden klaarmaken.

Captura-de-tela-inteira-26022015-011812bmp.jpg

''Lex malla, lex nulla''

Reply

Nemesis

24, female

Level 17

from Nemesis on 05/29/2016 03:44 PM

"Well I don't know either why I'm not scared, because I actually should be" zei Alexis. "You don't have to tell me that I was drunk, because I can feel that, at least, I think this is what a hangover feels like." zei ze en keek naar Kai. "Anyways, thank you I quess for staying and protecting me" zei ze een beetje op een vraagende manier aangezien ze niet wist of ze hem wel dankbaar moest zijn. "I should really get  back to Damon and Bonnie, because the longer I stay away, the more problems I will get. Do you wanna go with me? You said you wanted to check on them" zei Alexis. Ze had geen idee waarom ze hem mee vroeg, aangezien hij eigenlijk de vijand was, maar het feit dat hij haar wilde beschermen zegt wel dat hij ook ergens van binnen nog wel aardig is. 

Stefan ging eerst nog even naar huis, het feest zou toch pas over twee uurtjes beginnen ofso. Hij smste Suzy, "Heb het ijs, kom het later brengen" typte hij en drukte op zenden. Hij miste toch wel het Salvatore huis, hun vertrouwde huis met zo veel herinneringen. Daar waren ook gewoon hun eigen spullen. Al zou het wel leeg zijn zonder Alexis en Damon aangezien het een heel groot huis is. Misschien is het maar beter dat hij hier nu is en niet in het Salvatore huis.
------
Alexis & Suzy 

Reply Edited on 05/29/2016 03:44 PM.

Skullet

25, female

Level 28

from Skullet on 05/29/2016 03:23 PM

Zoals Kai had verwacht klonk de stem van Alexis al snel weer door de kamer heen waarop hij overeind kwam van de bank en haar aankeek. ''I'm surprised you didn't get scared seeing me.'' mompelde hij met een grinnik en wendde zijn blik kort even af zodat hij door het huis kon kijken. ''But that's besides the point. You did dumb, weird, not that good things because well, you were drunk. That easy said. You're probably wondering why I am here. I'll tell you that, I came here to keep you from doing worse things. And when I wanted to leave to 'check' up on Damon and Bonnie you asked me to stay. And that's what I did.'' legde hij haar uit en keek haar eventjes na.

Suzy keek hemaan en knikte even kort. ''Ik zie je later.'' glimlachde ze en zette een paar stappen achteruit en keek even om haar heen voordat ze het bos in verdween. Wanneer ze zeker wist dat niemand in de buurt was zette een sprint in maar werd alsnel uit haar balans gehaald door Caroline die haar over de grond heen rolde. ''Caroline, waar slaat dit nou weer op.'' mompelde ze al snel en probeerde zich omhoog te halen maar met de kracht die Caroline gebruikte ging het niet al te vlot. Suzy wist wel dat ze als vampier ouder was en dus sterker maar dat ging ze niet tegen Caroline gebruiken. ''Caroline..'' waarschuwde ze en uiteindelijk late ze haar grip los en hielp ze Suzy overeind. Een glimlach kwam te voorschijn op Caroline haar gezicht waarop Suzy kort fronsde.

Suzy_III.png

''Lex malla, lex nulla''

Reply

Nemesis

24, female

Level 17

from Nemesis on 05/29/2016 03:11 PM

Alexis liep terug naar de woonkamer waar ze die Kai zag zitten. Ergens was ze niet bang voor hem, wat raar is aangezien hij een sociopath is. "Oh gosh, what have I done yesterday? Please don't tell me I said stupid thing of did dumb thing. I'm really sorry for what the hell it is that I did yesterday, because I'm sure it was something stupid" zei ze tegen hem. Ze vroeg zich ook wel ergens af wat hij hier deed, maar ze was al blij dat het Damon niet was die hier zat. 

"Goed idee, ik ga meteen ijs regelen." zei hij en liep terug naar zijn auto waarmee hij naar een plek een stukje verderop reed waar ze ijsverkochte. Hij kocht 2 grote zakken die hij in een koeler deed zodat het niet meteen zou smelten. Anders had hij dit voor niks gedaan. Hij had al bedacht, dat als Caroline en Elena hem vanavond écht niet op het feest willen. Dat hij dan wel zou gaan. Hij wil ze niet in de wegzitten, wat hun waarschijnlijk alleen nog  maar meer boos maakt.

tumblr-me6ymkhp7e1rwoqy8.gif 

Reply

Skullet

25, female

Level 28

from Skullet on 05/29/2016 02:56 PM

Kai schrok wakker uit een diepe slaap door een de snelle bewegingen naast zijn zijde. Al snel had hij zichzelf al weer wat bij elkaar geraapt en wreef door zijn ogen heen op de slaap er weg te krijgen. Zonder iets te zeggen bleef hij op de bank zitten. Uiteindelijk zou ze de kamer wel weer naar binnen toe lopen en zich afvragen waarom hij er was, en niet Bonnie of Damon. Hij wist natuurlijk al wat hij zeggen moest. Het was dan ook niet moeilijk om te verzinnen aangezien het gewoon de waarheid was dat hij ging vertellen. Liegen? Daar was niks aan, er was niks leuks aan. De waarheid is gewoon veel beter en het komt misschien hard aan. Daar ging het niet op natuurlijk niet op. Je kan beter iemand pijn doet met de waarheid dan beter laten voelen met leugen terwijl je weet dat ze er uiteindelijk toch wel achter komt.

Suzy keek hem troostend aan. ''Stefan het gaat ook niet alleen maar over jou. Het was niet alleen jou familie, het waren ook mijn vrienden die me dierbaar waren.'' zei ze en knikte eventjes kort. ''Het feest zal over een uur beginnen dus ik zal kijken waar Elena en Caroline zijn en vervolgens weer hier heen. Het lijkt mij dat je je klaar wilt maken en je moet dat ijs ook nog regelen. En ik moet Elena en Caroline nog smeken om tenminste fatsoenlijk te doen. Ook zal ik kijken of ik wat kan vinden tegen de honger.'' zei ze tevreden tegen hem.

Malachai_Kai_Parker.jpg

''Lex malla, lex nulla''

Reply

Nemesis

24, female

Level 17

from Nemesis on 05/29/2016 02:33 PM

De volgende ochtend werd Alexis wakker, en het eerste wat ze deed was rennen naar de wc waar ze over haar nek ging. Ze had nog niet eens Kai opgemerkt die nog op de bank zat. Het was geen goede combinatie, met een gala jurk boven het toilet hangen terwijl je je haar moet vasthouden. Ze zette de tiara af. Zoals verwacht was het glas dat ze had laten vallen weg. Vandaag was toch weer precies het zelfde als dat alles gisteren gestaan heeft. Ze spoelde het toilet door en spoelde haar mond, waarna ze haar tanden poetste om van de smaak af te komen. Ze had dit nog nooit had gehad. Haar hoofd bonkte helemaal en ze had zoveel dorst. Ze weet niet eens meer wat ze gisteren allemaal gedaan heeft en gezegt. Het laatste wat ze zich kan herinneren is dat ze boos uit de supermarkt wegliep.

"Maar het is zo, in deze situatie kan het gewoon niet anders, want als ik Alexis niet hier had gebracht had dit allemaal nooit gebeurd, en als ik niet zo stom was geweest en niet door Klaus gedood zou zijn, zou Damon nooit geprobeerd hebben iedereen te redden, en dus er ook niet meer zijn." Zei Stefan. "Anyways, dit ging niet over mij, ik vroeg aan jou hoe het ging" zei hij toen. Hij wilde niet egoïstisch zijn door alleen maar over zijn verlies te praten, want hij had aan Suzy gevraagd hoe het ging.

0vdC-lHX.jpg 

Reply

Skullet

25, female

Level 28

from Skullet on 05/29/2016 02:25 PM

Kai keek haar verbaasd aan wanneer zeSuzy_I.png dat vroeg. Het kwam onverwachts en had er helemaal niet over na zitten denken. Ze lag nu dan ook al helemaal op de bank dus schuifde hij haar benen een beetje aan de kant en nam op die kant van de bank plaats. De gala jurk lag versperd over de bank heen als een deken dat hem toch wel deed glimlachen. Telkens dacht hij er weer aan. Waarom voelde hij zich zo. Het zou door haar komen want een andere oplossing zou hij niet kunnen verzinnen. Tenminste, nu nog niet. Hij zou er achter komen. Hij was er honderd procent zeker van.

Suzy keek hem verbaasd aan waarop ze kort haar wenkbrauwen omhoog haalde. ''Dan weet ik dat ook weer.'' glimlachde ze en keek hem weer even aan. Aandachtig had ze geluisterd naar wat Stefan allemaal vertelde. Het was echt begrijpelijk dat hij zich zo voelde. Alsof het zijn schuld was dat hij Damon en Alexis had verloren maar dat was niet zo. Suzy had hetzelfde probleem gehad. Vroeger altijd herhalend dat het haar fout was dat haar ouders vermoord waren. Maar het was niet haar schuld, het was de schuld van de jongen die haar had veranderd. En jaren lang had ze gedacht dat het haar fout was. ''Stefan, als je denkt dat het jou fout is moet je het vergeten. Het was niet jou fout, en blijf dat herdenken. Het was niet jou fout.'' knikte ze naar hem.

''Lex malla, lex nulla''

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  111  |  112  |  113  |  114  |  115  ...  116  |  »  |  Last

« Back to forum