TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]
First Page | « | 1 ... 113 | 114 | 115 | 116
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Oldest posts first ]
Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]
from Nemesis on 05/28/2016 06:26 PMAlexis liep achter Bonnie en Damon, die hun dagelijkse argument hadden, aan de winkel in. Het was nu al 4 maanden dat ze in deze magische wereld zaten. 4 maanden lang beleven ze elke dag weer dezelfde datum en worden ze dus geen dag ouder. Het zag er gewoon uit als de echte wereld, maar dan was er helemaal niemand. Het was best veel lastig om hier met 2 supernaturals vast te zitten als mens, aangezien zij iets kunne doen en jij niet. Haar hele vrienden groep bestond eigenlijk uit supernaturals. Behalve Matt en zij dus. Eerst was dat anders, maar sommige van hun zijn vampier geworden. Het was raar om te bedenken dat ze eigenlijk al dood was, in de echte wereld. Ze zat dan ook eerst vast samen met Bonnie aan de 'andere kant' toen ze omgekomen waren in een strijd tussen hen en de originals. Toen de andere kant dreeg te verdwijnen en Stefan en Alaric erbij waren gekomen, heeft Damon hen proberen te redden, maar de enige die eruit zijn gekomen waren Alaric en Stefan. Nu zaten zij dus met zijn 3en hier vast. Alexis is bij haar neven komen wonen toen ze 15 was. Haar ouders zijn namelijk beide overleden. Haar moeder is gedood door Damon, toen Alexis nog in de buik zat. Gelukkig had Stefan haar moeder nog naar het ziekenhuis brengen, en heeft Alexis het wel overleeft. Omdat, Stefan niet wist hoe Damon daarop zou reageren heeft hij hem niet verteld dat hij alsnog een nichtje had. Ze heeft tot haar 15 dus geen contact gehad met Stefan en Damon, ze wist ook niet dat ze familie had. Stefan wilde haar ook laten opgroeiden zonder supernaturals. Want eenmaal in de supernatural wereld, dat je weet dat ze bestaan, kon je er niet meer vanaf. Haar vader is door een random vampier gedood. Ze heeft Damon voor een groot deel kunnen vergeven, al zal ze dat nooit helemaal kunnen. Zij en Damon en Stefan waren de laatste van de Salvatore familie. En aangezien Stefan en Damon geen kinderen kunnen krijgen, aangezien ze feitelijk dood zijn, en Alexis haar eventuele kinderen de naam van haar man zullen krijgen, zal het ook bij hun eindigen. Zoals altijd ging Damon eerst naar de alcohol, zoals altijd. Tja, vampiers kunnen niet dronken worden doodat ze automatisch helen, maar het schijnt wel pijn te verlichten.
Stefan was op weg terug naar een plaats dicht bij Mystic Falls. Hij was weggegaan van zijn oude leven, en van zijn vrienden nadat hij zijn enige familie is kwijtgeraakt. Hij wilde niet elke dag ermee geconfroneert worden, aangezien hij ook liever niet zijn emoties deelt. Hij wilde dus niet constant aan het feit dat hij geen familie meer had, en dat hij zijn dierbaren verloren is, herrinerd worden. Caroline heeft hem toch gevonden, dus hij kon nu nog moelijk wegblijven. Hij zal niet terug naar Mystic Falls kunnen, want daar is nu een spreuk overheen zodat er geen vampiers meer in Mystic Falls kunnen wonen. Zodra een vampier de grens over gaat, zal hij binnen 2 minuten dood zijn. Dat was best wel vervelend, aangezien hun vriendengroep in Mystic Falls leefde. Al wonen Elena, Caroline en Suzy nu op de campus van de Universiteit. Jeremy woonde nu in het Salvatore huis, dus Stefan hoopte niet dat hij alles vernield heeft. Het was toch wel een huis want hun dierbaar is aangezien ze het al jaren hebben en ze er telkens naar terug keren. Als vampier moet je namlijk om de zoveel jaar weer ergens anders naartoe vertrekken en een nieuw leven opbouwen. Dat is omdat vampiers nooit ouder worden en het dus op gaat vallen als je geen dag ouder wordt.
These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human
Re: TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]
from Skullet on 05/28/2016 01:49 PMIk: Malachai (Kai) Parker
Suzy Carsairs - 20
---
Kai
Al een lange tijd had ik ze in de gaten gehouden. Om precies te staan al 4 maanden. Sinds dat ze hier zijn gekomen. Hoe weet ik niet, maar dat is iets dat ik uit zou willen vinden. Dat zou namelijk een weg zijn om uit deze gevangenis te komen. Door de 4 maanden dat ik ze heb zitten bekijken wist ik al dingen van ze af. Tenminste wat ik zou kunnen horen. Elke keer wetend dat Damon natuurlijk weer naar de drank afdeling zou gaan, en wetend dat het de enige drank is die hij zou gaan drinken had ik een stoel erbij neergezet. Verstopt achter een paar parasollen, naja verstopt. Niet zichtbaar totdat hij dichterbij zou komen. Etend uit een zak met eten. Zitten te wachten totdat ze zouden komen.
Suzy
(?)
''Lex malla, lex nulla''
TVDORPG| Love is a crazy thing [18+]
from Nemesis on 05/27/2016 11:38 PMDit orpg is gebaseerd op The Vampire Diaries, may or may not comtain 18+ material. Just in Case.
Ik: Alexis Salvatore - 22
Stefan Salvatore - 170+
Jij: Malachai (Kai) Parker
Meisje + begin
These voices in my head screaming "Run now", I'm praying that they're human

Reply